Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+menee+just+noin,+kun+on+huonosti+nukuttu+yö,+niin+päivän+jos+jaksaa+sinnitellä,+niin+seuraavana+yönä+nukkuu+usein+paremmin.+Ei+aina,+mutta+kuitenkin.+Telkkari+on+nykyään+hyvä,+kun+sieltä+tulee+ohjelmaa+koko+yön+ja+voi+katsella+erilaisia+sarjoja+yökaudet.
21.10.2019 07:45
Meikäläiselle+riittää+ihan+hyvin+reipas+kävely,+ei+enää+mitään+juoksemisia.+Toki+olen+huomannut+kuinka+joka+tuutista+nykyään+tulee,+että+pitäisi+lisätä+liikuntaa+ja+syödä+vähemmän+ja+terveellisemmin.+Ihmiselle+tulee+iän+myötä+kaikenlaista+kremppaa,+eikä+enää+pysty+liikkumaan+kuin+nuorena+miehenä+eikä+tarvitsekaan.+Samoin+ruokapuoli,+ei+koko+aikaa+voi+miettiä+mitä+syö,+vaan+on+yleensä+hyvä+asia,+kun+nauttii+jotain+ravintoa+päivän+ja+mitä+pienempiä+annoksia+ja+useammin+niin+sen+parempi.+Johan+siitäkin+saa+itselleen+stressiä,+jos+rupeaa+syyllistämään+syömisen+ja+kaiken+liikunnan+kanssa.
21.10.2019 07:30
Raitis+ilma+ja+liikunta+ovat+varmasti+hyviä+unilääkkeitä.+Epäilen+itselläni+olevan+jonkinasteista+stressiä+viimeisistä+työvuosista+ja+uudesta+toimenkuvasta.+Jos+saan+unirytmini+paranemaan,+niin+ainakin+opin+arvostamaan+sitä+kuinka+tärkeätä+nukkuminen+on.+Tällaiselle+ihmiselle,+joka+on+aina+nukkunut+hyvin+on+tuntematonta+se+ettei+pystyisikään+lepäämään+kunnolla.+Toivoa+silti+on+vielä!
21.10.2019 07:16
Ihan+sama+lääkettä+minullekin+määrättiin,+taitaa+olla+lääkärien+suosikki+tällä+hetkellä?+Samanlaista+tokkuraisuutta+oli+meikäläiselläkin,+eikä+olo+ollut+muutenkaan+kunnossa.+En+tiedä+maksa-arvojen+muutoksesta,+mutta+omalla+kohdallani+huomasin+painonnousun+ja+sekin+oli+jo+riittävä+syy+lopettaa+ei-niin-hyvän+lääkkeen+käyttö.
21.10.2019 07:05
Kovin+negatiivisen+kuvan+annat+tulevaisuudesta,+mutta+toki+myönnän+kuinka+vaikeata+elämä+on,+kun+ei+saa+nukuttua+kunnolla.+Onneksi+sentään+itsellä++tulee+edelleen+silloin+tällöin+myös+niitä+hyviä+öitä,+kun+tunnen+nukkuneeni+riittävästi.
En+käyttänyt+lääkehoitoa+kuin+pari+kuukautta,+ajattelin+että+kun+ei+tehoa+niin+ei+kannata+ottaa+riskiä,+jonka+mahdollinen+riippuvaisuus+aiheuttaisi+tulevaisuudessa.
21.10.2019 06:35
Tein+testin+ja+sain+tuloksen:+-+Olet+vanhuuteen+varautujana+aloittelija!
Mielestäni+se+pitää+hyvin+paikkansa,+en+voi+kovin+PRO+olla+vielä+asiassa,+jota+en+ole+ajatellut+kovinkaan+tarkasti+ja+eläkkeelle+pääsen+vasta+jonkin+ajan+kuluttua.
Vaikka+itse+en+olekaan+asiaa+ajatellut,+olen+sitä+mieltä,+että+varmasti+kannattaisi+pohtia+etukäteen.+Toisaalta+ihminen+on+sellainen,+että+suunnitelmat+ehtivät+muuttua+moneenkertaan?+Jos+vaan+heittäytyisi+flow-tilaan+ja+antaisi+asioiden+järjestyä+itsekseen.
10.10.2019 12:10
Armeijassa+oli+myös+kavereita,+jotka+nauttivat+jatkuvasta+käskytetyksi+tulemisesta+ja+jotkut+jopa+jäivät+sinne+intin+jälkeenkin.
Sama+siviilissä,+on+tosiaan+miehiä,+jotka+antavat+kaiken+päätäntävallan+puolisolleen!
05.10.2019 09:35
Kiitos+viestisi+alkuosan+ylisanoista.+Epäilen+itse,+että+täällä+vietetyillä+20+vuodella+on+vaikutusta+avausten+tekotaitoon.+No,+olen+ollut+välillä+pois,+en+koko+aikaa+foorumeilla.+Tauko+lisää+myös+kirjoitushaluja+ja+haluan+ihan+oikeasti+kirjoittaa+lähes+kaikille+vastaajille.
Ihan+varmasti+hyvä+ratkaisu+mainitsemasi+tapa+ja+uskon+vastaavan+toimivan+muillakin.+Tarvitaan+jonkinlaisia+pelisääntöjä+kumpi+hoitaa+mitäkin+asioita.+Jos+molemmat+häsläävät+kaikkien+asioiden+kanssa,+varmasti+jossain+vaiheessa+karahtaa+karille.+Ei+se+ole+mitään+itsenäisyyttä,+että+yrittää+säätää+kaikkea.
05.10.2019 09:30
Ehkä+sitten+vanhuuden+päiville+edes+jotain+juttuseuraa?
04.10.2019 12:25
Tietenkään+ei+puhua+kaikkien+koiraiden+puolesta,+mutta+oma+mielipiteeni+syntyvyyden+lisäämisestä+on,+että+nuorempana+pitäisi+aloittaa+lasten+tekeminen+ja+hankkia+enemmän+kuin+vain+se+yksi+lapsi.
Muistan+hyvin+miten+pohdimme+rouvan+kanssa+tulevaisuutta+ja+kuinka+tulemme+pärjäämään+lapsen+syntymän+jälkeen.+Nyt+vuosikymmeniä+myöhemmin+voi+sanoa,+että+hyvin+tultiin+toimeen+ja+olisi+voinut+tehdä+paljon+enemmän+pienokaisia.+
Lapsen+syntymä+on+parasta+mitä+ihminen+voi+elämässään+kokea.
04.10.2019 12:20
Ja+vaikka+ei+viljeltäisi+kasveja+tai+pensaita,+niin+voisiko+ottaa+harkintaa+metsien+kasvattamista+pelloille.+Nykyään+näkee+maaseudulla+paljon.+viljelemätöntä+heinikkopeltoa.+Voisiko+harkita+paluuta+entiseen,+jolloin+metsistä+tehtiin+kaskeamalla+peltoa,+niin+nyt+istutettaisiin+ilmastotalkoiden+hengessä+puita+pelloille?
04.10.2019 12:14
Kiitos!
Hyvä+yhteinen+huumorintaju+pitää+ehdottomasti+olla+ja+samanlaiset+perusnäkemykset+yleensä+ihmisten+elämään.+Pitkän+yhteisen+parisuhteen+aikana+vaaditaan+myös+kärsivällisyyttä,+sopimuskykyä+ja+joskus+jopa+anteeksiantoa.
04.10.2019 11:15
Niin+on+juurikin+paritanssia,+joskus+ihanaa+sylipainia+ja+parhaimmillaan+tukemaan+toista+ihmistä+ja+mikäli+käy+mielettömän+hyvä+tuuri,+niin+löytää+ihmisen+jota+rakastaa+ja+jolta+sitä+rakkautta+saa.
04.10.2019 11:10
Heti+tulee+ainakin+mieleen,+että+perheen+perustamiseen+mies+on+ihan+käyttökelpoinen+väline.+Samoin+kuin+myös+tuomaa+rahaa+talouteen,+tunnetusti+kun+miehet+tienaavat+naisia+paremmin+ja+vaikka+ei+tienaisikaan,+niin+parantaa+kokonaistilannetta.
04.10.2019 11:08
Jotkut+miehistä+ovat+niin+rauhaarakastavia,+että+antvat+naisensa+meuhkata+ja+ottavat+itse+lunkimmin.
04.10.2019 05:25
Tuli+mieleen+vanha+sananlasku:+"Akka+otetaan+ja+mies+saadaan"!+Uskon+joidenkin+miesten+tahallaan+antavan+tällaiselle+valta-asemaa+tavoittelevalle+naiselle+kuvitella+tämän+onnistuvan+siinä+ja+silloin+laiskempi+mies+pääsee+naureskellen+vähemmällä.
04.10.2019 05:20
Ei+miestä+voi+mitenkään+"opettaa",+emme+me+ole+kenenkään+oppilaita+ja+vastuu+ja+asioista+päättäminen+hoituu+tarvittaessa+ikiaikaisilla+perinteillä.+Naisten+roolin+korostuminen+on+tapahtunut+vasta+viime+vuosikymmeninä.
04.10.2019 05:15
Sepä+hyvä,+hehee...
04.10.2019 05:09
Niin+on+minunkin+mielestä+ketju+hauskaa+luettavaa.
Ja+jos+ne+päällepäsmärit+olisivat+vain+toista+sukupuolta,+niin+miten+nykyaikana+onnistuisi+lainkaan+samaa+sukupuolta+olevien+liitot?
Kyllä+itse+olen+saanut,+sekä+että+vaikutteita+molemmilta+vanhemmalta,+noita+määrääviä+tekijöitä.+Olen+vielä+siitä+onnellisessa+asemassa,+että+olen+kasvanut,+sekä+isän+että+äidin+yhteiskodissa+nuoruuteni,+joten+kumpikaan+ei+ole+päässyt+liikaa+hallitsemaan.
Ei+ole+meikäläiselläkään+kokemusta+Tinder+tai+muista+nettipalveluista,+vaan+ihan+olen+joutunut+tekemään+vaikutuksen+naisiini+livenä.+Siinä+ne+pipipäät+ovat+karsiutuneet+nopeasti.
02.10.2019 11:40
Tottakai.+Nykyään+ollaan+muutenkin+suvaitsevaisempia,+kun+sukatkin+voivat+olla+eri+paria.+Ei+sillä+kuulemma+ole+niin+väliä.
02.10.2019 11:32
35 / 155