Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+yle+varmaan+valeuutisa+kerro,+en+minäkään+sitä+usko.
Mutta+minusta+on+päivänselvää,+että+toisista+asioista+vaietaan,+toisia+korostetaan.
19.03.2019 12:43
Näin+minäkin+olen+tulkinnut,+että+nostamalla+kohtuuttomaan+asemaan,+jonkun+asian,+jota+iso+osa+ihmisistä+käyttää/tarvitsee,+suhteessa+suurempiin+asioihin,+on+takana+veronkotuksille/leikkauksille+hyväksynnän+haku.
19.03.2019 12:40
Nuo+kaksi+puolta,+jotka+mainitsit+ovat+niitä+ihan+olennaisia.
Kun+tuota+teknologiaakin+on,+niin+uskoisin,+että+jos+olisi+tahtoa,+niilä+tahoilla,+joilla+valta+on,+oikeita+asioita+saataisiin+tapahtumaan+ilmastonkin+suhteen.
Ei+tarvitsisi+osoittaa+sormella+mummua/vaaria,+joka+vanhalla+autollaan+käy+pari+kertaa+viikossa+muutaman+kilometrin+päässä+ruokaa+hakemassa.
Ihmisluonteelle+on+paljon+helpompaa+suoltaa+propagandaa+oman+näkemyksensä+puolesta,+kuin+olla+puolueeton.
19.03.2019 12:37
nökönu:+Politiikan+toimittajatkin+ovat+alkaneet+kysymään+haastateltaviltaan,+´´onko+tämä+nyt+uusi+normaali.´´
Tuota+minuakin+on+ajatteluttanut,+että+herkemmät+ja+varsinkin+lapset+ahdistuu,+koska+ei+heillä+ole+vielä+henkisiä+resursseja+koota+koko+kuvaa+asioista.
19.03.2019 12:30
Jos+omistat+metsää,+myös+metsän+kasvun+laskennallinen+tuotto+lasketaan+tuloksi,+vaikket+todellisuudessa+senttiäkään+sieltä+saisi.
18.03.2019 21:46
Avaa+vähän+kommenttiasi.+En+oikein+ymmärtänyt.
18.03.2019 21:05
Tekstitv:llä.+Siis+MTV3,+lukee+otsikossa.+Maahanmuuttoasenteet+kohentuneet.
Mielestäni+pitäisi+lukea+muuttuneet.
Tuo+´´kohentuneet´´+kuvastaa+toimittajan+asenteellisuutta.
18.03.2019 20:36
Niin+ja+syyllistetään+vanhenemisestakin.
Kehityshän+se+on+hiilijalanjälkeä+isontanut.
Kun+nyt+hoetaan,+että+jätämme+tämmöisen+maan+lapsillemme+ja+lastenlapsillemme,+taas+vaan+lisätään+sukupolvien+välistä+kuilua.
Nuorille+pitäisi+kertoa+realiteetit,+kuinkahan+moni+olisi+valmis+elämään+niin+vähänpäästöistä+elämää,+kun+me+50-+ja+60lukujen+lapset+elimme.
Kun+tuota+mantraa+hoetaan+jatkuvasti,+onko+sitten+ihme,+että+jonkun+nuoren+banderollissa+luki,+vihaan+teitä.............
Ei+ole+oikea+tie++tuo.
18.03.2019 20:11
Mistäs+niitä+villisikoja+sinne+asti+on+tullut.
Täälläkin+niitä+kuuluu+olevan,+en+minä+ole+kyllä+nähnyt.+Jotain+tautiakin+ne+kantaa.
Saattaapi+olla,+että+me+pohjoismaalaiset+olemme+500+vuoden+päästä+muisto+vain+wikipedian+sivuilla.
18.03.2019 19:06
Herätit+mielikuvan+siitä,+kun+äiti+lehmää+lypsi+ja+lepän+oksilla+ötököitä+häädin+pentuna.
Eipä+noita+lehmiä+enää+kesäisin+kulkiessaan+paljon+näe.
No+tuota+lunta+on+kyllä+tänä+talvena+piisannut.
Ajattelin+tuota,+kun+noita+ötököitä+ruuaksikin+viljellään,+eikö+voisi+pölyttäjähyönteisiä+viljellä+ja+päästää+sitten+sinne,+missä+vähentynyt+on.
18.03.2019 16:17
Olen+kanssa+vankka+kohtuuden+kannattaja.
18.03.2019 16:11
Vanha+metsä+muuttuu+aikojen+saatossa+päästölähteeksi.+Kasvava+metsä+ja+kasvit+yleensä+kasvaessaan+sitoo+hiiltä.
Koivumme,+haapa+ja+mänty+on+ns.+valopuita,+eivät+ne+kasva+tiheikössä.+Siellä+viihtyy+kuusi.
Paljon+parjatut+avohakkuutkaan+eivät+niin+kamalia+ole,+kun+jotkut+tahot+vaahtoaa.
Alkuun+se+näyttää+rumalta+varsinkin,+jos+on+iso.
Ensin+nousevat+kukat,+jotka+houkuttelevat+perhosia+ja+hyönteisiä.+Kukkien+siemenet+saattavat+uinua+sata+vuotta+ja+valoa+saadessaan+lähtevät+kasvuun.+Myös+vadelmia+sieltä+saa.
Aukkoon+joko+istutetaan+puut+tai+seuraa+luontainen+uudistuminen.
Joskus+tuntuu+siltä,+että,+kun+puhutaan+metsistämme,+kovin+on+vain+yhtä+näkökulmaa+tyrkyllä.
18.03.2019 15:41
Täälläpäin+noita+hanhia+ei+ole,+kun+ylilentoja+joskus+syksyllä+näin.
Telkusta+olen+joskus+nähnyt+niitä+mahdottomia+laumoja.+Ja+sitä+kakin+määrää.
Se+tuppaa+oleen,+että+asioihin+ei+tartuta+silloin+kun+pitäisi,+vasta+sitten,+kun+homma+lipee+jo+käsistä.
18.03.2019 15:19
Joutseniakin+pyydystettiin+täälläkin+ennen,+niitä+on+nykyään.+Meidänkin+pikkujärvellä+kesäisin+asuu+joutsenpari.
On+hyvä,+että+suojelutyötä+ja+maapallon+pelastusta+harrastetaan.+Teen+sitä+pienimuotoisesti+itsekin,+mutta+tuo+syyllistäminen+joskus+korpee.
Sittenhän+on+vielä+niitä+koirasusia.
Se+Helsingin+susihan+todettiin+ihan+oikeaksi+sudeksi.
18.03.2019 14:18
Tuossa+olisi+miettimisen+paikka.+Jo+tavara+itsessään,+työpaikat+kotimaassa,+banaanien+kuljetus.
Monta+monessa.
Osaisikohan+tuohon+kukaan+vastata.
18.03.2019 14:12
Se+on+hyvä,+että+kohtuudella+ja+laadukkaita.
18.03.2019 13:49
Nuorena+olen+käyttänyt+kurkunsiivuja+silmillä+ja+teepusseja.
Eikös+se+ollut+aasinmaitoa+missä+ne+hienot+naiset+ennen+kylpi.
18.03.2019 13:21
Tuo+mun+kommentti+tarkoittaa+kuukaudessa.
17.03.2019 15:55
Ihoissakin+on+eroja.+Itse+en+ole+paljon+kuivuudesta+kärsinyt.
Käsien+päältä+ja+sääristä+kuivuu+pakkasen+aikaan.+Kasvoihin+laitan+A-vitamiinivoidetta.
Mulla+on+selänpesua+varten+pitkävartinen+harja,+pehmeä,+ei+raavi.
Saunassa+tuli+eilen+käytyä+ja+pari+pientä+oluttölkkiä+nautittua.+Vajaa+kuukausi,+niin+toivottavasti+lumet+ovat+sen+verran+sulaneet,+että+pääsee+mökille+puulämmitteiseen+saunaan,+jossa+ei+ole+kellonaikoja.
Tuo+tervan+tuoksu+on+kyllä+hieno+tuoksu.
17.03.2019 13:01
Piti+ihan+kaivaa+esiin+tuo+lehtileike+Esko+Valtaojasta,+jossa+hän+sanoo,+että+tiede+on+tuonut+jo+niin+paljon+vastauksia,+että+muutaman+vuosisadan+päästä+hymyillään+meidän+ongelmillemme.
Sanoit+aiemmin+siitä+tahtotilasta,+se+kai+tästä+puuttuu.+Ehkäpä+se+tahtotila+löytyy+sitten+nuoremmalta+sukupolvelta.+Se+vaan+tahtoo+valta+ja+raha+turmella.
Hän+antaa+esimerkin:+(siis+Esko+V)+Vuonna1894+kaupunkisuunnittelukokouksessa+todettiin,+että+kaupunkien+kasvu+on+mahdotonta,+koska+laskettiin,+että+esim.Lontoossa+1940-luvulla+lantakerros+olisi+sitten+jo+muutaman+metrin+paksuinen.+Oletettiin,+että+koko+länsimainen+sivistys+olisi+vaarassa.
No+mikä+sitten+pelasti+tilanteen.
Keksittiin+se+nykypäivänä+niin+parjattu+auto,+niin+oli+hevosenpaskakriisi+historiaa.
16.03.2019 17:55
18 / 191