Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+mää+mitään+inkiväärishotteja+rupee+juomaan+tai+mitään+synteessia+apukeinoja+tarvi,+luomutuotteetkin+on+kalliimpia+eikä+mitään+näkyvää+hyötyä+saavuteta!
Olen+sitä+mieltä,+että+joka+kerran+kun+avaa+suunsa+ja+työntää+sinne+jotain+ruokaa,+pitäisi+ajatella+onko+minulla+ihan+oikeasti+nälkä+vai+syönkö+muuten+vaan?+Sillä+jokainen+suun+avaaminen+lihottaa+ja+tässä+iässä+ne+liikakilot+ovat+kaikkein+vahingollisimpia+terveeliselle+elämälle.+Piste.
23.04.2018 10:55
Remonttihommat+ovat+aikaa+vievää+ja+monasti+odottelua,+että+pääsee+seuraavaan+työvaiheeseen.+Joskus+raastavaa+takkuamista,+vaikeita+ja+kauaskantoisia+päätöksiä,+sekä+huomaa+oman+avuttomuutensa+kun+ei+itse+ole+ammattilainen+niissä+hommissa.
Tein+jokin+aika+sitten+juuri+noin+kuin+neuvoit+palstan+häiriökäytöstä,+mutta+muutamat+junttaisvat+senkin+ja+lopulta+itseni+päälle+alettiin+sovittamaan+valittajan+viittaa.+Mutta+yrittänyttä+ei+laiteta+ja+olen+asiasta+samaa+mieltä,+että+ainoastaan+palstalaisten+yhtenäisyys+häirikköä+vastaan+saa+sen+loppumaan.
23.04.2018 10:50
Netin+pilvipalvelut+tulevat+viemään+ihmiseltä+sen+lopunkin+vapaa-ajan,+kun+koko+ajan+pitää+olla+työpaikalta+tavoitettavissa+ja+muokata+sisältöä+kotona+vapaa-aikoina+ja+olla+käytettävissä+tai+yleensä+väsätä+älylaitteilla+jotain+materiaalia+muita+varten.
23.04.2018 07:40
En+muista+kuin+Yölintu+yhtyeen+version+Mä+putoan+kappaleesta,+mutta+he+esittivätkin+paljon+Baddingin+kappaleita.+Erittäin+valitettava+kohtalo+hänellekin+tuli,+hieno+taiteilija+ajettiin+loppuun+jatkuvalla+keikkailemisella.+Olisi+kannattanut+laittaa+kitara+naulaan+joksikin+aikaa+ja+keskittyä+omaan+terveyteen.+Kuuntelen+yhä+vieläkin+hänen+musiikkiaan+ja+pidän+kovasti.+Ammatin+varjopuolia+ja+onhan+nykyään+burn+out+oireet+lisääntyneet,+kun+yritetään+koko+ajan+vaan+enemmän+työelämässä,+eikä+muisteta+lepoa.
23.04.2018 07:35
pahallamielellä
Tuota+tasapäistämistä+ja+porukan+muokkaamiseksi+laumasieluiseksi+harrastetaan+työpaikoilla.+Sinun+kuuluu+taipua+meidän+tahtoomme+tai+saat+luvan+lähteä.+Jokaisen+työporukan+sisällä+on+kymppejä,+jotka+valvovat+ja+kyttäävät,+että+ihmiset+muovautuvat+näihin+muotteihin.+Kaikkea+sanomisia+ja+varsinkin+kirjoittamia+seurataan+ja+asioita+väännellään+sinulle+epäedullisiksi+ja++käsitetään+tahallaan+väärin+ja+työpaikastasi+tehdään+vankila,+jonne+joka-aamuinen+palaaminen+on+yhä+vaikeampaa.+Et+ole+ainoa,+joka+kärsii+tästä+ja+maailmassa+ja+maailman+tilanteessa,+jossa++työpaikasta+tehdään+kaikkein+tärkein+asia+elämään,+on+ihmisen+vaikea+elää+omaa+elämäänsä.
23.04.2018 07:28
Ennen+kuin+aloittaa+tuon+muiden+kiusaamisen+kannattaa+miettiä,+mitä+itsestä+on+tuntunut+ilkeilyn+hetkellä.+Kyllä+sen+huomaa+näillä+keskustelupalstoilla,+että+ilkeille+ihmisille+annetaan+sitä+negatiivista+palautetta+paljon+enemmän+mitä+normikeskustelijalle.+Sitä+saa+mitä+tilaa!
22.04.2018 09:45
En+ole+minäkään+kehuitta+jäänyt,+mutta+en+tunne+itseäni+niin+hyväksi,+että+kestäisin+rajattomasti+kehuja.+Liika+imartelu+voi+aiheuttaa+nolostumista+ja+myötähäpeää+kehujaa+kohtaan.
22.04.2018 09:39
Kiitos+näistä+sanoistasi,+jotka+toit+palstalle.
Tämä+josta+kerrottiin+oli+heikompiosainen,+eikä+niin+ollen+tuntenut+imartelua+ja+mielistelyä,+vaan+iloitsi+siitä+kun+hän+kerrankin+osasi.
22.04.2018 09:25
Ei+mitään+huonoja+ihmisiä+olekaan,+lytättyjä+ja+latistettuja+on+ja+sääliksi+käy.
22.04.2018 09:20
Meilläpäin+oli+sellainen+kampanja,+jota+vietettiin+tapaturmapäivänä+13.4,+siinä+oli+teemana:
"Hyvä+mies,+älä+ole+Koistinen"!
22.04.2018 09:19
Omasta+mielestään+rehellisillä+suorasuilla+taitaa+olla+mielessä+toisten+mielen+pahoittaminen+ja+loukkaukset+ainoina+kommentteina.+Naureskelut+toisen+herkkänahkaisuudesta+satuttavat+takuuvarmasti+heikomman+itsetunnon+omaavia+ja+olen+nähnyt+miten+joku+hyeenaryhmäksi+lyöttäytynyt++porukka+on+savustanut+kirjoittajia+pois+näistä+keskusteluista.
Luin+erästä+artikkelia,+jossa+kerrottiin+1800-luvun+lopun+arkielämästä+ja+siellä+mainittiin+huviksi+toisten+ihmisten+pilkkaaminen+ja+naurunaiheeksi,+kun+joku+tekee+tai+sanoo+jotain+väärin.+Täällä+palstalla+on+muutama,+jotka+sopivat+paremmin+tuohon+aikakauteen.
Ystävällinen+ja+rakentava+keskustelu+eei+sekään+maksa+antajalle+mitään+ja+saavat+toisen+odottamaan+viestiä+toiselta+ihmiseltä.
22.04.2018 09:05
No,+sinäpä+olet+oikein+onnentyttö,+onneksi+olkoon+eurojackpot-lotto-voittajalle!
Minä+yhdyn+iloosi+ilomielin+ja+ihmettelen+käsittämättömän+hyvää+tuuriasi.+Saako+hyvät+ihmiset+enemmän+lottovoittoja?+Ei+varmaankaan,+mutta+mukavaa+että+juuri+sinulla+kävi+säkä!
21.04.2018 12:30
Yhteen+viestiin+kirjoitin,+että+olisi+mukava+jos+perustettaisiin+yksi+sellainen+päivä+vuodesta,+jolloin+nettikirjoittajat+pelkästään+kehuisivat+toisiaan.+Se+kääntyi+sinun+koneellasi+muotoon,+että+pitäisi+vaan+kehua+toisiaan.+Saat+anteeksi+kömmähdyksesi!
En+mijäkään+halua+kirjoittaa+nikeistä,+mutta+lähes+poikkeuksetta+joku+tulee+nimittelemään+ja+kirjoittelemaan+"vain+hänen+tietämiään+totuuksia"+ikävää+hevonpaskaa+palstalle.
Tuosta+viimeisestä+virkkeestä+en+saa+järkevää,+vaikka+olen+yrittänyt+lisätä+sanoja+ja+väännellyt+sitä.+Liekö+liian+vaikeata+minulle?
21.04.2018 11:45
Hymyilevät+ihmiset+ovat+kauniimpia+kuin+suu+mutrullaan+kulkevat.+Kiitos+viestistäsi,+joka+sai+minut+iloiseksi+ja+onnelliseksi.
21.04.2018 11:39
Kyllä+sinä+vastasit+jo+aikaisemmin+ja+ihmettelin+kovasti+sitä+viestiä,+koska+en+mielestäni+koskaan+ole+loukannut+sinua+tai+kirjoittanut+pahasti.+Joten+hyvä+kun+kirjoitit+tällaisen+vähän+enmmän+itsesi+näköisen+viestin,+kiitos.
Tiedän+sinua+arvostellun+ja+loukatun+palstalla,+meitä+kaikkia+hiukan+enemmän+kirjoittavia+solvataan+ja+yritetään+tehdä+sylkykupeiksi+ja+huonoiksi+ihmisiksi.+Lyöttäytymiset+kuuluvaksi+johonkin+leiriin+ja+tarttumiset+kaikkeen+kirjoitettuun+ja+vääristelyt+itsesi+kirjoittamiin+teksteihin+ja+kokonaisvaltainen+mustamaalaaminen.+Yritetään+savustaa+kirjoittajia+pois+palstalta.
Uskon+että+olet+pidetty+ja+kehuttu+ihminen.
21.04.2018 11:37
Ai,+sä+olet+huomannut+tuonkin.+Tottakai+se+on+miehekkäämpää.+Sitten+käytän+myös+sanaa:
*hymyillään*
21.04.2018 10:30
Se+kultainen+keskitie+paras+sanapari+tälläiseen+asiaan.+Ja+mikä+parasta,+jos+ihminen+käyttää+oikein+tunteitaan.
Tempramenttinen+ihminen+on+oman+luonteensa+vanki.+Hän+ei+tavallaan+pysty+hallitsemaan+itseään,+voisikohan+tässä+tapauksessa+käyttää+muotoa+että+tempramenttisyyys+on+eräällainen+vaiva+ihmisessä.
Ymmärsin+hyvin+mitä+tarkoitit,++että+se+toinen+osapuoli+voikin+olla+hitaampi,+hänellä+ei+olekaan+leiskuva+tempramentti.+Silloin+melkein+aina+se+hitaampi+saa+kärsiä+enemmän.
Vaikka+toinen+olisi+leiskuva+tempramenttinen+niin,+silti+hän+ei+saa+käyttäytyä+epähienosti+läheisiään+kohtaan.+Se+on+sama+ettei+saa+sanoa+ihan+suoraan+lähimmäisilleen,+jos+aikoo+olla+heidän+kanssaan+sovussa.
21.04.2018 10:29
Ihmisen+muisti+on+ihmeellinen,+kuinka+se+pystyy+hakemaan+väkijoukosta+tuollaisen+epämiellyttävän+tyypin+vuosien+takaa.+Muistot+tulevat+mieleen+ja+on+varma,+että+kyseessä+on+sama+tyyppi.+Olen+itsekin+toivonut+käydessä+syntymäkaupungissa,+että+en+vaan+törmäisi+muutamaan+hankalaan+tyyppiin.+Se+on+epätodennäköistä,+mutta+silti+ajatelen+asiaa.+Toisaalta+olen+muutaman+kerran+nähnyt+liikennevaloissa+vieressäni+aivan+sataprosenttisesti+isäni+näköisen+miehen.+Tiedän+sen+olevan+harhaa,+sillä+isäni+on+kuollut.
21.04.2018 10:20
Muistan+sinut+jo+vuosien+takaa+ja+kirjoitat+mukavan+erilaisia+aloituksia+palstalle.+Ne+vaativat+osaamista+ja+tietoa+ja+varmaan,+jotkut+loukkaavat+sen+vuoksi,+kun+eivät+pysty+vastaamaan.+Mutta+jatka+samaan+malliin,+kuten+huomaat+samassa+veneessä+olemme+ja+myös+minä+saan+päälleni+todella+paljon+asiatonta+arvostelua.+Rnkä+silti+lopeta+kirjoittamista.+älä+sinäkään.+Olet+mukava+ihminen.
21.04.2018 10:16
Kehut+on+parempi+esittää+yhdelle+ihmiselle,+eikä+työporukalle.+Ei+myöskään+saa+verrata+toiseen,+vaan+kertoa+vaan+kyseisen+tyypin+mainiosta+suorituksesta.+Toki,+on+muutamia+ihmisiä,+jotka+suorastaan+rakastavat+julkisia+esiinnostamisia+ja+nauttivat+saamastaan+julkisesta++huomiosta.+Näitä+ei+ole+montaa+ja+heidät+oppii+kyllä+tunnistamaan.+Kehuminen+on+taitolaji.
21.04.2018 10:09
101 / 155