Miksi nais asiat ei etene miehillä?

Anonyymi-ap

Naiset vaatii mukaan harrastuksiin lenkille, matkailuun, golf kentälle, veneilemään jne.

Aikaa kun ei ole edes millekä treffille joka olisi turha ilman syytä eikä varmaa tietoa mitä hyötyä.

Sitten nainen hakee selvästi talous riippumatonta, loputtomasti vapaa-aikaa omaavaa vastakappalettaan hedonistiseen yhteiseen elämään.

Mies ei tee turhia juttuja. Jotkut elämä koulu työttömät kyllä kipittää silmät kirkkaina huoltamon baariin treffille, sitten ei kauan kun leuka rintaan takaisin.

41

278

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulla on kyllä miehistä tuollainen kokemus, että koko ajan mankuvat mukaan harrastuksiin lenkille, golf kentälle, veneilemään, kalastamaan, mökille, lomalle jne. Ei mulla ole a) aikaa ja b) halua tuollaiseen.

• Anonyymi00008

No voi kun olet vaan niin tyhmä.... se on vaan tekosyy minkä miehet sinulle sanoo, oikeasti ne vaan haluaa panemaan, täytyy vaan olla joku tekosyy millä saa sinut siihen mukaan helposti.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No voi kun olet vaan niin tyhmä.... se on vaan tekosyy minkä miehet sinulle sanoo, oikeasti ne vaan haluaa panemaan, täytyy vaan olla joku tekosyy millä saa sinut siihen mukaan helposti.

Sittenhän miehet ovat vielä minuakin tyhmempiä. Pyytäisivät päästä panemaan, eikä mitään tyhjänpäiväsiä harrasteita. Tuhlaa ensiksi päivä johonkin typeryyteen, pelkän panemisen takia

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"tekosyy millä saa sinut siihen mukaan helposti"

Siis tekosyy, jonka takia jää panemiset panematta. Paha panna, kun en lähde edes mukan. 🤣

• Anonyymi00019

Jollei ole lupaa seurusteluun, silloin täytyy olla ilman sitäkin? Työttömänä arki on vähän näin, komsiikomsaa?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jollei ole lupaa seurusteluun, silloin täytyy olla ilman sitäkin? Työttömänä arki on vähän näin, komsiikomsaa?

Keneltä sinun se lupa sitten pitäisi kysyä?

• Anonyymi00028

Kohtaanto-ongelma? Mielialat vaihtelee miehilläkin, naisia siinä asiassa väheksymättä. Kohdistukset eivät osu yksiin? Hyvä mieli syntyy onnistumisista, pettymykset ohjaa enemmän epäilemään ja toisinaan syntyy epäuskoa, joka ei mahdollista onnistumisia. Monta muuttujaa?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kohtaanto-ongelma? Mielialat vaihtelee miehilläkin, naisia siinä asiassa väheksymättä. Kohdistukset eivät osu yksiin? Hyvä mieli syntyy onnistumisista, pettymykset ohjaa enemmän epäilemään ja toisinaan syntyy epäuskoa, joka ei mahdollista onnistumisia. Monta muuttujaa?

Ihmisten pitää tuntea, sitä jotain rinnassa ja muuallakin, että yhdessäolo tuntuisi "riittävän" luontevalta ja houkuttelevalta? Jollei ole tunnetta, silloin minusta turha yrittää mitään itseään suurempaa yhtälöä? Toisen ymmärtäminen voi olla joskus vaikeampaa kuin olettaa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ihmisten pitää tuntea, sitä jotain rinnassa ja muuallakin, että yhdessäolo tuntuisi "riittävän" luontevalta ja houkuttelevalta? Jollei ole tunnetta, silloin minusta turha yrittää mitään itseään suurempaa yhtälöä? Toisen ymmärtäminen voi olla joskus vaikeampaa kuin olettaa.

Minusta ao. linkin alla hyvää pohdintaa myös sille, miksi ihmiset eivät niin helposti löydä toisiaan. Yksinkin pärjää, voisi tähän todeta. Halua ja tahtoa oltava yhdessäololle.

https://www.findance.com/uutiset/71099/naista-kolmesta-taidosta-tunnistaa-ihmisen-joka-parjaa-hyvin-myos-yksin

• Anonyymi00002

Ei ne sinne treffeille mene ilmasta pillua odottaan käy se kala ennen pitkää koukkuunkin ilman matoakin

• Anonyymi00003

Meillä tää on jatkuva tappelun aihe.

Haluaisin edes kerran kuukaudessa "johonkin" mieheni kanssa.

Hän saa päättää. Mikä tahansa käy.

Että jäisi edes jotain kivoja yhteisiä muistoja.

Ei vi***u mikään kiinnosta. Ei yhtään mikään. Miten voikin olla tuollainen ihminen. (Ei ole mitenkään masentunut. Ei työtkään enää rasita.)

Mikä voi olla televisiossa ja sohvalla makaamisessa niin mielenkiintoista? Joskus se elämä loppuu. Mitä tälläiset ihmiset sitten ajattelevat -jää nyt joku uusinnan uusinta katsomatta, kun makaakin montussa eikä sohvalla?

Mihin ap seuraa edes tarvitsee? Seksiä voi ostaa.

• Anonyymi00015

Aika yleisiä nuo mikään-ei-kiinnosta-miehet. Tai korkeintaan sohvan ja telkkarin lisäksi kalja kiinnostaa. Ihmettelen kun ei erota enemmän.

• Oman kokemuksen mukaan aika samaa mieltä. Kyllä aika monessa riennossa on mukana naisia ja erityisesti naisporukoita, mutta miehiä harvemmassa

• Menkää ruotsiin. Todella hienoja kaupunkeja, puhdasta luontoo. Ymmärrän hyvin miestäsi, ei kaikki halua kanarialle. Oikeestaan en ymmärrä kuka sinne ees enää haluaa. Ei oikein oo tän päivän juttu.

• Anonyymi00004

Minua mökkiloma alkaa tympimään jo 2 viikkoa riittää, alkaa tekemään kaupunkia mieli, no pari päivää enää...

• Anonyymi00005

Naiset leikkikööt keskenään leikkejään, me miehet istuskellaan mancavessa olutta siemaillen ja kunnon sporttia katsellen. Vähän rautaa nostellaan väliajalla.

• Anonyymi00006

Mitä leikkejä naiset leikkii? Mistäs tiedät vaikka jotain naista vois kiinnostaa myös oluen juonti ja urheilu?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä leikkejä naiset leikkii? Mistäs tiedät vaikka jotain naista vois kiinnostaa myös oluen juonti ja urheilu?

Jotain jumppaa ja kävelylenkkejä juoruilun kera. Nämä miesten jutut on luottamuksellisia asioita.

• "Miksi nais asiat ei etene miehillä?"
      Omalta kohdalta voin todeta että olen erittäin kömpelö ottamaan vastaan vihjeitä. Varmaan johtuu ujoudesta mutta sen verran aina ensitrefit jännittää että ajatus tulee ratakierroksen perässä.

Itselläni oli tapana keksiä joku meno tai tekeminen siihen alkuun ennekuin mentiin kahville. Ei tule niin helposti siihen alkuun hiljaisia hetkiä.
      Kerran ehdotin että hän lähtee mukaan kun ostan keittiöön verhot. Niin tehtiin ja sitten trefien päätteeksi hän totesi että voitaisiin samalla ostaa mnun makuuhuoneeseen uudet verhot niin hänen olisi sitten mukava niitä katsella.

Parin kuukauden päästä tajusin.

• Anonyymi00011

Hitto. Onko miehillä useinkin tapana raahata treffeillä ostamaan verhoja? minutkin on kerran tuollaiseen touhuun nakitettu. 🤣

• Anonyymi00012

Voi hyvänen aika😄

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hitto. Onko miehillä useinkin tapana raahata treffeillä ostamaan verhoja? minutkin on kerran tuollaiseen touhuun nakitettu. 🤣

Minäkin olen ollut ostamassa miehen mukana treffeillä verhoja, en tosin ekoilla. 👀🤔

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minäkin olen ollut ostamassa miehen mukana treffeillä verhoja, en tosin ekoilla. 👀🤔

Mä pidin sitä tosi outona, mutta ilmeisesti onkin ihan tavallista, että miehet vievät naisen treffeillä ostamaan verhoja 😀. Nekään ei olleet ekat treffit, joilla itse verhoja valitsin, mutta viimeiset ne oli.

• Anonyymi00017

Heti testaamassa sisustustaitoja! Vai oliko malli ja tyyli ja kuosit jo valittuna? Minulle tulis jo paineita, jos minun mielipidettä kysyttäis verhovalinnassa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Heti testaamassa sisustustaitoja! Vai oliko malli ja tyyli ja kuosit jo valittuna? Minulle tulis jo paineita, jos minun mielipidettä kysyttäis verhovalinnassa.

Omassa kodissani on äiti ostanut verhot aikoinaan enkä ole tarvinnut uusia vuosikymmeniin. Saa kelvata uudelle puolisollekin ne verhot, ellei itse osta uusia.

• Anonyymi00029

Kun noin avoimesti kerrot pitkistä piuhoistasi varsinkin naisten suheen, niin kysyisin sinulta yhtä asiaa, jos vain sallit. Jos joku nainen ihan yllättäen kutsuisi sinut tapahtumaan x joidenkin ystäviensä kanssa, mutta et kuitenkaan pääsisi kyseiseen tilaisuuteen. Kiittäisit tietenkin ja pahoittelisit, mutta etkö jopa sinä tajuaisi, että kyseessä on kiinnostuksen osoitus ja sinä voisit hänelle ehdotella jotain muuta tapaamista, jos niin haluaisit? Mutta jos ei kiinnostaisi, niin tietenkään et ehdottelisi mitään.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei siinä tainnut olla muta kuin että ylä- ja alakappa. Ongelma tietysti tuolloin oli se että ei ollut valokuvaa näyttää joten valinta piti tehdä minun kuvauksen perusteella.

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Kun noin avoimesti kerrot pitkistä piuhoistasi varsinkin naisten suheen, niin kysyisin sinulta yhtä asiaa, jos vain sallit. Jos joku nainen ihan yllättäen kutsuisi sinut tapahtumaan x joidenkin ystäviensä kanssa, mutta et kuitenkaan pääsisi kyseiseen tilaisuuteen. Kiittäisit tietenkin ja pahoittelisit, mutta etkö jopa sinä tajuaisi, että kyseessä on kiinnostuksen osoitus ja sinä voisit hänelle ehdotella jotain muuta tapaamista, jos niin haluaisit? Mutta jos ei kiinnostaisi, niin tietenkään et ehdottelisi mitään.

Hyvä kysymys, kiitos, piti kahvikupillisen verran pohtia tuota mielikuvaa.

Kyllä se varmaan menisi niin että ajatus naisen kiinnostuksesta ehkä itäisi itsetuntoa hivelevänä ajatuksena takaraivosssa mutta kyllähän kokemuksien jättämät muistijäljet kehottaisivat ensisijaisesti etsimään muita motiiveja.

Riippuu varmaan myös miten hän tuo esille ystävänsä. Jos naispuolisista ystävistä tai ystävättäristä olisi kyse niin ensimmäisenä tulee mieleen että minut yritetään syöttää jollekin epätoivoiselle yksilölle.
        Jos taas ystävät on pariskuntia niin lähtökohtaisesti oletan olevana seurustelu-upseeri ja herrasmies mutta toki sitten mietin että jos naiselta nenäliina putoaa niin minä olen sen poimimassa.

Ehkä eniten vaikuttaa tuo tapahtuman luonne ja aihe. Jos sinne on kutsuttu myös muita luottamushenkilöitä niin kyllä se kysymyksiä herättäisi; varsinkin näin syksyllä kun valmistellaan budjettia. Jos sitten myös aihe olisi minua kiinostava ja nainen sen tietäisi niin ehkä sitten vähän voisi jo miettiä aitoa kiinostusta naisen suunnalta.

Kiteytettynä ehkä sanoisin että jos kaiken analysoinin jälkeen olisin tullut lopputulokseen että nainen olisi minusta kiinnostunut ja minä olisin kiinnostunut hänestä niin asettaisin tuon kutsun ihan paalupaikalle ja kaikin keinoin pyrkisin tilaisuuteen pääsemään.

• Anonyymi00030
        M184 kirjoitti:

Ei siinä tainnut olla muta kuin että ylä- ja alakappa. Ongelma tietysti tuolloin oli se että ei ollut valokuvaa näyttää joten valinta piti tehdä minun kuvauksen perusteella.

On tuosta tosiaan saanut sitten helposti puhetta aikaan. :)

• Anonyymi00031
        M184 kirjoitti:

Hyvä kysymys, kiitos, piti kahvikupillisen verran pohtia tuota mielikuvaa.

Kyllä se varmaan menisi niin että ajatus naisen kiinnostuksesta ehkä itäisi itsetuntoa hivelevänä ajatuksena takaraivosssa mutta kyllähän kokemuksien jättämät muistijäljet kehottaisivat ensisijaisesti etsimään muita motiiveja.

Riippuu varmaan myös miten hän tuo esille ystävänsä. Jos naispuolisista ystävistä tai ystävättäristä olisi kyse niin ensimmäisenä tulee mieleen että minut yritetään syöttää jollekin epätoivoiselle yksilölle.
        Jos taas ystävät on pariskuntia niin lähtökohtaisesti oletan olevana seurustelu-upseeri ja herrasmies mutta toki sitten mietin että jos naiselta nenäliina putoaa niin minä olen sen poimimassa.

Ehkä eniten vaikuttaa tuo tapahtuman luonne ja aihe. Jos sinne on kutsuttu myös muita luottamushenkilöitä niin kyllä se kysymyksiä herättäisi; varsinkin näin syksyllä kun valmistellaan budjettia. Jos sitten myös aihe olisi minua kiinostava ja nainen sen tietäisi niin ehkä sitten vähän voisi jo miettiä aitoa kiinostusta naisen suunnalta.

Kiteytettynä ehkä sanoisin että jos kaiken analysoinin jälkeen olisin tullut lopputulokseen että nainen olisi minusta kiinnostunut ja minä olisin kiinnostunut hänestä niin asettaisin tuon kutsun ihan paalupaikalle ja kaikin keinoin pyrkisin tilaisuuteen pääsemään.

Suurkiitokset! Jotkut miehetkin siis osaavat analysoinnin jalon taidon. Mahdollisuuksia kaikenlaisille tulkinnoille on kai olemassa asiassa kuin asiassa. Jos haluaisi sinun tai jonkun kaltaisesi ymmärtävän asian ytimen, niin se pitäisi vissiin esittää suoraan ja selkeästi ja selväsanaisesti? Mutta kun eihän sellaista sovi tehdä... en minä ainakaan tohdi...

• Anonyymi00020

Kaikki naiset ovat lauman jäseniä. Kaikki miehet eivät kuulu laumaan. Miehet jotka eivät kuulu laumaan jäävät yksin.

• Anonyymi00023

Minkä lauman? En ole tietoinen siitä, että olisin jonkin lauman jäsen.

• Anonyymi00024

Sekä siunaus, että kirous. Yksin jäävä mies kasvaa henkisesti riippumattomaksi, tai sitten todennäköisimmin on sitä jo ennestään ja se on vapauden kaipuun kannalta hieno asia siihen asti, kunnes kohtaa oikean naisen ja siitä sitten saattaa alkaa sisäinen kamppailu tunteiden ja riippumattomuuden välillä.

• Anonyymi00022

Jospa unohdetaan yleistäminen ja tutustutaan oikeasti ihmiseen ihmisenä.

• Anonyymi00025

Minua on herkistänyt se, että mies on ilmaissut omaa esteettistä näkemystään esim. kivat kupit.
      Vilma

• Anonyymi00032

Hmmm
        Kuppeja on monenmoisia.
        Tuhkakuppi
        Pyörännavan kuppi
        Kahvikuppi
        Rintaliivin kuppi
        Kuppiterän kuppi
        Cup = puolikas pintti

Varmaankin toimintaympäristöllä on kulloinkin hiukan merkitystä, mitä mies oikeasti (on tarkoittanut) ajatellut!

Mies 65

• Anonyymi00026

Mitäs pahaa siinä on jos nainen tai naiset pyytää päästä mukaan harrastuksiin tai pyytää seksiä

• Anonyymi00027

Niinpä, minä ainakin pyydän, mutta menen toki omien ystävien kanssa, jos Suhdekaveri ei halua. Sanonkin että tule jos tahdot. Voin sitten mennä illansuussa, viettää sen ja olla yön. En tietenkään ilman häntä mene kapakoihin tai iskupaikkoihin, mutta tuttujen kanssa urheiluharrastuksiin, ostoksille, teatteriin ja vain kävelemään, uimaan tai katsomaan jotain tapahtumaa. Vähän epäilen ettei sellainen suhde kauan kestäisi, jos hän ei haluaisi mihinkään noista tulla mukaan. Kyllästyisi pelkkään petissä pelehtimiseen. Kokonaisuus on suhteessa tärkeä.

• Anonyymi00034

Naiset vaatii että miehellä on lomahuoneisto espanjassa. No siellä on nykyään +40 kesäisin joten jaksaako miehet olla siellä pitkään. En minä jaksaisi olla minuuttiakaan.
      Itse n vaatis naiselta osallistumasta omiiin harrastuksiin kuten kalatukseen. toski kalastus on hyödyllinen harrastus ja naisenkin pitäisi osata kalastaa.

• Anonyymi00037

Ketkä naiset? Entä miksi hitossa sinne Espanjaan pitäisi kesällä mennä? Yleensä sinne mennään talvea pitämään.

• Anonyymi00035

Pörkyttäminen, ihan liikaa sitä tapahtuu. Jotkut käyvät kakkalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      143
      1061
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      1002
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      44
      893
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      765
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      727
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      61
      681
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      599
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      587
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      585
    Aihe