Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+vaikeata,+mutta+kerran+vuodessa+suostun+tähän.+En+minäkään+mihinkään+syntymäpäiväjuhliin+yms.+laita+mitään+muuta+kuin+rahaa.
Tuo+silmäpeli+on+siitä+hauskaa,+että+kun+on+nuorena+opiskellut,+niin+vielä+vanhanakin+sen+taitaa.
11.12.2018 17:56
Hieno+ja+opettava+tarina+joulunajan+valmisteluita.+Kyllä+se+kun+vanhemmat+sanovat+lapsilleen,+että+ei+saa+kurkkia+lahjoja,+sama+asia+koskee+ihan+yhtälailla+vanhempia.+Ei+tulisi+mieleenikään+uteliaisuuttani+alkaa+toisen+lahjoja+katsomaan.+Johan+siitä+menisi+koko+yllätysmomentti+pieleen?
En+ole+minäkään+vielä+ostanut+lahjoja,+joten+et+ole+ainoa.
11.12.2018 17:20
Kirjat+ovat+mielestäni+yksi+parhaista+lahjavinkeistä+ja+hyvistä+joululahjoista,+samoin+pusero.+Ostin+rouvalle+joskus+lähemmäs+parikymmentä+vuotta+sitten+erään+villapuseron,+joka+miellyttää+vielä+nytkin+häntä+ja+on+edelleen+käytössä.
11.12.2018 17:17
Luulen+että+olisit+ainakin+huomauttanut+asiasta.
11.12.2018 17:14
Uskon+ihmisillä+olevan+erilaisia+sopimuksia+ja+tapoja+hoitaa+esim+lahjojen+hankinta.+Teillä+tuntuu+olevan+toimiva+j+hyvä+konsepti,+jota+voisin+itsekin+harkita.
11.12.2018 17:13
Uskon+murujen+ja+heidän+vanhempien+olevan+erittäin+tyytyväisiä+lahjoistaan.
11.12.2018 15:50
Kyllä+suomalaisen+naisen+viehätys+kestää+ikääntymisen.
11.12.2018 15:48
Eikö+ole+hieman+vastuun+siirtämistä+kyse,+tosin+naiset+kyllä+tietävät+paljon+paremmin+asioita?
11.12.2018 15:47
Siinä+näkee+kuinka+pieniä+asioita+onni+onkaan,+hehee.
11.12.2018 15:46
Hyvä+ja+lämmin+mieli+siitä,+että+on+antanut+joululhjan+kaikille+läheisille,+juuri+näin.
11.12.2018 15:45
Olisiko+joku+tehnyt+myös+viime+vuonna+vastaavan+aloituksen?
11.12.2018 15:44
On+niin+paljon+muuta+mietittävää,+että+ei+enää+mitään+raskaita+avauksia.+Ei+minullakaan+montaa+lahjaa+tarvitse+ostaa+tai+ainakin+itselleni+sanon+joka+vuosi+niin,+hehee.
11.12.2018 14:26
Eivät+säily+miehetkään+teinipoikina+iän+tuomista+muutoksista,+eikä+tarvitsekaan+ja+ymmärrän+hyvin+joidenkin+aiheuttavan+pettymystä,+jopa+surullisuutta.+Pienistä+asioista+nauttimiseen+pitäisi+panostaa+enemmän+ja+antaa+menneiden+olla+menneitä.+Jaksamista+sinulle,+äläkä+vaivu+synkkyyteen,+joulu+tulossa+ja+kaikki+talven+ilot.
03.12.2018 17:40
Juu,+ei+kuuskymppiset+mitään+ikäloppuja+vielä+olekaan,+mutta+oireet+vanhenemisesta+on+nähtävissä,+eikä+enää+pysty+ihan+kaikkea+tekemään.+Ei+silti+onneksi+ole+tarvekaan,+vaan+voi+itse+valita+mitä+puuhastelee+ja+milloin.+Lopputoteamuksesi+on+hyvä+ja+keskusteluun+oikein+sopiva:
Eteenpäin!
02.12.2018 17:50
Ihan+hyvin+voi+pyytää+naapurin+mieheltä+apua+verhotankojen+asennukseen,+hyvää+tykkäävät+jos+voivat+olla+avuksi.+Tuokin+on+varmaan+suomalaisuutta,+että+yritetään+tulla+ihan+omillaan+toimeen,+ei+haluta+olla+vaivaksi+eikä+näyttää+ettei+pysty+tai+osaa+ihan+kaikkea.Onnekseni+olen+huomannut+joskus+pyytäväni+läheiseltän+palvelustai+sanomalla+-+Voisitko..?
02.12.2018 17:43
Ei+se+mitään+haittaa,+vaikka+itselleen+olisikin+taakkana.+Eivätpä+muut+rasitu.
Muistan+nuorena+miehenä+ajatelleeni,+että+tätini+on+tosi+vanha.+Hän+oli+torimyyjänä+Porin+torilla+ja+katselin+juuri+vanhaa+valokuvaa,+jossa+oli+vuosiluku+ja+huomasin+hänen+olleen+kuvassa+yhtä+vanha+mitä+minä+olen+nyt,+eikä+hän+enää+tuntunut+yhtään+niin+vanhalta.+Itseasiassa+hän+oli+keski-ikäinen+herttainen+nainen.
02.12.2018 17:32
Olipa+mukava+kuulla+pitkästä+aikaa+tämä+kappale,+kiitos.
Melestäni+kaverit+ovat+alunperin+maalaispoikia,+molemmat.
02.12.2018 17:22
Totta+turiset,+se+menee+juuri+noin,+että+ihmiset+vaeltavat+kaupungeista+maalle,+kun+heillä+on+lomaa+tai+vapaata.+Selvästi+siellä+maalla+on+mukavampaa+viettää+lomapäiviä+kuin+kurjassa+kaupungissa.+Lähdetään+hengittämään+maalle+ja+rentoutumaan.+Niinhän+se+menee!
02.12.2018 03:00
Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.+Tällä+palstalla+suurin+osa+kirjoittajista+on+loistotyyppejä+ja+saadaan+hyviä+keskusteluja+aikaan.
Uskon+lausuntoosi+palvelun+laadusta+ikääntyneille+ja+se+tuntuu+pahalta+ja+väärältä.
Olen+sinua+20+vuotta+nuorempi,+mutta+nyt+jo+huomaan+vanhuuden+aiheuttamia+kremppoja,+enkä+pysty+enää+tekemään+itse+kaikkea+mitä+haluaisin.+Uskon+tietäväni+mitä+tarkoitat+"edes+pienen+avun+toiselta+ihmiseltä"+lauseellasi.+Aina+ei+viitsi+omilta+lapsilta+pyytää+ja+mikäli+avuntarvetta+ei+saa+muualta+jää+asioita+hoitamatta.
Kauniisti+kirjoitat+avioliitosta+ja+edesmenneestä+puolisostasi.+Olen+varma,+että+hän+arvostaisi+sanojasi.+Vilpittömästi+toivon+sinulle+jaksamista+ja+pärjäämistä.+Toivottavasti+joulun+aika+tuo+elämääsi+iloa,+ainakin+itse+odotan+sitä+kovasti,+vaikka+olenkin+jo+tällainen+lähes+vanha+äijä.
01.12.2018 05:10
En+kirjoittanut+yhtään,+sillä+mielialalla+että+kaikkialla+maaseudulla+olisikaan+niin.+Tuskinpa+ihmiset+olisivat+aikoinaan+lähteneet+piäkaapunkii,+jos+kaikkialla+olisi+töitä+riittänyt.
Itse+harkitsen+ihan+vakavasti+lähtöä+pois+täältä,+kunhan+eläkepäivät+koittavat,+ehkäpä+minussa+asuu+kuitenkin+enemmän+sellaista+maalaispoikaa?
01.12.2018 01:05
60 / 155