Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Epäilen+niiden+olevan+ihan+pelkkää+rahastusta?+Kyllä+tiedän+suurin+piirtein+miten+sukututkimus+perusteellisesti+tehdään,+mutta+olisin+kaivannut+vahvistusta+ja+vähän+potkua+siihen,+että+varmasti+aloitan+sen+oikein+enkä+tee+turhaa+työtä+tms.+Ennenkaikkea+miten+saisin+netin+kautta+enemmän+tietoa,+hyödyllisiä+kanavia+ja+sivustoja.+Muutaman+vuoden+päästä,+minulla+olisi+aikaa+tehdä+sellaista.
27.11.2018 14:11
Itselle+kävi+juuri+noin,+kun+järjestettiin+kurssi,+jossa+oli+tarkoitus+käsitellä+sukuselvitystä+ja+sitä+miten+se+olisi+helpointa+aloittaa.+Menin+paikalle+ja+siellä+ilmoitettiin,+että+kurssia+ei+järjestetä,+koska+ilmoittautuneita+oli+liian+vähän.+Kuitenkin+pihassa+oli+kymmeniä+ihmisiä?+Kuka+päättää+mikä+on+liian+vähän+kuhunkin+tarkoitukseen?+Uskon+että+näitä+ihmisiä+olisi+asia+aidosti+kiinnostanut,+koska+vaivautuivat+saapumaan+paikalle.
Hyvin+harvoin+lähden+edes+ulkomaiden+lomakohteiden+teemamatkoille,+vaan+menen+mieluummin+omalla+kyydillä+omaan+tahtiini.+En+halua+olla+sidoksissa+muuhun+ryhmään.
Toivottavasti+terveystilanteesi+on+menossa+parempaan+suuntaan.
27.11.2018 13:56
Monelle+ihmiselle+työelämä+on+ollut+pakkopullaa,+ehkä+jonkinlaista+kaaostakin+lukuisten+työkaverien+ja+kanssaihmisten+myötä.+Jotkut+voivat+jopa+nauttia+siitä,+kun+saavat+olla+rauhassa+yksikseen+ja+viettää+hieman+hiljaisempaa+elämää.+Lukeudun+itse+heihin,+enkä+edes+välttämättä+kaipaa+kauheata+tohinaa+ympärilleni.+Viranomaisten+tekemät+ratkaisut+ovat+useimmiten+huonoja+ja+pyrin+itse+ratkaisemaan+omat+ongelmani.+Ei+minulla+silti+suuria+murheita+olekaan.
27.11.2018 13:50
Tuo+osallistuminen+erilaisiin+tapahtumiin+on+helppoa+joillekin+ihmisille.+Itselle+se+ei+sitä+ole,+vaan+olen+nihkeä+lähtemään+yhteisiin+rientoihin.+Niiden+täytyy+olla+minulle+kiinnostavia+tai+muuten+skippaan+ne,+luonteenpiirteeni+on+vaan+sellainen.
Sinulla+se+luonne+sitten+taas+on+erittäin+positiivinen+ja+elämänmyönteinen.+Sanasi+minun+aloitustani+kohtaan+tekivät+hyvää+minulle+ja+tuntuivat+lämmittävän+minun+koko+minun+kylmää+talvipäivääni.+Kiitos.
27.11.2018 13:36
Huomasin+vasta+nyt+itsekin+kirjoittaneeni+hyöty+sanan,+luuelen+tarkoittaneeni+enemmän+iloa+tjn.+En+minäkään+halua,+että+minusta+joku+hyötyy+sillä+tavalla+tai+käyttää+hyväksi.
Kirjoitat+kauniisti+lähellä+olevista+ihmisistäsi+ja+varsinkin+vanhuuden+riuduttamista+ihmisitä.+Itselläni+ei+ole+tuollaista+kokemusta,+kumpikaan+vanhemmistani+ei+sairastellut+pitkään,+enkä+ollut+lähellä+heitä+heidän+viimeisinä+aikoinaan.
27.11.2018 13:28
Melko+naiivia+ajatella+tuolla+tavalla+elämästään,+ihan+kuin+tunteet+olisivat+jotain+leikkiä+ja+rakastelu+jotain+pelin+pelaamista.
27.11.2018 11:55
Ei+tässä+sokerideittalussa+ole+kyse+rakastajattarista,+eikä+kaverinhakemisesta.+Näissä+ei+tavoitella+pidempiaikaisia+suhteita,+vaan+maksetaan+nuoremmasta+seuralaisesta.
27.11.2018 11:48
Olen+miettinyt+mitä+se+on,+kun+nuoretaikuiset+kertovat+elättävänsä+itsensä+netin+kautta,+No,+tässä+nyt+on+ainain+yksi+kanava+tienata+rahaa,+mutta+en+millään+muotoa+suosittelisi+kellekään.+Näillä+foorumeilla+voi+liikkua+ihan+oikeasti+vaarallisia+tyyppejä+ja+aika+pitkälti+omalla+vastuullaan+deittailijat+keskenään+toimivat.
27.11.2018 11:45
Ei+ole+omakohtaista+kokemusta,+mutta+jos+saat+asiaa+käsittelevän+ohjelman+nähtäväksesi+huomaat+usean+naisen+kertovan+tuollaisesta+toimintatavasta.
26.11.2018 21:21
Kyllä,+niin+on+sekä+myöskin+nuoren+ja+vanhan+miehen+välillä,+kuin+myös+nuoren+naisen+ja+vanhemman+naisen.
26.11.2018 14:21
Kyseessä+on+molempia+osapuolia+hyödyttävä+suhde,+jossa+mies+tukee+naista+taloudellisesti,+joissakin+tapauksissa+seksin+myyminen+on+osa+sokerideittailua,+kertoo+wikipedia.
26.11.2018 13:45
Se+nainen+joka+ottaa+vastaan+vanhemmalta+mieheltä+luottokortin,+että+voi+shoppailla+kaikessa+rauhassa+vieraassa+kaupungissa+miehen+matkaseurana.
26.11.2018 13:31
Ei+minun+mielestä+tässä+ketään+syyllistetä,+kun+toimintaan+ei+nykyaikana+ole+kenenkään+pakko+lähteä+ja+kukin+voi+irtisanoutua+silloin+kuin+haluttaa.
26.11.2018 13:29
Mies+näkökulmasta+katsottuna+kyseessä+voisi+olla+suhteen+helppous,+ei+vaadittaisi+yhtä+suuria+manöövereita+mitä+tavallisessa+suhteessa.+Tässä+olisi+mukana+paljon+enemmän+valinnavapautta+ja+lopputulema+varmasti+parempi+mihin+puhtaasti+omat+rahkeet+riittäisivät.
Tuo+sitoutumattomuus+on+varmasti+monelle+plusssaa+ja+naisille+varmasti+helppo+raha.+Kuten+kirjoitit+nuorten+naisten+houkuttimena+varmasti+taloudelliset+syyt+ja+uskonkin+tämän+sokerideittailun+olevan+pitkälti+lähtöisin+juuri+naisten+tarpeesta.+Halutaan+hyötyä+miehistä,+mutta+annetaan+vain+sen+verran+kuin+on+pakko+antaa+ja+katsotaan+mitä+kaveri+pyytää.
Ihan+hyvää+keskustelua+tästä+on+tullut,+vaikka+pinnallisuudesta+on+jopa+syytetty.+En+minä+ole+tätä+kokeillut+enkä+edes+millään+muotoa+kannata+sokerideittailua.
26.11.2018 13:28
Tässä+on+kyse+varmaan+muustakin+kuin+rahasta.
26.11.2018 13:16
Minusta+myös+se+on+säälittävää.+Ei+sen+saajan+omatunto+voi+olla+puhdas+tai+tuntua+siltä,+että+on+ansainnut+3000€+uuden+käsilaukun,+sillä+että+istuu+vanhan+miehen+juttuseurana+illallisella.+Mietin+mitä+kaikkea+sille+deittikaverille+voi+itsestään+paljastaa,+koska+useimmiten+eikai+näistä+mitään+pysyiä+suhteita+tule.+Voi+saada+elämäänsä+melkoisen+riesan,+jos+toinen+käy+liian+tuttavalliseksi.
26.11.2018 07:40
Tarkkana+saa+olla+mitä+se+känny+yrittää+sinne+viestikenttään+laittaa.+Jotenkin+tuntuu+kirjoitusvirheiden+lisääntyvän.+Ennen+meni,+vaan+joku+kirjain+väärin.+Nykyään+muuttuu+koko+sana+aivan+toiseksi.
26.11.2018 07:36
Nämä+eivät+olleet+ihan+nuoria,+vaan+noin+20...30+vuotiaiata,+miehet+olivat+50...70+vuotiaita.+Sama+tuli+minulle+mieleen,+kuka+valvoo+tai+auttaa,+jos+tilanne+äityy+pahaksi?
Omalla+vastuullaan+ovat,+eikä+uskoisi+jonkin+Cuzzi+tai+Versace+muotituotteen+olevan+sen+arvoisia?+Vahingon+sattuessa+tai+ongelmien+tuntua,+minusta+tuntuu+etteivät+viranomaiset+priorisoi+näitä+juttuja+ihan+ensimmäiseen+kategoriaan.
26.11.2018 07:34
Nuo+lahjat+tuntuivat+normaali-ihmisen+mittakaavassa+melko+vähäpätöisilta,+uusia+vaatteita,+käsilaukkuj,+kenkiä,+kalliita+päivällisiä,+hyviä+juomia+ja+matkustelua.+Jos+itse+olisin+toisen+rahoilla+vieraassa+kaupungissa,+se+ei+tuntuisi+ansaitulta+vaan+ostetulta.
26.11.2018 07:26
Joo,+toiminnassa+oli+variaatioita+erilaisille+mieltymyksille,+varmaankin+nuoremman+mieltymysten+mukaan.+Melko+sinisilmäisiä+ainakin+haastatellut+tytöt+tuntuivat+olevan+kertoessaan,+että+voivat+viheltää+koska+vaan+pelin+poikki+ja+lähteä+kävelemään.
26.11.2018 07:23
63 / 155