Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin+esimiesasemassa+tähän+henkilöön+ja+varmaan+se+kosketti,+kun+asian+huomaamiseen+meni+liian+pitkään.+Tuli+olo,+että+emmekö+huolehdi+työkaverista+tai+ole+huolissamme,+vaikka+tätä+ei+näy+tuntikausiin?
16.12.2018 14:05
Ymmärrän+päätöksen+olevan+jokaisen+henkilökohtainen+ja+oma+päätös,+mutta+mietityttää,+että+miksi+tehdä+työpaikalla,+oliko+sillä+tarkoitus+viestittää+jotain?
16.12.2018 14:03
Kiitos+kun+kysyt+mielipidettäni+näin+vaativaan+asiaan.+Vilpittömästi+ja+rehellisesti+olen+sitä+mieltä,+että+säihkyvä+tiara+on+tyylikkäämpi+ja+parempi+vaihtoehto.
Hyvä+että+saat+joululahjasi+ajoissa+ja+valoa+elämääsi.+Luntakin+on+luvattu+koko+Suomeen,+pidän+siitä+ja+se+tekee+joulustani+vielä+paremman.
Hyvää+adventtiaikaa+myös+sinulle,+paronitar!
15.12.2018 10:00
Äitiä+pitää+aina+muistaa+kaikkein+eniten+ja+tehdä+hänelle+mahdollisimman+mukava+joulu.+Hän+on+tehnyt+sen+mahdolliseksi+meille+monen+monta+vuotta,+joten+nyt+on+lasten+vuoro+tehdä+se+äidilleen+niin+kauan+kuin+vielä+on+aikaa.+Itselläni+ei+enää+ole+sitä+mahdollisuutta+ja+kaipaan+äitiäni++paljon+erityisesti+jouluna.
14.12.2018 19:45
Kyllä+pelkästään+sen+lahja+sanan+pitäisi+kertoa,+että+kyseessä+on+pieni+hankinta,+eikä+mitään+televisioita+tai+tietokoneita.+Pieni+on+kaunista.
14.12.2018 19:38
Kyllä+kannattaa+pitää+tolkku+mukana+joululahjahankinnoissa+ja+ostaa+kunnon+tavaraa+eikä+mitään+rihkamaa.
14.12.2018 19:35
Ei+sitä+liikaa+kannata+miettiä+onko+lahjalla+käyttöä+myöhemmin,+koska+kaikilla+ei+varmaankaan+ole,+eikä+sellaisia+millään+pysty+ostamaan.
Vein+autoni+eilen+määräaikaishuoltoon+ja+kulutin+aikaani+kaupungilla.+Menin+kirjastoon+lämmittelemään+ja+huomasin+kahvilassa+taidokkaita+käsintehtyjä+paperi+joulukoristeita.+Hetken+mielijohteesta+halusin+sellaisen+meille+kotiin.+Hinta+oli+7€,+mielenkiinnolla+odotan+missä+sen+paikka+tulee+olemaan.+Se+vain+oli+niin+kaunis,+tuijottelin+sitä+ihastuneena+kun+join+kahvia.
14.12.2018 08:35
Samanlailla+ajattelen,+ei+ne+minun+läheiseni+varsinaisesti+tarvitsekaan+mitään,+joululahjat+ovat+sellaista+extraa.
13.12.2018 13:30
Vielä+jaksan+ostaa+myös+kaverilleni+lahjoja,+tiedä+sitten+kuinka+kauan+vielä.+On+se+mukava+saada+itsekin+jotakin+pientä+lahjaksi,+Kai+mää+sitten+vaan+oon+niin+lapsenmielinen?
13.12.2018 13:29
Oikeesti!
Siis+minua+oikeasti+ärsyttää+oikeesti+sanan+jatkuva+toisto!
Toinen+on+DW:een+mainitsema+jäätävä.+Ei+kaikki+mitä+ihmiset+tekevät+voi+olla+jäätävää.
13.12.2018 13:26
Ei+pelisilmässä+ollut+mitään+ketunhäntää+kainalossa.+Ihan+vaan+kun+osaisi+lukea+toisia+ihmisiä+niin+hyvin,+että+tietäisi+mitä+nämä+tarvitsevat.+Sitä+taitoa+nyt+tarvittaisiin.
13.12.2018 11:05
Tosiaan+ajoissa+olet+aloittanut,+itsellä+olisi+tarkoitus+saada+tänään+jotain+aikaiseksi.
Kaikenlainen+pikku+naposteltava+on+kyllä+mukavaa.+Kuten+myös+sitä+isompaa+syödään+silloin+kun+nälkä+tulee.
13.12.2018 11:01
Ihminen+tekee+ohan+itse+kiireen+ja+hössötyksen+itselleen.+Vähempikin+riittäisi.
Eläkkeellä+sitten+varmaan+koittaa+aika+ettei+tee+mitään+joulun+eteen?
13.12.2018 10:58
LPR+on+siellä+missä+on+niitä+vetyjä+ja+atomeja.
12.12.2018 11:30
Tottakai+on+parempi+mikäli+läheiset+muistavat+toisiaan,+jollakin+pienellä+lahjalla.+Ei+sen+tarvitse+olla+mitään+arvokasta+tai+erikoista.
12.12.2018 11:26
Ei+se+nyt+millään+muotoa+turha+kulutusjuhla+ole,+vaan+yksi+vuoden+kohokohdista.+Minä+ainakin+tykkää+joulusta+ja+pikku+paketeisa+joulukuusen+alla.
12.12.2018 11:24
Tämä+on+todellista+nykyaikaa+ja+säästää+paljon+energiaa+ihmisiltä.+Paljon+helpompi+etsiä+kaupasta,+kun+tietää+mitä+etsiä.+Itselläni+on+sellainen+tyyli,+että+lähden+kaupoille+haahuilemaan+ja+katson,+josko+löytyisi+jotain+mukava+ja+sopivaa+läheisilleni.+Se+o+elko+kuomittavaa+ihmisvilinässä+ja+varsinkin,+jos+ei+löydy+mitään.
12.12.2018 11:22
Vuosi+vuodelta+vähemmän+tarvitaan+pelimerkkejä+joulun+valmisteluun,+jotain+ihan+pientä+vaan+eikä+hikihatussa+juosta+kaupasta+toiseen.
Toivottavati+saat+joululahjasi+suunnitellusti+ja+valkoisen+joulun+sinne+Savoon,+ettei+tarvitse+ummenpimmeessä+joulua+viettää.
12.12.2018 11:18
Lappeenranta?+Olen+joskus+kuullut,+mutta+en+ole+koskaan+käynyt.+Olisiko+jossain+Etelä-Karjalassa?
En+ole+vielä+itsekään+niin+vanha+ettenkö+voisi+kokeilla+noita+pelejä.+Sen+takaan+ja+alleviivaan,+että+nykynuorille+ei+ole+mitään+jakoa,+vaan+tulee+rökäletappio.
11.12.2018 18:02
Varo+vaan+ettei+jää+viime+tippaan?
11.12.2018 17:57
59 / 155