Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ongelma+ole+työtön,+eikä+sosiaalietuuksien+saaja,+vaan+ne+niiden+väärinkäyttäjät.
Nämä++´´ilmaistyöt´´+ym.+muut+kurssitukset,+lienevät+niitä+tilastojen+siivousvälineitä.
Niinkuin+pankonpoika+sanookin,+sosiaaliturva+on+auttamista+vaikeassa+tilanteessa+olevaa+ihmistä.+Se+ei+ole+tarkoitettu+elinkeinoksi.
Lapsilisät+voitaisiin+porrassastaa+ja+mitä+ylen+varakkaat+niillä+ollenkaan+tekee.
Työeläkkeet+taas+ovat+jälkipalkkaa,+joka+on+tienattu.
Sosiaaliturvaa+tarvitaan,+mutta+korjaamistakin+asioissa+on.
Esim.+pääkaupukiseudulla+uppoaa+asuntotukiin+veroeuroja,+jotka+valuu+vuokranantajien+taskuun.
Työ+on+hyvä+lääke,+sanotaan.+Ihmistä+määritellään+ja+ihminen+itse+määrittelee+itseään+työn+kautta+suuressa+määrin.
Kun+taas+puhutaan+työterapiasta,+se+on+eri+asia.
21.11.2017 13:24
Aamupäivän+satanut+lunta,+kiva+kun+näyttää+valoisalta,+muttei+liikaa+tartte+tulla.
Arvon+viestiä+en+nähnyt.+Kyllä+tämä+poistobuumi+on+ihan+holtitonta.
Asiallisia+kommentteja+poistetaan+ja+kaikenmoinen+saasta+saa+olla.
21.11.2017 12:53
Varo+klikkailemasta,+huijarit+ovat+liikkeellä!
20.11.2017 23:21
Minulla+tuo+viimeinen+oli+2vuotta+nuorempi,+hän+kuoli59-vuotiaana.
Sydänsairaus+oli+pitkällä.
20.11.2017 20:58
Ehkäpä+sen+voi+kirjata+hoitotahtoon,+sitä+me+emme+vielä+tiedä,+kun+lakia+ei+ole.
Mutta+se+on+varmaa,+että+eutanasia+päätöstä+ei+toinen+voi+tehdä.
20.11.2017 20:13
Tuollaiset+mittarit+laskevat+keskiarvon+kyseiseltä+hetkeltä.
Koska+nuo+tutkimustulokset,+jota+siinä+kysytään+voivat+vaihdella.
Yksi+huonosti+nukuttu+yö,+niin+verenpainekin+saattaa+heittää+ja+huonounisuuskin+nostaa+kolestrolia,+ovat+USA:ssa+sitäkin+tutkineet.
Myöskin+esim.+puolen+vuoden+päästä++tulokset+saattavat+olla+jotain+muuta.
20.11.2017 18:53
Jos+laki+tulee,+sitä+ei+päätetä+kenenkään+puolesta,+vaan+itse+se+on+tehtävä.
20.11.2017 18:42
Jos+ihminen+on+lähellä+kuolemaa,+eikä+mikään+kipulääke+tehoa,+voidaan+läyttää+sedaatiota,+siinä+tajuntaa+alennetaan,+ikäänkuin+´´kevytnukutus.´´
Vaikka+eutanasialaki+hyväksyttäisiin,+kriteerit+sen+saamiseksi+tulee+luultavasti+olemaan+tiukat+ja+hyvin+tutkittu.
20.11.2017 16:10
Miksi+mittauttaa+arvoja,+jos+ei+hoitoja+huoli.
Jos+vaikka+olet+tilassa,+ettet+pysty+ilmaisemaan+vaivojasi,+kuka+silloin+määrittelee+ne+lääkkeet+´´jotka+johonkin+auttavat.´´+Aina+ei+ole+täsmälääkkeitä,+vaan+pitää+etsiä+sopivaa,+me+ihmiset+reakoimme+niin+eri+tavalla.
Tuohon+lesken+kertomukseen+en+usko+pätkääkään,+että+jollain+laskurilla+voidaan+määritellä+jäljellä+oleva+ikä+lääkkeillä+tai+ilman.
20.11.2017 16:05
Kun+olen+kerrostalokotona+näin+talvisin,+kuuntelen+lauantaina+klo+13:sta+20:n+radio+Suomea,+koko+ajan+tulee+mukavia+musiikkiohjelmia.
You+Tubesta+kuuntelen+joskus.
Kesällä+sitä+on+välillä+korvat+täynnä+tuon+nuoremman+väen+musiikkia,+niillä+on+aina+joku+radiokanava+auki.
20.11.2017 15:43
Viikset+ja+parta+ihan+jees,+kunnei+niissä+ole+päivän+ruokalistaa.
Vaan+joku+vuosi+sitten+voitti+euroviisut+sellainen+parrakas+nainen,+nimeään+en+enää+muista.
20.11.2017 15:37
Elisabeth+II:n+ajoi+sodan+aikana+ambulanssia.
19.11.2017 19:29
Henrik+VIII+hallitsi+1500-luvulla,+milläköhän+konstilla+tuo+on+mestauttanut+Meghanin+isoisän.
Kaikki+euroopan+kuningashuoneet+ovat+sukua+keskenään.
Ennen+naitiin+luokkarajojen+mukaan.
19.11.2017 18:47
Onhan+teessäkin+kofeiinia+muistaakseni,+kylläkin+vähemmän,+kuin+kahvissa.
19.11.2017 16:58
Niin,+eivätkä+kaikkien+toimet+aina+kestä+edes+päivänvaloa.
19.11.2017 16:39
Eiköhän+tästä+löydy+vastaus+kysymykseesi.https://yle.fi/uutiset/3-8836734
19.11.2017 15:24
Niin+tuli+mullekin,+kun+luin+lehdestä,+että+tunti+tolkulla+odotettu+metroa+ja+jotkut+olleet+koko+yön+odottamassa.
Ei+minun+järkeeni+kyllä+mahdu+tuo.
19.11.2017 15:01
Luin+hiljattain,+en+muista+mistä,+että+toisille+kahvi+ei+vaikuta+nukkumiseen+mitään,+niinkuin+olen+huomannut+omalta+kohdaltanikin+ja+toisille+vaikuttaa.
19.11.2017 00:23
Neljä+on+rakkautta+ollut.+Tiedän+enää+ei+tule,
Viimeisen+rakkauteni+kanssa+tämä+oli+meidän+laulumme.https://www.youtube.com/watch?v=UZL2VW2Rrtw
18.11.2017 23:02
Tuo+mun+kissa+ei+ole+rotukissa,+mutta+aika+pitkä+karva,+ei+kuitenkaan+niin+pitkä,+kuin+norjalaisella,+mutta+se+aluskarva,+se+ihan+huopuu.
Ajattelin+jo+välillä,+että+pitääkö+viedä+jollekin+trimmaajalle.
Pari+edellistä+kesää+tämä+kissa+on+mulla+ollut,+ei+ole+tämmöistä+ongelmaa+ollut.
Tuo+sadekesä+sen+teki.
Mulla+on+hommaan+ollut+tavallinen+turkin+kampa,+leikkaava+kampa,sakset,+takunselvityssuihke.
Kissa+on+todella+varovainen+eläin.
Tuosta+hännän+pyyhkäisystä+tuli+mieleeni,+kun+mökillä+on+sellainen+avohyllykkö,+jossa+alhaalla+on+hyllyillä+laseja,+pikareita,+jälkiruokakulhoja,+niin+pojan+koira+kaksi+kerta+kulkiessaan+on+hännällä+pyyhkäissyt+laseja+alas.+6rikkunut.+Laitoin+hyllyjä+syksyllä+vähän+uuteen+uskoon.
18.11.2017 20:38
151 / 191