Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pilikkuviivaviiva
profiilit
pilikkuviivaviiva
pilikkuviivaviiva
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
460
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tarkoituksenaan+...+tuottaa+mahdollisimman+paljon+sekaannusta,+häiriötä+ja+pahaa+mieltä+ynnä+kaikkea+muutakin+vahinkoa+siellä+missä+vain+toimiikin.+"
Et+siis+osaa+sanoa+ketä+ja+miten+olen+tahallisesti+loukannut.+Voitko+sitten+kertoa+mihin+perustat+väitteesi+tarkoituksestani+sekä+sen,+millaista+sekaannusta,+häiriötä,+ja+ennen+kaikkea+vahinkoa+olen+aiheuttanut?
15.03.2018 19:36
Naisia+lyövä+mies+ei+ole+mikään+mies,+vaan+munaton+kasa+paskaa.+Miten+naisten+hakkaaminen,+tai+väkivalta+ylipäätään+liittyy+aloittajan+mielestä+ateismiin,+se+jäi+kyllä+epäselväksi.
15.03.2018 17:50
Ei+se+nyt+niin+vaikeaa+voi+olla...
15.03.2018 13:49
"Trolliksi,+joka+tyrkyttää+jatkuvasti+esille+uskomuksiaan,+mielipiteitään+ja+loukkauksiaan+toisin+uskovien+suosimilla+keskustelupalstoilla."
Niin,+tai+sitten+vain+osallistuminen+keskustelijana+keskustelijoiden+joukossa+palstalla+esillä+olevien+aiheiden+käsittelyyn.+Totta+kai+tuon+esille+omia+mielipiteitäni,+jotka+yritän+parhaani+mukaan,+ainakin+yleensä,+myös+perustelemaan.+Mutta+sanohan,+ketä+olen+loukannut?+On+tietysti+mahdollista+että+joku+kirjoituksistani+loukkaantuu.+Sille+ei+voi+mitään.+Yleensä+kysymyksessä+on+varmaankin+"uskova",+jonka+defenssit+nousevat+välittömästi+kun+joku+esittää+hänen+uskomyksiaan+uhkaavan+näkemyksen.+Olenko+mielestäsi+tahallisesti+pyrikinyt+jotakuta+loukkaamaan?+Sitäkö+tarkoitat?
15.03.2018 13:48
Ei+kai+ole+tarpeen+tuota+alkaa+erikseen+määrittelemään?+Etköhän+tiedä+hyvin+mistä+on+kyse...
15.03.2018 13:44
Jos+ajattelet+jumalan+teistiseksi,+persoonalliseksi+olennoksi,+joka+joko+rakastaa+tai+vihaa+sinua+ja+muita,+ajattelet+täysin+väärin.+Tuollaista+jumalaa+ei+ole+olemassakaan,+tässä+suhteessa+kristittyjen+on+aika+kasvaa+aikuisuuteen.
15.03.2018 09:19
Minäkö+"aiheutan"+keskustelua+persoonani+ympärillä?+Mitä+v*****a?+Ensin+ajattelin+ettei+tähän+roskaan+kannata+mitään+vastata,+mutta+sananen+kuitenkin+lienee+paikallaan.+Minua+ei+voisi+vähempää+kiinnostaa+keskustelu+persoonani+ympärillä.+Itsehän+tuota+tunnut+kaipaavan.+Itse+pyrin+kyllä+keskustelemaan+aivan+muista+aiheista.+Miksi+sinua,+aloittaja,+ei+näy+niissä+keskusteluissa?
14.03.2018 23:11
Höpö-höpö...++:D
14.03.2018 21:19
En+allekirjoita.+Meillä+ei+voi+olla+välitöntä+suhdetta+Jeesukseen+eikä+hänen+ajatusmaailmaansa,+ei+suoraan+eikä+kirkon+välityksellä.+Jeesus+on+kuollut,+eikä+meillä+ole+autenttista+materiaalia+hänen+opetuksistaan+eikä+elämästään.+Ne+tekstit+joita+UT:ssa+on,+ovat+suurelta+osin+luonteeltaan+ja+sisällöltään+jo+jotakin+aivan+muuta,+kuin+mitä+Jeesus+itse+on+sanonut+ja+tehnyt.+Me+voimme+vain+rekonstruoida+Jeesus+Nasaretilaisen+elämää+ja+opetusta.+Mitään+välitöntä+suhdetta+ei+meillä+voi+olla.
14.03.2018 20:43
Hienoa!+Suora+kysymys+epämääräisen+vihjailun+asemesta.+Suoraan+kysymykseen+suora+vastaus.+En+ole.+En+edes+osaa+arvata+ketä+mahdat+tarkoittaa.
14.03.2018 19:37
No,+minä+en+ole+julkkis+jos+joku+sellaista+ajatelmaa+kehii.+En+ole+edes+vapaa-ajattelijoiden+jäsen,+vaikka+heidän+vaakunansa+röyhkeästi+olen+napannutkin+käyttööni.+Kannatan+toki+järjestön+ajamaa+asiaa.
14.03.2018 19:05
Mutta+aloittajalle,+toivoit+rehellisyyttä.+Minulta+kyllä+yleensa+saa+rehellisen+vastauksen+kun+esittää+rehellisen+ja+suoran+kysymyksen.+Missä+asiassa+toivot+minulta+rehellisyyttä?+Jos+tämä+joku+henkilöllisyyskysely+on,+niin+huomioithan,+että+sellaisiin+kysymyksiin+olen+rehellisyyden+nimissä+valmis+vastaaman+suurin+piirtein+yhtä+hanakasti+kuin+sinäkin.
14.03.2018 18:19
Just,+just...tämä+olikin+ihan+uusi+salaliittoteoria.
14.03.2018 18:16
"pitäiskö+tuo+kuva+tarkoittaa+jotain?"
Se+on+vapaa-ajattelijoiden+vaakuna.
14.03.2018 17:32
"+Olisiko+rehellisyyden+paikka?"
Minkä+suhteen?
14.03.2018 17:20
"Ai+väität+että+mun+pitää+omilla+teoillani+antaa+uhri+Jumalalle"
Ei,+vaan+omilla+teoillasi+seurata+Jeesuksen+esimerkkiä.+Teetpä+niin+tai+näin,+pelastusta+ei+kuitenkaan+ole+luvassa,+sitä+ei+ole.
14.03.2018 17:19
Tässä+tarkoituksessa+kyllä,+parempi+ilmaus+se+on+tuolla+asenteella,+joka+tietysti+on+yleensä+"uskovien"+asenne.+Kumma+juttju+kun+nämä+"uskovat"+todella+kuvittelevat+Jeesuksen+tehneen+kaiken+valmiiksi,+vaikka+hän+nimenomaan+käski+tekemään+niin+kuin+hän+opetti.+Jeesus+ei+tehnyt+kenenkään+puolesta+yhtään+mitään!
14.03.2018 16:53
"+ne+opit+voi+silti+uskoa"
Mitäpä+tuo+sitten+tarkoittaa?+Uskomallako+ne+Jeesuksen+opetukset+realisoituvat?
14.03.2018 15:07
"Uskoa+Jeesukseen"+ei+tarkoita+yhtään+mitään.+Yrittäkää+mieluummin+uskoa+Jeesus-ta+ja+seurata+hänen+esimerkkiään.+Se+on+aika+kova+juttu.
14.03.2018 13:19
Paavali+oli+mitä+suurimmalla+todennäköisyydellä+suuntautumisensa+kanssa+kipuileva+homoseksuaali.
14.03.2018 12:09
8 / 23