Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+minäkin+tykkään+istua+puun+varjossa,+mikään+ei+ole+parempaa+ajankulua.+Ja+jos+vielä+saa+valita+sen+puun,+niin+palmu+olisi+hyvä.
28.11.2018 12:11
Samoin+täällä+on+päästy+alkuun+ja+kiinnostaisi+tietää+vielä+enemmänkin+ja+kauemmas+omasta+suvusta.+Jonkinlaista+opastusta+olisi+kyllä+hyvä+saada,+itse+työntekemistä+vastaan+minulle+ei+ole+mitään.+Sopii+vaikka+olisi+aikaavievääkin.
28.11.2018 12:09
Olet+kirjoittanut+erittäin+hienon,+kauniin+ja+liikuttavan+viestin+äitisi+viimeisistä+hetkistä.+Yleensäkin+kirjoitustasi+on+mukava+lukea,+vaikka+aihe+on+näinkin+vaikea.
Itse+tulen+parhaiten+toimeen+lasten+ja+nuorten+kanssa,+minun+on+vaan+helppo+samaistua+heihin.+Itseäni+paljon+vanhempia+kohtaan+tunnen+niin+syvää+kunnioitusta,+että+en+oikein+löydä+sanoja+ja+mietin+ehkä+liiankin+tarkkaan+mitä+sanon.
28.11.2018 12:07
En+ymmärrä+mitä+nautintoa+nämä+muutamat+toisten+lyttääjät+saavat+itselleen,+kun+pahoittavat+toisen+mielen.+Enemmistö+täällä+on+loistoporukkaa+ja+noita+äksyilijöitä+ei+ole+kuin+muutama,+eikä+heille+kannata+edes+vastata.+Siinä+toimii+hyvin+palstan+motto,+sitä+saa+mitä+tilaa!
28.11.2018 05:50
Niin+olenkin+työelämässä+eikä+aika+tahdo+aina+riittää.+Veronmaksajana+olen+ollut+kiitettävän+hyvä+yksilö,+toivottavasti+myös+eläke+riittää+johonkin?
Uskon+sinun+olevan+voimavara+läheisillesi+ja+itsellesi.+Kirjoituksistasi+oikein+loistaa+energisyytesi.+Se+on+hieno+asia.
28.11.2018 05:45
Viestissäsi+oli+paljon+huomioitavia+asioita+meille+nuoremmille.+Kiitos.
Tuon+liikunnan+poimin+sieltä+erityisesti+ja+voi+kuinka+samaa+mieltä+olenkaan.
Kuten+myös+äkkikuolema,+kerralla+pois+ettei+jää+vuosiksi+kotimaan+toisten+armoilla.
28.11.2018 05:41
Nykymaailma+on+vaan+muuttumassa,+kun+on+kaiken+maailman+älykännykät+yms.+enää+ei+osata+arvostaa+hiljaisuutta+ja+yksin+olemista.
28.11.2018 05:37
Aikalailla+samanlaiset+ajatukset+meillä+vanhenemisesta.+Ei+pelota,+jos+ei+ihan+riemusta+kiljuen+odotakaan.+Mutta+työnteon+päättymistä+odotan.+Nytkin+olen+lähdössä+töihin,+vaikka+paljon+mieluummin+jäisin+kotiin+nukkumaan.
28.11.2018 05:35
Suomessa+olevat+suomalaiset+ovat+hyviä+ihmisiä.
28.11.2018 05:31
Hyvä+tietää,+että+sinulta+löytyy+voimavaroja,+jos+joskus+niitä+kaipaan.+Käännyn+silloin+puolenne,+paronitar.
Pieni+ihminen+on+kylmässä+maailmassa,+eikä+kukaan+ole+niin+vahva,+että+aina+jaksaisi+yksin.+Tulee+tilanteita+jolloin+tosiystävä+on+kultaa+kalliimpi.
Kaksi+sisartani+hoitivat+vanhempieni+viimeiset+päivät+ja+olen+siitä+heille+kiitollinen.+Minusta+ei+vaan+olisi+ollut+siihen+ja+pelkkä+välimatkakin+olisi+lisännyt+tuskaa.
28.11.2018 05:30
Suurkiitos!
Olipa+mukava+herätä+uuteen+aamuun+näin+mukavan+onnentoivotuksia+myötä.
28.11.2018 05:24
Tuo+kyynisyys+on+ikävä+vaiva,+jota+näkee+näillä+foorumeillakin+paljon.+Koskaan+ei+pitäisi+olla+niin+ilkeä,+ettei+vastaa+kun+kysytään+tai+kuuntele+toista+ihan+oikeasti+vaan+touhotetaan+omaa+höpinää.
Ehkä+taakan+painon+huomaa+helpommin,+kun+"parasta+ennen"+-leima+menee+koko+ajan+kauemmas?
27.11.2018 16:46
Muistaakseni+sellainen+sanalaskukin+on,+että+kun+mies+vanhenee,+niin+vaivat+nuorenee.+Ehkä+se+vanheneminen+on+alkanut+ryminällä,+kun+tällaisia+murehtii.+Kiitos+lohduttavasta+tiedosta,+että+on+tässä+vielä+aikaa.
27.11.2018 16:44
Terveiset+äidillesi+täältä+Porvoosta,+kuten+myös+yhtälailla+sinulle.
Olen+sinulle+kertonut+aikaisemminkin,+että+sinulla+on+asenne+kohillaan+ja+siksi+et+olekaan+vanhus.+Tällaiset+vanhat+äijät+valittelevat+vaivojaan+ja+kerjäävät+lohduttajaa.+Olisiko+tavallista+voimakkaampi+kaamosväsymys+vai+mikä?
27.11.2018 16:30
Nostit+tärkeän+seikan+esille,+tiedät+läheisistäsi+asioita+joita+he+eivät+halua+muiden+tietävän.+Olet+silloin+luotettu+ja+sinun+tiedetään+pystyvän+pitämään+sinulle+kerrotut+asiat+omana+tietonasi+ja+kenties+tiedät+jopa+suuria+salaisuuksia.
Ei+kannata+laskea+mitään+tulevaisuuden+varaan.+Alkanut+vähän+ärsyttämään+jonkinasteinen+syyllistäminen,+jos+et+tee+sitä+niin+et+myöskään+ole+tätä.+Esimerkiksi+liikunnallisuus+ei+ole+ihan+yksiselitteistä+ikäihmisille.
Jos+kaikkein+läheisimmät+arvostavat+ja+muistavat+edes+joskus+vähän+kehua,+niin+se+lämmittää+mieltä+mukavasti.
27.11.2018 16:25
Ei+olekaan+pelkästään+joko+tai,+pahoittelut+huonosta+sanavalinnasta,+jonka+otin+suoraan+sanomalehdestä+ja+aloin+sen+ympärille+kehitellä+keskustelunaihetta.
Hyvä+että+olet+kohtalaisessa+kunnossa,+mutta+pahoin+pelkään+meneväni+huonompaan+suuntaan.+Päivästä+päivään+vaikenevat+aamuherätykset,+ei+millään+tahdo+saada+itseään+liikkeelle.
Samoin+minä+viihdyn+hyvin+yksin+ja+menen+mielelläni+yksikseni+erilaisiin+tilaisuuksiin.+Ja+joudun+selittelemään+sitä,+miksi+tykkään+olla+vaan+itsekseni.
27.11.2018 16:15
...osoittaa+toisilleen+uskollisuutta+myötä-+ja+vastamäessä....
Varmasti+meiltä+suomalaisilta+löytyy+ihan+aitoa+ja+pyyteetöntä+toisen+auttamishalua+ja+kaverin+kannustamista+ja+tekemistä+toisen+puolesta.+Käytit+mukavaa+sanaa+-+ilakoimassa!
27.11.2018 16:10
Ei+parisuhde+pelkästään+mikään+autuaaksi+tekevä+seikka+ole.+Monet+elävät+huonossa+parisuhteessa+ja+toivovat+jopa+toisen+poislähtemistä.+En+elä+toisen+ihminen+kautta,+vaan+hänen+kanssaan.
27.11.2018 16:06
Ei+onneksi+vielä+ole+kaikki+syvältä,+vaan+jaksaa+sekä+kuunnella,+että+keskustellakin+toisinaan.+Uskon+monen+eristäytyvän+ihan+omasta+tahdosta,+eikä+mikään+seikka+tai+tekijä+välttämättä+aiheuta+sitä.
27.11.2018 16:05
Ei+yksinäisyys+yhteiskunnan+syytä+ole+ja+jokainen+valinnoillaan+päättää+kuinka+paljon+ystäviä+lähelleen+haluaa.+Joillekin+varmaan+pelkät+keskustelutuokiot+riittävät,+itse+kaipaisin+enemmänkin+jotain+tekemistä+kuin+pelkkää+puhetta.
27.11.2018 14:20
62 / 155