Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aatu66
profiilit
Aatu66
Aatu66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
171
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niina+sanoi+että+on+ja+että+hänestä+oli+tuntunut+että+koko+perse+räjähtää+kun+orgasmi+oli+tullut+niin+vahvana+nyt.rasvasin+niinan+persettä+reilusti+ja+asettelin+seisovaa+kyrpääni+himoitulle+perseelle.niina+kysyi+että+miltä+hän+näyttää+perseaukinaisena+edessäni.sanoin+eträ+todella+kiiihottavalta.
12.04.2018 07:16
Minä+tykkään+kanssa+käyttää+leluja+naisen+tyydyttämiseen.on+ihanaa+myös+katsella+kun+nainen+runkkaa+itseään.
07.04.2018 07:17
Ota+yhteyttä+nimimerkkini+postiin.
07.03.2018 00:55
Kiitos+asiallisesta+kommentista.sekin+on+paljon+täällä.olen+kyllä+nyt+nuollut+niinalle+orgasmin+ennen+kuin+olen+käynyt+persettä+yhtään+rassaamaan.niinan+kun+saa+kunnon+kiimaan+niin+se+pyytää+jo+että+työnnä+sinne+toiseenkin+jotain,olen+kyllä+koittanut+opettaa+että+se+kehtaa+sanoa+että+nai+mun+persettä.se+kiihottaa+minua+kunnolla+kun+se+sanoo+että+nussi+mun+persettä.se+kun+saa+nussia+sen+persettä+kun+se+on+kunnon+kiimassa+on+kunnolla+kiihottavaa.
22.02.2018 15:31
Olen+nyt+harrastanut+tyttökaverin+kanssa+muutaman+viikon+perseseksiä+ja+nautitaan+kyllä+molemmat.tyttöystäväni+työnsi+nyt+minun+perseeseen+ensin+tapin,sitten+dienen+dildon+ja+nyt+perseessäni+surisee+g+pistekiihotin.täytyy+sanoa+että+hyvältä+tuntuu+kun+se+hieroo+eturauhasta.kyrpäni+seisoo+kunnolla+ja+tyttöystäväni+ottaa+hiljalleen+suihin+ja+muuttelee+sauvan+kulmaa.en+olisi+uskonut+että+annan+työntää+perseeseeni+mitään+sormea+isompaa+mutta+kun+on+sovittu+että+yritetään+löytää+lisää+nautintoa+eriasioilla+niin+onneksi+suostuin+sillä+ei+voi+saada+jos+ei+uskalla+kokeilla.nyt+tuntuu+ainakin+siltä+että+haluan+nauttia+tästä+tunteesta+juuri+niin+kun+luettiin+että+kun+meinaa+tulla+niin+hetkeksi+lopettaa+ja+siirtää+yn+isontaa+orgasmia.olen+sängyn+reunalla+nyt+ja+tämä+on+hyvä+kulma+työntää+perseeseen+jotain+sillä+niina+voi+ottaa+suihin+ja+käännellä+sauaa.saan+kuulemma+vielä+laueta+sen+suuhun+ja+sitten+työntää+sauaa+ja+kyrpää+sen+perseeseen.tämä+on+siis+minun+ensimmäinen+oma+kokemukseni+anaalista+ja+jos+näin+jatkuu+niin+saa+tai+joutuu+niina+minua+näin+runkkaamaan+vielä+monesti.kuulee+sen+puheesta+että+sitäkin+kiihottaa+tämä+tilanne+myös+toisinpäin.mutta+nyt+lopetan+ja+keskityn+nauttimaan.
16.02.2018 13:20
Tyttöystäväni+pyytää+nyt+melkein+joka+kerta+työntämään+jotain+perseeseen+kun+naidaan.saa+kuulemma+paljon+isompia+orgasmeja+silloin+kun+runkkaan+sen+persettä+samalla.me+kyllä+käydään+kunnolla+pesulla+ja+sitten+yleensä+nuolen+tyttöystävän+niin+kiimaan+että+perse+aukeaa+jo+kutsuvasti+silloin.tietää+että+lämmitän+perseen+kunnolla+ja+rasvaan+ennen+kun+työnnän+sinne+mitään+isompaa.on+kyllä+kiihottavaa+työntää+sinne+ensin+pienitappi+ja+kun+se+liikkuu+hyvin+niin+isontaa+siintä+hiljalleen.niina+tykkää+myös+kun+olen+lauennut+niin+silloin+kun+kyrpäni+on+puoliseisokissa+niin+työnnän+sen+sisään+kunnolla+rasvattuun+perseeseen.silloin+kyrpäni+kasvaa+siellä+sisällä+ja+levittää+persettä+kuulemma+juuri+hyvin.se+vielä+kun+se+sanoo+että+kun+laukeat+ensin+minun+suuhun+niin+imen+kyrpäsi+tyhjäksi+ja+saat+työntää+sen+minun+kireeseen+perseeseen+sen+jälkeen.kiihottaa+meitä+molempia+kunnolla+kun+puhuu+ja+tekee+erilaisia+asioita.välillä+pyydän+kyllä+niinan+eteeni+kontilleen+ja+työnnän+dildot+molempiin+reikiin+ja+runkkaan+niillä+kunnon+isot+ja+pitkät+tupla+orgasmit.niina+on+sanonut+että+orgasmit+on+nyt+sellaisia+että+tuntuu+että+koko+alapää+räjähtäisi+ja+haluaa+vaan+lisää+kyrpää,pitää+vain+olla+tarkkana+että+on+sopivat+dildot+sillä+kiimassa+se+ei+tunne+kipuakaan+vaan+pyytää+naimaan+teinilutkaa+kunnolla.rauhallisesti+vain+kun+tekee+kaikki+niin+monet+saisi+perseestä+uuttapotkua+seksiin+ja+suhteeseen.
16.02.2018 12:55
Siintä+se+lähtee.
16.02.2018 12:35
Minä+runkkasin+juuri+ja+runkkaan+useamman+kerran+viikossa+jos+en+ole+naisten+kanssa+hirveesti.nyt+haaveilin+tyttöystäväni+perseestä+kun+runkkasin+ja+siintä+että+saan+huomenna+taas+naida+häntä+kunnolla.
16.02.2018 04:12
Kyllä+meillä+on+muutakin+juteltavaa+kun+seksi+mutta+siinä+me+yleensä+pysytään.nyt+niina+on+alkanut+tykkäämään+että+panen+häntä+molempiin+reikiin.on+todella+kiihottavaa+nuolla+sitä+ensin+kunnolla+ja+sitten+runkata+dildoilla+pilluun+ja+perseeseen.,nussin+kyllä+omalla+kyrvälläkin+mutta+on+todella+kiihottavaa+kun+niina+on+persepystyssä+ja+pyytää+munaa+perseeseen.paljon+ollaan+opittu+toisiltamme+ja+varmasti+opitaan+vieläkin.
16.02.2018 02:42
Olen+41v+sinkkumies,minulla+on+seksisuhde+22v+vuotiaan+tytön+kanssa.meillä+se+toimii+hyvin+kun+niina+haluaa+kokeilla+kaikkea+uutta+ja+minä+tykkään+auttaa+siinä+parhaani+mukaan.niina+on+muutenkin+unelmien+täyttymys+minulle+kun+tykkään+nuorista+pulleista+tytöistä+ja+että+niina+on+sellainen+nyffomaani+että+saan+panna+parastani+että+pystyn+sen+tyydyttämään.
16.02.2018 01:58
Minusta+on+kiihottavaa+katsoa+kun+nainen+runkkaa+itseään+saualla+tai+sormin.tykkään+myös+itse+dildottaa+pillua+tai+persettä+naiselta+samalla+kun+nuolen.minulla+on+uusityttöystävä+ja+sain+yksipäivä+kuvata+häntä+kun+hän+runkkasi+itseään.kun+niina+oli+lauennut+kunnolla+siintä+niin+otin+hänet+kainaloon+ja+katsottiin+runkkausta+yhdessä.kokeilkaa+ihmeessä.
16.02.2018 01:02
Kyllä+suosin+kokeilemaan+rauhassa+ja+reilun+rasvan+kanssa.meillä+siintä+pitää+molemmat+ja+yleensä+kun+jompikumpi+on+kunnolla+kiimassa+niin+tulee+ajankohtaiseksi+sillä+se+lisää+nautintoa+todella+reilusti.
16.02.2018 00:36
Minulla+ja+tyttöystävälläni+on+tapana+käydä+kokeilemassa+yleisiä+vessoja.on+todella+kiihottavaa+vaikka+ravintolassa+jutella+seksistä+ja+mennä+sitten+pikapanoille+vessaan.
15.02.2018 23:39
Hyvä+kirjoitus.
15.02.2018 19:45
Täällä+sama+miehellä.naiset+laittakaa+viestiä+sähköpostiin.
15.02.2018 16:36
Minua+kiihottaa+nuori+pyöreä+kiimainen+teinityttö.on+ihanaa+kun+itse+tyttö+saa+löytää+seksuaaliaisuutensa+ja+halunsa.itse+olen+41vuotias+sinkkumies.olen+nyt+ollut+muutaman+viikon+seksisuhteessa+22vuotiaan+tytön+kanssa.tytöllä+vain+halut+ja+himot+lisääntyy+mitä+enemmän+asioita+koitamme.minä+kiihotun+kun+niina+sanoo+että+nuole+minun+kiimapillua+kunnolla+ja+anna+minulle+suihin+kyrpääsi,sitten+kun+saadaan+sinulla+kunnolla+seisomaan+suussa+niin+saat+naida+minua+pilluun+ja+kireeseen+perseeseeni.niina+tietää+että+kiihotun+kun+se+puhuu+rumia+ja+pyytää+naimaan+ja+nuolemaan+pillua+ja+muutenkin.jos+on+jotain+ketkä+tykkää+samoista+asioista+niin+laittakaa+sähköpostia+meille.
15.02.2018 16:35
Ollaan+nyt+kuukausi+harrastettu+anaaliseksiä+ja+molemmat+tykkää+ja+kiihottuu+siintä+kunnolla.on+ihanaa+panna+vaikka+takaapäin+niinaa+pilluun+kun+se+pyytää+kiimoissaan+että+työnnä+sinne+toiseenkin+jotain.niinalla+aukeaa+persereikä+vielä+itsestään+vähän+kun+sen+saa+kunnon+kiimaan.
04.02.2018 08:56
Lihavat+on+lepposia+ja+paljon+kiihottavampia+kun+jotkut+heinäkepit.
23.01.2018 17:05
Itse+venytin+tänään+tyttöystävän+dildolla+persettä+ja+sitten+laitoin+sinne+vielä+tyttöystävän+g+pistekiihottimen.osui+ja+hieroi+juuri+hyvin+eturauhasta+ja+orgasmi+oli+uskomattoman+iso.
23.01.2018 16:24
Kannattaa+ostaa+pieniä+ja+vähän+isompia+kun+sinun+oma+kyrpä.minusta+on+ainakin+kiihottavaa+välillä+runkata+naista+dildoilla+samalla+kun+nuolen+pillua.sitten+on+myös+kiihottavaa+katsoa+vierestä+kun+nainen+työntää+dildoa+pilluun+ja+perseeseen.jokainen+nainen+kenelle+olen+niin+tehnyt+niin+on+sanonut+että+orgasmit+on+ihan+omaa+luokkaansa.
23.01.2018 15:57
6 / 9