- On juu, hyvä laki, mutta pää höyryten mietin, että mikä on yhtymäkohta kommenttiini.
En sitten keksi millään. - Virallinen julkisuutemme on valikoivaa.
Esim. vuosia sitten ulkomaalaisen marjanpoimijan kimppuun hyökättiin jossain Lapissa, joka sitten löydettiin kuolleena.
Alkuun asia uutisoitiin, kunnes se yhtäkkiä vaiettiin kuoliaaksi.
Muita kanavia pitkin tieto levisi, että hyökkääjä oli susi.
Totuutta eivät viralliset kanavat kertoneet, sekun ei sopinut vallalla olevaan, virallisesti hyväksyttyyn petoeläinten levittämisbuumiin. - Jos ei nyt ihan USA:n malliin, mutta onhan noita tapauksia ollut, jotka eivät oikein tavallisen tallaajan oikeustajuun istu.
Katsotaan nyt mikä on lopputulos, kun virallinen tie on kuljettu loppuun asti. - En ihan ymmärrä, vai tarkoititko sitä, kun Soinin porukka hallituksessa ollessaan erosi perussuomalaisista ja muuttui siniseksi?
Olihan se omituinen homma.
Katellaan nyt, missä seuraavaksi takit heiluu. - Joopa, paljon oli puhetta ilmassa siitä, että sotea jarrutettiin tarkoituksella.
Olisiko tuo ollut hyvä vai paha tuo malli, sitä ei tiedä lopullisesti kukaan.
Kenties riippuu, kuka mistäkin kulmasta katsoo.
Myös siitä oli spekulointia, kun hallitus erosi hetkeä ennen kauden loppua.
Väliin sitä tämmöisestä tavallisesta tallaajasta tuntuu, että se yhteisten asioiden hoito on toisella sijalla ja vallanhimo ensimmäisellä. - Luin yks päivä tuon jutun jostain nettilehdestä.
Luettuani ensimmäinen ajatus oli, että syyttämättäjättämispäätös, ainoa oikea päätös. - Kyllä se etoo ketä vaan, mutta tavallisten ihmisten nimittelystä nyt olikin puhe.
- Eilen jossain oli uutista, että Kalifornia on pitkällä ilmastonsuoelutoimissa.
Onneksi siellä voi osavaltiot tehdä itsenäisiä toimiakin. - Ääriliikeitä on oikealla sekä vasemmalla.
Tuo monisanainen nimittely oli kyllä kaukana sivistyksestä ja samoin sanoisin, keiden hyvänsä nimittelemisestä. - Anna.mun.kestää
Ihan kommenttisi innoittamana googlasin nuo perussuomalaisten ehdokkaat, ei siellä näkynyt yhtään mitään sinnepäinkään, miten persuja kuvaat.
Siinä olet kyllä oikeassa, ettei maahanmuutolla maata rakenneta, mutta työperäinen maahanmuutto on ihan ok.
Mutta, kun puhumme maahanmuutosta, silloinhan emme puhu turvapaikanhakijoista,
Tuommoista natsihöpötystä en ymmärrä ollenkaan, kun puhutaan tavallisista suomalaisista.
Nuo Ranskan keltaliivitkin alkoivat toiminnan dieselin hinnankorotuskaavailuista.
Ylipäätään, jos jossain jotain tapahtuu, aina löytää joukkoon tiensä myös sellaisia henkilöitä, joiden ainoa tarkoitus on riehua, hävittää ja tapella. - Totta, että hallituspuolueet, ovat opposition kynsissä.
Sehän se on sitä demokratiaa ja kaikki pisempään eduskunnassa olleet puolueet ovat olleet kukin vuorollaan myös hallituksessa ja sitä tietä oppositiossa. - Tuli käytyä jo lauantaina.
Eikös se paras puolue löydy itselle siitä, kun tutkailee mihin viiteryhmään sitä tuntee kuuluvansa.
Itse en ole nukkuvien puolueeseen kuulunut koskaan, mutta valinta on jokaisen oma. - Niin, ei se ihan niin mene, että ostanpa sähköauton ja ajan sillä hamaan hautaani asti päästöttömänä.
Aiemmin jo olen kirjoitellut noista akkujen tarvitsemista mineraaleista.
Latausjärjestelmän rakentaminen vaatii oman aikansa ja omat päästönsä ja verorahansa.
Elinkaari se on sähköautollakin. Talviolosuhteet ovat haastavia akuille.
Biopolttoaineita ja niitä käyttäviä ajoneuvoja tarvitaan.
Biopolttoaineita voidaan tehdä vaikka jätteistä ja lehmänlannasta mm.
Vihreät ovat enimmäkseen nuoria kaupunkilaisia, eivät hahmota kokonaisuutta. - Kyllä se koulu on. Tuossa katselin aamupäivällä Korkmanin haastattelua, sanoi siinä, että Amerikassa köyhät eivät pääse hyvään kouluun.
Suomessa ollaan samalla viivalla, no sanomattakin on selvää, millä varoilla asia on näin hyvin.
Kirjastoa olen elämän aikana käyttänyt paljon ja käytän edelleen.
Terveydenhoitoa satunnaisesti. Iho-ongelmia piti hoidattaa yksityislääkärillä, yksi lääkekin oli sellainen, ettei siihen aikaan sitä saanut määrätäkään, kun ihotautien professori.
Tuota joukkoliikennettä, ei ole niillä reiteillä näkynyt, missä minä kuljen ja olen kulkenut.
Mutta hyvä, kun on teitä, vaikkakin niiden kunnossa onkin toivomisen varaa . - Akkujen raaka-aineista voi tulla pulaa, jos sähköautot lisääntyy nopeasti.
Yli puolet maailman koboltista tuotetaan Kongossa.
Amnesty on paljastanut, että siellä kaivoksissa lapsityövoiman käyttö on laajamittaista.
Korruptio kukoistaa ja voitot menee rosvojen taskuun. - Tuossa lajissa on Soini jo taitanut jäädä Sipilän ja Orpon varjoihin. Takkihan kääntyi heti, kun lehmäkauppa raukesi.
Uumoilen, että kun uusi hallitus aikanaan alkaa toimia, noita käännettyä takkeja voi näkyä lisääkin. - Joo sillä on pitkät juuret.
Itse olin nuorena töissä Oma-nimisessä kaupassa. Nuo Omat kuuluivat kanssa siihen samaan osuuskuntaan.
Nykyään ravintolatoiminta tuon lehden mukaan on pääala. - Lueskelin tuossa tästä Tradekasta, joka osti sen Med Groupin, millä ne alkoivat tehdä sitä hoivabisnestä.
Näyttää olevan kymmenkunta vasemmistoliiton sekä sosdemien kansanedustajia päättävissä elimissä.
Kaikille nyt ehdokkaana oleville Tradeka maksaa 2500 euroa vaalirahaa.
Yhteistyö Esperin kanssa on laitettu jäihin. - Kiitos RealistiN kirjoituksestasi.
Juuri tätä kokonaisuutta eivät nämä vihertäjät ymmärrä.
Kumpa nämä meidän tiedotusvälineemmekin kertoisivat näitä faktoja, niin, että myös nuoremmilla olisi tilaisuus tutustua asiakokonaisuuteen. - Kieltämättä vähän häiritsi tuo ei-sanojen rivistö.
Noh, vertasin itseäni siihen, mitä olin 50 vuotta sitten ja mitä tänä päivänä, havaitsin, että useimmat tuossa luettelossa ovat sellaisia asioita, joita ikäänkuin käydään läpi elämässä.
Moni asia on toisin verrattuna aiempaan.
Esim. ´´ei huolehdi muitten miellyttämisestä,´´ kyllä se oli nuorena tärkeää, että kelpasi.
Tässä iässä vähät välittää, on vain oma itsensä.