Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Että+räjähdin+nauramaan,+on+se+vissiin+ollut+melkoinen+hetki,+kun+sen+huomasit.
30.10.2018 13:22
Niin+nuo+nyt+kuitenkin+sanovat+tutkimuksissaan,+että+paisuva+keskiluokka+kuluttaisi+eniten.
Kasvuahan+sitä+aina+halutaan,+jatkuva+kasvu+kuitenkin+on+mahdottomuus.
Aina+on+nousua+ja+laskua.
Sehän+se+totta+on,+ettei+sitä+malkaa+tahdota+omassa+silmässä+nähdä.
Noita+maailmanloppuja+tulee+ja+menee+milloin+kenenkäkin+toimesta.
Saattaa+tuo+vielä+kestää+4+miljardia+vuotta.
30.10.2018 13:19
Kyllä+siihen+yli-kansoitukseen+keskittymiseen+tarvitaan+viisaampia+ihmisiä,+kuin+minä.
30.10.2018 13:13
On+ihan+eri+asia,+jos+luonto+muuttaa+suuntaansa+tarvittaessa,+kuin,+jos+ihminen+sitä+sorkkii.
En+ole+ylikansoitustakaan+harrastanut.+Tein+vain+1+tenavan+50+vuotta+sitten.
30.10.2018 12:57
Kuulin+juuri+radiosta+tuosta+Kiinan+eläinosien+käytöstä.
Kerrottiin,+että+lääketieteen+käyttöön,+vaikkei+liene+edes+varmaa,+onko+siitä+hyötyä.
30.10.2018 12:55
Katselen+kyllä+mitä+olen+kirjoittanut+ja+korjaan+virheitä.
Viime+talvena+tämä+nettiyhteys+pätki+aivan+raivostuttavasti,+silloin+annoin+mennä+vieheineen,+ennen+kun+taas+olisi+poikki.
Piti+sammuttaa+koko+kone,+että+sai+uudelleen+auki,+nyt+on+pysynyt+aika+hyvin,+välillä+kyllä+temppuileekin.
Nykyään+kun+katselee++esim.+uutistekstejä,+on+sellaista+kirjoitustyyliä,+että+on-sanaa+näkee+paikassa+mihin+se+ei+kuulu+(ei+ainakaan+ennen+kuulunut)+esim.+ennen+sanottiin+hän+tulee+pyörällä,+nyt+näkee+kirjoitettavan,+hän+on+tulee+pyörällä.
Myös+ei+ja+ettei+sana+laitetaan+samaan+lauseeseen.
Sitten+joskus+semmoinen+hämmentää,+kun+kappaleen+alussa+sanotaan+joku+asia+ja+lopussa+se+ilmaistaankin+toisinpäin,+vähän+eri+sanoin.
Joskus+olen+miettinyt,+että+onkohan+kyseessä+tahallinen+asioiden+hämärtäminen.
29.10.2018 17:57
Tyytymättömyydestähän+se+kumpuaa,+kun+valta+vaihtuu.
Olikohan+valittava+kahdesta+pahasta.
Joka+tapauksessa,+uutisoinnin+varassahan+se+on+mitä+täällä+tiedetään.
Näin+sanotaan+YLEllä,+jota+luotettavana+mediana+pidetään.
https://yle.fi/uutiset/3-10480416
29.10.2018 15:57
Joskus+oli+aika,+että+lapset+teititteli+vanhempiaankin.
Nuoruudessani+vielä+teititeltiin+vanhempia+vieraanpia+ihmisisä,+kyllä+se+aika+lailla+on+muuttunut+niistä+ajoista.
En+kyllä+valittäisi,+että+minua+joku+alkaisi+teitittelemään.+Voisin+vaikka+tuntea+itseni+vanhaksi,+jota+en+tietenkään+ole.+:)
29.10.2018 15:35
Maailma+on+hyvin+kaksijakoinen+tänäpäivänä.
On+raakaa+pahuutta,+mutta+myös+aitoa+hyvyyttä.+Kuilu+on+ikäänkuin+syventynyt+ja+siitä+seuraa+kait+puolustusasetelmat+ihmisten+mieliin.
Ehkä+keskustelua+vähentää+tunne+voimattomuudesta+ja+myöskin+arkielämä+on+haastavanpaa+kuin+ennen,+ainakin+minun+mielestäni.+Jo+tämä,+että+kaikenlaisia+vempaimia+pitäisi+hallita,+mitä+erilaisimmissa+toimissa,+muuten+syrjäytyy.
Minä+näkisin+tämän+maapallon+antimien+epätasa-arvoisen+jakaantumisen+olevan+iso+syy+tähän+kaaokseen.
Tiedotusvälineet+kaikkialla+maailmassa+tuovat+ihmisten+silmien+eteen+niin+hyvät+kuin+huonotkin+asiat.
Onhan+se+mielessä+käynyt,+miten+holtittomissa+käsissä+se+nappi+on.
28.10.2018 19:44
Eihän+se,+että+juttelee+täällä+erilaisista,+arkisistakin+asioista,+sulje+sitä+pois,+etteivätkö+ihmiset+tietäisi/seuraisi+maailmankin+tilannetta.
Minäkin+olen+ihan+hyvin+selvillä+siitä,+millaisia+narsistisia+valtionjohtajia+maapallolla+tällä+hetkellä+on,+mutta+en+minä+silti+lopeta+kissani+silittämistä.
Pelkäämään+ei+kannata+ruveta,+kyllä+sitä+sitten+saa+pelätä+itsensä+sairaaksi.
28.10.2018 19:04
Tästä+Ylen+uutisjutusta+käy+ilmi+tämä+lainvalmistelun+takkuaminen.+KHO+on+ihan+helisemissä.
https://yle.fi/uutiset/3-10456799
26.10.2018 23:40
Koulutus+on+aina+hyväksi,+mutta+se+ei+takaa+poliitikon+pätevyyttä.
On+hyvä,+jos+on+asiantuntija+jollain+alalla,+aina+parempi+jos+useammalla,+mutta+se+ei+yksin+riitä.
Nyt+ei+näytä+olevan+väliä+kuinka+monessa+skandaalissa+ryvettyy+ja+rikostuomioitakin+on+monella.+Ja+kansa+äänestää.
Kokemus+on+hyväksi,+siinä+tosin+on+vaarana,+että+etääntyy+kansasta.
Kaikenkaikkiaan+se+ei+ole+helppo+homma.+Koko+ajan+olet+näkyvillä+johonkin+suuntaan.
26.10.2018 16:45
Niin-i+tähän+on+tultu,+politiikan+seurauksena.
(Katsoin+myös+tuon+ohjelman)
26.10.2018 14:36
Sanos+muuta.
Helsinkiin+ja+muihin+kasvukeskuksiin+vaan+kaikki.+Kovin+on+lyhytnäköistä.
Mistä+kaikille+töitä,+jotka+joutuvat+sitä+kasvukeskuksista+pakon+edessä+etsimään.
Paljon+on+niitäkin+joilla+koulutus+ei+riitä+nykyammatteihin.
Niinkö+se+on,+että+maito+tulee+kaupasta+ja+raha+seinästä.
26.10.2018 13:55
Usein+mielletään+yrittäjyys+samaksi,+kuin+raharikkaus.+Kuitenkin+suurten+yritysten+omistajat+ja+peinyrittäjät+ovat+kaksi+eri+maailmaa.
Itse+olen+ollut+ikäni+palkansaaja,+mutta+toinen+mieheni+oli+pienyrittäjä,+jota+vapaapäivinäni+auttelin+yrityksen+talousasioissa+silloin+tällöin+ilman+palkkaa.
Joten+on+tullut+nähtyä+sitäkin+puolta,+enkä+sitä+ruusuilla+tanssimiseksi+sanoisi.
Joskus+tuli+jopa+niinkin+tiukkoja+tilanteita,+että+jeesasin+jonkun+laskun+maksussa+omasta+pussistani.
Tuli+myös+nähtyä+sellainen+työntekijä,+joka+koko+ajan+kylvi+epäsopua+ja+yritti+rettelöä+aikaan.
No+sen+urakan+loputtua+sitä+henkilöä+ei+enää+mies+palkannut+koskaan.
26.10.2018 13:43
Kerran+menin+tuohon+lankaan+eräässä+lehti-tilauksessa,+kun+suurin+kirjaimin+mainostettiin+5+kk+tarjousta.
Kai+siellä+se+pienellä+präntillä+luki,+että+täytyy+itse+peruuttaa,+vaan,+kun+ei+aina+tavallisilla+silmälaseillakaan+näe+niitä+pränttejä.
Siihenkin+visiin+tarvittaisiin+pykälä,+että+kaikki+teksti+on+oltava+normaalikoolla.
Minulle+kun+5kk+tarkoittaa+5kuukautta.
En+ole+näitä+tarjouksia+enää+tilaillut,+kun+ei+niitä+viitsi+muistella,+niitä+peruutuksia.
Yhden+lehden+2kk+tarjouksen+otin,+kun+siinä+luki,+että+se+on+vain+sen+mittainen,+eikä+mitään+peruutuksia+tarvi+tehdä.
26.10.2018 13:02
Taitaa+tuota+teatteria+olla+vähän+joka+puolella.
Miksi+tällainen+haloo+irtisanomisasiasta.
Tuolla+toisessa+aloituksessa,+jossa+oli+Isokallion+blogiin+linkki,+hän+mainitsi,+että+laissa+on+jo+nyt+6+kk+koeaika.+Kyllä+kai+siinä+ajassa+jo+näkee,+millainen+on+työntekijä.+Kannattaako+pitää+vai+ei.
Tulee+mieleen+taannoinen+homoavioliittojuttu,+kun+oli+kova+rummutus+tasa-arvosta+ja+liiton+suhteen+oli+jo+laissa+tasa-arvo.+Kysymys+olikin+pelkästään+adoptio-oikeudesta.
Näin+sitä+tehdään+kärpäsestä+härkänen+ja+media+pitää+huolen,+että+kansa+villiintyy.
Sipilästä+kyllä+pääsemme+ensi+keväänä,+mutta+mitä+saamme+tilalle.
Noh,+historiakirjoitushan+sen+sitten+joskus+kertoo,+miten+kaikki+meni.
26.10.2018 12:56
Taitaa+mies-+ja+naismuisti+jo+loppua,+niinkauan+siellä+on+kahakoitu.+Eikä+pidä+unohtaa+suurvaltojakaan,+jotka+siellä+omien+intressiensä+kanssa+myös+häärää.
Toivottavasti+tämä+pohjola+pysyisi+liitoksissaan,+vaikka+vähän+natiseekin.
26.10.2018 12:46
Täällä+kanssa+noin+vajaa+vuosi+sitten+tuo+Tokmanni,+missä+usein+käyn,+käännettiin+ihan+uuteen+uskoon.
Olin+kuin+Liisa+ihmemaassa+monta+viikkoa,+ennenkuin+uusi+kuvio+alkoi+päähän+asettua+niin,+että+jotain+rupesi+ilman+harhailemista+löytymään.
On+se+alkuun+ärsyttävää.
25.10.2018 23:31
Noh,+itseään+saa+tietysti+vapaasti+haukkua,+jos+katsoo+hölmöilleensä.
25.10.2018 22:23
62 / 191