Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Usein+kehonkieli,+ilmeet+ja+äänensävy+ovat+parempia+asioiden+ilmaisijoita,+kuin+sanat.
01.12.2017 15:39
Syntyykö+nalkutus+siitä,+että+kokee,+ettei+ole+tullut+kuulluksi.
Vai+onko+se+puhetyyli,++vai+tuleeko+tavaksi+edellä+mainitusta+syystä.
Kokeeko+hän,+jota+nalkutuksesta+syytetään,+että+on+umpikujassa+ja+yrittää+epätoivoisesti+saada+sanomansa+perille.
Meillä+ihmisillä+on+tapana+lyödä+leimoja+ihmisiin+ja+asioihin,+ilman,+että+tiedämme+perimmäisiä+syitä.
Kuitenkin+kait+on+ihmisten+välisessä+suhteessa+jotain+vinossa,+jos+nalkutuksesta+tulee+rasite.
Silloin+pitäisi+molempien+kääntää+katseensa+itseensä.
01.12.2017 14:47
Juu,+juuri+tuota+tarkoitin.
Mulla+jäi+viime+kesänä+saaliit+vähäiseksi.+Naapurin+mieskin+sanoi,+ettei+aikoin+näin+huonoa+kalavuotta.
Lienee+keleillä+osuutta+asiaan.
01.12.2017 14:35
Ensimmäinen+ajatus+oli,+voiko+tuo+olla+totta.+Katsoin,+että+Turun+sanomista+taisi+olla+kysymys,+joten+ei+valemediakaan.
Hyvä,+että+tarttuvat+tuohon,+ei+tuo+voi+olla+edes+laillista???
01.12.2017 14:01
Huomasin,että+Hurme+on+tänään+perjantai-ohjelmassa.
01.12.2017 13:40
Tiivistäisin,+että+kaikki+yhteiskunnan+palvelut+toimivat+ainakin+kohtuullisen+hyvin.+(Parantamisen+varaa+tietysti+aina+löytyy,+alueellisestikin)
Ihana+puhdas+luontomme.+Onneksi+on+vuodenajat,+olisi+tylsää,+jos+aina+olisi+kesä+tai+talvi.
Juuri+talvinen+vuodenaika+tekee+myös+sen,+että+lapin+yrtit+ovat+paljon+ravintorikkaampia,+kuin+etelässä.
Sananvapaus.
Suomalaisten+kyky,+neuvotella+asioista.+Ei+meidän+parlamentissa+rähistä,+eikä+käydä+rinnuksiin+kiinni.
01.12.2017 13:35
Sitä+sanotaan,+että+syökää+särkee,+se+kasvattaa+järkee.
Ootkos+Eero+koskaan+kertonut+kalavaletta?++Minä+en+oo,+mutta+noita+miehiä+olen+epäillyt.+Jos+en+ole+paikalla,+ne+lähettää+mulle+kännykuvia,+että+kalan+vieressä+on+tikkuaski,+jotta+uskon.
Sitten+on+sellainen+rumanpuoloinen+vitsi+kalasta+ja+Rapalan+uistimesta,+olet+vissiin+kuullutkin.+En+kehtaa+tähän++laittaa.
01.12.2017 13:14
Hurme+yhdisti+junttimaisuuden+siihen,+jos+ei+puhu+ruotsia.
Kommentissasi+sanot,+että+yhdistät+ilmaisun+tankeromaisuuteen,+yksinkertaisuuteen,+hitauteen.
Onko+asia+siis+ymmärrettävä+niin,+että+on+kaikkia+noita,+jos+ei+puhu+ruotsinkieltä,+vaikka+puhuisi+viittä+muuta+kieltä?
Tuon+huumorin+kanssa+on+kai+niin,+että+ihmisillä+on+erilainen+huumorintaju.
Näin+ollen+huumorin+ymmärtäminenkään+ei+ole+yksisuuntainen+juttu.
Tosin+aiemmin+jo+sanoinkin,+että+Terho+olisi+voinut+ohittaa+asian,+minun+mielestäni+se+ei+ollut+niin+iso,+että+siihen+olisi+tarvinnut+ministeritaholta+puuttua.
01.12.2017 13:08
Masennus+saatta+oireilla+myös+ärtymyksenä+ja+kiihtymyksenä.
On+kuitenkin+paljolti+ihan+vaan+alakuloa,+tai+masentuneisuutta+jonkun+tietyn+asian+vuoksi,+kunnes+asia+selviää,++jotka+ovat+eri+asioita,+kuin+varsinainen+sairaus.
Yleisin+merkki+lienee+kyllä,+ettei+pääse+sängystä+ylös,+eikä+saa+mitään+asiaa+toimimaan.
30.11.2017 21:13
Luonnonbarathan+on+taas+kulutettu+tältävuodelta,+eli+´´syödään+enemmän,+kun+pallomme+meille+tienaa.´´
Minä+en+myöskään+kannata+äärimielipiteitä,+se+ei+ole+koskaan+mitään+hyvää+tuonut.
Tänäänhän+se+Pohjoismainen+ääriliike+sitten+lakkautettiin,+Pirkanmaan+käräjäoikeudessa.
Tuosta+arkikohteliaisuudesta:+Maanantaina+kävelytiellä+tuli+vastaani,+afrikkalaisen+näköinen+tumma+nainen.+Hymyilin+hänelle.+Hänkin+alkoi+hymyillä+ja+sanoi+hei,+kun+tuli+kohdalle,+vastasin+tietenkin.
Nuoremmat+sukupolvet+eivät+ole+niin+sisäänlämpiviä,+kun+vanhemmat.+Heille+on+luontevampaa+erilaisten+ihmisten+kanssa+toimiminen,+koska+he+tottuvat+siihen+jo+pienestä+pitäen.
30.11.2017 21:02
Paronille
Tuo+huoli+on+euroopan+yhteinen.Jos+puolet+lähi-itää+ja+afrikkaa+pyrkii+eurooppaan,+ei+mitkään+resurssit+tule+riittämään.+Velalla,+kun+eletään+muutenkin.
Sitten+vielä+alkaa+tulla+ilmastopakolaisia.
Parempihan+se+olisi+ihmisiä+auttaa+sinne,+missä+he+elävät,+mutta+ainaisten+sotien+takiahan+sekin+on+toivotonta.
Myllerrys+kestää+kenties+vuosikymmeniä.
Eilen+juttelin+lenkkireissullani+yhden+romaanirouvan+kanssa.+Ovat+ihan+tavallisia+Suomen+kansalaisia.
Puhuttiin+pitkään+näistäkin+asioista.+Siitäkin,+että+vieläkin+heihinkin+suhtaudutaan+ennakkoluuloisesti+joillakin+tahoilla.
30.11.2017 20:13
Tässä+iässä+nuo+terveysasiat+tuntuvat+askarruttavan+enemmän,+kuin+nuorempana,+kun+oli+vielä+voimansa+tunnossa.
Varsinkaan,+kun+ei+voi+olla+oikein+varma+riittääkö+niitä+hoitoresursseja,+sitten,+jos+niitä+tarvitsemme.
30.11.2017 18:29
Itse+en+ole+nalkutusta+harrastanut,+jos+joku+sanominen+ei+ole+tavoittanut+kohdetta,+olen+jättänyt+asian+sikseen
Ja+kas,+väliin+käy+niinkin,+että+tuo+luomakunnankruunu+on+ajan+päästä+´´keksinyt+asian+ihan+itse.´´
Vaan,+kun+sitä+on+kaikennäköistä+tähän+ikään+mennessä+nähnyt,++sanoisin+noin+yleisesti,+että+nalkuttajia+on+kummassakin+sukupuolessa,+naisen+nalkutus+vaan+nimetään+eri+tavalla,+kuin+miehen.+Siksi+miehen+nalkutusta+ei+niin+mielletä+olevan.
Vaan+kaikenkaikkiaan,+mitään+hyvää+ei+nalkutuksella+saa+aikaan,+pahaa+kyllä.
Onkos+muuten+nalkutuksella+ja+jankutuksella+eroa?
30.11.2017 16:35
Jos+työpaikalla+on+joukko+jääriä,+jotka+ovat+valtaa+pitäneet+ja+urautuneet+ikivanhoihin+tapoihinsa,+siihen+on+huono+yksin+kenenkään+vaikuttaa.
Pelkäävät+muutosta,+että+oma+valta+murenee.
Tuollainen+tytöttely+menee+jo+työpaikkakiusaamisen+puolelle.
30.11.2017 16:17
Jos+he+ovat+kielteisen+päätöksen+saaneet,+niin+eikös+silloin+kotimaahansa?
30.11.2017 16:07
Noh,+voihan+käydä+niinkin,+että+joku+lähteekin+ennen,+mutta+suurella+todennäköisyydellä+isoin+osa+jää,+niin+omista,+kuin+toistenkin+jälkeläisistä.
30.11.2017 16:04
Minulla+oli+aamupäivällä+radio+auki.+Kuulin+tuon+Hurmeen+anteeksipyyntöpuheen.
Kaikenkaikkiaan+tuli+mieleeni,+että+ihan+siitä+riippuen+miten+juntti-sanan+itse+kukin+käsittää,+toiset+ottaa+huumorilla+ja+toiset+ei.
Kenties+Terhokin+olisi+voinut+asian+sivuuttaa,+muttei+Hurmeen+vastauskaan+suuresta+sivistyksestä+kertonut.
Toisekseen+olisi+ihan+eri+sanoa+pipojuttu+kahden+kesken,+kun+koko+valtakunnan+kuullen.
30.11.2017 13:47
onvaikeaatää.
Kyllä+tuo+vanhaa+jäännettä+on+ja+on+ikävää,+että+tuollaista+vielä+esiintyy.
Saattaa+olla+niin+luutuneita+asenteita,+ettei+pois+pääse,+kun+lähtemällä,+sitä+ennen+kannattaisi+pitää+nauhuria+taskussa+ja+äänittää+kaikki+valeet+ja+läiskästä+sitten+nokan+eteen,+kun+aika+on+sopiva.
Eikös+tuolla+jossain+muslimimaissa+ole+niinkin,+että+oikeudessa+pätee+yhden+miehen+todistus,+mutta+saman+todistamiseen+naisia+tarvitsee+olla+kaksi.
30.11.2017 13:41
Tämä+oli+korppiksen+aikaisempaan+kommenttin.
30.11.2017 13:36
Tämä+netissä+kirjoittelu+on+mielestäni+sellainen+alue,+että+se+saattaa+vaikuttaa+enemmän,+kuin+äkkiseltään+kuvittelemme.
Nimittäin+ajatukset+pahat,+kuin+hyvätkin+voivat+jäädä+elämään.+Tulee+mieleen+se+kuuluisa+perhosen+siiven+isku.
Kierrätys+ja+roskien+lajittelu+on+meidän+kaikkien+ulottuvilla.
Tästä+kohtapuoliin,+kun+lähden+asioille,+ainakin+kolme+kangaskassia+on+mukanani
30.11.2017 13:33
147 / 191