Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+Vattenfal,+eli+kaksi+laskua+saan.
22.03.2019 19:55
Järvestä+itse+onkimia+ahvenia+syönyt,+ei+niissä+selkäruodon+lisäksi+ole+juuri+mitään+ruotoja.
Maukkaita+ovat,+kun+esim.+voissa+paistaa.
22.03.2019 18:51
Eikö+Carunan+laskussa+peritä+ALV:tä?
Mulla+on+tuo+mökin+siirtofirma+Elenia,+siinä+on+Alv+24%+ja+summa+perässä.
22.03.2019 18:48
Jäi+pois,+siis+energialaskussa+on+myös+alv.
22.03.2019 17:08
Mulla+on+enegialaskussa,+perusmaksu+ja+energiamaksu.
Siirtolaskussa+on,+perusmaksu,+siirto+ja+sähkövero.++Alla+lukee,+veroton+summa++24%+alvia.
22.03.2019 17:06
Aivan+ja+noin+kaksi+kolmasosaa+linnuistamme+on+muuttolintuja.
Toinen+asia+mikä+lintuja+verottaa+on+sääolosuhteet.
Kuinka+usein+käykään,+että+linnut+tulevat,+kun+on+lämmintä+ja+sitten+tulee+takatalvi+hyönteiset+hyytyy,+pesintä+epäonnistuu.
Kun+on+hyvä+vuosi+lintujen+kannalta,+voi+onnistua+kaksi+pesintää.
Joten+ei+se+suurin+syyllinen+ole+metsätalous,+vaikka+jotkut+tahot+yrittääkin+sitä+mantraa+läpi+lyödä.
Täällä+sentään+linnuilla+on+pesimärauha.
22.03.2019 15:53
Yksi+mahdollisuus+on+harsosääksi,+ellei+ole+banaanikarpänen.
22.03.2019 14:04
Tuo+mitä+minä+olen+ostanut,+on+siivutettuna+pienempi+paketti,+voi+niitä+olla+muitakin.+Minä,+kun+olen+yksineläjä,+katson+aina+pienempiä+paketteja.
Olin+kuukauden+ilman+juustoo,+just+sitten+ostin+paketin,+tein+niin,+että+otan+vaan+puolikkaan+siivua+leivälle+kokonaisen+sijaan.
Silloin,+kun+edesmennyt+avomieheni+söi+kevyttuotteita,+kyllä+ne+juustotkin+oli+minusta,+kun+kengänpohjaa+olisi+syönyt.+Tästä+on+tosin+aikaa,+että+kai+nekin+on+muuttunut.
22.03.2019 13:08
Joskus+oli+juttua,+muistaakseni+Tamperelaisessa,+että+joku+nuoripari+oli+ostanut+sohvan+kierrätyskeskuksesta+ja+yht´äkkiä+oli+huusholli+täynnä+luteita.
Itse+kun+vielä+asuin+Tampereella+pienkerrostalossa,+jostain+huoneistosta+löytyi+turkiskuoriainen.
Koko+talo+myrkytettiin,+sitä+ei+sen+jälkeen+tavattu.
Mökillä+muutama+vuosi+sitten,+kun+pojantytär+kaverinsa+kanssa+nukkuivat+pikkumökissä,+tulivat+kertomaan,+että+siellä+on+jotain+hyönteisiä+joka+paikassa.
Netin+avulla+selvitettiin,+että+kyseessä+oli+havumetsässä+viihtyvä+harmiton+elukka,+en+nimeä+enää+muista.
No+siitä+päästiin+tekstiilien+pulistamisella+ja+imuroinnilla.
22.03.2019 12:58
Mitä+näistä.+Kukaan+ei+kuollut.
Itsekin+pohdin+toisinaan+joitain+kommentteja,+että+miten+pitäisi+ymmärtää+ja+sitten+on+myös+niitä,+joita+en+ymmärrä+ollenkaan.
22.03.2019 12:46
Minä+tykkään+Luomu-kermajuustosta.+Se+on+sen+verran+uudempi+tuote,+ettei+sille+varmaan+ole+keritty+omaa+musiikkia+keksimään.
Paha+vaan,+kun+pitää+tuota+rasvan+syöntiä+rajoittaa,+ei+voi+sillä+oikein+mässäillä.
21.03.2019 23:39
Jaa-a,+tuossa+kommentissasi+15.23+puhuit+eläkkeistä+ja+eläkkeistä+on+myös+aloitus.
Tiedä+sitten,+mitä+väärin+ymmärsin.
21.03.2019 23:31
Tuosta+alhaalla+olevasta+harmaapohjaisesta++taulukosta+sen+luin.
https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Laskelmat/Elakkeensaajan-veroprosentit/
21.03.2019 22:52
Kierrätys+se+on+päivän+sana!
21.03.2019 22:13
Eikös+se+jotenkin+niin+mene,+että+ensin+on+ajatus,+sitten+teoria,+teoria+joko+todistetaan+oikeaksi+tai+hylätään.
Tämä+juustoasia+on+ilmeisesti+ajatuksen+asteella.
Kehitys+ei+kehity,+ellei+ole+niitä,+jotka+keksivät+ja+kokeilevat+hullujakin+ideoita.
Myös+vanhat+ideat+saattavat+nousta+pintaan+ja+osoittautua+hyödyllisiksi.+Esim.+sähköauto.
21.03.2019 22:08
Mielenkiintoista,+sitä+on+vielä+niin+paljon+tutkimatonta.
Onhan+niitä+tutkittu,+kuinka+lehmätkin+lypsää+kaunista+musiikkia+kuullessaan+paremmin.
Muistan+sellaisestakin+lukeneeni,+kasville+tehdystä+kokeesta.
Ihminen+meni+huoneeseen+ja+pahoinpiteli+toisen+kasvin.
Toinen+kasvi+´´katseli´´+vierestä.+Kun+sitten+sama+henkilö+meni+toistamiseen+huoneeseen,+tuossa+´´katseliakasvissa´´+olevat+kojeen+sensorit+alkoivat+näyttämään+vilkasta+liikehdintää.
Kaikkihan+on+energiaa+ja+värähtelyä.
Tiedehän+korjaa+itse+itseään++koko+ajan,+tämän+päivän+huuhaa,+voi+olla+huomispäivänä+tiedettä.
Maapallon+pyöreyskin+oli+joskus+haihattelua.
21.03.2019 21:13
Kuulin+tuosta+paikallisuutisten+uusinnoista.
Pisti+kanssa+korvaani,+kun+itsellänikin+on+nivelrikkoa+polvissa.
Niinpä+rupesin+etsiskelemään++linkkiä+uutiseen.+Näyttää+olevan+kehitteillä+oleva+tutkimusmenetelmä.
https://yle.fi/uutiset/3-10682406
21.03.2019 16:26
Kun+itse+aikanaan+kävi+koulua,+oli+puuroa,+velliä+tai+keittoa.+Lautanen+syötiin+tyhjäksi.
Nyt+notkuu+kouluruokalan+tiski+monenmoista+sapuskaa+ja+aina+valitetaan.
Olen+yksineläjä+ja+esim.+aina+kun+ostan+leivän+palastelen+sen+valmiiksi+siivuihin+ja+laita+pakkaseen.+Otan+sieltä+siivun+kerrallaan,+ei+mene+haaskuun+yhtään.
Minua+kauhistuttaa+tuo+ruuan+haaskaaminen.
Nämä+television+ruokaohjelmat+saisi+vallan+kieltää,+on+ruokasotaa+ja+helvetin+keittiötä+ym.
21.03.2019 16:14
Kävelylenkillä+kävin+iltapäivällä.+Kevättä+on+ilmassa.
Kinokset+laskeutuu.+Kaksi+joutsenta+lensi+yli+pään.
Lämmintäkin+yli+5+astetta.
21.03.2019 16:06
10+000+vuodessa+saava+ei+maksa+tuloveroa+ollenkaan.
Valtionveroa+maksaa+vain+noin+joka+kolmas.
Tasa-veroaja+maksamme++tuotteissa+ja+palveluissa+kaikki.
https://www.salkunrakentaja.fi/2018/02/yllattava-havainto-vain-joka-kolmas-maksaa-valtion-tuloveroa/
21.03.2019 15:55
16 / 191