Kyllä naisten pitäisi antaa pillua rumille

Tämä-selvä

Miehille että rumat ätmi menis töihin. Palstakin hiljenisi jos dark fear ja muut ätmit saisi seksiä eikä sitten tarttis enää keksi mitään mielikuvitus juttuja palstalle

19

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

      Kai sinäkin annat rumille?

    • Erikoinen ratkaisu... En enää kysy millainen on ruma mies xD

      • Muistantelineenvieläkin

        Helou! Oot palannut? Vieläkö maalaat?


      • Muistantelineenvieläkin kirjoitti:

        Helou! Oot palannut? Vieläkö maalaat?

        Helou :) minkä telineen xD maalaan kyllä :D


      • Seoli2kerroksinenrivari
        Mylmyri- kirjoitti:

        Helou :) minkä telineen xD maalaan kyllä :D

        Maalaustelineen. Se oli sun kämpässä jossain portaikon lähettyvillä kun kävin. :o)

        Toin suklaata ja kahvia muistaakseni. :o) Mä oon nykyään puskassa. Täällä mua ei heti tunnisteta. Voin olla vapaammin täälläkin ainakin hetken. :o)


      • Seoli2kerroksinenrivari kirjoitti:

        Maalaustelineen. Se oli sun kämpässä jossain portaikon lähettyvillä kun kävin. :o)

        Toin suklaata ja kahvia muistaakseni. :o) Mä oon nykyään puskassa. Täällä mua ei heti tunnisteta. Voin olla vapaammin täälläkin ainakin hetken. :o)

        Oih, sie <3 mitä sulle kuuluu? Joo palasin xD elämä on...


      • Milloinhuilaathetken
        Mylmyri- kirjoitti:

        Oih, sie <3 mitä sulle kuuluu? Joo palasin xD elämä on...

        No elä ainakaan ruoski ittees. Mä oon löytänyt paljon kaikkea tässä välissä. :o) Mietin vaan, että milloin malttasit pysähtyy kuuntelemaan hetkeks. Sä oot niin tarmokas. :oD


      • Milloinhuilaathetken kirjoitti:

        No elä ainakaan ruoski ittees. Mä oon löytänyt paljon kaikkea tässä välissä. :o) Mietin vaan, että milloin malttasit pysähtyy kuuntelemaan hetkeks. Sä oot niin tarmokas. :oD

        Kuule minäkin löysin vaikkapa ja mitä. Vastauksia, kipeiden oivallusten ja pettymysten kautta. Nyt vahvempi, iloisempi ja onnellisempi kuin koskaan. Onko sun juttus miten? Jatkuuko?


      • Väyliäonmuitakin
        Milloinhuilaathetken kirjoitti:

        No elä ainakaan ruoski ittees. Mä oon löytänyt paljon kaikkea tässä välissä. :o) Mietin vaan, että milloin malttasit pysähtyy kuuntelemaan hetkeks. Sä oot niin tarmokas. :oD

        Niin ja mä oon löytänyt ehkä jotain selitystä kaikkeen. Ois kiva joskus turistella privana oikeen kunnolla. Hinku ois jakaa tää sullekin, jotenkin. :o) mutta vie aikaa ja vaatii sultakin ehkä sulattelua. :o)


      • Väyliäonmuitakin kirjoitti:

        Niin ja mä oon löytänyt ehkä jotain selitystä kaikkeen. Ois kiva joskus turistella privana oikeen kunnolla. Hinku ois jakaa tää sullekin, jotenkin. :o) mutta vie aikaa ja vaatii sultakin ehkä sulattelua. :o)

        NO laittele viestiä toista kanavaa kautta ;)


      • Väyliäonmuitakin kirjoitti:

        Niin ja mä oon löytänyt ehkä jotain selitystä kaikkeen. Ois kiva joskus turistella privana oikeen kunnolla. Hinku ois jakaa tää sullekin, jotenkin. :o) mutta vie aikaa ja vaatii sultakin ehkä sulattelua. :o)

        Oon yötä vaihteeksi tekemässä, niin on kyl koko yö aikaa turista xD


      • Mikänainenhänonkaan
        Mylmyri- kirjoitti:

        Kuule minäkin löysin vaikkapa ja mitä. Vastauksia, kipeiden oivallusten ja pettymysten kautta. Nyt vahvempi, iloisempi ja onnellisempi kuin koskaan. Onko sun juttus miten? Jatkuuko?

        Joo. Jatkuu. On aika hitokseen fiksu ja utelias nainen. Ihan uskomatonta. Ei aina ole helppoa, mutta kummallakin on kasa pettymyksiä historiassa. On joku voima mikä vetää jaksamaan. Ja mitä olisinkaan ilman häntä? Yksin ajatuksieni ja tunteiden kanssa. :o/ muttasieltä hän tulee, vaikka pahaa tekee ja suutelee. Halutaan perkele tehdä tästä jotain ihanaa. :oD


      • Kokeillaansit
        Mylmyri- kirjoitti:

        Oon yötä vaihteeksi tekemässä, niin on kyl koko yö aikaa turista xD

        No mä voisin hetken turistakin. Koitan keksii väylät. :o)


      • Mikänainenhänonkaan kirjoitti:

        Joo. Jatkuu. On aika hitokseen fiksu ja utelias nainen. Ihan uskomatonta. Ei aina ole helppoa, mutta kummallakin on kasa pettymyksiä historiassa. On joku voima mikä vetää jaksamaan. Ja mitä olisinkaan ilman häntä? Yksin ajatuksieni ja tunteiden kanssa. :o/ muttasieltä hän tulee, vaikka pahaa tekee ja suutelee. Halutaan perkele tehdä tästä jotain ihanaa. :oD

        Ihana kuulla <3 Olet onnekas!


    • Tämä-selvä

      Ei se pillu käytössä kulu. Ätmit voi panna jotain 20 sekuntia niin ei se pillua siitä kulu.

      • Niih

        Ätmit taitais tulla jo reisille.


      • hmmmmm

        Normaalisti täällä väitetään, että se nimenomaan kuluu käytössä.


    • Viinamies

      Tänään on perjantai ja naiset menee yökerhoon hakemaan seksikumppania. Sinne palstan miehet menee myös ja siten niitä pareja syntyy ja seksiä saa. Kautta aikain on juotu viinaa ja tutustuttu. Muistan kun täytin 18 vuotta niin mentiin heti kaverin kanssa yökerhoon iskemään naisia Kaveri oli muutaman kuukauden vanhempi minua ja käytiin yökerhoissa usein ja saatiin yhden yön juttuja. Nykyäänkin naisia voi iskeä vain yökerhoista jossa juodaan viinaa.

    • Ätmi-runkkari

      Runkkaan kotona yksin viikonloppuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe