Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvoisaa
Hyvää+iltapäivää!+Jokainen+suhde+on+omanlaisensa+ja+ihmisten+tarpeet+erilaisia.+Jotkut+miehet+jopa+tykkäävät+siitä,+kun+sanotaan+kaikki+riittävällä+tarkkuudella+ja+useampaan+kertaan.+He+itse+ovat+hiljaisia+ja+tuntevat+puheensorinan+tuovan+taloon+kodin+tuntua.
01.12.2017 14:30
entinenmiäs
Varmaan+suurin+syy+tavaroiden+säilyttämiseen+vuosikausiksi+on,+että+jos+joskus+tarvitsee.+Ja+sitten+harvoin,+kun+tarvitsisi+ei+löydä+tai+kuten+kirjoitit+ei+pääse+käsiksi.+Sama+täällä,+jos+rakentaisin+talon+kiinnittäisin+huomiota+komeroihin+ja+varastotiloihin.+Mielenkiinnolla+olen+seurannut+ohjelmaa+-+Sadan+vuoden+talo,+joka+on+tehty+kotiseudullani.+Mukavaa+murretta+ja+tuttuja+paikkoja+talon+rakennuksen+ongelmien+mukana.
01.12.2017 14:30
Tuohon+ei+voi+vastata+saamatta+rasistin+leimaa.+Mietin+pitkään+vastaanko+tähän+ja+päätin,+että+vastaan+vain+olevani+huolissani+maahanmuutosta,+ei+enempää.
30.11.2017 20:05
Ihmisillä+on+nykyään+niin+paljon+enemmän,+mitä+ennen+vanhaan+ja+silti+he+ovat+yhä+masentuneempia?
30.11.2017 19:47
En+tietenkään+voi+kirjoittaa+muiden+puolesta,+mutta+poikani+tuo+oman+näkemyksensä+hienosti+esiin+ja+on+tehnyt+hyviä+valintoja+elämässään+joihin+ei+tarvinnut+puuttua,+kuten+yliopisto-opiskeluihin.+Antamalla+vapauksia+eikä+vaatimalla+lapselta+liian+paljon+on+ollut+kasvatusmenetelmäni+ja+hyvä+on+tullut.
30.11.2017 19:43
Minua+huolestuttaa+maahanmuutto+ja+Euroopan+pakolaiskriisi.+En+usko+ihmisten+kotimaastaan+lähdön+olevan+ratkaisu.
30.11.2017 19:14
Varmaan+voi+olla+sitäkin,+mutta+ei+mikään+tyypillisin+masentuneisuuden+merkki,+vaan+useimmiten+sulkeudutaan+ja+hiljennytään.
30.11.2017 19:05
Olen+joutunut+isänä+määräämän+lapselleni+asioita+ja+sanelemaan+esimerkiksi,+mitkä+vaatteet+tänään+laitetaan+päälleKuten+myös+se+koska+on+nukkumaanmenoaika+tai+tietokoneen+käyttö+päättyy.
Poikani+kertoi+minulle+miten+joltakin+vanhemmilta+on+mennyt+tuo+yhdessäsopiminen+ja+keskustelu+överiksi,+kun+kuulemma+lapsilta+kysytään+syömisestä+lähtien+kaikki,+jopa+mitä+kaupasta+ostetaan.
Ehkä+käytin+väärää+sanaa,+mutta+tarkoitin+vanhempien+vastuunottoa+ja+päättämistä+asioista,+jolloin+pakostakin+tulee+sanelua.
30.11.2017 18:55
Ei+tietenkään+pidä+väkisin,+ei+se+lemmenliekki+ole+kuin+pieni+osa+siitä+rakkaudesta.+Silloin+kun+on+se+lähdön+aika,+niin+kaikki+muukin+on+pimeätä+ja+sammunut,+eikä+mikään+kähjääminen+enää+auta.
30.11.2017 18:40
Jälkikasvua+siis+tulossa?
30.11.2017 16:55
Hyvä+kuuntelija+ei+noteraa+sitä,+onko+kyseessä+nainen+vai+savolainen+vai+sekä+että!
30.11.2017 16:50
Hieman+yliampuvalta+tuntuu+väitteesi.+Vaihtelee+myös+miesten+välillä+se,+kuinka+paljon+koiras+kestää+sitä+nalkustusta+päivästä+päivään.+Toiset+sietää+yllättävän+paljon.
30.11.2017 16:48
Mielestnäi+nalkutus,+jankutus,+jäkätys+ja+motkotus+ovat+kaikki+synonyymejä+keskenään.
Naiset+ovat+niin+paljon+nopeampia+kaikessa+ja+pystyvät+jopa+tekemään+samaan+aikaan+montaa+eri+tehtävää.+Putkiaivoisella+miehillä+on+menossa+vain+yksi+asia+kerrallaan+ja+siksi+luomakunnankruunu+saattaa+hoksata+asian+vasta+paljon+myöhemmin,+kun+hän+rupeaa+miettimään,+että+mitä+se+nainen+sanoikaan+minulle.
30.11.2017 16:45
Juu,+ihan+omia+ovat+lukuunottamatta+perinö+kaappikelloa+ja+muutamaa+lipastoa.
Epäilen+sinun+vievän+ehjät+ja+hyvät+lasten+vaatteet+pelastusarmeijalle?
30.11.2017 15:30
Valokuvia+tallentamisiin+kansioihin+on+vain+yksi+kestävä+rakaisu,+se+pitää+tehdä+heti+eikä+siirtää+myöhäisempään+parempaan+ajankohtaan,+koska+sitä+parempaa+hetkeä+ei+tule+milloinkaan.+Mutta+ei+kannata+antaa+periksi,+sillä+voi+sen+työn+aloittaa+nytkin+ja+puurtaa,+kunnes+ne+kuvat+ovat+nätisti+kansioissa.+Isälleni+kävi+niin,+että+kenkälaatikot+olivat+täynnä+valokuvia,+nyt+niitä+ei+enää+ole.+Kansioissa+ne+periytyvät+tuleville+sukupolville,+kukaan+ei+heitä+pois+kansiota,+jossa+valovat+ovat+nätissä+järjestyksessä.
30.11.2017 15:27
Ihan+varmaan+ystäväpiirissä+huomataan,+mikäli+joku+on+tuollaista+sorttia+ja+olen+varma,+että+ainakin+minulle,+joku+läheisistäni+tulisi+kertomaan,+jos+olisin+ruvennut+nalkuttajaksi.
Olet+hyvin+sisäistänyt+parisuhteen+arvot+ja+sen,+mikä+tekee+parisuhteesta+niin+ainutlaatuisen.
30.11.2017 15:20
Ei+se+uskalla+enää+nalkuttaa+minulle.
30.11.2017 15:20
Tuntuu+niin+suomalaiselta,+vaikka+ei+itselläni+henkilökohtaista+kokemusta+olekaan.+Eräs+tyttöystäväni+nalkutti,+mutta+en+jäänyt+sitä+kuuntelemaan+pidemmäksi+aikaa.
Minäkin+lasken+itseni+kuuluvaksi+miellyttävien+aviomiesten+sarjaan,+hehee.
30.11.2017 15:13
Jos+se+nalkutus+on+aiheetonta,+niin+varmaan+pätee+sananlasku+"Paha+saa+aina+palkkansa".
30.11.2017 15:11
Tuollaine+radikaali+liike,+että+näyttää+toiselle+oikein+kunnolla,+että+on+tosissaan+voi+puhdistaa+ilmapiiriä+ja+parantaa+tilannetta.+Ikävä+ja+kaipuu+voivat+aikaansaada+hyviä+asioita.
30.11.2017 12:45
151 / 155