Mistä haaveilit viimeksi kun runkkasit?

aamuhanskat

Itse fantasioin siitä, että puolituttu (komea 55v kalju mies)kaveri panisi vaimoani ja roiskisi kuumat spermansa vaimoni rinnoille samalla kun katselisin touhuja ja masturboisin.. eipä tarvinnut kauaa runkata kun lensi mällit!

14

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lesbosexirunkkari

Haaveilin siitä että kohta mälli lentää ja pussit tyhjenee

• Les_Joanne

Siitä että tuntematon pariskunta pukee minut tytöksi ja käyttää hyväksi. Nainen suutelisi miestä ja kyselisi tuntuuko hyvälle kun imisin miehen munaa.

• Minä runkkasin juuri ja runkkaan useamman kerran viikossa jos en ole naisten kanssa hirveesti.nyt haaveilin tyttöystäväni perseestä kun runkkasin ja siintä että saan huomenna taas naida häntä kunnolla.

• seksifantasiat

Olen 57v ukm ja useimmiten haaveilen salarakkaasta 62v seksikkäästä leskestä
      joka on pienikokoinen, tiukka pilluinen, isot tissit ja nännit sekä aina halukas, ei
      tarvitse kuin fantasoida tulevia sessioita tai katsoa kuvia mitä olen ottanut, wau!
      Johan lentää spermat voimalla!!!

• Vaimollekans

Saunavuoron aikana saunaan tulisi useampi vieras mies ja vaimon yllätykseksi menisivät saunaan ja alkaisivat ottamaan häntä. Vaimo saisi monta kullia yhtä aikaa ja minä saisin katsella ja naida häntä sitten viimeiseksi. Huh kun alkoi taas seisomaan

• Olisin jossain mökillä pervojen vanhempien setien kanssa ja joutuisin pukeutumaan paljastavasti tai olemaan alasti heidän seurassa. Joutuisin myös tottakai olemaan seksiorjana. Minua kähmittäisiin ja kosketeltaisiin ronskisti, ja joutuisin nöyryytetyksi.

• Runkkarivävy

Haaveilen siitä, että anoppi yllättäisi mut runkkaamasta sen kiimantuoksuisiin pikkareihin ja sen jälkeen nuolettais pillunsa ja perseensä runkkari vävyllä.

• ytkyilyui
    • fantasiaaa

haaveilen et liki viiskymppistä vaimoani panis nuori 19-20 vuotias kundi jolla yli kakskyt senttinen paksu jatti kalu.erektio olis mahtava ja jaksais kauan.voisin ottaa kundilta välillä suuhun.vaimoni haaveilee isosta kalusta

• pierropääslemuaa

BX DIESEL CITROEN ei katsastettu ja öljyä vuotaa alleen haaveilen tulisko kuntoon ....runkkailessa

• Haaveitaon

Haaveilin siitä, että pääsis kaverin kanssa runkkaamaan taas ja vaihtamaan samalla kiimassa ajatuksia seksistä ja kaluistamme;)

• johnerik

Jokos siellä on patukka jäykkänä klo 13 lähtien täs

• anonyymistisex

Haaveilin että runkkaisin ja imisin lihavan rahtarin kanssa rekan hytissä levähdysalueella.

• LÖÖLYKAAAHAAA

TE OOTTE .... KIN HOMOJAAAAAAAA

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5273
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2741
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      34
      2080
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      38
      2010
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      1966
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1324
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1247
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      37
      1223
    Aihe