Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+kyllä+selittäisi+asian,+se+voi+olla+juuri+noin.+Jospa+ovat+saaneet+valituksia+aiemmin.
Tälle+kohtaa+on+huomiseksi+luvattu+nollakeliä.+Voi+siinä+vähän+kinokset+laskee.
Paikallisuutisista+kuulin,+että+lumipeite+on+rannikkoa+myöden.
Tällä+´´kylällä´´+on+tuo+katujen+ja+jalkakäytävien+hoito+aikas+hyvällä+mallilla.
10.01.2019 13:40
Paikallislehdestä+poimittua:+Hän+on+ollut+paikkakunnalla+vuodesta+2017.+Viety+myrskyn+jälkeen+ambulanssilla+pois,+tullut+kuitenkin+takaisin.
Tällä+hetkellä+on+makuualusta,+pari+makuupussia,+peitteitä.
Ei+koe+olevansa+tervetullut+kylän+ainoaan+kauppaankaan.
Haluaisi+lähteä+paikkakunnalta+pois,+mutta+suurin+este+ovat+kymmenistä+pakaaseista,+kun+jotkut,+jäätyneet+maahan+kiinni.
Sosiaalitoimi+vieraillut+paikalla+ja+varoitellut+pakkasista,+johon+Leena+on+vastannut,+että+kokemusta+on+30+asteen+pakkasista,+tuskin+tulee+kovempia.
Jämsän+kaupunki+on+tarjonnut+asuntoa,+ei+ota+vastaan.+Ei+halunnut+otta+edes+kännykkää.
On+71-vuotias,+lääkäri+todennut+virkeäksi,+terveeksi.
Viettää+omasta+tahdostaan+kyseistä+elämää.
Kaupunki+voisi+antaa+häädön+luvattomasta+leiriytymisestä+ja+tavaroiden+varastoimisesta,+muttei+se+johtaisi+yhtään+mihinkään+parannukseen.
10.01.2019 13:29
Muistelin+juuri+tuollaista+katsoneeni,+missä+oli+se+murha.
Se+on+todella+kuvottavaa.
Lapset+pitäisi+ottaa+kiireesti+huostaan.
Ei+se+koulupuku+olisi+yhtään+huonompi+vaihtoehto.
09.01.2019 19:30
Oletkos+sattunut+koskaan+katsomaan+sellaista+ohjelmaa,+kun+Amerikan+lapsimissit.+Taitaa+mennä+nytkin+jollain+kanavalla.
Kerran+katsoin+yhden+jakson.
Järkyttävää,+mitä+niiden+äitien+päässä+oikein+liikkuu.
09.01.2019 19:01
Taitaa+olla+jo+kolmas+hallitus+tämän+soten+kimpussa.
Eikös+sen+niin+ole+kerrottu+menevän,+että+kuntavero+putoaa+reilusti,+kun+sote-hommat+siirtyy+maakunnille.
Sitten+on+väläytelty+maakuntien+veronkeräystä.
Joo+ja+jos+sitten+sossut+voittaa+vaalit+ja+Rinteestä+tulee+pääministeri,+niin+sitten+neljäs+hallitus+taas+alottaa+alusta+´´sotettaan.´´+Että+kyllä+rahaa+palaa.
09.01.2019 16:37
Kävin+muuten+nyt+katsomassa.+Nyt+se+toimi.
Monta+kertaa+viime+kesänä+yritin+sinne+päästä+ja+aina+vaan,+jotain+tapahtui,+eikä+mikään+video+pyörinyt+mainosta+enempää.+Poikakin+sitä+kokeili+ja+sama+juttu.
Mitään+siinä+ei+ole+muutettu.
En+tiedä+mikä+oli,+oliko+vika+jossain+muualla.
Silloin+kyllä+olin+mökillä,+nyt+kotona.
09.01.2019 16:30
Ruokasooda,+etikka+ja+suolahan+ne+ovat+olleet+vanhan+kansan+pesuaineita.
Tietoisuus+vaan+niiden+käyttökelpoisuudesta+on+jäänyt+kaupallisen+hössötyksen+alle.
Itselläni+on+sellaisen+900g+ruokasoodapurkki+aina+kaapissa.
Kuinka+paljon+luontoa+säästettäisiinkään,+kun+ei+joka+asiaan+ostettaisi+eri+purkkia+kaupasta+ja+rahojamme+myös.
Pilvistä+on+täällä,+mutta+luonto+on+ihan+hiljaa.+Lunta+ei+tälle+kohtaa+eilen+tullut,+vaikka+kartat+näytti.+No+sitä+on+kyllä+riittävästi.
09.01.2019 13:27
Minä+tykkäsin+tuosta+Korkista+ja+ihmettelin+myös,+miksi+hävisi+kuvasta.
Ehkäpä+siellä+taustalla+sitten+on+ollut+jotakin.
Aika+harvoin+katson+areenaa.+MTV3+ohjelmaa,+kun+joskus+yritin.+Video+lähti+hyvin+pyörimään+ja+mainos+tuli,+mutta+kun+mainos+loppui+loppui+videon+pyöriminenkin,+joku+teksti+tuli,+että+jotakin+tapahtui.+Moneen+kertaan+yritin,+aina+sama+juttu,+mainos+pyöri+hyvin+ja+siihen+loppu.+Ajattelin,+että+pitäköön+videonsa.
Kamalasti+kyllä+tuli+kiitoksia+sähköpostiin,+kun+olin+valinnut+heidät.
Aikaisemmin+kyllä+toimi.
09.01.2019 13:17
Tässä;+Lehdetön+puu,+Veikko+Tuomen+laulamana+++++https://www.youtube.com/watch?v=Yn6zhD_zoHM.
08.01.2019 23:18
Ihan+googlasin+tuota+paperikoivua,+sen+verran+outo+nimi+mullekin+metsäläiselle.
Laji+on+pohjois-Amerikkalainen,+Suomessa+sitä+on+jossain+vanhoissa+puistoissa,+joten+kyllä+nyt+tietokilpailun+pitäjällä+on+mennyt+pieleen.
Mun+tietääkseni+Suomen+yleisimmät++koivut+ovat+juuri+nuo+mitkä+sanoit.
Yleisin+puuhan+on+mänty+ja+sitten+kuusi.
08.01.2019 21:22
Kyllä+hyllyt+notkuvat+toinen+toistaan+turhempia+siivousainepurkkeja.
Äsken+juuri+puhdistin+kylpyhuoneen+lattiakaivoa,+laittamalla+sinne+ruokasoodaa+ja+etikkaa+päälle,+sitten+vettä+huuhteluun.
Samalla+huiskaisin+soodaa+vähän+kissan+vessalaatikkoonkin.
Kaupasta+ostaen+mulla+on+yleensä+Vimiä+ja+Tolua+kaikenlaiseen+siivoukseen.+Ruokasooda+on+moneen+hyvää.
Mulla+on+satasivuinen+kirja,+mihin+kaikkeen+ruokasoodaa+voi+käyttää.
08.01.2019 20:41
Ahaa,+kiitti.
08.01.2019 16:59
Joskus+,+kun+tuolla+mökillä+käyn+tarkistuskierroksella,+on+tullut+mieleen,+että+olisipa+lumikengät.
Lienevätkö+kalliita,+en+tiedä.
Peikonpesään+en+ole+törmännyt,+tuulenpesiä+on+siellä+täällä,+(oikeastihan+ne+on+jotain+sienikasvustoa,+muistaakseni).
Niin+se+on,+että+samassa+sisarusparvessa+voi+olla+kovinkin+erilaisia+sairauksia,+niinkuin+muitakin+asioita.+
Tuskinpa+kaikkien+sairauksien+olemuksia+saadaan+koskaan+tyhjentävästi+selville.
08.01.2019 16:26
Niin,+siinähän+on+myös+tuo+psyykkinen+puoli,+joka+jo+todistettukin+on.
Itse+kuljen+metsässä+kesäisin+ja+metsä+on+koko+ajan+ympärillä,+lähellä.
Kun+on+hiljaista,+muista+äänistä,+kuin+metsän+äänistä,+voi+melkein+aistia+ne+menninkäiset+ja+keijukaiset.+(en+ole+kyllä+nähnyt+mitään):)
08.01.2019 16:04
Taidat+sitten+olla+maalta,+kommentistasi+ei+kyllä+sivistys+loista.
08.01.2019 15:49
Eläinkunnan+keskuudessahan+tuota+luonnonvalintaa+tapahtuu.
Ihmiskunnan+keskuudessa+on+päädytty+keksimään+keinoja+sairauksien+ja+vajavaisuuksien+minimoimiseksi+ja+hoitamiseksi.
Kuolema+on+usein+jälkeenjääneille+henkilökohtainen+trageria.
Onhan+se+hyvä,+että+sairauksiin+saadaan+parannusta+ja+helpotusta,+kukapa+sitä+ei+vastaan+ottaisi+tarvitessaan.
Kenties+kaikki+mitä+ihmisestä+matkansa+varrella+löytyy+on+syntyessä+jo+geeneihin+kirjoitettu+ja+DNA:n+taltioitu.
08.01.2019 15:48
En+tiedä+onko+tuohon+vastausta,+mutta+mieleen+tuli,+että+voi+olla+muita+syitä,+jotka+laukaisee+sairaudet.
Ihmiset+itsessään+jo+ovat+kaikki+erilaisia.
Asia+on+tutkimuksen+alla,+toivottavasti+jotain+hyötyjä+löytyy.
08.01.2019 15:39
Mua+nauratti+eilen,+kun+tuli+näytölle,+että+sijainti+on+nähtävillä,+piilota+nyt.
Sijainti+näytti+johonkin+kaakkois-Suomeen.
Mitä+heevettiä+mun+mitään+tarttee+piilottaa,+kun+eivät+näytä+mun+sijainnistani+mitään+tietävän.
Oikeasti+olen+Pirkanmaalla.
08.01.2019 15:16
Ennen+tuo+oli+arkipäivää.+Huono+keino+sinällään,+mutta+jotain+tarttis+kyllä+keksiä,+kun+opettajatkin+ovat+ihan+hätää+kärsimässä.
08.01.2019 15:09
Meillä+oli+silloin+kissa+siellä,+joten+hiiristä+ei+ollut+riesaa+ja+linnuista+se+ei+välittänyt+ollenkaan.
Käärmetta+kyllä+näin+se+jerran+syövän.
08.01.2019 15:07
40 / 191