Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+juu,+hyvä+laki,+mutta+pää+höyryten+mietin,+että+mikä+on+yhtymäkohta+kommenttiini.
En+sitten+keksi+millään.
10.04.2019 13:51
Virallinen+julkisuutemme+on+valikoivaa.
Esim.+vuosia+sitten+ulkomaalaisen+marjanpoimijan+kimppuun+hyökättiin+jossain+Lapissa,+joka+sitten+löydettiin+kuolleena.
Alkuun+asia+uutisoitiin,+kunnes+se+yhtäkkiä+vaiettiin+kuoliaaksi.
Muita+kanavia+pitkin+tieto+levisi,+että+hyökkääjä+oli+susi.
Totuutta+eivät+viralliset+kanavat+kertoneet,+sekun+ei+sopinut+vallalla+olevaan,+virallisesti+hyväksyttyyn+petoeläinten+levittämisbuumiin.
10.04.2019 12:45
Jos+ei+nyt+ihan+USA:n+malliin,+mutta+onhan+noita+tapauksia+ollut,+jotka+eivät+oikein+tavallisen+tallaajan+oikeustajuun+istu.
Katsotaan+nyt+mikä+on+lopputulos,+kun+virallinen+tie+on+kuljettu+loppuun+asti.
10.04.2019 12:33
En+ihan+ymmärrä,+vai+tarkoititko+sitä,+kun+Soinin+porukka+hallituksessa+ollessaan+erosi+perussuomalaisista+ja+muuttui+siniseksi?
Olihan+se+omituinen+homma.
Katellaan+nyt,+missä+seuraavaksi+takit+heiluu.
09.04.2019 20:16
Joopa,+paljon+oli+puhetta+ilmassa+siitä,+että+sotea+jarrutettiin+tarkoituksella.
Olisiko+tuo+ollut+hyvä+vai+paha+tuo+malli,+sitä+ei+tiedä+lopullisesti+kukaan.
Kenties+riippuu,+kuka+mistäkin+kulmasta+katsoo.
Myös+siitä+oli+spekulointia,+kun+hallitus+erosi+hetkeä+ennen+kauden+loppua.
Väliin+sitä+tämmöisestä+tavallisesta+tallaajasta+tuntuu,+että+se+yhteisten+asioiden+hoito+on+toisella+sijalla+ja+vallanhimo+ensimmäisellä.
09.04.2019 17:14
Luin+yks+päivä+tuon+jutun+jostain+nettilehdestä.
Luettuani+ensimmäinen+ajatus+oli,+että+syyttämättäjättämispäätös,+ainoa+oikea+päätös.
09.04.2019 16:03
Kyllä+se+etoo+ketä+vaan,+mutta+tavallisten+ihmisten+nimittelystä+nyt+olikin+puhe.
09.04.2019 15:38
Eilen+jossain+oli+uutista,+että+Kalifornia+on+pitkällä+ilmastonsuoelutoimissa.
Onneksi+siellä+voi+osavaltiot+tehdä+itsenäisiä+toimiakin.
09.04.2019 13:43
Ääriliikeitä+on+oikealla+sekä+vasemmalla.
Tuo+monisanainen+nimittely+oli+kyllä+kaukana+sivistyksestä+ja+samoin+sanoisin,+keiden+hyvänsä+nimittelemisestä.
09.04.2019 13:41
Anna.mun.kestää
Ihan+kommenttisi+innoittamana+googlasin+nuo+perussuomalaisten+ehdokkaat,+ei+siellä+näkynyt+yhtään+mitään+sinnepäinkään,+miten+persuja+kuvaat.
Siinä+olet+kyllä+oikeassa,+ettei+maahanmuutolla+maata+rakenneta,+mutta+työperäinen+maahanmuutto+on+ihan+ok.
Mutta,+kun+puhumme+maahanmuutosta,+silloinhan+emme+puhu+turvapaikanhakijoista,
Tuommoista+natsihöpötystä+en+ymmärrä+ollenkaan,+kun+puhutaan+tavallisista+suomalaisista.
Nuo+Ranskan+keltaliivitkin+alkoivat+toiminnan+dieselin+hinnankorotuskaavailuista.
Ylipäätään,+jos+jossain+jotain+tapahtuu,+aina+löytää+joukkoon+tiensä+myös+sellaisia+henkilöitä,+joiden+ainoa+tarkoitus+on+riehua,+hävittää+ja+tapella.
09.04.2019 13:05
Totta,+että+hallituspuolueet,+ovat+opposition+kynsissä.
Sehän+se+on+sitä+demokratiaa+ja+kaikki+pisempään+eduskunnassa+olleet+puolueet+ovat+olleet+kukin+vuorollaan+myös+hallituksessa+ja+sitä+tietä+oppositiossa.
09.04.2019 12:52
Tuli+käytyä+jo+lauantaina.
Eikös+se+paras+puolue+löydy+itselle+siitä,+kun+tutkailee+mihin+viiteryhmään+sitä+tuntee+kuuluvansa.
Itse+en+ole+nukkuvien+puolueeseen+kuulunut+koskaan,+mutta+valinta+on+jokaisen+oma.
08.04.2019 21:02
Niin,+ei+se+ihan+niin+mene,+että+ostanpa+sähköauton+ja+ajan+sillä+hamaan+hautaani+asti+päästöttömänä.
Aiemmin+jo++olen+kirjoitellut+noista+akkujen+tarvitsemista+mineraaleista.
Latausjärjestelmän+rakentaminen+vaatii+oman+aikansa+ja+omat+päästönsä+ja+verorahansa.
Elinkaari+se+on+sähköautollakin.+Talviolosuhteet+ovat+haastavia+akuille.
Biopolttoaineita+ja+niitä+käyttäviä+ajoneuvoja+tarvitaan.
Biopolttoaineita+voidaan+tehdä+vaikka+jätteistä+ja+lehmänlannasta+mm.
Vihreät+ovat+enimmäkseen+nuoria+kaupunkilaisia,+eivät+hahmota+kokonaisuutta.
08.04.2019 20:54
Kyllä+se+koulu+on.+Tuossa+katselin+aamupäivällä+Korkmanin+haastattelua,+sanoi+siinä,+että+Amerikassa+köyhät+eivät+pääse+hyvään+kouluun.
Suomessa+ollaan+samalla+viivalla,+no+sanomattakin+on+selvää,+millä+varoilla+asia+on+näin+hyvin.+
Kirjastoa+olen+elämän+aikana+käyttänyt+paljon+ja+käytän+edelleen.
Terveydenhoitoa+satunnaisesti.+Iho-ongelmia+piti+hoidattaa+yksityislääkärillä,+yksi+lääkekin+oli+sellainen,+ettei+siihen+aikaan+sitä+saanut+määrätäkään,+kun+ihotautien+professori.
Tuota+joukkoliikennettä,+ei+ole+niillä+reiteillä+näkynyt,+missä+minä+kuljen+ja+olen+kulkenut.
Mutta+hyvä,+kun+on+teitä,+vaikkakin+niiden+kunnossa+onkin+toivomisen+varaa+.
08.04.2019 13:24
Akkujen+raaka-aineista+voi+tulla+pulaa,+jos+sähköautot+lisääntyy+nopeasti.
Yli+puolet+maailman+koboltista+tuotetaan+Kongossa.
Amnesty+on+paljastanut,+että+siellä+kaivoksissa+lapsityövoiman+käyttö+on+laajamittaista.
Korruptio+kukoistaa+ja+voitot+menee+rosvojen+taskuun.
07.04.2019 18:07
Tuossa+lajissa+on+Soini+jo+taitanut+jäädä+Sipilän+ja+Orpon+varjoihin.+Takkihan+kääntyi+heti,+kun+lehmäkauppa+raukesi.
Uumoilen,+että+kun+uusi+hallitus+aikanaan+alkaa+toimia,+noita+käännettyä+takkeja+voi+näkyä+lisääkin.
07.04.2019 16:24
Joo+sillä+on+pitkät+juuret.
Itse+olin+nuorena+töissä+Oma-nimisessä+kaupassa.+Nuo+Omat+kuuluivat+kanssa+siihen+samaan+osuuskuntaan.
Nykyään+ravintolatoiminta+tuon+lehden+mukaan+on+pääala.
07.04.2019 14:06
Lueskelin+tuossa+tästä+Tradekasta,+joka+osti+sen+Med+Groupin,+millä+ne+alkoivat+tehdä+sitä+hoivabisnestä.
Näyttää+olevan+kymmenkunta+vasemmistoliiton+sekä+sosdemien+kansanedustajia+päättävissä+elimissä.
Kaikille+nyt+ehdokkaana+oleville+Tradeka+maksaa+2500+euroa+vaalirahaa.
Yhteistyö+Esperin+kanssa+on+laitettu+jäihin.
07.04.2019 13:36
Kiitos+RealistiN+kirjoituksestasi.
Juuri+tätä+kokonaisuutta+eivät+nämä+vihertäjät+ymmärrä.
Kumpa+nämä+meidän+tiedotusvälineemmekin+kertoisivat+näitä+faktoja,+niin,+että+myös+nuoremmilla+olisi+tilaisuus+tutustua+asiakokonaisuuteen.
07.04.2019 12:39
Kieltämättä+vähän+häiritsi+tuo+ei-sanojen+rivistö.
Noh,+vertasin+itseäni+siihen,+mitä+olin+50+vuotta+sitten+ja+mitä+tänä+päivänä,+havaitsin,+että+useimmat+tuossa+luettelossa+ovat+sellaisia+asioita,+joita+ikäänkuin+käydään+läpi+elämässä.
Moni+asia+on+toisin+verrattuna+aiempaan.
Esim.+´´ei+huolehdi+muitten+miellyttämisestä,´´+kyllä+se+oli+nuorena+tärkeää,+että+kelpasi.
Tässä+iässä+vähät+välittää,+on+vain+oma+itsensä.
07.04.2019 11:54
11 / 191