Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+eli+poika+yhdisti+ne+niin,+että+otti+sen+rikkinäisen+termostaatin+pois.+Eli+se+tarvii+sammuttaa+heti,+kun+on+tippunut+ja+juoda+pois.
08.08.2017 16:51
Juuhu,+mulla+ihka+oikea+keinutuoli+tuolla+alamökin+terassilla.+Pöllivät+jälkeläiset+jalkatuolini,+kaffekeittimen+alle,+kun+on+niin+lyhyt+johto+siinä.
Se+on+sellainen+suorakeitin,+kun+meni+termostaatti+sököksi,+eikä+mistään+saa.
Toin+tänään+ittelleni+uuden+jalkatuolin,+saas+nähdä+pölliikö+nuo+jälkeläiset+sennii.
Anna+Sinä+vaan+lauttojen+keinua,+sen+täytistäkö+noista+soraäänistä+välittää.
08.08.2017 15:56
Poikani+appea+on+aina+sanottu+äijäksi,+lienee+ihan+tavallinen+nimitys,+oliskohan+ollut+Karjalasta.
08.08.2017 15:34
Minäkin+muistan+laskutikun,+kotoa,+kun+olin+pieni.+Taskulaskimista+kukaan+ollut+kuullutkaan+vielä+silloin,+ainakaan+maalla.
08.08.2017 15:05
Eipä+ole+syksyn+henkeä+vielä.+Vain+yön+pimeys+lisääntyy.
Minä+viivyn+mökillä+aina+tuonne+lähelle+lokakuun+puoltaväliä,+joten+kesää+riittää.
Saunan+aion+lämmittää+ja+järveen+pulahtaa,+kunhan+kerkeän.
Kuikat+huutelee+järvellä.+
Mustikkamehua+on+juuri+tulemassa+ja+puolukan+raakileitakin+näkyi+aika+paljon.
Marjametsässä+olin,+mutta+en+havainnut+syksyn+merkkejä+vielä+sielläkään.
08.08.2017 14:57
Ei+pelota.+Sen+kun+olen+ajatellut+niin,+että+turha+pelätä+asioita,+joita+ei+mahdollisesti+koskaan+tapahdu.
Jos+pelkää+ja+sitten+tapahtuu,+pelkää+ikäänkuin+kaks+kertaa.
08.08.2017 14:51
Minäkin+ostan+aina+useammaksi+päiväksi.+Mikäli+joku+tulee+perässäni+jolla+on+vain+pari+kolme+ostosta+käsissään+teen+samoin.
07.08.2017 23:38
Millä+keinoin+tämmöinen+pieni+ihminen+voisi+valtion+velkaan+vaikuttaa.
Isommat+saappaat+tätä+laivaa+ohjailee.
Vain+äänestämässä+voi+käydä+ja+siltikään+ei+mikään+muutu.
Maailmassa+riittäisi+kyllä+ruokaakin+koko+väelle,+jos+se+vaan+tasaisemmin+jaettaisiin.
07.08.2017 21:48
Mitä+Sinäkin+Hunkszi+täällä+teet,+eihän+tämä+ole+rekatuille.+(hih)
07.08.2017 21:26
Muistan+pentuna,+kun+äitellä+oli+sellaista,+silloin+apteekista+sai+sellaista,+kuin+tulikukkaliuos,+jotain+kellertävää.+Sitä+sitten+laitettiin+kaljuihin+kohtiin.
En+tiedä+auttoiko+se+vai+paraniko+muuten.+Kyllä+muistaakseni+se+voi+ihan+itsekseen+loppua.
07.08.2017 18:54
Mustikkametässä+kulkenut+välillä,+on+niitä.
Tuossa+lähellä+olevan+naapurijärven+rannalla+riistakamerassa+nähty+karhu.
En+oikein+osaa+pelätäkään,+mehtään+meen.
Poika+soitti,+että+oli+mun+vanha+pakuni+mennyt+katsastuksesta+läpi.+Luulin,+että+kyllä+siitä+jotain+vikaa+löytyy,+hyvä+näin.
07.08.2017 16:45
Kyllä+tuota+piimaa-kalkkia+on+hiuksille+suositeltu+kauan.+Hiuksissa+ja+kynsissä+sama+aine.
07.08.2017 15:14
Tuosta+pohjpoiKarjalaprojektista+joskus+lueskellut,+en+sitä+kovin+korkealle+arvosta.
Kipusalvaa+käytän+nykyään+polveeni,+autta+se+jonkin+verran,+vaan+en+nyt+kyllä+hyppelemään+alkaisi.
No+niinhän+se+on,+että+tänään+on+yks+ruoka-ainen+myrkkyä+ja+huomenna+toinen.
Sitä+rataa+nää+asiat+menee+kenen+intressit+ja+rahat+on+taustalla+ja+kuka+lujempaa+jaksaa+huutaa.
07.08.2017 15:11
Joskus+luin+tuon+vitaepron+aineittein+luetteloa,+ihan+tavallisisa+vitamiineja+ja+muita+tavallisia+aineita+näytti+olevan.+On+selvää,+että+jos+montaa+erilaista+syö,+jossa+on+samoja+aineita,+on+yliannostuksen+vaara.+Ihan+sama+kuin+lääkkeillä.
Ei+mitään+pidä+hyväksyäkään+´´huppu+silmillä.´´
Joku+Helsinkiläinen+ihotautilääkäri+sanoi,+että+varsinkin+30-40+vuotiaiden+miesten+hiustenlähtöön+lääke+tehoaa+90%:sti.+(En+osaa+sanoa,+onko+kyse+nimenomaan+tuosta+Ruotsalaisesta+vai+jostain+muusta,+tässä+tapauksessa.)
07.08.2017 14:21
Saisikohan+Salama+tänä+päivänä+tuomion.
07.08.2017 13:57
Just+niin,+meitä+pelotellaan+velkakellolla,+mutta+on+niitä+kelloja+muitakin.+Kas+tässä.
http://ketoharju.info/saatavakello/?hc_location=ufi
07.08.2017 13:55
Mistähän+Sinä+tuo+Kiinan+keksit,+kysymys+on+Ruotsalaisesta+tutkimuksesta.
Itsellä+on+kyllä+tukka+hyvin+päässä,+jotten+voi+tehoa+kokeilla.
Ilmeisesti+täytyy+olla+vielä+eläviä+hiusnystyjä+päässä.
On+kait+niitä+jotain+nystynsiirrtojakin+kokeiltu.
07.08.2017 13:49
Tällaisen+jutun+googlasin+aiheesta.
http://www.iltalehti.fi/terveystrendit/2016070821869860_tf.shtml
06.08.2017 23:19
Eikös+Ruotsissa+ole+keksitty+joku+aine+tukanlähtöä+vastaan.+
Jonkun+sellaisen+mainoksen+nähnyt.
06.08.2017 22:36
Tämä+aloittajahan+käy+täällä+tasaisin+väliajoin+tekemässä+aloituksen,+jonka+sisältö+on+aina+sama.
Eli+vähätellä+täällä+kirjoittavia.
Hänellä+lienee+pahimman+laatuinen+itsetunto-ongelma.
06.08.2017 21:17
186 / 191