Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Liittynyt 8v sitten
72
aloitusta ·
3090
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viimeksi+maailmalla+oli+suuri+mieleniilmaus+Katalonian+itsenäisyyden+puolesta+ja+itsenäisyys+jäi+saavuttamatta.+Olen+sitä+mieltä,+että+asiat+päätetään+muualla+kuin+kaduilla.
06.12.2017 21:10
Olen+samaa+mieltä,+vaikka+joku+Jan+Vapaavuori+hehkuttaa,+että+kaikilla+on+oikeus+järjestää+mielenosoituksia.+Minun+mielestäni+niitä+ei+tarvitse+järjestää+juuri+itsenäisyyspäivänä.
06.12.2017 21:08
Melkein+sama+asia+pirttihirmu+ja+diktaattori.+Onneksi+nykyaikana+kummatkin+ovat+vähenemässä+tasa-arvon+vallatessa+alaa.+Diktaattoreista+pelottaa+Pohjois-Korean+johtaja+Kim+Jong-un.
06.12.2017 21:06
Nuo+kaikki+mainitsemasi+asiat+ovat+kyllä+tuttuja+ja+tunnistan+naiseni+käytöksestä.+Mutta+nalkuttaja+hän+ei+ole+koskaan+ollut,+Luojan+kiitos!
02.12.2017 11:30
Et+tällä+kertaa+nähnytkään,+kun+olin+työhengen+kehittämisprojekstissa.+Ihmetyttää+mitä+ne+tällaisesta+vanhasta+äijästä+enää+haluaa?+Olen+kuulemma+aina+sanavalmis.+No,+jotain+hyötyä+siitäkin?
Mukava+lukea,+että+kirjoitat+noin+positiiviseen+sävyyn+miehestäsi.+Villi+arvaus+se+sinun+nalkuttamattomuutesi+oli,+mutta+kyllä+kirjoitustyylistä+voi+päätellä+paljon+ihmisestä.+Näin+minä+sen+näen!
02.12.2017 11:20
Miehet+nalkuttavat+myös+ja+varmaan+jotkut+roolimallit+periytyvät+lapsillekin.+Ehkä+joku+kuvittelee+sen+kuuluvan+perhe-elämään?
Parempi+kerta+rytinä+kuin+ainainen+kitinä!
02.12.2017 10:40
Mutta+tuskinpa+nalkutatkaan+hänelle+kodin+siivoamisesta+tai+pikkuasioista.+Sinut+tuntien+olisi+vaikea+kuvitella+moista+turhuutta.
02.12.2017 10:34
Ihan+totta+niitä+tosiaan+on,+eräs+tuttuni+varastoi+tavaroitaan+muutettuaan+pieneen+kaksioon,+jonka+jälkeen+omakotitalosta+jäi+paljon+tavaraa,+joka+ei+mahtunut+mihinkään.+En+kyllä+käsitä+miten+ne+muka+tulevaisuudessa+mahtusivat+johonkin+vai+aikooko+hän+säilyttää+ylimääräistä+varastoaan+lopun+elämäänsä?+Jotkut+ei+vaan+pysty+luopumaan+hankkimastaan+tavarasta!
02.12.2017 10:30
Meinaatko+että+voisi+olla+myös+hyväntahtoista+nalkutusta?
01.12.2017 19:30
Olen+mieluummin+tämän+vaihtoehdon+kannalla,+aikuinen+ihminen+ymmärtää+kyllä+oman+parhaansa.
01.12.2017 19:28
Okei,+tuo+on+strategiana+huippuluokkaa.+Se+kumpi+on+käynyt+viimeksi+optikolla+lakaisee+roskat+lattialta?
01.12.2017 19:25
Taikuritässä
Kyllä+verkkarit+ovat+sen+verran+henkilökohtaiset,+että+sitä+ei+vaimo+päätä+koska+menevät+roskiin.+Vaatehuoneeseen+ahtautuminen+on+kiusallista,+koska+vaatehuoneet+ovat+liian+pieniä,+eikä+niihin+saa+varastoitua+20+vuoden+vaatteita.+Kehityskeskustelun+jälkeen+voi+luopua+muutamasta+t-paidasta,+ehkä+myös+rikkinäisestä+sukasta,+jos+on+tulossa+vajaapari+lähiaikoina.
01.12.2017 19:22
Tarkkana+sitten+sen+viskin+kanssa,+hehee.
01.12.2017 19:18
Ei+minullakaan+omakohtaista+kokemusta+ole+muuten+kuin+isäukkoni+kautta+sivusta+jouduin+kuuntelemaan+nalkuttamista+äidilleni.+Lapsille+nuo+toistot+onnistuvat+kuin+luonnostaan,+kun+ne+innostuvat+niin+tavattoman+paljon+kaikesta+uudesta.+Ihan+ehtymätön+luonnonvara.
01.12.2017 19:18
Vastailen+välillä+puhelimella+ja+siinä+tuntuu+tulevan+niitä+virheitä+ja+vääriäsanoja+enemmän+mitä+tavallisessa+kirjoituksessa.+Tai+sitten+meikäläinen+ei+vaan+osaa!
01.12.2017 15:15
Tuo+pyytäminen+tuntuu+olevan+joillekin+täysin+vierasta,+vaan+komennellaan+ja+käskytetään+aivan+kuin+jotain+alamaista.+Siinä+varmaan+onkin+se+suurin+ero,+kun+pyytämisellä+ihmiset+saa+tekemään+asioita+ja+nalkuttamisella+ainoastaan+vihastumaan+ja+ärtymään!
01.12.2017 15:10
Näin+minä+sen+miellän,+että+nimenomaan+ei+ole+tullut+kuulluksi,+siksi+pitää+toistaa+ja+toistaa+asiaa.+Sitten+se+varmaan+jää+joillekin+päälle,+jos+on+niitä+ei-kuuntelevia+riiviöitä+enemmänkin+huushollissa.+Minun+mielestä+se+on+enemmän+tapa+kuin,+että+olisi+missään+umpikujassa.+Ihan+varmaan+on+jotain+vinossa,+jos+joka+asiasta+nalkutetaan.+Saamaton+mies+ja+yltiöpäiset+lapset+voivat+aiheuttaa+stressiä+ja+turhautumista,+mutta+ei+se+nalkuttamisesta+parane,+näin+minä+sen+näen.
01.12.2017 14:56
eppu
Ärtymyksen+ja+kiihtymyksen+ymmärtävän+aiheuttavan+nalkutusta+ja+myönnän+minä+masennuksen+aiheutuvan+useammastakin+syystä.+Itse+miellän+sen+enemmän+juuri+sellaiseksi+ettei+pääse+sängystä+ylos+ja+nämä+ihmiset+ovat+melko+hiljaisia+ja+apaattisia.+Toisin+kuin+lähes+aggressiiviset+nalkuttajat.
01.12.2017 14:40
Ihan+hyvin+lauseeseesi+istui+myös+se+"Äijä"+-versio.+Itse+olen+ainakin+tottunut+minua+kutsuttavan+niin.
01.12.2017 14:37
mombai
Aina+ei+voi+valita+seuraansa+ja+joutuu+kuuntelemaan+ikävääkin+palautetta.
Toista+rakastava+ja+kunnioittava+ihminen+ei+varmaan+nalkutakkaan.+Mutta+jossakin+tapauksessa+toisen+on+pakko+sanoa+se+viimeinen+tapa+ja+toistaa+ihan+samoja+asioita+tyyliin+minä+olen+oikeassa+ja+minä+kyllä+tiedän+tämän+asian+parhaiten.
01.12.2017 14:35
150 / 155