Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+ihan+tavalliset+suomalaiset+ovat+osanneet+olla+häijyjä,+sekä+tietävät+miten+mies+tapetaan.+Emme+tarvitse+siinä+opastusta,+mutta+en+halua+mitään+"amerikan+meininkiä"+tänne,+vaikka+emme+asuisikaan+lintukodossa.
Tuollainen+työnäyte+voi+hyvinkin+olla+mahdollista,+kuten+bengalintikku+tuossa+alempana+kirjoittaa.
27.08.2019 06:07
Pakko+oli+antaa+työrauha,+kun+tiedottaminen+oli+niin+salamyhkäistä.
27.08.2019 06:02
En+minä+varsinaisesti+ole+kysellyt+sen+perään+mitä+poliisi+teki,+sillä+hyvinhän+kaikki+lopuksi+meni+ja+onnistunut+lopputulos.+Pientä+myötähäpeää+tunsin,+kun+viisi+poliisimiestä+istuu+rivissä,+eikä+kukaan+paljasta+mitään.+Siirretään+mikrofonia+seuraavalla+ja+yleisö+toivoo,+että+seuraava+sanoisi+jotain+merkittävää,+kunnes+viimeinen+rikospoliisi+paljastaa,+että+he+eivät+voi+kertoa+mitään.
27.08.2019 06:00
Kiitos+kylmätotuus+hyvästä+palautteesta.
Tottakai+rikosten+kansainvälistyminen+vaikeuttaa+rikosten+selvittämistä.+Mutta+onneksi+menetelmät+ja+yhteistyö+eri+maiden+välillä+on+parantunut.
Eilen+ja+edellispäivänä+oli+pakko+turvautua+iltapäivälehtien+uutisointiin,+koska+poliisilta+ei+tullut+mitään+tietoja+ennen+kuin+tilanne+oli+jo+ohi.+Luin+melko+paljon+poliitikkojen+kannanottoja+eri+medioista+ja+yhteistä+näille+oli+miten+he+pyysivät+lisää+resursseja+poliiseille.+Aivan+kuin+tämän+tilanteen+voimalla+olisi+kiillotettu+omaa+kilpeä?
Onneksi+meillä+on+yleensä+hyvät+oltavat+kotimaassamme,+eikä+syytä+suurempiin+murheisiin+ole.+Ei+minulla+mitään+pelkotiloja+ollut,+varsin+rauhallisen+seurasin+tapahtumia+sivusta.
Tiedotustilaisuus+oli+minulle+suuri+pettymys!
27.08.2019 05:55
Samaa+mieltä,+lueskelin+sisäministeri+Ohisalon+kommetteja+tuolta+takaa-ajo+tilanteesta,+enkä+pitänyt+soveliaana.
26.08.2019 13:20
Useimmiten+sehän+siinä+onkin+tarkoitus,+että+ihmiset+ja+media+saisivat+tiedotustilaisuudessa+tietoja,+joita+he+voisivat+kertoa+muiille+eikä+poliisien+tarvitsisi+vastata+jatkuvasti+kysymyksiin.+Itseäni+ainakin+olisi+kiinnostanut,+miksi+poliisit+kutsuttiin+sinne+teollisuusalueelle+ja+minkä+vuoksi+poliisin+mielestä+ilmoittaja+oli+mielenkiintoinen+henkilö.
26.08.2019 13:10
Selvästikään+et+kuunnellut+tiedotustilaisuutta,+sillä+siinä+ei+annettu+mihinkään+asiaan+mitään+tietoa.+Jos+tällainen+tilaisuus+järjestetään,+olisi+hyvä+kun+olisi+jotain+kerottavaa.+Jostkut+ihmiset+avaavat+television+tai+radion+(kuten+esimerkiksi+eilen+minä)+siinä+toivossa,+että+saavat+jotain+lisätietoa+asiaan.+Ymmärrän+ettei+tarvitse+kertoa+asioita,+jotka+vaarantavat+tutkintaa,+mutta+sitä+en+ymmärrä+miksi+pitää+tiedotustilaisuus,+jossa+kerrotaan+etteivät+he+voi+kertoa+mitään.
26.08.2019 12:41
Itseäni+harmitti+eniten+siinä,+että+kuuntelin+sen+turhan+tiedotustilaisuuden,+niin+jäi+naisten+100+metrin+aitajuoksu+näkemättä+Ruotsi-Suomi+maaottelussa.
Samaa+mieltä+Suomen+poliisin+maineesta,+arvostan+todella+korkealle+heidän+tekemänsä+työn.+Jotkut+J+Aarniot+ovat+poikkeustapauksia.
26.08.2019 12:05
Tiedotustilaisuus+oli+kaikkea+muuta+kuin+tiedottamista.+Uskon+polisiien+tietävän+kuinka+vaativan+ammatin+itselleen+valitsevat.+Jossain+keskustelussa+näytti+sisäministeri+Ohisalokin+kommentoivan+määrärahojen+vähyyttä.+Eikö+se+kuulu+ministerin+toimenkuvaan+hankkia+niitä+resursseja?
Ainoa+hyvä+asia+tässä+tapauksessa+on,+että+syylliset+on+saatu+kiinni.
26.08.2019 11:56
Mutta+eihän+sitä+saa+kertoa,+se+on+sitä+paljon+puhuttua+suvaitsevaisuutta,+jonka+avulla+lakaistaan+maton+alle+asioita.
26.08.2019 11:06
Hyvä+sentään,+että+tämän+verran+asiasta+kerrotaan.+Kiitos+linkistä.
26.08.2019 11:00
Se+kertoo+sananvapauden+rajoittamisesta+ja+tarpeelisuudesta+hyväksyä+kaikenlainen+erilaisuus.+Itseltä+sitä+ei+löydy.
26.08.2019 10:59
Alkaa+koko+touhu+vähän+muistuttamaan+Amerikan+meinkiä,+enkä+missään+tapauksessa+haluaisi+sellaista+Suomeen.
26.08.2019 10:58
Lähdin+itse+kyytimieheksi+kauppaan+ja+samalla+tankkaamaan+autoani.+En+itse+varsinaiseti+pelkää+tällaisia+tyyppejä,+koska+eivät+he+tavallisille+ihmisille+mitään+tee.+Heillä+on+ollut+omasta+mielestä+hyvä+syy+miksi+ovat+virkavaltaa+vastaan+käyneet.+Todella+ikävää+ja+typerää.
26.08.2019 10:16
Tuon+virallisen+tiedon+odottaminen+ja+kaikkien+asioiden+selvittämiseenhan+se+aika+menee+ja+koko+ajan+lisääntyy+epävarmuus+ja+epäilyt+eri+kansalaisuuksia+kohtaan.
26.08.2019 10:13
Juu,+luin+noista+ruotsalaiskilvistä,+mutta+porvoolaisten+puheissa+ei+mikään+viittaa+läntiseen+napuriimme.+Päinvastoin+enemmän+spekulointia+on+tullut+itä-naapurimme+suuntaan,+jotka+ovat+vahvasti+edustettuna+teollisuudessamme.
Itse+en+oikein+usko+huumetouhuihin,+mutta+voin+hyvinkin+olla+väärässä.+Tampere+käsittääkseni+oli+vaan+pakpmatkan+varrella,+kun+kundit+paahtoivat+karkuun+tuli+persuksien+alla.
Ihan+vakavasti+rouva+kysyi+minulta+eilen,+että+uskaltaako+mennä+kauppaa+vai+onko+parempi+olla+kotona.+Aseistetut+poliisiampujat+ovat+paha+ja+ilkeä+asia+yhteiskunnassa.
26.08.2019 09:50
Samaa+mieltä,+tapaus+muistutti+takavuosien+lynkkausta+ja+suurella+todennäköisyydella+kyse+ei+ole+suomalaisista+rikollisista.
"Nyt+ne+kriminaalit+ivat+tulleet+meidänkin+kylään",+heh.
26.08.2019 09:10
Twitter+ei+myöskään+ole+minulle+tuttu+ja+tykkään+ihan+kuunnella+ja+katsella+uutisia+sen+vuoksi,+että+saisin+lisätietoja+asioista.+Nyt+YLE+oli+melko+pimennoissa+tapahtuneista+asioista.
26.08.2019 09:00
Minun+mieletäni+viranomaisten+tiedottaminen+on+muuttunut+huonompaan+suuntaan+ja+viimeisimmät+tiedot+saa+useimmiten+lukea+iltapäivälehdistä.
26.08.2019 08:36
Niin+onkin,+olen+samaa+mieltä.+Tuo+alue+mistä+hälytys+tuli+on+hieman+syrjässä,+eikä+sinne+edes+viitsisi+yöaikaan+mennä.+Paljon+ulkomaalaisia+urakoitsijoita,+pääasiassa+virolaisia+ja+venäläisiä.+Ennen+Porvoossa+kuuli+suomen+jälkeen+puhuttavan+yleisimmin+ruotsia,+nykyään+se+on+venäjää.
26.08.2019 08:17
41 / 155