Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+vinguttele+yhtään+mitään,+enkä+velalla+ostele.
Vaatomatonta+elämää,+kun+elää,+rahat+riittää+hyvin.
06.08.2017 20:56
Yhren+tonkan+löysin+vanhasta+larosta,+käviskö+se.
Mä+en+kyllä+millään+ruotsalaisilla+ajele.+Jos+mä+ajelen,+niin+amerikanrauroulla+ajelen.
Semmottilla,+vanhalla+rupikukkia+kukkavallan+pakulla+tai+hyvinhoidetulla+vaaleansin+isellä+7m+pitkällä+avoautolla.
Löysin+sieltä+larosta+muuten+semmottia+tynnyreitäkin,+joiden+kyljessä+luki+jotain+1800+ja+risat,+siellä+ne+on+vieläkin.
(No+on+mulla+semmonen+pieni+Japanilainenkin+talviajokäyttöön,+muttei+siitä+sen+enenpää.)+Hihii.
05.08.2017 23:56
Joo,+on+sitä+ryysistä+nähty,+kun+ruuhka-aikana+tulee+uusi+kassa.
Itse+en+paljo+hötkyile,+kun+ei+oo+kiirettä+minnekän+,+menköön+äkkinäisemmät+ensin.
05.08.2017 23:39
Arvon+mekin+ansaitsemme+Suomen+maassa+suuressa.......................................
05.08.2017 23:32
Se+on+moottori+se.
04.08.2017 21:05
No+voisinpa+tuoda+kirsikkahilloa+ja+kirsikkaviiniä,+niitä+ei+kait+veilä+ollut.
Ja+8+jyrähtää+tullessani+ja+sanon+Eppu+vaan+moro.
04.08.2017 20:00
En+ole+vielä+marjassa+käynyt,+vasta+alkaa+mustikat+olla+kypsiäkin.+Ensi+viikolla+varmaankin+ehdin.
Puolukkaa+on+vielä+kolme+rasiaa+viimevuotisista.
Eksyile+en,+kun+marjat+ovat+tuossa+omassa+metsässä,+jonka+tunnen.
Kalaakin+on+muutama+tullut+ja+vielä+tulee+tänä+kesänä+lisääkin,+kunhan+kerkeen+ja+keli+on+sopiva.
04.08.2017 19:31
Hienosti+on+mennyt+niin+soratiellä,+kun+asfaltillakin.
Pienestä+Suomesta+aina+löytyy+hyviä+kuljettajia.
Kumpaakin+on+tullut+katseltua.
30.07.2017 21:12
Tämän+olet+kuullut+enenkin,+ei+se+suurenpa+tarinaa+kaipaa.
Kuuntele+siis.
https://www.youtube.com/watch?v=WnEEfcUVusg
30.07.2017 00:15
Kyllä+minä+ainakin+sopeutan+omaa+toimintaani+sen+mukaan,+miten+ymmärrän++kansaihmisteni+ajatusten+kulkevan.
Ei+se+tarkoita+kiltteyttä,+vaan+sitä,+että+aistii+kulloisenkin+ilmapiirin+ja+osaa+hoitaa+asiat+niin,+ettei+suurimpia+konflikteja+synny.
Jaa-a+vastuuntuntoinen+minä+kyllä+aina+olen+ollut.
Kyllä+minä+aikanani+työssäkin+luovin++monissa+asioissa,+sen+sijaan+läheisteni+kanssa+voin+sanoa+asiat+niinkuin+ne+on.
29.07.2017 22:30
Kun+sanoo+vaan+olevansa+yksinäinen+kaupunkilainen,+on+vaikea+sanoa+mitään.
Suomi+on+pitkä+maa+ja+kaupungit+ja+ympärilläolevat+maalaiskunnat+hyvin+erilaisia.
Pitäisi+ensin+tietää+onko+kyse+Rovaniemesta+vai+Helsingistä.
Oletan,+että+pikkukaupungeissa+pääsee+halvemmalla+monesta+asiasta+kuin++suurmmissa+kaupungeissaa
29.07.2017 22:16
Jaa-a+minä+en+koe+mitään+tarvetta+äänestellä+kuka+mitäkin+on.
Itseni+tunnen+keskivertoihmiseksi,+jos+sitäkään+nyt+voidaan+jotenkin+ajatella.
On+kuitenkin+ihmisen+elämässä+erilaisia+osa-alueita,+toisten+ihmisten+kanssa+on+ihan+eri+ihminen,+kuin+toisten.+Työolohminenkin++voi+olla+ihan+erilainen,+kuin+yksityiselämäihminen.
Meistä+on+moneksi,+riippuu+tilanteesta+ja+kanssaihmisistä.
29.07.2017 22:03
Kiitos+kaunis,+myös+Sinulle+toivon+samaa+tuleviin+päiviin.
Vaikka+emme+tulevista+päivistä+tiedä+eläkäämme+tässä+ja+nyt.
29.07.2017 21:57
Päinvastoin+päinvastoin,+saadaan+olla+rauhassa,+kun+jahtaavat+espanjalaisia+ukkoja+ja+muijia.
29.07.2017 14:31
Kerrohan+äksysi,+mistä+tuo+Putin-Venäjä+syndroomasi+oikein+johtuu?
Pelkäätkö+Sinä?
29.07.2017 12:25
Kiitos+kaunis,+Toivottavasti+kohtalaista+terveyttä+riittäisi+niin+kauan,+kun+ikääkin.
29.07.2017 11:13
Pitää+kai+minunkin+pistää+lusikkani+tähän+soppaan,+kun+satun+tässä+pari+päivää+vaan+kissan+kaa+kaksin+olemaan,+niin+ehtiihän+tuota.
Mikä+se+kiltti+on,+ei+kai+vaan+nynny,+kuuluvat+skotit+sanovan+jotain+vaatekappalettakin+sillä+nimellä.
Minä+en+nyt+ainakaan+tunne+oloani+yhtään+kiltiksi,+kun+mittariin+pyörähtää+taas+uusi+lukema+tänään.
No+nuo+henkilökohtaisuuksiin+menevät+keljuilut/nimittelyt,+eivät+ole+mistään+kotoisin.+Ei+kenenkään+harrastamana.
Joten+en+rupea+ketään+kiltiksikään+nimittelemään,+sekin+kun+voi+saada+aikaan+negatiivisen+sävyn,+riippuen+tulkinnasta+ja+tulkitsijasta.
29.07.2017 10:53
Rahoista+saa+tietoa+numismaatikkojen+yhdistyksiltä.
Googlaamalla+varmaankin+löytyy+tarkempaa+tietoa.
28.07.2017 15:16
Kaipa+ne+luihin+auttaa+nuokin+pöperöt.+Ihan+hyvä+listahan+tuo.
Yksinkertainen+on+kaunista.
28.07.2017 13:08
Saa+sitä,+itsellä+on+glucosamiini+rustoille+750+mg,+Ihan+tavallisesta+kaupasta+ostettu+.+On+myöskin+vahvempaa.+Ovat+kapseleita.
Olen+syönyt+monta+vuotta.+Nyt+olen+liikkunut+kesän+aikana+niin+paljon,+että+polvi+on+alkanut+temppuilemaan.+Ennen+otin+yhden+päivässä,+nyt+2.
28.07.2017 12:32
187 / 191