Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7

  1. Jälleen+jouduin+olemaan+ilman+happea+jonkun+aikaa,+oliko+se+taas+vain+30+seconds+max+vai+enemmän,+en+tiedä.+Lopulta+nainen+pyörähti+pois+päältäni,+haukoimme+molemmat+henkeä,+hän+orgasminsa+jäljiltä,+minä+koska+pitkästä+aikaa+sain+taas+jotain+hengitettävää.+"Fuck+you're+good,+so+fucking+good..."+hän+sanoi.+Sitten+jatkaen+edelleen+kiihkeästi+hengittäen+"My+name+is+Trianna+by+the+way".+Tajusin+silloin,+että+kaikessa+jäätymisessäni+koskaan+ollut+edes+nimeäni+hänelle+kertonut,+eikä+hänkään+siis+minulle,+ennen+kuin+nyt.+Vastasin+"I'm+Anton"+ja+kättelimme+toisiamme+muka+muodollisesti+siinä+selällämme+maatessamme,+molemmat+hymyillen+niin+leveästi+kuin+nyt+ihminen+voi+hymyillä.+Tämä+oli+oikeastaan+ensimmäinen+hetki+kun+juttelimme+täysin+rennosti,+Triannan+pahin+kiima+oli+(hetkellisesti,+kuten+sain+pian+huomata)+mennyt+ohi+ja+hän+malttoi+kuunnella+minua+sen+sijaan,+että+olisi+työntänyt+kielensä+suuhuni.+Kerroimme+toisistamme+jotain+perusjuttuja,+en+muista+tarkemmin+mitä,+sen+muistan,+että+hän+kertoi+aina+olleensa+vahva+nainen+(ihan+kuin+en+olisi+huomannut+kun+hän+miltei+tukehdutti+minut+muutama+hetki+aiemmin)+ja+että+miehet+pelkäävät+häntä.+Minä+kuulemma+olin+heti+näyttänyt+siltä,+etten+pelkää.+Hän+oli+oikeassa.+En+mitenkään+ollut+pelännyt+häntä+kun+tapasimme.+Ihaillut+mieluumminkin,+kerroin+aina+pitäneeni+isokoisemmista+naisista.+Kuinka+olin+aina+rakastanut+suuria+perseitä,+jollainen+hänelläkin+on...+kuten+olen+kertonut+aiemmin,+englantini+oli+erittäin+epätäydellistä+tuohon+aikaan,+kommenttini+suuresta+perseestä+oli+Triannalle+triggeri,+hän+pomppasi+ylös,+ja+taas+päälleni+saaden+ilman+pois+keuhkoistani.+Tällä+kertaa+hän+oli+päälläni+niin+päin,+että+hänen+naamansa+oli+jalkojeni+suuntaan.+Hän+huusi+"So,+you+think+my+ass+is+big,+how+about+you+kiss+that+big+ass+then!"+samalla+siirtäen+suuren+perseensä+siten,+että+se+oli+vain+senttejä+naamastani.+"KISS+IT"+Trianna+sanoi+käskevästi.+Jähmetyin+täysin+taas,+mitä+tapahtui,+miksi+Trianna+suuttui,+vai+suuttuiko+hän,+en+tehnyt+mitään,+joten+Trianna+teki+seuraavan(kin)+siirron.+Hän+laski+perseensä+suoraan+naamalleni+painautuen+niin,+että+nenäni+oli+kutakuinkin+hänen+persereiässään,+suuni+taas+jossain+pillussa,+tiukasti+painettuina+niin,+että+jälleen+kerran,+oli+mahdotonta+hengittää.+Olin+vangittuna+lämpimään+ja+kosteaan+vankilaan.+Hetkeen+en+tehnyt+mitään.+Sitten+alkoi+taas+paniikki+iskemään,+yritin+siirtää+Triannaa+päältäni+käsilläni.+Turha+toivo,+en+siitä+asennosta+saanut+millään+häntä+liikkumaan+milliäkään,+hän+ei+todellakaan+ollut+mikään+kevyt+tyttö.+Aloin+potkia+jaloilla,+taistella+kuin+henkeni+puolesta.+Sitten+hän+nosti+itseään+niin,+että+saatoin+vetää+henkeä,+kaikki+ilma+mitä+sain+tuli+kuin+suoraan+Triannasta.+Tuoksu+oli+jotain+uskomatonta.+Ei+missään+tapauksessa+paha,+en+pysty+sitä+kuvaamaan.+Kiima+siinä+ainakin+haisi.+"I+see+you+love+to+sniff+my+BIG+ASS"+Trianna+nauroi.+Tosiaan+hengitin+suoraan+hänen+perseestään.+Sitten+Trianna+painoi+tylysti+perseensä+takaisin+alas+estäen+minun+hengitykseni+uudelleen."What's+the+matter+mister?+Can't+breathe+down+there"+kuulin+hänen+sanovan,+kun+jälleen+yritin+taistella+itselleni+kallisarvoista+ilmaa.+Ja+sitten+hän+nosti+itseään,+ja+sain+ilmaa,+joka+oli+jälleen+täydennetty+hänen+tuoksullaan,+hetki+ja+taas+kostea+vankilani+ympäröi+minut.+Trianna+jatkoi+tätä+kidutusta+kauan,+varmaan+kymmenen+kertaa,+ennenkuin+lopulta+noustessaan+kysyi+"You+ready+to+kiss+my+ass+now?"+My+god+yes+vastasin+ja+aloin+suutelemaan+hänen+valtavia+pakaroitaan+ympäriinsä.+En+tahtonut+enää+kertaakaan+kokea+paniikkia+siitä,+kun+hapenpuute+valtaa+kehon.+Tällä+tavoin+Trianna+alisti+minut+suutelemaan+persettään.+Hauska+juttu+on+se,+että+olisin+todellakin+suudellut+sitä+ilman+näitä+hengitysharjoituksiakin.+Jäädyin+vaan,+kun+käsky+siihen+kävi+niin+yllättäen.+Tässä+vaiheessa+luulin,+että+Trianna+olisi+tyytyväinen,+kun+sai+minut+pussaamaan+valtavaa+takapuoltaan.+Ehkä+hän+olikin,+mutta+kuulin+hänen+hengityksestään+hänen+kiihottuvan+jälleen,+"Now+lick+it.+Lick+my+big+black+ass+white+boy"+hän+käskytti.+Nuolaisin+varovasti+pakarasta,+maku+oli+suolainen,+hikinen+ja+samalla+parasta+mitä+olen+koskaan+maistanut.+Trianna+tarttui+hiuksistani+kiinni+ja+käänsi+pääni+niin,+että+kieleni+oli+hänen+pyllyreiällään.+"There,+lick,+lick"+hän+komensi.+En+oikeasti+voinut+muuta+kuin+totella.+Varovasti+pyörittelin+kieltäni+hänen+reikänsä+ympärillä,+sitten+työnsin+sitä+sisään.+Maku+oli+voimakas,+ja+kiihottava.++Ei+yhtään+paha,+kuten+olisi+odottanut.+Aloin+nuolemaan+nuoruuden+innolla,+kuin+Triannan+persereikä+olisi+elämäntehtäväni.+Trianna+lievästi+ilmaisten+piti+tästä.+Hän+alkoi+huohottaa,+sitten+kiljua...FUCK,+FUCK,+righ+THERE,+WHITE+BOY+YEAH,+MY+GOD,+I'm+CUMING+I'm+CUMING.+Ja+sitten+hänen+perseensä+peitti+jälleen+naamani.
  2. Tuossa+seistessäni+tajusin+vasta+miten+valtavan+hyvä+(ja+iso)+perse+naisella+olikaan,+olin+tuohon+saakka+viettänyt+iltaa+katseeni+hänen+rintojensa+vankina,+mutta+tuo+perse+se+vasta+jotain+uskomatonta+olikin.+En+siinä+kauaa+ihailtua+saanut,+kun+hän+oven+auki+sai+ja+huomattuaan+minun+jäätyneen+tuijottamaan+häntä+kehotti+astumaan+rohkeasti+peremmälle.+Hänen+ei+tarvinnut+toista+kertaa+pyytää,+asunto+vaikutti+pieneltä+ja+siistiltä,+mutta+paljoa+en+ehtinyt+ympärilleni+katsoa+kun+nainen+oli+jo+repimässä+vaatteita+päältäni.+Saatuaan+paitani+nostettua+pääni+päälle+siten,+etten+nähnyt+mitään+hän+alkoikin+työntää+minua+taaksepäin,+ohjaten+tiettyyn+suuntaan,+sitten+kaaduinkin+jo+selälleen+sängylle+ja+ennenkuin+ehdin+mitenkään+reagoida+tunsin+jo+hänen+painonsa+päälläni,+edelleenkään+en+nähnyt+siis+mitään,+käteni+olivat+myös+jumissa+paitani+sisällä+pääni+yläpuolella,+joten+en+oikeasti+päässyt+yhtään+mihinkään.+Hän+varmasti+huomasi,+kuinka+taistelin+saadakseni+paitani+pois+ja+käteni+vapaaksi+sekä+naamani+esille+kun+sanoi+"Let+me+help+you+with+that"+ja+veti+paitani+pois+pääni+ja+käsieni+päältä.+Sydämeni+seisahtui+hetkeksi.+Maailma+pysähtyi.+Hänen+valtavat+rintansa+roikkuivat+paljaana+lähes+naamaani+vasten,+hän+oli+onnistunut+riisumaan+mekkonsa+sillä+välin+kun+olin+sokkona+ja+pääsi+näin+yllättämään+minut+täydellisesti.+"I+understood+that+you+like+these+twins"+hän+sanoi,+eikä+jäänyt+odottamaan+vastaustani+vaan+painoi+itsensä+minua+vasten+niin,+että+pääni+jäi+hänen+rintojensa+väliin.+En+todellakaan+saanut+henkeä+yhtään,+se+ei+haitannut,+olin+kaiketi+kuollut+ja+päässyt+taivaaseen.+Sitten+tajusin,+että+tämä+on+todellisuutta+ja+minun+täytyy+saada+happea+tai+taivas+(todennäköisemmin+alakerta+kuitenkin)+kutsuu+ihan+oikeasti.++Hetkellisen+paniikin+jälkeen+hän+vapautti+minut+otteestaan,+mutta+vain+hetkeksi.+Hän+käski+avaamaan+suuni,+en+tajunnut+mitään+muuta+kuin+totella,+ja+seuraavaksi+hän+työnsi+toisen+nänninsä+suuhuni+"Suck+that"+hän+sanoi,+mutta+mitenpä+siinä+mitään+imee,+kun+toinen+painaa+tissinsä+niin+tiukasta+naamaan+kiinni,+ettei+mitään+kautta+henkeä+saa.+Hän+ilmeisesti+ei+tiennyt,+että+ihmisen+pitää+myös+hengittää,+keksin+keinon+kuitenkin,+purin+hänen+nänniään,+en+kauhean+kovasti,+mutta+se+sai+hänet+vetäytymään+hetkeksi+niin,+että+saatoin+hengittää.+Hän+katsoi+minua+katseella,+joka+oli+ehkä+hieman+vihainen,+mutta+ehkä+vielä+kiimaisempi+kuin+aikaisemmin.+"You+gonna+regret+that"+hän+sanoi+ja+samalla+painautui+taas+niin,+että+pääni+oli+hänen+rintojensa+välissä+pitäen+minut+tiukasti+otteessaan.+Nyt+täysin+pihalla+ollut+mieleni+sen+verran+palautui,+että+tajusin+minulla+olevan+kädetkin,+yritin+tarttua+naiseen+kiinni,+jotta+saisin+hänet+kammettua+pois+päältäni,+tai+edes+siirrettyä+vähän.+Turha+vaiva.+Tämä+nainen+oli+vahva,+siis+minä+en+todellakaan+ollut+silloinkaan+mikään+heikko+mies,+rautaa+nostin+säännöllisesti+enkä+ikinä+olisi+kuvitellut+näin+avuttomassa+tilanteessa+olevani,+mutta+nyt+nainen+otti+käsistäni+kiinni+ja+painoi+ne+patjaan,+samalla+säilyttäen+pääni+tiukasti+rintojensa+välissä.+Panikoin,+muistan+kuolemanpelon,+tässäkö+tämä+nyt+on.+Taivaani+oli+muuttunut+helvetiksi,+vaikka+olin+kai+yhä+hengissä.+Muista+tunteen+siitä,+etten+tahdo+lähteä+näin+nuorena...paniikki,+potkin,+rimpuilin,+kaikki+hyödytöntä,+ehkä+silloin+tällöin+sain+vähän+happea+joko+nenääni+tai+suuhuni,+voimani+vähenivät.+Annanko+periksi+mietin.+Sitten+äkkiä+olin+vapaa.+Hengitin+kiivaasti+kaipaamaani+ilmaa.+Nainen+oli+edelleen+päälläni,+katsoen+silmiini+"I+don't+wanna+hurt+you+mister.+"+Minulle+riitti+sillä+hetkellä.+Käskin+naisen+nousta+ja+päästää+minut+menemään.+Hän+katsoi+silmiini+edelleen+ja+kysyi+"So+you+don't+wanna+fuck+me?"+samalla+silittäen+poskeani+kädellään.+Perkele.+Tottakai+minä+halusin,+Sopersin+vastaukseksi+jotain+siitä,+että+hän+on+upea+ja+tottakai+tahdon+naida+häntä,+mutta+hän+meinasi+juuri+tappaa+minut,+eikö+hän+tajua+sitä.+Nainen+purskahti+nauruun.+Hän+sanoi+pidelleensä+minua+rintojensa+välissä+30+seconds+at+max.+Ei+kukaan+kuole+jos+ei+muutamaan+sekuntiin+saa+henkeä,+ja+että+minä+olen+täysin+silly.+Jatkaen,+että+luonnollisesti+hän+päästää+minut+menemään+jos+niin+tahdon,+mutta+samalla+lupasi+minulle+unohtumattoman+yön,+jos+päätän+sittenkin+jäädä.+Mietin,+että+olen+täysi+idiootti,+jos+nyt+lähden+ja+vastasin+haluavani+jäädä.+"Good+choice"+hän+sanoi,+samalla+laskeutuen+niin,+että+hänen+toinen+rintansa+täytti+jälleen+suuni.+Tällä+kertaa+jumalattareni+antoi+minun+todella+imeä+rintaansa,+ja+minä+imin,+välillä+kevyesti+nännin+hampaideni+väliin+ottaen,+hellästi+sitä+hampailla+kiusoitellen,+sitten+kieltäni+siinä+pyöritellen,+kunnes+taas+voimakkaasti+imien.+Kuulin+hänen+hengityksensä+muuttuvan+yhä+tiheämmäksi,+tämä+innosti+minua+jatkamaan,+tahdoin+tuon+naisen+nauttivan,+ja+eipä+minunkaan+olossani+ollut+valittamista+enää,+tämä+oli+sitä+mitä+tahdoin.+Olin+joskus+kuullut+naisten+voivan+saada+orgasmin+vain+nänniä+stimuloimalla,+nyt+koin+sen+ensimmäistä+kertaa,+Hän+painautui+taas+tiukasti+minua+vasten,+tunsin+kuinka+hänen+kehonsa+tärisi...
  3. Jatkuu:Janica+ei+koskaan+ollut+tuntenut+itseään+näin+vahvaksi,+valta+joka+hänellä+juuri+sillä+hetkellä+oli+sai+hänet+kiihottuneemmaksi+kuin+koskaan.+Hän+päätti+nyt+milloin+Tomi+hengitti,+Tomin+nenä+tuntui+täydelliseltä+hänen+pepussaan,+Janica+hengitti+yhä+kiivaammin,+äkkiä+hän+havahtui,+kuinka+kauan+sitten+hän+viimeksi+antoi+Tomille+henkeä,+samalla+tämä+ajatus+katosi+kun+Tomi+yritti+pois+hänen+altaan,+Tomi+yritti+nostaa+päätään,+kääntää+sitä,+potki+jaloillaan+villisti+(tämän+Janica+huomasi+vasta+nyt).+Mutta+eihän+Tomi+päässyt+yhtään+mihinkään.+Janicalle+Tomin+liikkeet+olivat+viimeinen+etappi+matkalla+kohti+orgasmia,+hän+laukesi+rusentaen+reisillä+Tomin+ennestään+jo+kovin+tukalassa+paikassa+olevaa+päätä.+Janica+kiljui+ja+vapisi,+tärisi+ja+huusi+suoraa+huutoa,+hän+ei+koskaan+ollut+kokenut+näin+voimakasta+orgasmia,+kaikki+loppuu+aikanaan+ja+niin+Janica+palasi+tähän+maailmaan,+lysähtäen+Tomin+vartaloa+vasten.+Tomi+veti+henkeä+palaten+vähitellen+sieltä+jostain,+jonne+me+kaikki+aikanaan+päädymme,+mitä+tapahtui?+Hän+ei+hetkeen+tiennyt,+mutta+tuttu+tuoksu+palautti+hänet+hetkeen,+ja+kun+hän+avasi+silmänsä+hän+näki+mitäpä+muuta+kuin+Janican+suuren+pyllyn+vielä+osittain+hänen+naamansa+päällä.+-+Janica,+hän+sanoi+heikolla+äänellä,+sitten+uudestaan+vähän+kovemmin.+Janica+säpsähti,+miten+Tomi+voi+ei+kai+hänelle+käynyt+pahasti,+mutta+Tomin+äänen+kuuleminen+helpotti+heti.+Kunnossa+se+on.+Janica+mietti+hetken+tilannetta,+hän+oli+juuri+tullut+rajummin+kuin+koskaan,+ja+hän+oli+edelleen+Tomin+päällä,+miehen,+jota+hän+oli+käyttänyt+röyhkeästi+hyväkseen+tähän+orgasmiin+päästäkseen.+Samalla+Janica+tajusi+mitä+hän+tahtoi,+orgasmi+oli+ollut+jotain+niin+tajutonta,+että+hän+tarvitsi+lisää,+Tomi+oli+edelleen+hänen+allaan+tosiaan,+eikä+itseasiassa+ollut+tehnyt+mitään+hänen+edellisen+orgasminsa+eteen,+kuinka+laiska+mies+hänellä+onkaan,+Janica+oli+itse+joutunut+orgasminsa+tekemään...+Janican+pylly+alkoi+laskeutua+taas+tiukemmin+Tomin+naamalle,+nyt+Janica+vastasi+Tomille,-+Niin+rakas,+tykkåsitkö?+Nyt+saat+sitten+myös+tehdä+jotain...+NUOLE!+Viimeinen+sana+tuli+niin+käskevällä+äänellä,+että+jopa+Janica+itse+yllättyi.+Tomi+ei+reagoinut+heti,+hän+oli+edelleen+puoliksi+tajuton+Janican+käsittelyn+jäljiltä+ja+nyt+häntä+käsketään+nuolemaan.+Tomi+kyllä+piti+suuseksin+antamisesta,+mutta+tilanne+oli+vähän+erikoinen.+Kun+Tomi+ei+heti+tehnyt+mitä+käskettiin+teki+Janica+omat+johtopäätöksensä+ja+painautui+jälleen+koko+painollaan+Tomin+naamalle.+Ja+taas+tultiin+tilanteeseen,+jossa+Tomi+ei+saanut+henkeä+ei+nenän,+eikä+suunsa+kautta.+Janica+pysyi+paikallaan+kauan,+Tomi+alkoi+jälleen+panikoimaan,+sitten+Janica+nosti+hieman+itseään,+Tomi+veti+henkeä,+kuin+ei+koskaan+olisi+happea+nähnytkään.+Janica+sanoi+painokkaasti.+-+Näin+käy+kun+et+tottele,+jos+tahdot+hengittää+vielä+niin+kieli+töihin!+Janica+ei+koskaan+oikeasti+voisi+satuttaa+Tomia,+mutta+juuri+nyt+tuon+sanominen+kiihotti+häntä+entisestään.+Ja+Tomi+teki+työtä+käskettynä,+hänen+kielensä+osui+tässä+asennossa+juuri+sinne+mihin+pitääkin,+Janican+klitorikselle,+joka+normaalisti+on+niin+herkkä,+ettei+juuri+suoraa+kosketusta+kestä,+nyt+kuitenkin+se+suorastaan+vaati+Tomin+kieltä+reilusti+ja+kunnolla.+Tomi+nuoli+ja+nuoli,+välillä+ottaen+klitoriksen+kevyesti+hampaidensa+väliin+samalla+nuollen+sitä+(taito,+jonka+hän+oli+opetellut+ihan+Janicaa+varten).+Janica+tiesi,+että+tulisi+ihan+kohta+uudestaan,+mutta+vielä+ei+ollut+sen+aika,+Tomi+ei+koskaan+ollut+suostunut+nuolemaan+hänen+pyllyään,+Janica+oli+useampaan+otteeseen+kertonut+siitä+pitävänsä.+Nyt+Tomi+saisi+lopulta+toteuttaa+Janican+haaveen.+Janica+nousi+ylös,+kääntyen+ympäri+niin,+että+hänen+pyllyreikänsä+oli+Tomin+suun+tienoilla,+-+Nuole+minun+persettä!+Nuole+kunnolla!+Janica+sanoi+kiihkoissaan.+Ja+Tomi+totteli,+Janica+tunsi+kuinka+Tomin+kieli+ensin+varovasti+kierteli+ympäri+hänen+peräaukkoaan,+ja+lopulta+alkoi+käymään+siellä+sisällä,+saaden+Janican+tuntemaan+tavalla,+jota+hän+ei+olisi+uskonut+kokevansa+koskaan.+Janica+tunsi+orgasmin+nyt+väistämättä+olevan+tulossa,+painautui+tiukemmin+Tomin+naamaa+vasten+ja+alkoi+kädellään+hinkata+klitoristaan+Tomin+samalla+jatkaen+kielihoitoa+hänen+pyllylleen.+Janica+ei+nyt+enää+välittänyt+tai+muistanut+Tomia+lainkaan,+hänen+oma+nautintonsa,+nyt+kahdesta+paikasta+yhtä+aikaa+saatuna+vei+hänet+aivan+uusiin+maaimoihin,+jos+edellinen+orgasmin+oli+ollut+kova+ja+ennenkokematon+niin+tämä+oli+vielä+aivan+eri+tasoista.+-+NUOLE,+PERKELE:..AAAAAAAAA,+VITTU+SAAATAAAAAAANNAAAA...+AAAAARRR+Janica+huusi+ja+kiljui+vapisten+ja+täristen,+orgasmi+tuntui+kestävän+ikuisuuden+hän+ymmärsi+nyt+miksi+ranskalaiset+kutsuvat+orgasmia+nimellä+"La+petite+mort"+-+pieni+kuolema.+-+Janica,+Tomi+sanoi,+Janica+kuuletko+minua.+Kyllä+Janica+kuuli,+mutta+oli+liian+raukea+heti+vastatakseen.+-+Janica,+mennäänkö+naimisiin+Tomi+sanoi+hiljaa,+Janica+tunsi+sisällään+valtavaa+lämpöä.+Tätä+miestä+hän+rakasti+ja+tahtoi+elämänsä+hänen+kanssaan+jakaa.+-+Todellakin+mennään+Janica+vastasi,+puristaen+Tomin+naaman+tiukasti+reisiensä+väliin+uudelleen...