Kiista sokeiden adventistien kanssa

EGWhenkisokaisee

Sanoiko

A. Jeesus sapattia
B. Pietari sapattia
muut Apostolit sapattia
C. Paavali sapattia
D. Ellen White sapattia

Luomisen muistomerkiksi?!?

Ketä muut kuin adventistikulttilaiset uskovat sapatin olevan luomisen muistomerkki?

Voiko olla typerämpää sapattikulttia kuin adventisteille adventismi?

Kun adventisti lepää sapattina se kuvaa luomisen muistomerkkiä. Ootte te pöljistä pöljimpiä aivopesun uhreja.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvipäät

      Kyllä sarvipääpastorit tietävät millainen on oikeaoppinen helvetti.
      Lepäävä sarvipää on luomisen muistomerkki.
      Sapatilla ratsastan ja teen rahaa sanoi sarvipää.

    • sapattiratsullavoitto

      Adventismi on eksytystä suoraan valheen isältä.
      Tätä sanotaan "adventtitotuudeksi".

      Kaikki amerikan eksytykset ovat syntyneet valheen pohjalle, jehovalaisuus, adventismi ja mormonismi - ja miljoonat eksyvät.

    • pyhpy2h34273489324

      Valheenne eivät meitä hetkauta, mutta teidät ne tuhoavat.

    • Sokeampi sokeaa arvostelee. Aloittajalle tiedoksi, että adventistit eivät ole ainoita, jotka noin opettavat. Oletko kenties kuullut Messiaanisista? Heidän rinnalla adventistit ovat vielä lälläreitä. Messiaaniset ovat kaikessa tarkempia. Tästä aloittajalle alkusoittoa tulevaan...

      https://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0

      TEE PARANNUS!!!

      • UusjudaistinenSrk

        1. Minkä niminen "messiaaninen" seurakunta on Suomessa?
        2. Onko em. kokoukset julkisia ja kaikille avoimia?
        3. Paljonko "messiaanisessa srk:ssa" on jäseniä ja kuka on sen johtaja?


      • Tietoa-on-tarjolla
        UusjudaistinenSrk kirjoitti:

        1. Minkä niminen "messiaaninen" seurakunta on Suomessa?
        2. Onko em. kokoukset julkisia ja kaikille avoimia?
        3. Paljonko "messiaanisessa srk:ssa" on jäseniä ja kuka on sen johtaja?

        1. Suomen Messiaanisen Yhteisö
        https://messiaaninen.yhdistysavain.fi

        2. Messiaanisella Yhteisöllä ei tällä hetkellä ole paikallisosastoja missään kaupungissa Suomessa. Jos joku käyttää nimeä messiaaninen yhteisö, se on joku muu itsenäinen järjestö.

        3. Ei tiedossa.


      • Hämärähommia

        Messiaaninen yhteisö ei ole rekisteröity ja sillä ei ole mitään toimintaa.
        Uusjudaistinen salaseura?


      • UusjudaistinenSrk kirjoitti:

        1. Minkä niminen "messiaaninen" seurakunta on Suomessa?
        2. Onko em. kokoukset julkisia ja kaikille avoimia?
        3. Paljonko "messiaanisessa srk:ssa" on jäseniä ja kuka on sen johtaja?

        Messiaaniset kuuluvat jo olemassa oleviin seurakuntiin tai ovat niitä, jotka eivät kuulu mihinkään seurakuntaan. Ovat siis omien ystävien kanssa, viettävät sapattia kotonaan oman perheen (ja ystävien) parissa. Olen joskus törmännyt johonkin työkaveriin, joka on myös messiaaninen, vaikka en sitä ennen ole tiennytkään. "Ai sinäkin olet..." " Niin olen.". Kukaan ei tiedä messiaanisten lukumäärää, paitsi Jeesus. Näinhän se menee.:)


    • tottelejamaksarahaa

      Mitä Jeesus teki sapattina?
      - sapatti tekee ainakin papit rahanahneiksi vai tulevatko käskyt Amerikasta?

      Ja hän sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni pitää kutsuttaman rukoushuoneeksi', mutta te teette siitä ryövärien luolan."

    • uskonnot.suomessa

      Selaillessa nettiä, tuli esiin
      http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=533
      Sitten Sanasta.
      mutta -->seitsemäs päivä >on< Herran, sinun Jumalasi, sapatti; <<-- *) silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
      2Mo 20:11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

      ts Suomeksi. Seitsemäs päivä ON --- Herran--- sinun Jumalasi Sapatti!

      Sitten yrittäkääs muutta tuo lause, niin teette synnin.

      Synnin palkka on kuolema, iankaikkinen ero Herrasta. Tietoinen synti. So. laittomuuden synti --- laittomuus on rakkaudettomuutta, koska lain päämäärä on rakkaus.

      Synti on perkeleen siemen ja sekö teille on rakkaampi, kuin Jumalan Sanan siemen.

      "En tunne teitä, te laittomuuden tekijät"! .... eli olette Herralle tuntematonta porukkaa.

      Apostolinen seitsemännepäivän helluntaiseurakunta viettää sapattia ja monta sielläkin on sapattia viettävää - myös Vapaaseurakunnasta. Että silleen.

      Mutta, kuten jehovantodistajat, edustatte harhaa -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe