Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
83
Kommenttia
3164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sehän minun suuri sanoma täällä palstalla on kautta vuosien ollutkin eli tuo MARKKINA-ARVOTEORIA.
Se vaan usein tulee lytättyä maan rakoon, koska nimenomaan naisten (ja amerikkalaisten elokuvien) mielestä rakkaus on jokin käsittämätön voima joka ei noudata mitään sääntöjä.
08.12.2023 08:50
Kyseinen "pano" on leski ja entinen mies oli 68 vuotias.
08.12.2023 08:44
Luulisin, että ei. Käristetty nahka varmaan murtuu helpommin, kun taas käristämätön venyy.
07.12.2023 16:08
"Mä olen elämäni varrella nöhnyt, miten mies ihastuu "nuoruuteen" tai "kauneuteen" ja sitten miehelle on ihan turha varsinkaan naisen sanoa, että tuo tyyppi on oikesti laskelmoiva tai täysi k.pää. Siitä saa vain kuulla, että on kateellinen, vaikka ei olisi ko. miehestä itse lainkaan kiinnostunut."
Tuo ei ole mitenkään sukupuoliriippuvaista. Naisilla taas on tapana ihastua piirteisiin, joita on narsistisissa miehissä. Eikä siinä ystävien varoittelut auta, kun n tosirakkaus menossa.
Kyse tässä on, että onko nuoremmissa naisissa (Harkimon tapauksessa ei siis ole kyseessä nuori nainen) noita kusipäitä enemmän kuin vanhemmissa?
"Jos rehellisiä ollaan, niin naisissa on enemmän niitä, jotka laskelmoivat ja ovt valmiita "myymään itensä". Mun mielestäni tuon voi ihan reilusti myöntää, eikä sitä ole tarpeen mitenkään kaunistella. Naisissa myös kieltämättä on enemmän yksilöitä, jotka ovat yksinkertaisesti v.ttumaisia ja k.päitä. Se nyt vain on kylmä fakta, joka kannattaa ymmärtää. "
Kiitos. Itse olen tosiaan ajatellut kauniimmin, että nainen hakee elättäjää ja tiedostamatta tekee valintoja joissa suositaan varakkaampia statusmiehiä, mutta kai asian voi noinkin sanoa.
07.12.2023 16:07
No voit esimerkiksi lueskella kommentteja tältä palstalta niiltä ajoilta kun Danny tapasi Erikan. Toki osa piti asiaa sairaana, mutta aika moni piti kyllä Dännyä ns äijänä.
Muistan kun itse rupesin seurustelemaan 15 vuotta nuoremman naisen kanssa, niin miehet kyllä naljailivat hyväntahtoisesti, mutta omanikäiset naiset taas varoittelivat tosissaan, nuorempien naisten haluavan lapsia vaikka väkisin.
07.12.2023 15:56
Tegeran sellaisia vihreitä olen käyttänytkin viimeksi.
07.12.2023 15:38
"naiset ovat kyllä hyvinkin aluksi varuillaan ja epäileväisia ja voivat varoitellakin ison ikäeron suhteista. Se kuitenkin loppuu nopeasti, jos/kun molemmat osapuolet osoittavat olevansa siinä onnellisia ja tyytyväisiä ja suhde on tasapainoinen, eikä toisen asema ole alisteinen."
No näistä ensikommenteista somessa tai kahvipöydissä puhunkin. Juuri naiset ensikommenteissaan pitävät asiaa jotenkin luonnottomana ja ovat varmoja, ettei mies saisi sellaista naista ilman rahaa ja mies on jotenkin kuitenkin syyllinen asiaan.
Miehet taas ovat usein, että vau. Monesti hekin ajattelevat syynä olevan rahan, mutta hyväksyvät asian. Olet siinä mielessä oikeassa, että miehille nuoruus ja kauneus ovat vahvoja valintaperusteita ja siksi he ajattelevan toisen miehen nuoren vaimon nähdessään, ensimmäiseksi ulkonäköä.
Kuten tuolla aikaisemmin sanoin, että naisen markkina-arvoa nostaa lähinnä ulkonäkö ja miehen markkina-arvoon vaikuttaa moni muukin asia. Toki, kun ruvetaan puhumaan pitkäaikaisesta parisuhteesta, ei toinen saa ihan kusipääkään olla, mutta käsittääkseni 35 vuotiaat naiset eivät ole sen enempää kusipäisiä kuin 30-vuotiaatkaan.
07.12.2023 15:33
Tuo on muuten totta. Muistaakseni esimerkiksi minnesotahoidossa ainakin alussa kielletään urheilu, koska ei haluta, että yksi riippuvuus korvataan toisella.
07.12.2023 15:01
Joku syvä katkeruus on taustalla. Juontuukohan ihan lapsuuteen, vai oletko saanut pakit liian monelta ihmiseltä?
Jostain syystä joillekin mikä tahansa tapa hakea seuraa on väärä. Tinderissä on pelkkiä tyhjäpäitä ja seksin hakijoita, ravintolassa pelkkiä känniläisiä. Kuntosalilla pitäisi saada keskittyä kuntoiluun ja bussissa iskeminen ahdistaa.
Ravintola on mitä paras paikka etsiä seuraa. Aika harva varmaan heti on valmis naimisiin, mutta kannattaa katsoa mihin asiat johtavat. Ravintola on ympäristö, jossa on oletuksena, että ainakin iso osa ihmisistä ei laita pahakseen jos yrittää iskeä.
07.12.2023 14:57
Ja luulempa, että vaikka Harkimolla ei olisi rahaa, on hän on niin paljon tehnyt jänniä juttuja, että häntä voisi kuunnella herkeämättä muutaman kuukauden.
-Olympiavalmennettava
-miehistössä Whitbread maailmanympäri purjehduksessa
- kapteeni Whitbread maailmanympäri purjehduksessa
- 3. yksinpurjehduksessa maailman ympäri
toiminut managerina mm. seuraaville Kiira Korpi, Minea Blomqvist, Marcus Grönholm, Kalle Palander, Jarkko Nieminen ja Iivo Niskanen
- Jokerien omistaja
- hostannut ainakin neljää tv-showta
- toiminut kansanedustajana
- perustanut puolueeen
- presidenttiehdokas
07.12.2023 13:59
Miksi et voisi?
Minulla on aavistus, että teet olettamia siitä, että millaisia 35 vuotiaat naiset ovat tietämättä hänestä mitään.
07.12.2023 13:42
Tiedän Harkimon olevan hyvä tyyppi läheisilleen. Tiedän satoja hyviä tyyppejä, mutta silti heillä ei ole saumaa 35 vuotta nuorempiin hyvännäköisiin naisiin tai välttämättä mihinkään naisiin.
Tiedän myös, että lähipiirissäni suurimmat suurten ikäerojen paheksujat ovat yleensä naisia ja saman olen ollut huomaavinani somessa. Samat naiset puhuvat hyväksyvästi homoliitoista, moninaisista sukupuolista, vastustavat rasismia, mutta miehen ja naisen välinen ikäero tuntuu olevan kauhistus ja jotain aivan luonnotonta.
Miehet taas ovat yleensä tyyliin "Danny on kyllä aika äijä"👍
07.12.2023 11:20
No tavallaan olet oikeassa.
Evoluutiobiologisesti on sanottu, että miehet hakevat hedelmällistä naista eli nuorta (ja kaunista) ja naiset hakevat perheen elättäjää, joka ennen tarkoitti ehkä isokokoista atleettista miestä, mutta nykyään elatukseen ei enää niinkään tarvita voimaa, vaan rahaa, joita tulee koulutuksesta, statuksesta jne.
Usein naiset ja kateelliset miehet taas vihjaavat miehen suoraan maksavan nuorelle naiselle seurasta, kun taas minä uskon, että usein tuo käytös on ainakin osittain tiedostamatonta ja luonnollista.
Luulen, että moni vanhempi mies, pelkää sanoa parikymppisen miellyttävän edelleen silmää, kun yleisesti hyväksytty ikä mitä hän saisi katsella on +-5 vuotta. Sama naisten kohdalla. Nainen ei välttämättä laskelmoi, vaan hänestä valta ja status voi tuntua seksikkäältä.
Eli kiteytettynä. Moni syyttää naisia huoraamisesta, kun he ovat vanhemman miehen kanssa minä taas uskon sen kuuluvan heidän luontoonsa.
07.12.2023 09:41
Tässäkin on se suuri salaliitto takana vai? Ainakin korkea energian hinta on parasta mitä luonnolle voi tapahtua.
Markkinataloudessa on se hyvä, että jos jostain asiasta on silmittömät tulot tarjolla, niin niiden tulojen jakajia rupeaa ilmestymään.
Se on nähty jo suomessakin. Tuulivoimaloita on ilmestynyt enemmän kuin verkko kestää ja aurinkovoimaloita on asennettu hiki päässä.
07.12.2023 09:23
Arvelinkin, että tämä asia otetaan puheeksi palstalla ja että luultavasti naiset sitten rupeavat haukkumaan toisia naisia kertomalla, että ne naiset joilla on huomattavasti ikäeroa mieheensä ovat vain rahan perässä. Nainen on naiselle susi.
Otetaan mukaan taas markkina-arvoteoria. Naisen markkina-arvoa kasvattaa lähinnä ulkonäkö ja miehen markkina-arvoa taas ulkonäkö, status, varakkuus, koulutus.
Hjalliksella on 3/4 kiitettävällä tasolla ja status on oikeastaan ihan superYTM tasolle yltävä.
Harkimon naisista voi myös sanoa, etteivät hekään ole ihan mitään tyhjäpäitä olleet ja varmasti olisivat pärjänneet elämässä ilman Harkimoakin.
Harkimo on varmaan vähän sellainen liike-elämän ja politiikan jännämies.
07.12.2023 09:01
Et pysty häntä potkimaan tuosta vaan pois. Parempi olisi kun sovitte asiasta. Muuten voi olla helpompi, että etsit uuden asunnon.
Lapsien osalta kannattaa olla yhteydessä lastenvalvojaan ja tehdä sopimus huoltajuudesta siellä.
Isän tapaamista et pysty lapsilta estämään. Voi kuitenkin olla, että alkoholistilla ei kauhean suuria vaatimuksia tapaamisten suhteen ole, ellei sitten vihapäissään halua hankaloittaa asioita.
05.12.2023 12:37
Paitsi, että on jo saanut miljoonan.
Jos sen pistäisi pörssiin, niin pörssin keskituotolla saisi n 70 000 €/ vuosi
Keskimääräinen suomalainen saa n 39000 €/ vuosi palkkaa.
23.11.2023 13:45
Oma nuoruuteni (10-20 v) oli 80-luvulla, eli ehkä siksi olen törmännyt tällaisiin.
Tosin Loiri-kirjan mukaan Loiri kävi Alma Kassisen luona istunnoilla.
Nykyisin ennustajat ja horoskoopit ovat ehkä enemmän vaihtuneet homeopatiaan, äänimaljahoitoihin yms hömppään.
23.11.2023 13:38
Tuli vain mieleeni eräästä vitsistä ja muistelin joskus deittiäni, joka kertoi olevansa menossa ennustajalle. Tosin rupesi perumaan puheitaan kun näki epäuskoisen ilmeeni
Vitsi meni näin:
Mies voi treffeillä, joko kertoa vitsin horoskoopeista TAI päästä panemaan
23.11.2023 13:35
Onko taikauskoisuus viisautta?
23.11.2023 13:32
1 / 159