Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä.
Minä+komppaan+nyt+sinua,+ettei++tarvitse+edes+olla+vakava+sairaus,+vaan+riittää+yleensä+kun+huomaa+tarvitsevansa+esim.+lääkehoitoa+johonkin+vaivaan.+Silloin+vasta+ymmärtää+kuinka+korvaamattoman+tärkeä+asia+terveys+on+ihmiselle.
30.11.2018 23:05
En+tiedä+vastausta,+mutta+pelkään+suomalaisten+ottavan+mallia+jostain+muusta+kuin+Norjasta.+Ilman+muuta+pitää+pieniä+paikkakuntia+avustaa+ja+saada+ihmiset+pysymään+myös+muualla+kuin+Helsingissä+tai+Uudellamaalla.
30.11.2018 23:01
Tuollaisenaulkopuolisen+tarkkailijan+on+mukava+olla,+tiedän+kokemuksesta.
30.11.2018 22:56
Elämässä+saattaa+olla+vielä+jotain+varattuna+sinullekin,+ei+kannata+lopettaa+uskoa+ja+toivoa+vaan+parasta.+Tuolla+kirjoitti+eräs+vastaaja,+että+jokainen+päivä+on+aina+uusi+mahdollisuus.+Kyllä+täältä+kaikki+pääsemme+pois,+nautitaan+vaan+täysillä+jäljellä+olevista+päivistä.
Tsemppiä+elämääsi!
30.11.2018 22:52
Ei+minun+mielestä+terveyskeskukset+ole+niin+mukavia+paikkoja,+että+viitsisi+hyvikseen+niissä+käydä.+Teille+nuorena+työelämän+aloittaneille+ehtii+tulla+yli+50+vuotta+työelämää.
30.11.2018 22:40
Kyllä+kuuskymppinenkin+voi+tuntea+olonsa+raskaaksi+ja+toisinaan+olevansa+taakka+jollekin+läheiselle.+Mutta+pakko+silti+raahautua+vielä+vähän+aikaa+töihin,+kunnes+eläkeikä+koittaa,+en+edes+ajattele+olenko+ansainnut+eläkkeeni,+koska+lähemmäs+40+vuotta+vuorotyötä+tehneenä+tiedän+vastauksen.
Hieno+loppukaneetti+sinulta,+huonokin+päivä+parempi+kuin+ei+päivää+ollenkaan.+Yhdyn+mielipiteeseesi+täysin.
30.11.2018 22:30
Sinä+tosiaan+olet+tehnyt+elämäntaparemontin!
29.11.2018 07:05
Verottaja+muistelee+niitä+vanhoja+ja+maksaa+sitten+eläkkeen+niiden+perusteella.+Vasta+aivan+viime+aikoina+olen+huomannut,+kuinka+kalliita+lääkkeet+ovatkaan,+tosin+en+ole+koskaan+paljoa+joutunut+niitä+ostelemaan.
Oma+asenne+ratkaisee+ja+mikäli+kokee+olevansa+hyödyllinen+ja+tarpeellinen+olento,+se+on+jo+paljon.+On+paljon+vireitä+vanhuksia,+joista+ei+uskoisi+koskaan+heidän+olevan+niin+vanhoja.+Epäilen+tällaisen+pakolla+nostetavat+eläkeiät,+vaan+lisäävän+turhautumista+ja+hatutusta.
29.11.2018 07:02
Ei+ole+minulla+lähipiirissä+ketään,+josta+pitäisi+lähiaikoina+huolehtia,+mutta+ei+sitä+koskaan+tiedä,+kun+on+paljon+yli+kuuskymppisiä+sukulaisia.+Aika+paljon+löytää+tuttuja+nimiä+kuolinilmoituksista+sanomalehdestä,+se+on+merkki+omasta+vanhenemisesta.+Tuo+saattohoito+on+loistokeksintö,+en+muista+sellaista+olleen+aikasemmin+tai+sitten+ei+vaan+kiinnittänyt+huomiota.
29.11.2018 06:57
Olen+huomannut+tuon+saman,+että+jotkut+käyttävät+keskustelupalstaa+pelkästään+toisille+vinoilemiseen+tai+juoruilemiseen+toisista+palstalaisista.+En+usko+kenenkään+olotilan+siitä+paranevan,+päinvastoin.
29.11.2018 06:52
Henkilökohtaisesti+tuntuu+kamalalta,+että+tekee+40+vuotta+töitä,+maksaa+veronsa+ja+eläkkeelle+jäätyä+joutuu+alkaa+kituuttamaan+ja+säästämään+joka+asiassa,+että+saa+pienen+eläkkeen+riittämään.
29.11.2018 06:48
Kuvitelma+että+kaikki+ihmiset+dementoituvat+vanhemmiten+on+väärä.
29.11.2018 06:45
En+ole+vielä+ollut+palstalla+niin+pitkään,+että+tietäisin+palstalaisten+elämän,+vielä+vähemmän+tuntemuksia.
28.11.2018 13:15
En+minäkään+säännöllisesti+nukahtamislääkettä+käytä,+solloin+tällöin+jo+parin+vuoden+ajan+ja+en+ainakaan+itse+ole+huomannut+mitään+riippuvuutta.+Ei+minun+sitä+ole+pakko+saada,+mutta+joskus+on+parempi+turvata+nukkuminen.+Tulee+sellaisia+tilanteita.
Ihailtavan+tarkasti+seuraat+lääkkeiden+käyttöäsi.+Itsellä+enemmän+sellaista+tarvittaessa+meininkiä,+mutta+verenpaineista+olen+pitänyt+huolta+ja+mittari+kotona,+jolla+seuraan+ettei+ala+paineet+nousta.
28.11.2018 13:11
Sen+verran+mitä+olen+oppinut+sinua+tuntemaan+kirjoittamasi+perusteella,+olen+ihan+samaa+mieltä.+Mukava+lukea,+että+itsetuntosi+on+kunnossa,+varsinkin+sanat+tarpeellinen+ja+arvossapidetty+tuntuvat+tosi+hyviltä.
Ei+kaikista+ihmisistä+tule+taakkoja+toisilleen,+ehkä+sinusta+ei+koskaan+tulekaan.
28.11.2018 13:02
On+minullakin+verenpainelääke+ollut+jo+10+vuotta,+mutta+siinä+on+lääkitys+nyt+kohdallaan,+eikä+edes+huomaa+ottavansa+aamulla+yhden+tabletin.+Samoin+nukahtamislääkettä+käytän+silloin+tällöin.+Mieskunnossa+en+ole+huomannut+muutosta,+se+on+terästä+kuten+aina+ennenkin.
28.11.2018 12:23
Aivan+mahtava+runo+ja+sopii+niin+hyvin+tähän+keskusteluun.
Kiitos+siili!
28.11.2018 12:20
En+ole+koskaan+tullut+miettineeksi+tuota,+että+tosiaan+nykyään+ei+enää+huudeta+niihin+puhelimiin+samalla+tavalla+mitä+kymmenen+vuotta+sitten.+Suhtaudun+niin+kriittisesti+jatkuvaan+puhelimen+mukana+kantamiseen,+että+en+edes+pystynyt+näkemään+tällaista+hyvää+seikkaa+ja+selvää+muutosta+käyttäytymisessä.+Kiitos+että+avasit+silmäni.
28.11.2018 12:18
Ei+tarvitse+loiventaa,+koskaan+ei+tule+liikaa+hehkutuksia.+Vastoinkäymisiä+ja+takapakkia+tulee+kaikkille,+mutta+ei+parane+napista.+Hyvä+ystävä+jaksaa+aina+kuunnella+ystäväänsä,+aina!
28.11.2018 12:15
Puolet+työpäivästä+jo+tehty+ja+on+ruokatunti.+Nyt+näyttää+jo+paremmalta.+Kiitos+kannustuksesta.
28.11.2018 12:13
61 / 155