Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuohon+voi+liittää+sen+ajatuksen,+jonka+aiemmin+kirjoitit,+että+kun+itse+voi+hyvin,+läheisetkin+voivat+hyvin.
Tosihan+se+on,+ettei+kurjassa+jamassa+oleva+ihminen+pysty+toisista+huolta+kantamaan.+(korppikselle)
30.11.2017 13:27
Tosi+on,+jos+kukaan+ei+välittäisi+mistään,+mitään+kehitystäkään+ei+tapahtuisi.
30.11.2017 13:22
pirremiina,+sehän+se+on,+että+on+mikä+asia+tahansa,+niin+rikolliset+oppivat+sitä+kyllä+hyödykseen+käyttämään+ja+usein+vielä+olemaan+askelen+edellä+viranomaisia.
30.11.2017 13:21
Luin+tuosta+kanssa+tänään.
Emmehän+me+ketään+voi+ehdoin+tahdoin+kuolemaan+jättää,+jos+apu+on+saatavissa.
Tubi+esim.+on+semmoinen+asia,+että+leviää,+jos+ei+hoideta.+Eikä+se+kysy+ootko+suomalainen+vai+paperiton.
Toisaalta+pitaisi+myös+palautuksia+järjestää,+sillä+laittomasta+maassahan+he+ovat.
30.11.2017 13:19
k-kotton.
3+pojanlasta+on+ohittanut+tein-iän,+silloin,+kun+he+++alkoivat+tulla+teini-ikään+ajattelin+usein+tuota,+etteivät+vaan+huumeiden+tielle+sortuisi.+Onneksi+niin+ei+käynyt.
Monta+nuorta+elämää+on+tuhoon+mennyt+niiden+takia.+
Tuo+on+kyllä+tosi,+että+emme+me+voi+koko+maailmaa+pelastaa,+sitä+yrittäessä+saattaa+käydä+niin,+että+hukumme+itse.
30.11.2017 13:13
Entä+jos+tulee+kumminkin.+Uskotko+sitten,+vai+huolestutko.
29.11.2017 21:04
Juu+ja+itse+kalastettua+haukea+pakkasessa,+ei+tässä+muuta+tarvi,+kun+muutama+loota+paistaa+ja+rosolli+veivata.+Ihan+pieni+kinkkurulla+riittää+velipojalle+ja+mulle.
29.11.2017 20:15
No+nyt+kävi+tuuri.+Ei+oo+ennen+käynytkään.
Nuo+hirviporukat,+kun+aina+viimeisen+hirven+paloiteltuaan,+arpovat+klimpit+maanomistajien+kesken.
Tuli+tekstari,+ootko+kotona,+oven+takana+mies+tuomassa+lihaa.
Sain+2,5kg+hirvenlihaa,+osa+jauhelihana.
Annan+siitä+tietysti+porukoillekin.
Kyselin+onko+karhuja+nyt+näkynyt.+Näytti+kännystä+kuvan,+olivat+saaneet+kuvattua,+kun+nuoli+hirvien+suolakiveä.
Kyllähän+niitä+siellä,+vaan+marjametsään+menen+taas+ensi+syksynä,+jos+elonpäiviä+ja+kuntoa+riittää.
29.11.2017 19:34
Yritin+jo+kerran+kommentoidakin,+mutta+palstalle+tuli+vaan+rikki.
Kyllä+minäkin+pidän+terveyttä+ihan+ykkösasiana.+Jos+vakavastikin+sairastuu,+siinä+mullistuu+koko+loppuelämä.
Juuri+tänään+ajattelin+päivällä,+miten+hyvin+on+ollut,+kun+pojan+laumakin+on+ollut+terveitä,+lukuunottamatta+nyt+flunssia+ja+semmosia+pieniä+kulkevia+tauteja.
Monet+nuoretkin+vanhemmat+joutuu+pienten+lasten+kanssa+sairaaloissa+olemaan.
Edes+korvatulehduksia+ei+kenelläkään+niistä+ole+pienenä+ollut,+kun+ihan+jokunen.
29.11.2017 19:27
Siitähän+kait+kiistellään,+että+vaikuttaako+ihmisen+toimet+lämpenemiseen+vai+ei.
Luin+juuri+jostain,+että+ensi+vuonna+olisi+enenevässä+määrin+maanjäristyksiä.
Kun+omaa+historiaa+katsomme,+niin+sotaanhan+tuo+eriarvoinen+kuilu+johti.
Naisten+ja+lasten+asiasta+ei+voi,+kuin+olla+samaa+mieltä.
Tässä+iässä+varsinkin+sitä+toivoo,+että+terveyttä+riittäisi,+eikä+suuria+taloudellisia+heilahteluita+tulisi.
(Paloman+kommenttiin)
29.11.2017 18:17
Täällä+talvikodissa+mitä+yksin+asustan,+raivaan+aina+kaiken+minkä+ylimääräiseksi+katson.++Haluan,+että+pääsee+ilma+liikkuun+ja+itse+kunnolla+kulkeen.
Mökeillä+on+vähän+toisin,+silloin+kun+on+enemmän+porukkaa+paikalla,+on+tavaraakin.
Kun+jään+yksin+siivoan,+että+taas+on+väljää.
Varastot+siivosin+juuri+viime+kesänä.+Kaikenmoista+on+kertynyt,+varsinkin+nyt+kun+on+ollut+rakennushommaa.+Sanoin+pojalle+,että+taas+on+ensi+kesänä+jätekeikka,+ollaan+niitä+tehty+ennenkin.
Väljyydessä+viihdyn+parhaiten.
29.11.2017 17:46
Voisi+kai+käyttää+ilmaisua,+että+mitkä+asiat+mietityttää+toisinaan.+Niistähän+ihmiset+keskusteleekin.
En+ole+itsekään+mikään+suuren+maailman+huolten+kantaja,+mutta+joskus+surettaa+maailman+meno.
Jälkeläiset+ne+tänne+vielä+jää,+kun+itse+lähdemme.
29.11.2017 17:35
Tuohon+suuntaan+omatkin+ajatukset+kulkevat,+jos+ajattelee+mitä+maailmalla+tapahtuu,+kun+itse+vaan+köllöttelee.
Vaikkei+meillä+enää+lintukotoa+olekaan,+niin+hyvä+paikka+kuitenkin,+moneen+muuhun+verrattuna.
29.11.2017 17:15
Harvemmin+tulee+lotottua,+joskus+ostan+jonkun+arvan.
Ihan+jokusen+5-20+saanut.
Olen+ostanut+arpoja+pukinkonttiin.+Yhtenä+vuonna+miniä+sai+500euroa+arvalla.+
Mihinkäs+muuten+tuhlasit,+ihan+turhuuteenko?
29.11.2017 16:58
Ennen+oli+sanonta,+valheella+on+lyhyet+jäljet,+tässä+voisi+sanoa,+että+sivistyksellä+oli+lyhet+jäljet.
29.11.2017 16:01
Beeta-salpaajat+vaikuttaa+sydämeen+ja+verenkierron+kautta.
Kalsiunsalpaajat+pienten+verisuonten+kautta.+(laajentaa)
ACE-+estäjät+hormonaaliseen+säätelyyn.
Toisinaan+joudutaan+ihan+hakeen,+että+mikä+toimii+itse+kullakin.
Diureetteja+käytetään+joskus+rinnakkain,+lisäävät+virtsaneritystä,+vaikuttavat+munuaisiin.
Muut+sairaudetkin+saattaa+vaikuttaa+lääkkeen+sopivuuteen.
Yleensä+pakkausseloisteissa+on+ihan+hyvät+tiedot,+kun+ne+vaan+malttaa+lukea.
29.11.2017 15:45
Sinun+lääkkeesi+vaikuttava+aine+on+sama,+kun+omani+ja+kuuluu+ns.+kalsiumsalpaajiin.
Minulla+toimii+hyvin.
Sinun+kannattaisi+puhua+lääkärille,+jos+kokeilisi+jotain+muuta.
Nuo+oireesi+voivat+viitata+lääkkeen+haittavaikutuksiin.
29.11.2017 14:39
Siksi+kai+sitä+ihmiset++´´törmäyskurssille´´+ajaituvatkin,+kun+niin+erilailla+miellämme+ja+toimimme+ja+ajattelemme.
Olemme+taipuvaisia+siihen+harhaan,+että+vain+meidän+tapamme+on+paras.
Se+on+itselle+paras,+muttei+välttämättä+toiselle.
Toisen+tapaa+esim.+viettää+joulua+halveerataan,+jos+se+ei+ole+oma+tapa.
Pitäisi+malttaa+katsoa+asioita+eri+kanteilla,+vaikkakin+perusluonteeseen+vissiin+kuuluu,+hakea+vahvistusta+sille+omalle+´´oikealleen.´´
Olla+armollinen+toisille+ja+itselleen,+mihin+me+tässä+iässä+enää+tarvitsemme+nuoruuden+vimmaa.
29.11.2017 13:06
Verenpaine+reagoi,+elämäntapoihin+ja+tilanteisiin.
Tuo+vanhemmalla+iällä+tapahtuva+yläpaineen+kohoaminen,+vaikka+alapaine+olisi+normaali,+liittyy+vanhemmiten+tapahtuvaan+suonen+seinämien+jäykistymiseen.
Yksi+paineen+alentamiskeino+on+korvata+suola+vaikka+eri+yrteillä.
29.11.2017 12:55
Rupesin+oikein+tsiikaamaan,+että+minkäs+pojanpoika+on+laittanut.
Näkyy+olevan+tuolla+kulmassa+punaisessa+merkissä+tuo+sama+ABP.
29.11.2017 12:46
148 / 191