Viikonpäivän jumaloinnista

SDA-huppu-päässä

1. Rikkovatko adventistit koskaan sapattikäskyä?
2. Miksi kaikki adventistit eivät pelastu?
3. Onko se suurinta rakkautta Jumalaa kohtaan sapatilla kerskaaminen ja öyhötys?
4. Miksi adventistit jumaloivat sapattia ?
5. Tarkoittiko Jeesus että sunnuntailla / sapatilla demonisoidaan toisia kristittyjä?
6. Onko sapatinviettosi kohtuuttoman kallis harrastus?
7. Teettekö te 6 päivää työtä sapattikäskyn mukaisesti?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuoraanRaamatusta

      Varo valhejuutalaisia koska he ovat saatanan synagoogasta.
      Myös valhejuutalaiset viettävät kerskaten sapattia.

      • poikkeuksenaflinkki

        Valhejuutalaisia ei ole ympärileikattu.


      • EgwTotuudenValo

        Valhejuutalaiset viettelevät sapattiaan ja ovat pyhimmistä pyhimpiä - omasta mielestään ; )


      • Eikiitosjeesus
        poikkeuksenaflinkki kirjoitti:

        Valhejuutalaisia ei ole ympärileikattu.

        Mihin se jumalanne niitä esinahkoja tarvitsee. Fetissinsä tietty kullakin.


    • NoutajaEllenTulee

      Pelastumattomia adventisteja (myös polttohaudatut) Tutkivan Tuomion perusteella kärrätään 3000 km Gehennan kaatopaikalle poltettavaksi.

      -

    • --

      1.) Onko Sinun öyhötys suurinta rakkautta Jumalaa kohtaan_?_

    • "Adventistit" viettävät Herran päivän Jumalan Jeesuksen ja läheisten seurassa -heillä on päivässään oma siunaus.

      "Adventistit" eivät tiedä fariseuksien yms. 2000 sapatti käskyistä mitään.
      Elävät eri aikakautta kuin fariseuksien aikaan, ja viettävät hengellistä lepopäivää ilman fariseuksien- ja ilman ihmisten tekemiä käskyjä yksilöllisesti kukin.

    • Joten Sinun täytyy ihan omia päiviäsi öyhöttää, eikä arvostella muiden ihmisten hengellistä uskoa.
      "Adventistit" pitävät uskonsa Jumalan Jeesuksen ja yksilöllisesti itsensä välisenä asiana.
      Eivät ole yhtään vähää syyllisiä lepopäivämuutoksiin, vaan ihan samaa päivää 1 Moos 2:1-4 lähtien ajan loppuun asti.

    • Mitenkähän tuo Sinun pykäläöyhötys loppuisi, kun pykäläöyhötys ei halua mitään tutkia ei ymmärtää, vaan vuodesta toiseen ja kuukaudesta toiseen, viikosta toiseen öyhöttää samoilla pykälillä, joita ei sitten vaivaudu mitenkään kommentoimaan jos joku vastaakin.

    • pyhpyh238947239478

      Aloittajan pilkkalaulanta päättyy tuomiopäivänä hänelle itselleen helvetin tuleen.

    • imitaattorit

      Adventismiin kuuluu olennaisesti
      * sapattiöyhötys, öyhötys sapatilla ja sapatillaan kerskaaminen
      * kristittyjen demonisointi (sunnuntai pedonmerkki)
      * kymmenen käskyn rikkominen
      * lukuisat kristinuskolle vieraat harhat
      * ulkokultainen uskonnollisuus

      Adventismi on yhtä paljon "kristinuskoa" kuin jehovan todistajilla.

      MOLEMMAT YRITTÄVÄT IMITOIDA KRISTINUSKOA.

      • pyhpyh239487293748923

        Pilkkalaulusi viet mukanasi helvetin tuleen.


    • tosi-asia

      Adventismissa on parasta sapatti, kymmenysten maksu ja jalkojen pesu.
      Ilman näitä lahko kuolisi pois.

    • ajasta.toiseen

      Naurattaa tuo pyöreäpöytäläisten aktiivisuus. He varmasti Herran edessä selittelevät, että kyllähän me. Kyllähän me, kyllähän me - sitä elleniä kuritettiin, mantrattiin vuodet toisensa jälkeen ovenkahvoissa ja toistimme itseämme.

      Emme me osattu odottaa, että vielä Herra vaatii tilillekin jostain. Eihän sinua pitänyt olla olemassakaan, eikä sitä sapattiakaan.
      Tuskin helvettiäkään, ... eihän sitä ole Herra - eihän, koska eihän nimemme kerinnyt sinne elämänkirjaan, kun me niin kulutimme aikamme tuolla rappusilla ja ovilla.

      Meidän viisautemme taisi valua hiekkaan.

    • Aloittajalle: Mitä sanoisit, jos Jeesus tulisi huomenna? Onko Jeesus sydämessäsi? Miten on? Tuleeko pelastus mielestäsi siitä, että mietit sitä, että rikkovatko adventistit sapattikäskyä tai miksi kaikki adventistit eivät pelastu. Pelastutko sinä? Kuka sinulle on kertonut, että adventistit jumaloivat sapattia. Adventistit jumaloivat Jeesusta, jos nyt sitä et vielä tiedä.

      Tee parannus! Jeesus tulee pian takaisin. Vain hän pelastaa. Ilman Jeesusta kukaan ei pelastu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe