Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jotkut+sanovat+Urpilaista+näyttävännäköiseksi+naiseksi,+minun+mielestä+hän+ei+sitä+ole+eikä+myöskään+ole+vakuuttanut+poliittisilla+taidoillaan.+Ensimmäiseksi+tuli+mieleen+Kreikalta+haettuja+lainalupausten+takaisinmaksua.+Oli+todella+kiusallista+olla+myöhemmin+matkoilla+Kreikassa,+kun+respasta+kuului+kuiskauksia,+että+"suomalaiset"+tulevat...
13.01.2020 11:56
Demokratian+perusajatuksena+on,+että+hallintovallan+edustajat+nousevat+kansan+joukosta+ja+että+hallintovalta+toteuttaa+kansan+tahtoa.++En+itsekään+silti+oikein+jaksa+uskoa+ainakaan+nykyisenkaltaisen+perussuomalaisen+nousemista+presidentiksi,+mutta+vannomatta+paras.
13.01.2020 11:52
En+usko+Haaviston+mahdollisuuksiin,+menetti+paljon+kannatusta+tuossa+Al-Holin+jupakassa.+Kyllähän+sitäkin+joku+kauhulla+odottaisi,+että+linnan+vastaanotolla+Haavisto+poikaystävineen+kättelisi+vieraita.
13.01.2020 11:33
En+usko+että+on+mitään+pelkoa+kyseisestä+skenaariosta,+mutta+perussuomalaisilla+on+myös+varteenotettavia+naisedustajia,+jopa+ihan+presidentiksi+saakka.
13.01.2020 11:30
Hakkaraisellahan+on+nyt+kokemusta+EU-asioista,+mutta+en+ainakaan+usko+hänen+nousevana+pääministeriksi+saati+presidentiksi.
13.01.2020 11:25
Voi+varmaan+johtuakin+jostain+elimistöllisestä,+mutta+uskon+toki+suurimman+syyn+olevan,+että+toiset+ihmiset+vain+palelevat+toisia+enemmän.+Puolustukseksi+voin+kertoa,+että+en+kesäaikaan+hikoile+läheskään+yhtä+paljon+mitä+parempi+puolisko+ja+jaksan+liikkua+paremmin+ja+pidempään.
11.01.2020 10:34
Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.+Kevään+tullen+ikään+kuin+heräämme+taas+uudelleen+henkiin+ja+liikuntaa+alkaa+lähes+kokopäiväisesti+ja+mieliala+paranee,+hehee.
11.01.2020 10:30
Ihan+riittävän+kylmä+on+tänäänkin,+että+harkitsen+tarkoin+mitä+päälleni+laitan,+kun+ja+jos+menen+ulokoilemaan.+Pimeys+ei+varsinaisesti+ole+täällä+keskikaupungilla+ongelma,+kun+kaikki+tiet+ovat+valaistuja.+Onneksi+porvoolainen+öljyfirma+omistautuu+ilmastotalkoisiin+ja+kehittää+uusiutuvaa+lentopolttoainetta,+joten+minä+ja+kaltaiseni+pystymme+lentämään+etelään+hieman+paremmalla+omatunnolla.
11.01.2020 10:27
Ehkä+olet+joskus+kuunnellut++Eppu+Normaalin+kappaletta+-+Urheiluhullu?
10.01.2020 06:25
Tottakai+liike+on+lääke+sanonta+on+tullut+kaikille+suomalaisille+tutuksi,+on+sitä+sen+verran+usein+toistettu.+Mutta+jos+vuosikymmenien+saatossa+on+kertynyt+ylimääräisiä+kiloja,+kannattaa+ensin+pudottaa+painoa+ruokailutottumuksia+muuttamalla+ja+vasta+sen+jälkeen+alkaa+kokeilla+miten+ylirasittuneet+nivelet,+polvet+ja+nilkat+kestävät+liikuntaa.
10.01.2020 06:20
Varmaan+hyviä+keksintöjä+pitämään+sadetta+ja+tuulta+pois+ihmisiholta.+Itse+olen+palellut+oikeastaan+koko+ikäni+aina+talvikaudella+pukeutumisesta+riippumatta.+Esihistoriallisina+aikoina+minä+varmaan+olisin+ollut+se+henkilö,+joka+pitää+tulta+yllä+luolan+hämärissä.
10.01.2020 06:16
En+usko+syntymäajalla+olevan+merkitystä+viluherkkyyteen,+koska+olen+itse+maaliskuussa+syntynyt.
Koskaan+ei+ole+liian+kuuma,+olen+käynyt+Afrikan+kuumuudessa+ja+Floridan+ihanassa+lämmössä,+enkä+todellakaan+kuulu+siihen+suomalaisten+joukkoon,+jotka+valittavat+lomakohteessa,+että+on+liian+kuuma.
Ehkä+tosiaan+ilmat+tästä+paranevat+ja+alkaa+pikkuhiljaa+tyrkätä+aurinkoa,+se+piristää+jopa+kylmänä+talvipäivänä.
10.01.2020 06:11
Minulla+lähti+viimeinen+vuosi+työelämässä+käyntiin,+joten+joskus+tämä+työpaikalle+raahautuminen+todellakin+loppuu+ja+uskon+vakaasti,+että+muutun+paljon+onnellisemmaksi+ihmiseksi.+Kaikenlaista+kremppaa+ilmaantunut+viime+vuosina+ja+uskon+lähes+40+vuoden+palveluksen+työelämässä+tehneen+tehtävänsä.+Odotan+malttamattomana+eläkeelle+pääsyä.
09.01.2020 10:20
En+todellakaan+ole+väittänyt+etteikö+monet+ihmiset+voisi+pitää+lumesta+tai+talvesta.+Täällä+etelässä+ei+edes+ole+sitä+lunta+tällä+hetkellä+kaunistamassa+näkymää+ja+ehkä+siksi+tuntuu+juuri+nyt+niin+synkältä.
09.01.2020 10:10
Ehkä+minullakin+on+kyse+vain+väliaikaisesta+haluttomuudesta+liikkua+ulkosalla+talvella.+Tänään+on+ainakin+parempi+ilma+ja+jopa+aurinkoa+vähän+tyrkkää.+Mahdollisesti+hyvin+pieni+kävelylenkki+iltapäivästä+mikäli+kelit+pysyy+kohillaan...
09.01.2020 10:04
En+otakaan+koskaan+koiraa,+koska+en+ole+pätkääkään+koiraihminen.+Luonnossa+kieltämättä+on+mukava+kävellä,+etenkin+metsässä.
09.01.2020 10:01
Hyvä+sinä!+Uskon+että+olet+hyvässä+kondiksessa+ja+olet+tottunut+tuohon+jokapäiväiseen+liikuntaan.+Itse+lähinnä+odottelen+tällä+hetkellä+eläkkeelle+jäämistä,+ehkä+sen+jälkeen+sitten?
09.01.2020 10:00
Olemme+varmaan+osaltaan+kasvaneet+näihin+vuodenaikoin+kiinni+ja+yritetään+hakea+kaikkea+mahdollisista+hyvää+eri+vuodenajoista.
09.01.2020 09:58
Just+joo+ja+vielä,+kun+ihan+pilkkopimessä+pääsee+lenkille,+niin+se+on+luksusta.
09.01.2020 06:20
Kesällä+kuitenkin+kokonaisuutena+parempi+liikunnan+kannalta,+kun+ei+tarvitse+miettiä+niin+paljon+pukeutumista,+eikä+räkä+juokse+koko+ajan+nenästä.
09.01.2020 06:18
25 / 155