Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yritin+kirjoittaa+ehkä+vähän+sarkastisestikin,+näköjään+huonolla+menestyksellä.
30.01.2019 21:07
Hienoa+positiivista+ajattelua+ja+toteutusta+eläkepäiville.+Tässähän+alkaa+sormet+syyhytä,+että+kohta+minäkin...
30.01.2019 21:05
Myös+minulle+on+tulossa+kohtuullinen+eläke,+joten+uskon+kyllä+matkailevani+paljon.+Paljon+helpompi+lähteä,+kun+ei+ole+sidoksissa+loma-aikoihin+ja+voi+täysin+valita+silloin,+kun+itselle+sopii.
30.01.2019 15:50
Talon+lämmitys+ja+pihan+pitäminen+lumesta+vapaana+näin+talviaikaan+työllistää+yhtä+ihmistä+aivan+riittävästi.+Ei+välttämättä+tarvita+mitään+seuroja+tai+kerhoja.+Esimerkiksi+vapaaehtoistyö+ei+vaan+sovi+kaikille,+koska+sen+kimmokkeen+pitäisi+tulla+jostain+sisältä+ja+oltavan+aitoa,+että+ihan+tosissaan+halua+sitä+tehdä.
30.01.2019 15:47
Ei+täällä+ole+vielä+kahvipirttiä,+mutta+ei+lainkaan+mahdoton+ajatus+ettenkö+voisi+perustaa+sellaista.
30.01.2019 15:43
Olen+varma,+että+kuulun+ensimmäiseen+ryhmään.+Arvostan+kiireettömyyttä+ja+olen+illan+virkku.+Olen+huomannut+tuon+saman+asian,+että+jotkut+eläkeläiset+kertovat+melko+tarkkaan+pienetkin+menonsa.+Onko+se+jonkinlaista+todistelua+siitä,+etteivät+ihmiset+kuvittelisi,+että+heillä+ei+ole+tekemistä.+Suurkiitos+rauhallisten+eläkepäivien+toivotuksesta.
30.01.2019 15:42
Sanasi+saavat+eläköitymisen+kuulostavan+lähes+taivaalliselta,+hehee.
30.01.2019 15:37
Yhtenä+vaihtoehtona+on+ulkomaille+lähteminen,+koska+en+suuremmin+pidä+Suomen+talvesta.+Olen+vilukissa,+joka+makaa+mielellään+palmun+alla+leudossa+ilmanalassa.
30.01.2019 15:36
Uskon+tuttavapiirini+vaihtuvan+melkoisesti,+koska+olen+nähnyt+ettei+työkavereilla+juurikaan+ole+merkitystä+sen+jälkeen,+kun+jää+pois+töistä.+Ja+sen+aion+tehdä+heti+ensimmäisen+tilaisuuden+tullen.
30.01.2019 15:34
Kiitos+Bengalitukku+sivustatuesta+ja+ymmärryksestä+suomalaiseen+sielunmaisemaan.+Meillä+valmennetaan+eläkkeelle+jäämiseen+ja+tilaisuudet+ovat+suljettuja+siinä+mielessä+etteivät+ulkopuoliset+tiedä+kuka+niissä+käy.+Työkaverini+eivät+ole+kyselleet+eläköitymisestäni+ja+todella+monet+lähtevät+vaivihkaa+eläkkeelle+tekemättä+siitä+mitään+numeroa.+
Tuosta+kiusaamisesta+on+ollut+paljon+puhetta,+enkä+koskaan+olisi+uskonut+sitä+tapahtuvan+näillä+foorumeilla,+mutta+ehkä+joku+tuleekin+tänne+pelkästään+näykkimään+muita+ilman+minkäänlaisia+käytöstapoja?++Ehkä+joku+saa+siitä+jotain+tyydytystä,+mutta+ei+se+palstahenkeä+paranna+tai+lisää+avausten+määrää+täällä,+päinvastoin.
30.01.2019 15:32
Juuri+äsken+luin+suomalaisesta+kansansairaudesta,+jonka+nimi+on+jatkuva+kiire.+Ikävintä+on,+että+ihmiset+itse+aiheuttavat+ja+tekevät+sen+kiireen+itselleen.+Itse+yritän+välttää+sitä+ja+noudattaa+vanhaa+sananlaskua:+"+Ei+ole+kiire+kunniaksi,+eikä+hoppu+hyväksi".
30.01.2019 15:22
Epäilen+raskaan+työuran+rajoittaneen+jo+minun+elinikääni,+joten+aioin+nauttia+kaikesta+mukavasta+mitä+eläkepäiviin+kuuluu.+Mitä+pidemmän+aikaa+on+töissä,+sitä+vähemmän+ehtii+olla+eläkkeellä,+niin+se+vaan+menee.+Toki,+äkillinen+sairaus+voi+tulla+ihan+kenelle+vaan,+mutta+onneksi+melko+terveenä+olen+tähän+saakka+ollut.
30.01.2019 15:19
Minä+tiedän+paljon+ihmisiä+(tässäkin+käytetään+muotoa+ihmisiä+eikä+eritellä+heitä),+joille+on+ihan+mahdotonta+sanoa+olevansa+väärässä.+Tellukan+tapauksessa+on+kyse+juuri+siitä.+Hänen+ei+olisi+tarvinnut+kuin+sanoa,+että+hän+kuvitteli+minun+tarkoittavan+työkavereita,+mutta+hän+jankuttaa+vaikka+maailman+tappiin+saakka+samaa+virheellistä+näkemystään.+Sellainen+on+todella+ikävää+ja+rikkoo+näitä+keskusteluja.
30.01.2019 02:50
Nyt+minua+alkaa+ihan+tosissaan+pelottaa,+tuleeko+minusta+eläkkeelle+jäämisen+jälkeen+tuollainen+änkyrä+mitä+sinäkin+olet?+Tuo+muka+paremman+suomenkielen+hallinnan+omiminen+itsellesi+todistaa+sinusta+paljon.+Luulo+ei+ole+tiedon+väärti!
30.01.2019 02:11
Nyt+sinulla+on+virheellistä+tietoa+suomen+kielestä,+kuten+kylmätotuus+kirjoitti+kaikki+ihmiset+ovat+ihmisiä,+mutta+kaikki+eivät+ole+työkavereitani,+eikä+myöskään+tuttaviani.
30.01.2019 02:02
Muutama+tuttavani+ovat+ihmisiä,+joten+voin+kutsua+heitä+ihmisiksi.
30.01.2019 01:53
Afrikkalaiset+eivätkä+työkaverini+ole+kyselleet+eläkkeelle+jäämisestäni.+Ei+silti+tarvitse+kirjoittaa,+että+ihmiset,+paitsi+työkaverini+ja+afrikkalaiset,+ovat+alkaneet+udella...
Mieti+hiljaa+itseksesi,+kuka+tässä+on+nelivuotiaan+tasolla?
30.01.2019 01:15
Usko+nyt+jo,+työkaverini+jotka+ovat+ihmisiä+eivät+ole+kyselleet+eläkkeelle+jäämisestäni!
30.01.2019 00:47
Tottakai+ne+ovat+ihmisiä,+mutta+eivät+ne+ole+kyselleet+eläkkeelle+jäämisestäni.+Mitä+sinä+nyt+oikein+taas+soperrat+ja+yrität+haastaa+riitaa?++Etkö+sinäkin+voisi+kirjoittaa+joskus,+kuten+"ihmiset"+kirjoittavat+toisilleen+ilman,+että+aina+pitää+väännellä+ja+käännellä+toisen+sanoja?
30.01.2019 00:40
Kiitos+hyvistä+ja+asiantuntevista+neuvoista,+ei+varmaaan+kannatakaan+haaskata+heti+kaikkia+paukkuja,+vaan+pikkuhiljaa+kehitellä+itselleen+sopivaa+rauhallista+elämäntapaa.
30.01.2019 00:33
55 / 155