Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin+ehdin+sen+lukea,+ihan+asiallinen+vastaus.
21.12.2018 19:40
Mulle+tuosta+tuli+mieleen+komuutti+eli+pesukaappi.
Noita+pilkkumeita+taisi+olla+useampaa+kokoa.+Mulla+on+yksi+sellainen,+äidin+perua.
21.12.2018 19:01
Pitäisi+sitten+totutella+vähän+muuhunkin.
Kun+kasvissyöjä+lentää+Thaimaaseen+lomalle,+ympäristö+kuormittuu+yhtä+paljon,+kun+kotimaassa++8vuotta+naudanlihansyönyt.+(luonnonvarakeskus)
21.12.2018 14:53
Kun+täyttää+70+latteisiin+ei+enää+pääse.+(kutsut+loppuu)
21.12.2018 14:46
Joskus+lapsena+kiipesin+ison+kiven+päälle+ja+ajattelin,+että+nyt+opettelen+lentämään.
Niin+sitten+levitin+käteni+ja+hyppäsin.+No+seurauksena+nyrjähtänyt+nilkka.
Luovuin+sitten+lentoharjoituksista.
21.12.2018 12:40
Tässä+tää+juttu,+mitä+muistelin.
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4001147-ilotulitteiden-kaytto-vain-ammattilaisille-ehdottaa-kansalaisaloitekansalaisaloite-ilotulitteiden-kaytto-vain-ammattilaisille
20.12.2018 19:04
Joskus+hyvin+kauan+sitten,+kun+vielä+oli+ketterä,+oli+iso+hernemaa.
Sieltä+keräsin+syksyllä+monta+rasiaa+pakkaseen.+Voi,+miten+hyvät+hernekeitot+sieltä+keittelin.
Nenääni+en+ole+koskaan+niitä+tunkenut.
Toivoakseni+en+muidenkaan+nenään.
Mihin+sitä+kiukkuilua+tai+pliisuilua+tarvitaan,+ei+mihinkään.
Rauha+maas+ja+ihmisillä+hyvä+tahto!
20.12.2018 13:58
Nyt+jo+kotitalouksien+velat+lisääntyneet.+Eilen+juuri+luin+jostain+tekstiuutisista,+että+jopa+maatilat+alkaneet+ottaa+pikavippejä.+Ei+siitä+hyvä+heilu.
Minusta+tämä+paavi,+on+uskaltanut+sanoa+ääneen+sellaisiakin+asioita,+mitä+ennen+ei+ole+siitä+´´tornista´´+kuultu.
Ihminen+ei+opi+mitään.
Kun+on+paremmat+ajat+pitäisi+laittaa+´´sukanvarteen´´,+mutta+ei,+pannaan+vaan+haisemaan.
Sitten+kun+on+lama,+alkaa+ruikutus.
20.12.2018 12:59
Mulla+kävi+joskus.+Äiti+sen+tilanteen+pelasti.+Muistelisin,+että+lämpimällä+vadellä.
Aikaa+kulunut+niin+paljon,+etten+paremmin+muista.
Muistikuva+kielestä+jossain+kiinni,+on+syöpynyt+mieleen.
20.12.2018 12:48
Eikös+joku+taho+nyt+aja+sellaista,+että+yksityisiltä+ihmisiltä+kiellettäisiin+rakettien+ampuminen.
20.12.2018 12:42
Näin+pääsi+käymään.
Nuo+mun+keittiötikkaat+on+puiset,+aika+vanhat,+en+edes+muista+mistä+ostetut.
Nyt+mulla+on+punaiset+nuo+uudet+valot,+oli+paljon+helpommat+laittaa,+kun+ne+´´sudet.´´
Onkos+sellaisia+verhoja,+missä+on+valot.
Mulla+on+yksi+sellainen+(edesmenneen+miehen+tavaroista)+valkoinen+kaitaliina,+jossa+on+pieni+lamppurivi+keskeskellä,+töpseli+seinään+vaan.
20.12.2018 12:41
Oliko+kysymys+siitä+Venläisestä?
Itse+en+kyllä+vaihtaisi+päätä,+enkä+kroppaa.+Jotain+pieniä+varaosia+voisi+käyttää.
20.12.2018 12:34
Onhan+noista+vouhkattu+ennenkin,+kofeiinia+kun+niissä+on.
En+oikein+tiedä+tuosta+Alkoonkaan+laittamisesta.+Kakspiippunen+juttu.
Meinaan,+että+se+olisi+hyvä+puoli,+että+alaikäiset+ei+niitä+saisi,+mutta+olisiko+sitten+vaara,+että+nuoret+aikuiset+hakiessaan+Alkosta+energiajuomia,+intoutuisivat+ostamaan+väkevämpiäkin.
19.12.2018 22:12
Se+muuntaja+oli+jotenkin+viallinen,+että+siitä+olisi+voinut+saada+sähköiskun.
Hain+tänään+toisesta+paikasta+uuden+valonauhan,+se+on+punainen,+ihan+hyvä+tuossa+ikkunassa.
19.12.2018 21:06
Nää+vialliset+olivat+myös+Kotikultaa,+mutta+ne+oli+tänä+vuonna+valmistettuja,+joissa+oli+vikaa.
19.12.2018 20:04
Kun+poikani+oli+otain3-4v,+isänsä+oli+pukkina.+Kun+pukki+oli+mennyt,+poika+totesi+´´oli+ihan+isän+näkönen.´´
Ei+pukin+vaatteet+ja+parrat+oikein+hämänneet+poikaa.
19.12.2018 18:27
Se+on+sillai,+että+kirjeessä+ei+saa+lähettää+rahaa.
19.12.2018 15:55
Palautin+tänään+viallisen+valonauhan,+maksoivat+suoraan+tilille.+Piti+vielä+kassajonossa+jonottaa,+Pah.+No+vikahan+on+valmistajan.
Tuntuu,+että+nykyään+tehdään+kaikkea+vähän+hutiloiden.+Autojenkin+valmistevikoja+korjaillaan+vähän+väliä.+Talot+homehtuu,+paitsi+sata+vuotta+vanhat.
19.12.2018 15:45
Hyvä+tuo+Sinun+ideasi,+samoin++Ancelin+perunaämpäri.
Löysin+pari+kivaa+juttua+kirpparilta,+kierrätystähän+se.
Viime+jouluksi+löysin+kirpparilta+ison+kokoisen,+tais+olla+otain+keramiikkaa,++bernhandilaisen.
Laitoin+sen+pojalle+pukinkonttiin,+kun+sillä++on+semmoinen+koira.
Toi+sen+mökille,+siellä+se+terassilla+kökötti+koko+kesän.+(siis+lahjakoira)
19.12.2018 12:57
Muodon+vuoksi,+omissa+oloissa+ei+muotoja+tarvitse,+kun+ei+tarvitse+sopia+muottiin.
Noh,+tuonkin+voisi+tietenkin+aatella+uusiks.
19.12.2018 12:32
45 / 191