Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ilmeisesti+aloittajaa+kauhistuttaa+ajatus,+että+juutalaisilla+ja+kristityillä+olisi+samanlainen+usko,+ja+että+kaikki+julistaisivat+samaa+uskoa+ilman+erottavia+seurakuntarajoja.+Eli+sama+usko+kuin+Jeesuksella.+Niinhän+meille+on+kaksi+vuosituhatta+opetettu,+että+juutalaisten+kanssa+kristityillä+ei+saa+olla+uskonnollisesti+mitään+tekemistä.+Tämä+on+vain+kärjistynyt+siten,+että+toiseen+kristilliseen+seurakuntaan+kuuluvaa+uskovaista+ei+voida+sanoa+sisareksi+tai+veljeksi+Herrassa.+Näinkö+Jeesus+opetti?+Ei+opettanut.+Sen+sijaan+paholaisen+tarkoitus+(ja+erittäin+tehokas+este+evankeliumin+leviämiselle)+on+se,+että+jokainen+seurakunta+pysyy+tiukasti+omassa+joukossaan.+Että+jos+uskovaiset+julistaisivat+Jeesusta+yhdessä,+niin+eikö+evankeliumi+leviäisi?+Tällöin+ei+kuluisi+aikaa+ja+energiaa+mollata+toisia+uskovia.+Minulle+ei+seurakunnalla+ole+kovinkaan+suurta+merkitystä.+Siellä+ollaan,+missä+on+ystäviä.+Nykyään+on+monia+sapattia+viettäviä+seurakuntia+-+muitakin+kuin+adventtiseurakunta.+Miksi+adventistit+eivät+voi+sanoa+toisia+uskovia+sisarikseen+ja+veljikseen+Herrassa?
11.03.2019 20:43
Jatkan+vielä+hieman.+Kristittyjen+ei+tarvitse+tulla+juutalaisiksi,+vaan+he+voivat+olla+-+ja+pitääkin+olla+-+kristittyjä.
11.03.2019 20:31
Minä+en+ole+tuonut+mitään+uutta+uskontoa,+eikä+minulla+ole+seuraajia.+Jokainen+löytää++samat+asiat+netistä,+mistä+minä+olen+kirjoittanut+täällä.+Olen+yrittänyt+etsiä+täältä+mielipiteitä+ja+keskustelua,+tosin+huonolla+tuloksella.+Sanon+vielä,+että+ÄLKÄÄ++USKOKO++MINUA.+Uskokaa+Jeesusta+ja+lukekaa+Raamattua.
11.03.2019 20:07
Jeesus+on+kuollut+sinun+ja+minun+syntien+tähden.+Vain+Jeesuksen+kautta+on+mahdollisuus+pelastua.
11.03.2019 19:37
Minkä+aloittaja+arvelee+olevan+tärkeintä?+Eikö+Jeesuksen+tunteminen.+Kannattaa+pohtia+paremminkin+sitä,+että+mikä+estää+vastaanottamasta+Jeesusta.
11.03.2019 19:36
Anteeksi+tuo+edellinen+kommenttini.+En+halua+loukata+ketään,+varsinkaan+aloittajaa.
11.03.2019 19:35
<<Siinä+ei+ole+monta+jäsentä+vai+onko?
Ainoastaan+vain+Yksi_usko.>>
Minä+en+ole+jäsenenä+missään+muussa+kuin+adventti-+ja+ev.-lut.+kirkoissa.+:)
Messiaanisille+ei+ole+omaa+seurakuntaa.+Messiaanisuus+menee+yli+seurakuntarajojen.+Siinä+ei+ole+adventistia,+ei+luterilaista,+ei+helluntailaista,+ei+katolista,+ei+baptistia,+ei+metodistia,+ei+vapaakirkkosta,+ei+muslimia,+ei+ortodoksia,+ei+buddhalaista,+ei+hindulaista,+ei+uskontokuntaan+kuulumatonta.+Kaikilla+on+sama+ja+yksi+usko.:)
11.03.2019 18:57
Aloittajalle:+Ota+vastaan+Jeesus+Kristus.+Ilman+Jeesusta+ei+ole+pelastusta.
11.03.2019 18:51
<<+Kumosiko+Jeesus+avoliiton?>>
Jeesus+ei+kumonnut+mitään+vaan+täytti+kaikki+kirjoitukset.
Aloittajalle:+Tee+parannus,+sillä+Jeesus+tulee+pian+takaisin.+Ilman+Jeesusta+kukaan+ei+voi+pelastua.
11.03.2019 18:48
Aloittajalle:+Mitä+sanoisit,+jos+Jeesus+tulisi+huomenna?+Onko+Jeesus+sydämessäsi?+Miten+on?+Tuleeko+pelastus+mielestäsi+siitä,+että+mietit+sitä,+että+rikkovatko+adventistit+sapattikäskyä+tai+miksi+kaikki+adventistit+eivät+pelastu.+Pelastutko+sinä?+Kuka+sinulle+on+kertonut,+että+adventistit+jumaloivat+sapattia.+Adventistit+jumaloivat+Jeesusta,+jos+nyt+sitä+et+vielä+tiedä.+
Tee+parannus!+Jeesus+tulee+pian+takaisin.+Vain+hän+pelastaa.+Ilman+Jeesusta+kukaan+ei+pelastu.
11.03.2019 18:46
Aloittajalle.+Tee+parannus.+JEESUS++TULEE++PIAN.++OLETKO++VALMIS?
11.03.2019 18:39
Sinunpa+ei+tarvitse+huolehtia+kenenkään+rahoista,+lukuunottamatta+omiasi.+Kuule,+meneppä+itseesi+ja+ota+Jeesus+vastaan+omana+Vapahtajanasi.+Tiedätkö,+että+Jeesus+on+kuollut+sinunkin+syntiesi+tähden.+Mutta+sinusta+riippuu+pelastutko+vai+et.+Jeesus+tulee+pian+eikä+silloin+ole+muuta+pelastusta+kuin+Jeesus.+Jos+et+vielä+tiedä,+kuka+Jeesus+on,+niin+tässä+muistutus.
https://www.youtube.com/watch?v=NscHCa395-M
Jeesus+on+Jumala.
11.03.2019 18:38
Aloittajalle:+Tee+parannus,+ja+ota+vastaan+Jeshua+Messias.+Ala+tekemään+lähetystyötä+ja+aloita+itsestäsi.+Etkö+tajua,+että+Jeshua+Messias+tulee.+Hän+ei+tule+enää+pelastamaan+vaan+TUOMITSEMAAN.
https://www.youtube.com/watch?v=8UQf9zZBzv4
Täällä+sinäkin+jauhat+puuta+heinää.+Eikö+ole+tärkeämpää+tekemistä?
11.03.2019 18:29
Sokeampi+sokeaa+arvostelee.+Aloittajalle+tiedoksi,+että+adventistit+eivät+ole+ainoita,+jotka+noin+opettavat.+Oletko+kenties+kuullut+Messiaanisista?+Heidän+rinnalla+adventistit+ovat+vielä+lälläreitä.+Messiaaniset+ovat+kaikessa+tarkempia.+Tästä+aloittajalle+alkusoittoa+tulevaan...
https://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0
TEE++PARANNUS!!!
11.03.2019 18:23
<<Pitäisikö+minun+alkaa+noudattamaan+kymmentä+käskyä+ja+maksaa+kymmenykset?>>
Tietenkin,+jos+et+näitä+vielä+tee.
11.03.2019 18:14
<<Mikä+paras+kristillisin+harhaoppi+joka+imitoi+uskottavimmin+kristinuskoa?>>
+Miksi+kristinuskoa+pitäisi+jonkun+jäljitellä?+Olisikohan+Islam?+Ei,+sillä+ei+sillä+ole+halu+jäljitellä+kristinuskoa.+No,+olisiko+buddhalaisuus?+Ei.+Nyt+tiedän.+Ateismi!
<<Saako+sapatista,+kinkusta+kieltäytymisestä+ja+kymmenyksistä+lisäbonusta+Jumalalta?>>
Olisi+mukavaa,+jos+saisi.+Se+selviää+sitten+kun+Jeshua+tulee+takaisin.+Ainakin+siinä+noudattaa+Tooraa.
11.03.2019 18:12
En+jaksa+enää+vastata+aloittajalle.+Aina+sama+virsi,+vaikka+asiaa+on+puitu+jo+vaikka+kuinka+monta+kertaa.+Jatka+vain+virtesi+veisaamista.+:))
11.03.2019 18:04
<<Mitä+virkaa+adventistipapeilla+on+ja+mitkä+on+heidän+kolme+tärkeintä+tehtävää?>>
Jos+minä+olisi+pappi,+niin+antaisin+kenkää+aloittajalle.+Maksatko+edes+kymmenyksiä?+:))
11.03.2019 18:02
Tässä+Shulam+muistaa,+että+Aabrahamilla+oli+5+poikaa,+mutta+tulkki+on+tarkkana+ja+oikaisee.+Hieman+huvittavaa+tuo+poikien+lukumäärän+muistaminen.+:)
https://www.youtube.com/watch?v=1Nf8Vhm_I2I
Video+on+muuten+kyllä+erinomainen+ja+kertoo+avaimesta+roomalaiskirjeen+ymmärtämiseen.:)
Shabbat+shalom!
08.03.2019 13:59
Mielestäni+Shulam+on+oikeassa,+sillä+näin+asia+kuulostaa+ulkopuolisen+korviin.+Olen+itse+kuullut+noin+miljoona+kertaa+"sisar+White"+mutta+en+esim.+sisar+Anna+tai+veli+Heikki.+No,+kyllä+seurakuntalaiset+sanovat+oman+seurakuntansa+jäseniä+joskus+sisariksi+ja+veljiksi,+mutta+ei+koskaan+helluntai-+tai+vapaakirkkosta+uskovaista.+Miksihän?
08.03.2019 10:14
89 / 305