Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Salakavala+aine+joka+hiipii+mielen+sopukoihin+vallaten+alaa+koko+ajan+lisää.+Vain+harvat+myöntävät+sitä+olevansa.+Luin+artikkelin+Sanna+Marinin+isästä,+joka+kertoi+avoimesti+miten+hänestä+tuli+juoppo.
30.12.2019 11:27
Itse+lopetin+alkoholin+juomisen+lähes+20+vuotta+sitten,+koska+huomasin+määrien+lisääntyvän,+enkä+enää+nauttinut+sen+tuomasta+olotilasta.+Mielestäni+en+ollut+juoppo,+mutta+ehkä+jonkun+läheiseni+mielestä+mahdollisesti+olin.+Riippuu+keneltä+kysyy.
30.12.2019 11:25
Varmaankin+kyse+siitä,+että+jos+ei+pysty+olemaan+ilman+sitä+punaviini+lasillista,+niin+silloin+alkaa+olemaan+jonkin+sortin+juoppo.
Enemmistö+suomalaisista+yrittää+hoitaa+työnsä+esimerkillisesti+ja+saattaa+näyttää+siltä,+että+hoitaakin.+Useimmiten+kuitenkin+työnteko+kärsii+juopottelun+seurauksena.+Aika+monet+lääkäritkin+ovat+alkoholisteja,+enkä+usko+kenenkään+suosittelevan+sitä+unettomuuteen.
30.12.2019 11:11
Käsittääkseni+kyse+on+merimetsojen+pesäpuiden+kaatamisesta.+Länsirannikolla+merimetsot+ovat+haittana+saaren+muulle+käytölle+ja+ilmeisesti+jonkun+mitta+on+täyttynyt.
30.12.2019 11:07
Samoin+sinulle,+toivoamasi+joulua+ja+hyvää+vuodenvaihdetta!+Joulu+on+ihmisen+parasta+aikaa...
20.12.2019 11:32
Muistan+sellaisen+tarinan,+että+äijän+ajettua+hirvikolarin,+paikalle+tuli+riistanvartija,+joka+latasi+aseensa,+katsoi+loukkaantunutta+eläintä+silmiin+ja+ampui+tämän+kuoliaaksi.+Totesi+että+hirven+vammat+olivat+liian+pahat.+Latasi+aseen+uudelleen+ja+käveli+äijää+kohti+ja+tuijotti+silmiin...
17.11.2019 08:20
Kiitos+myötätunnosta.
Varmaan+olisi+mahdollista,+että+toinen+olisi+huomannut+hirven+tässä+minunkin+tapauksessani.+Tapahtui+aamuvarhaisella,+olin+vielä+unenpöppörässä,+kaksi+kaistaa+meni+samaan+suuntaan,+ajoin+vasemmanpuoleista+ja+eläin+tuli+oikeanpuoleisen+kaistan+yli.+Sen+olisi+voinut+havaita,+vaikka+onnettomuuspaikalla+olikin+pieni+kaarre+vasempaan.
Liikenne+on+todella+vaarallista+ja+liikenteessä+kuolee+ihmisiä+enemmän+kuin+minkään+muun+odottamattoman+tapahtuman+seurauksena.
Kyllä,+kyllä+minulla+kävi+hyvä+tuuri+tämän+asian+suhteen!
17.11.2019 08:14
Beng
Tajusin+sen+vasta+vähän+ajan+kuluttua,+kun+soitin+rouvalla+ja+kerroin+hänelle+ajaneeni+hirvikolarin.+Hän+huusi,+että+Herran+Jumala+miten+sinulle+kävi?+Eikä+auto+kiinnostanut+pätkääkään.
Illalla+tuli+selkä+vähän+kipeäksi,+luulen+jarruttaneeni+sen+verran+voimakkaasti.+Mutta+se+välähdys+mikä+tuli+osumahetkellä+silmiini,+on+vaivannut+nyt+pari+päivää.+Varmaan+henkisen+puolen+oireilua?
17.11.2019 08:07
Minulla+oli+eväskassi+pelkääjän+puolen+istuimelta.+Siitä+lensivät+omenat+yms.+jalkatilaan,+sanoin+kännykkä+joka+oli+niiden+joukossa.+Meni+vähän+aikaa+siihen,+kun+etsin+missä+puhelimeni+on.+Minulle+riitti+todisteeksi+vakuutusyhtiöön+tuo+puhelu+ja+sain+samana+päivänä+tekstiviestinä+tiedon,+että+vakuutusyhtiö+korvaa+kaiken.
17.11.2019 08:00
Hätäkeskuksessa+kyselivät+turvatyynyistä+ja+sitä,+että+vuotaako+auto+nesteitä+ulos.+Vastasin+ei+kumpaankin+kysymykseen+ja+pääsin+jatkamaan+matkaani.+Päivystäjä+lupasi+hoitaa+tiedon+poliiseille+ja+riistanvalvojille.
17.11.2019 07:57
Oli+minullakin+ylinopeutta+ja+vahinkoilmoitusta+täyttäessäni+mietin+millaisen+lukeman+siihen+laitan.+Kyllä+se+hirvikin+nousi+niin+paljon,+että+lensi+vinosti+yli+auton.
17.11.2019 07:55
Muistaakseni+ne+valtionkonttorin+rahat+tulivat+maksuun+vasta+vuoden+lopussa+tjn.+Ei+ole+varma+tieto,+enkä+ole+saanut+itse+sitä+kautta+mitään.
Ehkä+sitä+vaan+elää+jonkinlaisessa+kuplassa+ja+kuvittelee+ettei+itselle+satu+mitään.+Todennäköisyys+on+kuitenkin+tätä+vastaan+ja+voi+sanoa+meikäläisen+kestäneen+ihmeen+kauan+ilman+vahinkoa.
16.11.2019 11:01
Suomen+kielellä+saa+kikkailtua+ja+tehtyä+hienoja+lauseita.+Etenkin+sellaisia,+joita+kaikki+pystyvät+ymmärtämään,+eikä+tarvitse+miettiä+mitä+toinen+oikein+tarkoittaa.+Se+on+taito,+jota+kaikilla+ei+ole.+Väärin+pystyy+kirjoittamaan+kuka+vaan,+mutta+oikein+hienosti+vain+harvat.
16.11.2019 10:40
Joo,+tuo+käsien+vatkaaminen+ja+sydämen+hakkaaminen+on+todella+epämiellyttävää.+Itselle+kävi+vielä+lisäksi,+että+päästyäni+työpaikan+vessaan+tyhjeni+koko+vatsalaukka+alakautta+pyttyyn,+vaikka+juuri+ennen+kotoa+lähtöä+olin+käynyt+WC:ssä.
Hirvi+osui+autoni+keulaan,+juuri+siihen+kohtaan+missä+mersuissa+on+se+Johtotähti-merkki.+Oli+vauhtia+sen+verran+reilusti,+että+eläin+nousi+ylös+ja+lensi+yli+auton.+Välähdyksen+omaisesti+näytti+aivan+kuin+hirvi+olisi+katkennut+keskeltä+kahtia?+Autosta+eikä+tieltä+ei+kuitenkaan+löytynyt+mitään+verijälkiä.
Vauriokorjaamon+esimies+kertoi,+että+loukkaantuneet+eläimet+selviävät+joskus+mahdottomilta+näyttäneistä+tilanteista.+Toisaalta+ne+voivat+raahautua+pitkänkin+matkan+päähän+kuolemaan.
16.11.2019 10:18
Itse+tarvitsen+vielä+työmatkoihin+autoa,+mutta+takuu+varmasti+ajonopeuteni+tulee+laskemaan+aamu-+ja+iltahämärissä.+Se+on+sekunneista+kiinni,+eikä+itse+tilanteessa+kuljettaja+ehdi+tekemään+yhtään+mitään+jarruttamisen+lisäksi.
16.11.2019 10:07
Aikaisemmat+kokemukset+rajoittuvat+minullakin+törmäämiseen+kissaan.+Pysähdyin+ja+etsin+pitkään+pientareelta+kissaparkaa,+mutta+en+löytänyt.+Taisi+kuluttaa+yhden+niistä+yhdeksästä+hengestä?
Hirveen+törmääminen+on+paljon+suurempaa.+Siinä+nousee+syke+todella+korkealle,+mutta+ihmeen+hyvin+ihminen+pystyy+toimimaan+lähellä+shokkitilaa+olevasta+olotilasta+huolimatta.+Soitin+itse+hätäkeskukseen,+vaikka+siihen+pysähtyi+muitakin+ihmisiä,+jotka+olisi+sen+voineet+tehdä.+Täyden+kympin+suoritus+hätäkeskuspäivystäjälle,+joka+opasti+miten+tulee+toimia.
16.11.2019 10:04
Samoin+täällä,+olen+nähnyt+kymmeniä+kertoja+hirviä+ja+peuroja+melko+läheltäkin,+mutta+ei+koskaan+edes+"läheltä+piti"+-tapausta.+Nyt+osui+kunnolla!
16.11.2019 09:58
En+minä+metsästysseuroja+tästä+syytä.+Harvoin+autoilija+joutuu+törmäyskurssille+hirven+kanssa,+ajan+paljon+autolla+ja+siihen+meni+yli+40+vuotta.
16.11.2019 09:50
Itselläni+on+aina+ollut+hirvi-,+palo-+ja+varkausvakuutus,+koska+pidän+todennäköisenä+että+jossain+vaiheessa+sellainen+tulee+eteen.+Vakuutusyhtiö+korvaa+kaiken,+mutta+omavastuu+oli+150€,+sijaisauto+ei+kuulunut+vakuutuksen+piiriin.
16.11.2019 09:47
Joskus+sitten+taas+"sanat+eivät+riitä+kertomaan",+kun+pitäisi+kuvailla+toista+ihmistä.
Ihan+muutaman+selfien+olen+ottanut+ja+nekin+lähinnä+kokeilu+mielessä,+jotta+tarvittaessa+sellaisen+pystyn+ottamaan.
27.10.2019 09:00
30 / 155