Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Läkintävaksi70
profiilit
Läkintävaksi70
Läkintävaksi70
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
84
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kun+lääkäriin,+syynä+voi+olka+eturauhanen+tai+sokeritasapaino.+Kannattaa+käydä+tsekkauttamassa.
30.11.2017 14:36
Täysin+normaalia,+noin+käy+välillä+tossa+tutkimuksessa.+Täysin+fysiologinen+reaktio
29.11.2017 15:54
Kirurgiset+hakaset+poistetaan+siihen+tarkoitetulla+instrumentilla+eli+hakastenpoistajalla.+Tärkeää+siinä+on+irrottaa+hakaten+samaan+suuntaan+mihin+se+on+laitettu.+Hakasten+poistaja+mielestäni+myydään+myös+apteekissa.
28.11.2017 15:06
Esim+Tanskassa+ja+Englannissa+on+koulutettuja+avustajia+seksiin,+suomeksi+voisi+olla+seksuaaliavutaja+oikea+sana.+Tässä+asiassa+Suomi+voisi+ottaa+mallia+ulkomailta.+Itse+valmistuin+seksuaaliavustajaksi+Tanskassa,+jossa+työskentelen+noin+puolet+vuodesta.
Tanskassa+koulutukseen+vaaditaan+terveydenhuollon+pohjakoulutusta.+Asiakkaiden+luona+avustaminen+seksuaalisuuteen+liittyvissä+asioissa+esim.+pariskuntien+luona+heidät+avustetaan+sänkyyn+ja+etsitään+sopivat+asennot+sekä+autetaan+esim+kondomien+tai+seksilelujen+kanssa.+Yleensä+seksin+ajaksi+pari+jätetään+kahdestan.+Itsetydytyksessä+asiakasta+autetaan+esim+lelujen+kanssa.+Apuvälineitä+on+hyvin+vähän+jotka+sopivat+kehitysvammaisille,+joten+luovuus+on+tärkeää.+Itse+esim+liimasin+fleshlightin+käsineeseen+kiinni,+jolloin+asiakas+jolla+ei+ollut+kädessä+puristusvoima+pystyi++sitä+käyttämään.
Seksuaalisuus+kuuluu+kaikille!
26.11.2017 00:06
Esim++Tanskassa+ja+Englannissa+on+koulutettuja+avustajia+seksiin,+suomeksi+voisi+olla+seksuaaliavutaja+oikea+sana.+Tässä+asiassa+Suomi+voisi+ottaa+mallia+ulkomailta.+Itse+valmistuin+seksuaaliavustajaksi+Tanskassa,+jossa+työskentelen+noin+puolet+vuodesta.
Tanskassa+koulutukseen+vaaditaan+terveydenhuollon+pohjakoulutusta.+Asiakkaiden+luona+avustaminen+seksuaalisuuteen+liittyvissä+asioissa+esim.+pariskuntien+luona+heidät+avustetaan+sänkyyn+ja+etsitään+sopivat+asennot+sekä+autetaan+esim+kondomien+tai+seksilelujen+kanssa.+Yleensä+seksin+ajaksi+pari+jätetään+kahdestan.+Itsetydytyksessä+asiakasta+autetaan+esim+lelujen+kanssa.+Apuvälineitä+on+hyvin+vähän+jotka+sopivat+kehitysvammaisille,+joten+luovuus+on+tärkeää.+Itse+esim+liimasin+fleshlightin+käsineeseen+kiinni,+jolloin+asiakas+jolla+ei+ollut+kädessä+puristusvoima+pystyi+sitä+käyttämään.+Seksuaalisuus+kuuluu+kaikille!
26.11.2017 00:01
Ei+kun+uudestaan+lääkäriin,+saat+eturauhasta+ja+virtsaputkea+rentouttavaa+lääkettä.+Muita+että+lämpö+auttaa+esim+auton+istuinlämmitin+hyvä+tai+vaikka+sauna.+Myös+eturauhanen+tulisi+tyhjentää+parinpäivän+välein,+kun+eturauhanen+on+aktiivinen+se+parantuukin+nopeammin.
25.11.2017 22:32
Siis+onko+se+todettu+murtuneeksi?+Mikäli+kipeä+monta+päivää+niin+kannattaa+näyttää+lääkärille,+siellähän+voi+esim+olla+nivel+pois+paikoiltaan+(harvinaista+mutta+mahdollista)
Murtumat+ovat+aluksi+hyvinkin+kipeitä,+ja+varvas+turpoaa+ja+mustuu+vauhdilla.+Jos+kova+kipu,+voi+otta+esim+burana+paratabs+yhdistelmän.
24.11.2017 22:18
Olen+valmistunut+hierojaksi+vuonna+1993+Helsingistä.+Olen+seurannut+vuosien+aikana+alan+muutosta+ja+olen+sama+mieltä+tässäkin+ketjussa+kirjoittaneiden+kanssa+siitä+että+nykyään+valmistuu+hierojaksi+todella+helposti.+Tietenkin+pitää+muistaa+että+suurin+osa+valmistuneista+on+saanut+hyvää+opetusta+ja+ovat+ammattilaisia.++Opiskelin+muutama+vuosi+sitten+Aasiassa+lisää+hierontatekniikoita+ja+siellä+asiakas+maksaa+hieronnan+jälkeen+sen+mukaan+mitä+mielestään+on+saanut+itselleen.+Ei+ehkä+toimi+Suomessa,+mutta+siellä+todellakin+paneudutaan+hierottavaan+ja+hänen+fysiikkaansa.
23.11.2017 23:36
Kovettunut+suoni+tuntuu+”kovalta”+-+voisi+verrata+turpoamiseen+johon+littyy+myös+kovaa+kipua.+Eli+älä+huolehdi.+Suonikohjut+ovat+mahdollisia,+mutta+harvinaisia!++Hoidetaan+lääkkeillä.
22.11.2017 21:49
Moikka.+Suonien+näkyminen+on+ihan+normaalia.+Suonikohjuja+voi+tulla+myös+penikseen.+Kannattaa+seurata+suonia,+mikäli+alkavat+kipeytyä+tai+kovettua,+kannattaa+näyttää+lääkärillle.+Mutta+siis+suonien+näkyminen+normaalia!
21.11.2017 21:50
Tarkoitatkohan++leveän+peitinkalvon+jännittäjälihasta,+se+lähtee+suoliluun+kohdalta+.+Ko+lihas+toimii+lonkan+koukistajana+ja+sisäkiertäjänä.+Mä+hieron+sen+kyllä+kanssa+yleensä.++Hierotaan+yleensä+sormenpäillä+suht+varovasti.
20.11.2017 23:09
Olen+nähnyt+urani+aikana+pari+kertaa+penikseen+murtuman+ja+tiedän+et+kipu+on+niin+valtava+että+olisit+hakeutunut+hoitoon.+Jotenkin+en+usko+että+syy+on+tuosta+vääntämisestä.+Seuraile+rauhassa+jonkin+aikaa+ja+jos+kipua+ilmenee+tai+jos+suonet+kovettuvat+niin+käy+näyttämässä.+Eli+ei+paniikkia+ja+nou+hätä!
19.11.2017 00:01
Genitaalialueiden+lihasten+hieronnalla+ja+lämpöhoidolla+on+saatu+yllättäviä+tuloksia+myös+tuohon+ongelmaan.+Meitä+koulutettuja+tosin+Suomessa+on+vain+muutamia,+mutta+siis+yksi+kokeiltava+idea!
18.11.2017 22:43
Moikka
Laskimosuonet+voivat+näkyä+penikseen+pinnassa.+Onko+niitä+ollut+ennenkin+vai+ovatko+ilmaantuneet+nyt?
Mikäli+sinulle+on+määrätty+Buranaa+eturauhastulehdukseen,+kannattaa+Buranaa+syödä+niinkuin+lääkäri+on+määrännyt.+Yleensä+2-3+vk+3x+päivässä.+Mikäli+syöt+Buranaa+krooniseen+eli+jatkuvaan+eturauhastulehdukseen,+kysyisin+asiasta+hoitavalta+lääkäriltä.+
Mielestäni+tässä+ei+ole+syytä+huolestua.+Suoria+kannattaa+näyttää+urologille+mikäli+kipeytyvät+tai+kovettuvat.+Et+kertonut+urologin+käynnistä,+mutta+joskus+penikseen+tutkimisen+ja+tiettyjen+toimenpiteiden+jälkeen+verisuonet+saattavat+olla+hetken+enemmän+näkyvillä+ärsyyntymisen+jälkeen.
18.11.2017 22:17
Voit+halutessasi+soittaa+huolesta+lääkärille+/+TK:een+etukäteen+.
16.11.2017 11:43
Hei,+en+halua+ottaa+kantaa+siihen+että+ettet+söisi+kuuria.+Jos+asia+huoletta+sinua,+soita+lääkkeen+määränneelle+lääkärille.+Kaikissa+lääkkeissä+on+haittavaikutuksensa,,+myös+buranassa.
15.11.2017 20:36
Hei
En+kyllä+yritä+levittää+mitään+propagandaa+tai+häiriköidä+keskustelua.
Psykiatrisesta+sairaudesta+voidaan+käyttää+nimitystä+mielisairautta.+Nykyään+monet+ammattilaiset+puhuvat+mielen+sairastumisesta.+Tällä+pyritään+lähettämään+psykiatriaa+lähemmäksi+muuta+sairastumista,+jotta+ikävää+leimaantumista+ei+tapahtuisi.
15.11.2017 20:34
Hei
Anteeksi+jos+esitin+asiani+tökerösti,+en+missään+tapauksessa+tyrmää+kenenkään+kokemuksia.+Olen+siis+itse+lääkintävahtimestari-sairaankuljettaja+sekä+psyykkisesti+sairastuneen+henkilön+omainen.
Omaiseni+on+saanut+erittäin+hyvää+hoitoa+niin++sairaalahoidossa+kuin+avohoidossakin.+
Tarkoitukseni+oli+sanoa+että+sairaanhoidosta+psykiatrisessa+sairaalassa+kulkee+monia+kauhukertomuksia.++
Traumatisoitunut:+on+totta+että+lääkkeet+eivät+paranna+ketään+psykiatriassa,+se+vaatii+omaa+tahtoa+ja+asennetta.+Lääkkeet+omasta+mielestäni+kylläkin+voivat+auttaa+pahimmasta+yli,+jotta+paraneminen+pääsee+käynnistymään.+Murtuneen+jalan+hoitoon+on+apuna+kiusaaminen,+mutta+psykiatrian+puolella+ei+ole+yhtä+oikeaa+toimintatapaa.
Anteeksi+jos+ymmärsit+tuon+niin+että+leimaan+jotakin+ihmisryhmää,+näin+en+ajattele+/toimi.+Olisin+voinut+lukaista+tuon+päivityksen+ennen+sen+julkaisua.+Häpeä+tai+häpeäntunte+ei+kuulu+missään+nimessä+sairastuneelle+eikä+hänen+omaisellekaan.
15.11.2017 20:29
Kannattaa+syödä+tuo+xatral+kuuri.+Sitä+tosiaan+käytetään+liikakasvulääkkeenä,+mutta+tässä+tapauksessa+sen+tarkoitus+on+rentouttaa+eturauhasen,+virtsarakon+ja+virtsanjohtimien+lihaksia!
Muista+ottaa+Buranaa+aterioiden+yhteydessä,+näin+se+ei+rasita+niin+paljon+ruuansulatusta!
15.11.2017 12:25
Ei+kannata+pelätä.+Kauhukertomukset+syntyvät+paljon+kuulopuheiden+mukaan+tai+sitten+pakkohoitoon+joutuneiden+tarinoiden+mukaan.+Ymmärrettävää+on+tietenkin+se+että+jos+joku+suljetaan+vastoin+hänen+omaa+tahtoaan+laitokseen+ei+se+alku+tunnu+kovin+ruusuiselta.+Suomen+psykiatrisissa+sairaaloissa+saa+hyvää+hoitoa+sekä+tukea+mielen+sairauksille.
Niistä+ei+kannata+tehdä+itselle+mitään+kummajaista,+oli+hoidettavana+itse+tai+omainen.+Mielen+sairauksien+hoito+on+kuin+mikä+muukin+sairaalassa+annettava+hoito.
15.11.2017 11:56
2 / 5