Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niin...........mitenkäs+sitä+muuten+tiedettäisi+että+liikaa+on+syöty..............
27.12.2017 19:02
sinäkin+katsot+asioita+hiukan+toisin+kuin+minä,+vaan+ei+haittaa,+kaikki+katsantokannat+ovat+toki+sallittuja.................................ja+niitä+joululahjojahan+voi+ostaa+ympäri+vuoden+hinnasta+riippumatta,+lahjan+arvo+ei+ole+ainakaan+minulle+se+tärkein+kriteeri
27.12.2017 10:08
no,+minulla+hiukan+toisenlainen+näkemys,+mutta+ei+haittaa.....................
26.12.2017 18:15
hyvä+idea,+niin+taidan+tehdä+minäkin.................
26.12.2017 14:06
pankithan+ovat+menneet+lakkoon+jo+aikoja+sitten,+kun+päättivät+ettei+pankista+enää+rahaa+saa+nostaa,+tai+juuri+muutakaan+palvelua+vaikka+palvelumaksuja+perivät.+nyt+ovat+käsittääkseni+menossa+lakkoon+pankin+työntekijät.
26.12.2017 14:05
merkkinä+itsestäni+ovat+lapset+ja+lastenlapset.+mitä+ihmeen+saavutuksia+pitäisi+jälkeeni+jäädä?+jos+joku+haluaa+niin+muistaa+minut+muutenkin.+hulluutta+ajatella+että+pitäisi+nimi+historiankirjoihin+jäädä.
22.12.2017 09:53
no,+kuka+mahtoi+aloittaa................päiviä+on+tosiaan+niin+ja+niin+monta+vuodessa,+kuten+yötä,+aamua+ja+iltaa,+sekä+vuorokautta+johon+nuo+aamu,+päivä,+ilta+ja+yö+sisältyy.
21.12.2017 18:29
ei+päivät+ole+saman+pituisia,+mutta+vuorokaudet+on,
21.12.2017 14:50
ei+ole+tasaus,+tasaus+on+seuraavan+kerran+maaliskuussa.+nyt+on+talvipäivän+seisaus,+eli+päivä+on+lyhimmillään,+tasauksessa+taas+yö+ja+päivä+ovat+yhtä+pitkät.+moni+muukin+lienee+jo+selittänyt,+mutta+en+viitsi+ketjua+lukea.
21.12.2017 14:46
korttini+ovat+ilmeisesti+olleet+hyvät+kun+olen+tänne+saakka+selvinnyt.+välillä+oli+taloudellisesti+kireää,+sitten+vielä+kireämpää.+mutta+helpotti+kun+jaksoi+eteenpäin+kitkutella.+työtä+on+ollut+aina+ja+terveyttä,+sekä+2+ihanaa+lasta,+siinä+ne+tärkeimmät.+perintöjä+ei+ole+taskuun+pudonnut,+kaikki+on+pitänyt+itse+hankkia,+mutta+siitä+voin+olla+ylpeä+mitä+olen+aikaiseksi+saanut.
19.12.2017 00:39
ihan+sama+mistä+ostaa,+ehkä+jossain+peräkylässä+asialla+on+merkitystä+kun+Alkoon+on+pitkä+matka.
16.12.2017 21:24
ei+ole+kiire,+lahjat+tehty+ja+hankittu+ajoissa.+paketointi+odottaa+vielä,+sen+säästän+aina+läemmäs+joulu,+on+niin+kivaa+touhua.
16.12.2017 21:14
vaikka+asun+kaupungissa+niin+tilaan+aika+paljon+kaikenlaista+netistä,+sieltä+kun+löytää+suuremman+valikoiman+ja+voi+helposti+vertailla+saman+tavaran+hintaa+eri+verkkokaupoilla.+käytän+mielelläni+suomalaisia+verkkokauppoja,+en+pelkästään+turvallisuuden+ja+luotettavuuden+vuoksi,+vaan+ihan+siitä+syystä+että+suosin+kaikessa+mahdollisessa+ostamisessa+suomalaista+tavalla+tai+toisella.+kun+suomalaista+tavaraa+ei+oikein+enää+ole,+ostan+sen+ulkomailla+tehdyn+mieluummin+suomalaisesta+kaupasta,+jää+ainakin+jotakin+rahastani+kotimaahan.+palautuksessa+tai+rahan+takaisin+saamisessa+ei+ole+koskaan+ollut+ongelmia,+minulla+on+verkkokaupasta+vain+hyviä+kokemuksia.+suurin+tilaamani+tavara+on+astianpesukone,+kotiin+tuotiin+ja+paikalleen+asennettiin,+maksusta+tietysti,+mutta+eihän+astianpesukonetta+kuka+tahansa+saisikaan+asentaa.+vaatteitakin+tilaan+silloin+tällöin+netistä.+tilaan+samasta+vaatteesta+useamman+koon,+ja+palautan+ne+jotka+ei+ole+sopivia+ja+pidän+sen+sopivan+kokoisen.+jokus+maksan+tilaukseni+heti,+joskus+taas+mastercardilla+tai+laskulla+jos+siihen+ei+tule+mitään+lisämaksua,+osamaksukauppaa+en+tykkää+tehdä.+ikinä+en+ole+saanut+väärää+tavaraa,+aina+juuri+sen+tilaamani+eikä+koskaan+mitään+ole+kadonnut+matkalla.+juuri+tänään+tuli+postissa+lapsenlapselleni+joululahjaksi+tilaamani+nahkatossut,+tosi+suloiset+ovat,+kuten+pitikin.
14.12.2017 21:18
en+käy,+koska+en+ole+discomusiikin+ystävä,+en+nuorenakaan+käynyt+koskaan+discossa.+paritanssit+ja+sitä+myötä+lavatanssit+on+minun+juttu,+ei+mikään+diskoveivaus+jota+en+tanssiksi+edes+laske.
14.12.2017 21:02
hyvä+arvaus+vaikka+ei+olekaan+oikea:),+oraskin+sukulaisistani+kyllä+löytyy.
12.12.2017 23:20
sukunimeni+tarkoittaa+kasvavaa+viljaa,+isoisäni+isä+sen+valitsi+kun+vaihtoi+ruotsalaisen+sukunimensä+suomalaiseksi,+olen+siitä+hänelle+suuresti+kiitollinen.
12.12.2017 22:05
kyllä+minä+nautin+joulusta+vieläkin+täysin+sydämin,+toki+ehkä+asioiden+tärkeysjärjestys+on+lapsuudesta+joulun+suhteen+muuttunut,+mutta+ihanaa+on+joulu.
12.12.2017 22:01
Askosta+olen+ostanut+niiden+omaa+tuotantoa,+ja+ovat+olleet+hyviä.+kaupassa+osaavat+neuvoa,+ei+täältä+kannata+kysellä.
12.12.2017 22:00
minä+sain+ihan+asiallisen+onnitteluviestin,+ei+siinä+mitään+irvokasta+ollut.+viestejä+on+ollut+sitten+erilaisia+saajien+mukaan+(ko?).
12.12.2017 21:53
avaan+koneen+aamulla+kun+olen+nauttinut+aamukahvit+ja+lukenut+päivän+Hesarin,+kello+on+silloin+jo+helposti+yli+10+tai+jopa+11.+päivän+aikaan+en+pitkiä+aikoja+netissä+vietä+vaikka+kone+on+nukkumaanmenoon+saakka+auki.+on+vaikea+sanoa+kuinka+paljon+aikaa+keskimäärin+menee,+useamman+kerran+päivässä+kuitenkin+netissä+käyn.+mutta+kyllä+kirja,+käsityöt+ja+ulkoileminen+aina+netissäluuraamisen+voittaa+mennen+tullen,+ja+tietenkin+tulee+telkkariakin+katsottua+miltei+joka+ilta+ainakin+uutisten+verran.+en+ole+koskaan+näistä+laitteista+innostunut,+vasta+10+vuotta+sitten+hankin+ensimmäisen+läppärin,+töissä+sain+tietokoneista+ihan+tarpeeksi+joten+en+kotiin+laitetta+kaivannut.+jäädessäni+vuorotteluvapaalle+hankin+läppärin+jotta+saan+edes+sähköpostini+luettua,+normaalisti+luin+ne+työssä+koneellani.
10.12.2017 22:51
25 / 32