Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taisit+ymmärtää+väärin+tuon+uhoamisen.+Sinä+itse+uhoat+sitä,+että+Räsänen+uhoaa.+Tiedoksi+sinulle,+että+oli+uskovaisen+ei+tarvitse+hävetä+sitä,+että+uskoo+Raamattuun+ja+Jumalan+sanaan.+Hän+voi+kertoa+tämän+myös+julkisesti.+Hänellä+on+sanan+vapaus+siinä+missä+muillakin.
04.03.2020 23:43
Hyvä+oli+tuo+video.+Kannattaa+tilata+myös+kirjoja+kaupasta.+Mulla+on+molemmat+Israelin+juhlat+-kirjat.+On+muitakin.
04.03.2020 23:17
Ihana+aloitus!!!+TV7+on+aivan+ihana+kanava.+Aivan+paras.+Itse+olen+tukenut+mm.+Baruch+Kormanin+ihania+videoita.+Laittakaa+ihmeessä+lahjoituksia,+jotta+nämä+saisivat+jatkua.+Tämä+on+nykyajan+lähetystyötä.
04.03.2020 23:01
Sellaiset+"löyhästi+kirkossa+olevat"+saavat+erotakin.
04.03.2020 22:53
"Miksi+kirkossa+ei+saisi+saarnata+Jumalan+sanan+totuutta+?
Itselleni+tämä+tuli+jo+täyteen+ja+erosin"
Niin.+Tottakait+kirkossa,+jos+missä,+pitäisi+voida+tuoda+esiin+Raamatun+totuutta.+No,+minä+en+aio+erota+kirkosta.
04.03.2020 22:52
Joo,+ja+vielä+sellaisen+viruksen,+joka+kiertää+uskovaiset...
04.03.2020 22:51
"Jeesus+rakastaa+kaikkia+toki,+muttei+voi+päästää+ihmistä+joka+kylpee+synnissä+taivaaseen+ilon+juhliin+ja+loputtomaan+rauhaan+vaikka+omasta+mielestä+lähes+jokainen+kokee+olevansa+riittävän+puhdas+mielinen+persoona+ja+kiltti+ja+oikeamielinenkin,+näin+ei+raamatun+ohjeiden+mukaan+vaan+ole+ollenkaan.+Vaan+siitä+seuraa+ikävä+paikka+mikäli+jatkaa+elämäänsä+ilman+Jeesusta."
Kyllä+se+on+niin,+että+jos+ei+tunnusta+Jeesusta,+ei+Jeesuskaan+tunnusta+vaan+käskee+pois+ne+"laittomuuden+tekijät"+siihen+pahaan+ja+rikinkatkuiseen+paikkaan.+Jumalan+Sana+Raamattu+on+se,+josta+opimme+tietämään+Hänen+tahtonsa.+Joka+rakastaa+Jeesusta,+haluaa+tehdä+Hänen+tahtonsa.++Kukapa+nyt+ei+haluaisi+pelastua?
04.03.2020 22:49
Hyvä+aloitus.+Todellakin,+hänhän+on+syyllinen+kirkosta+eroamiseen,+hänhän+on+syyllinen+myös+homojen+huonoon+oloon+jne...+miksei+sitten+ilmastonmuutokseenkin?
04.03.2020 22:40
Onko+mielestäsi+vainoamista,+jos+ilmaisee+kantansa?+Sen+sijaan+homot+vainoavat+Räsästä.+Hän+ei+saisi+tuoda+ilmi+omaa+uskoaan+Raamattuun,+eikä+saisi+lainata+Raamattua.
04.03.2020 22:34
On+sellaisia+uskovaisia,+jotka+tekevät+mitä+haluavat,+ja+sellaisia,+jotka+noudattavat+nöyrästi+Jumalan+tahtoa.
04.03.2020 22:30
Uskovainen,+joka+on+lukenut+Raamattua+ja+ymmärtänyt+lukemansa,+ei+voi+harrastaa+homoseksiä+tajuamatta,+että+silloin+tekee+syntiä.
04.03.2020 22:27
Räsänen+ei+aliarvioi+ketään.+Hän+tuo+esille+Raamatun+kannan+asiaan.+Se+on+eri+asia+kuin+toisen+ihmisen+aliarvioiminen.+Se+on+Raamatullisen+totuuden+esiin+tuomista.+Joka+ei+usko+Raamattuun,+niin+miksi+Räsäsen+Raamatullinen+kanta+yleensäkään+kiinnostaa?+Eikö+asian+pitäisi+olla+sellaiselle+yhdentekevää?+Mutta+jostain+syystä+ei+näytä+olevan.
04.03.2020 22:22
Räsänen+pitää+tuossa+asiassa+kiinni+Raamatun+opista.
04.03.2020 22:20
Raamatullisen+Totuuden+esiin+tuominen+ehkä+hankaloittaa+saamasta+täydellistä+nautintoa+synnistä?
04.03.2020 22:17
Näinhän+se+on.+Joka+nuhtelee+synnistä,+hänet+pannaan+poliisikuulusteluun.+Ketkä+panevat?+Tämän+ajan+"Herodekset",+jotka+haluavat+rypeä+synnissä.
04.03.2020 22:14
Väärin.+Räsänen+ei+solvaa+ketään.+Hän+tuo+esille+Raamattua.+Solvaako+Raamattu+homoja?+Ei,+vaan+ei+hyväksy+sellaista+suhdetta.+Homosuhde+ei+ole+Raamatullinen.
04.03.2020 22:12
Päivi+sanoi+kyllä+noissa+haastatteluissa,+että+Jumala+rakastaa+myös+homoja,+vaikka+homous+ei+olekaan+Raamatunmukaista.+Jumala+rakastaa+kaikkia+ihmisiä+ja+toivoisi+että+kaikki+pelastuisivat.+Hän+on+antanut+uhrinsa+niin+homoille+kuin+heteroillekin.+Tässäpä+se+ydin+onkin.+Jos+homot+eivät+vain+näe=tajua,+että+Jumalalle+ei+ole+yhdentekevää,+miten+eletään.+Jumala+on+antanut+sanassaan+selkeät+ohjeen.+Jos+ne+hylätään,+niin+silloin+ollaan+heikoilla+jäillä.+Jokainen+tekee+itse+valintansa+ja+Jeesus+yksin+tuomitsee.
04.03.2020 22:04
"Ei+ole+totuutta+se+Jeesus"
Jeesus+on+tie,+totuus+ja+elämä.+Raamatun+mukaan+juuri+Jeesus+on+totuus.
04.03.2020 21:58
On.+Naisen+ja+miehen+välinen+suhde.+Siitä+voi+saada+vaikka+lapsia,+mikä+lienee+alun+perin+ollutkin+tarkoitus.+Tämä+näyttää+joillakin+hämärtyneen,+nimittäin+että+mikä+on+se+tarkoitus.
04.03.2020 21:53
Aika+monia+näyttää+häiritsevän+se,+että+tuodaan+esille+selkeää+Raamatun+sanaa+ja+opetusta.+Vanha+sanonta:+"lukee+kuin+piru+Raamattua"+tarkoittaa+sitä,+että+Raamatun+selvän+ilmoituksen+sijaan+tehdään+olettamuksia,+jotka+itseä+miellyttävät.+Raamatun+selkeä+sana+ei+aina+miellytä+kaikkia.
04.03.2020 21:52
45 / 305