Onko se tumma vaalea ruskea vai punatukkainen ja minkä ikäinen ja kuvaile minkä näköinen se olisi jonka edessä olisit sulaa vahaa eli rakastunut
Millainen olisi unelmien kumppanisi
37
448
Vastaukset
Ulkonäkö ei olisi tärkeä, mutta jos avaa ihanaa vittuansa katseltavaksi ystävällisin ilmein, on varma, että on suloinen ja herttainen luonteeltaan.
- Anonyymi00024
Vihreät hiukset ja punaiset vitunkarvat.
Keltaiset varpaankynnet ja kukertavat silmät.
Mieluiten sukupuoleton ja sateenkaaren päässä.
Silloin uskon rakastuvani ja antaisi itseni hänelle.
- Anonyymi00001
Ei miehen hiusten värillä niin väliä ole tai sillä onko hiuksia lainkaan ja muutenkin ulkoisesti monenlainen mies voi olla miellyttävä. Tärkeintä on, että miehen lähellä on lämmin, turvallinen ja sykähdyttävä olla. En luettele itsestään selvyyksiä, kuten että miehen tulee olla luotettava ja empaattinen ja huumorintajuinen..
Ikä on merkityksellinen, mutta ei mikään kiveen hakattu arvo. Todennäköisimmin palaset osuisivat yhteen miehen kanssa, joka on iältään 45 +- 5 vuotta. Voi poiketa joitain vuosia sinne tänne, mutta se on selvää, etten ole kiinnostunut parikymppisistä enkä eläkeläisistä. En sen takia, etteikö heidän joukossaan voisi olla upeita persoonia, mutta elämäntilanteet olisivat niin erilaiset, etten näke kovinkaan hyvää ennustetta suhteelle noin suurella ikäerolla.
Aletheias - Anonyymi00002
Unelmien kumppani on aina sellainen, ettei sitä voi koskaan saavuttaa.
Jos kuvittelet löytäneesi hänet, niin vähän ajan kuluttua sinulla on uusia unelmia. :)
Minä olen tullut vähän siihen tulokseen, että parasta elämässä on unelmointi ja suunnittelu. - Halpaakin kaiken lisäksi.
-keinovaginamies-- Anonyymi00003
Eikö se riittäisi, jos kumppani olisi vaikka 80%:sti unelmakumppani? Vähän täytyy varaa olla ei-niin-täydellinen 😄
Mutta unelmointi on kyllä omalla tavallaan todella antoisaa. Ei ole mitään rajoituksia, voi antaa oman mielen vaeltaa mihin se haluaa.. 😊 Sopii erityisen hyvin tällaisiin laiskoihin kesäpäiviin 🌞
Aletheias - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikö se riittäisi, jos kumppani olisi vaikka 80%:sti unelmakumppani? Vähän täytyy varaa olla ei-niin-täydellinen 😄
Mutta unelmointi on kyllä omalla tavallaan todella antoisaa. Ei ole mitään rajoituksia, voi antaa oman mielen vaeltaa mihin se haluaa.. 😊 Sopii erityisen hyvin tällaisiin laiskoihin kesäpäiviin 🌞
AletheiasTuo on sitten jokaisen hlö-kohtainen valinta, että mikä prosenttitaso on riittävä.
Jos nauttii pohjiksi vähän prosenttijuomaa, niin se on suoraan pois vaatimustasosta kumppanille, ainakin kauniina kesäiltana :))
Oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että alkuperäinen täyttymyksen prosenttitaso tahtoo kuitenkin laskea, vaikka oltaisiin täysin selvinpäin yhdessä vuosikausia.
Siksihän niitä uusia unelmakumppaneita vaeltaa mm. sinkut-palstalla tämän tästä :))) Ja uusia unelmia syntyy :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo on sitten jokaisen hlö-kohtainen valinta, että mikä prosenttitaso on riittävä.
Jos nauttii pohjiksi vähän prosenttijuomaa, niin se on suoraan pois vaatimustasosta kumppanille, ainakin kauniina kesäiltana :))
Oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että alkuperäinen täyttymyksen prosenttitaso tahtoo kuitenkin laskea, vaikka oltaisiin täysin selvinpäin yhdessä vuosikausia.
Siksihän niitä uusia unelmakumppaneita vaeltaa mm. sinkut-palstalla tämän tästä :))) Ja uusia unelmia syntyy :)
-keinovaginamies-Prosenteilla voi aina hetkeksi kaunistaa maailmaa 😁 Siksi voikin olla vaarallista tehdä päätöksiä hetken prosenttihuumassa. Aamulla todellisuus voi olla aivan toinen 😄
Sinkut-palstalla kyllä tulee joskus vastaan ihan unelmointikelpoisia tapauksia. Ja sen osan, mitä palstalta ei selviä, voi täyttää oman mielensä mukaan 😊
Aletheias - Anonyymi00016
En kyllä ymmärrä miksi unelmani koskaan muuttuisivat. Varsinkaan jos rinnalla olisi jo hyvin niihin sopiva. Eiväthän unelmani ole koskaan muutoinkaan muuttuneet. Ainoastaan muutama asia, on pudonnut kohdasta " voisin ehkä sietää" kohtaan "ei ikinä" ja muutama on siirtynyt kohtaan "yhdentekevää".
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi unelmani koskaan muuttuisivat. Varsinkaan jos rinnalla olisi jo hyvin niihin sopiva. Eiväthän unelmani ole koskaan muutoinkaan muuttuneet. Ainoastaan muutama asia, on pudonnut kohdasta " voisin ehkä sietää" kohtaan "ei ikinä" ja muutama on siirtynyt kohtaan "yhdentekevää".
En kirjoittanut unelmien muuttumisesta, vaan uusista unelmista. Silloin vanhat tahtoo jäädä unholaan.
Ja nälkä kasvaa syödessä kun unelmat realisoituvat.
Esim. n. 35-40 vuotta sitten unelmoin kovasti ensimmäisestä moposta. Sen jälkeen on aika monta unelmaa koetetettu/toteutunut ja nykyään unelmoidaan lähinnä itse tehdystä lentolaitteesta tai avaruusmatkasta.
Nämä viime aikaiset on ehkä syytäkin jättää unelmoinnin tasolle.
-keinovaginamies- - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
En kirjoittanut unelmien muuttumisesta, vaan uusista unelmista. Silloin vanhat tahtoo jäädä unholaan.
Ja nälkä kasvaa syödessä kun unelmat realisoituvat.
Esim. n. 35-40 vuotta sitten unelmoin kovasti ensimmäisestä moposta. Sen jälkeen on aika monta unelmaa koetetettu/toteutunut ja nykyään unelmoidaan lähinnä itse tehdystä lentolaitteesta tai avaruusmatkasta.
Nämä viime aikaiset on ehkä syytäkin jättää unelmoinnin tasolle.
-keinovaginamies-En kyllä keksi mitään syytä miksi noin kävisi. En ole alkanut uudesta talosta tai työstäkään, kun löysin erinomaisesti toivoitani vastaavat. Ihmisen suhteen olisi paljon epätodennäköisempi tapahtuma kuin vaikkapa työn suhteen. Ihmistä kuitenkin rakastaa (tai no ainakin minä rakastan) ja työ on vain työ. Suomen voisin kyllä tästä talon ympäriltä aina ikävien vuodenaikojen hetkellä vaihtaa, mutta sehän ei ole realismia.
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo on sitten jokaisen hlö-kohtainen valinta, että mikä prosenttitaso on riittävä.
-keinovaginamies-"Siksihän niitä uusia unelmakumppaneita vaeltaa mm. sinkut-palstalla tämän tästä :))) Ja uusia unelmia syntyy :)"
Onko täällä joskus vaeltanut joku unelmakumppanikin? Minulta on kyllä mennyt sellainen ilmestys kokonaan ohitse. Jokunen ihan ok oloinen on toisinaan näkynyt. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Siksihän niitä uusia unelmakumppaneita vaeltaa mm. sinkut-palstalla tämän tästä :))) Ja uusia unelmia syntyy :)"
Onko täällä joskus vaeltanut joku unelmakumppanikin? Minulta on kyllä mennyt sellainen ilmestys kokonaan ohitse. Jokunen ihan ok oloinen on toisinaan näkynyt.Hieman lisää mielikuvitusta sullekin ja vaaleanpunaista höttöä päälle ;)
Juuri sen takia on parasta pysyä unelmointitasolla, ettei realismi iske vastaan. :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hieman lisää mielikuvitusta sullekin ja vaaleanpunaista höttöä päälle ;)
Juuri sen takia on parasta pysyä unelmointitasolla, ettei realismi iske vastaan. :))
-keinovaginamies-Miksi ihmeessä tarvitsisin tuollaisia ja vielä jollain keskustelupalstalla?
Minun haaveeni ovat hyvinkin realistisia ja ihmiset joista ylipäänsä pidän ovat täysin realistisesti olemassa olevia.
- Anonyymi00005
Hän katsoisi minua suoraan sieluun. Näkisin hänen silmissään lämpöä ja lempeyttä, iloa ja vähän hulluttelua. Muun muassa. Hänellä ei olisi kiire minnekään. Hän halaisi minua hellästi, mutta tuntisin hänen vahvuutensa, turvallisuutensa.
Hitsi, mulla on ihmisenikävää, hellyydenkipeyttä... Kemiaa joko on tai ei ole, ulkonäöstä riippumatta.
Sen tiedän, että naljailua en siedä, vaan kipaisen kannoilleni.- Anonyymi00007
Tavallinen miesihminen, jolla ei ole hirveitä omia paheita.
Itsellinen, pärjäilevä.
Kohtelee minua hyvin.
Vilma- Anonyymi00008
Ai pitikin ulkoisesti kuvailla. En osaa.
Vilma
- Anonyymi00009
Minua ei voi pelkällä ulkonäöllä hurmata mitenkään.
- Sheena - Anonyymi00010
Semmosta ei olekkaan mutta semmottinen jota viittis edes kahtella vaikka ei olis aivotoimintaakaan vaaleat puoleen selkään ulottuvat hiukset täyteläisen pyöreä pylly c-d kuppikoon rinnat kauniin muodokas vartalo semmttin shakira beyonce rihanna siinä on semmottiset silmiä miellyttävät vartalo mallit shakira olis noista varmaan se puoliväli ja riri ja bey ääripäät noin jos ei ole muuta tarjota kui ulkonäköä toki se märkä pillu olis vie kätevä mu ei mahdollinen edes jos nainen on miehen kanssa joka ei ole se kenet itse haluaa kuinka jäävät kiinni pitävät seksin aikana silmiään kiinni ja fantasioivat toisesta niin edes kostuvat ei auta märäksi saamiseen kun tiedostavat että se joka päällä äheltää ei ole se kenet haluaisivat mu toivotan onnea niiden täydellisten valintojen/vaihtoehtojen kanssa
- Anonyymi00013
Höpönlöpöt 💋
Harva kelpaa
- Anonyymi00011
Ei minkäänlainen, koska etsin vain ystävää muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00012
No minä itte olisin paras ittelleni. Mutta isäntä on toiseksi paras. Kyä näi o.
J a s u - Anonyymi00014
Vammainen!! Turvallinen ja luotettava ja kiltti ja mukava
- Anonyymi00015
Kenenkään ulkonäkö ei saa minua sulaksi vahaksi, eikä edes kiinnostumaan. Tietysti minulla on preferenssini, mutta jolleivät ne yhdisty kiinnostavaan ja mukavaan persoonaan, niin en kiinnostu.
Kun nyt noita ulkoisia preferenssejä kysyit, niin koetan listata jotakin mikä olisi "paras" (yksikään ei kuitenkaan ole kiveen hakattu kriteeri, vaan muukin kelpaa kyllä). Suht saman pituinen kuin minä ja muutoinkin suht saman kokoinen (hoikka ei lihaksikas), tummat hiukset, vihreät silmät, suht saman ikäinen kuin itse olen sanotaan vaikka +- 5 vuotta. Mielummin kauniiksi kuin komeaksi määriteltävät kasvot (ei isoa leukaa tai "kirveellä veistettyjä" piirteitä). Oikeastaan ainoa kriteeri, jossa on hyvin epätodennäköistä, että muu kelpaisi, on ihonväri. Pitää olla vaaleaihoinen. Tämäkään ei ole mikään tietoinen valinta, en vain ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään tummaihoisesta. - Anonyymi00017
Ulkonäöllisesti kiinnitän helpoiten tietynlaisiin naisiin. Mutta haluan kumppaniksi sellaisen joka tulee hetikainalooni jos nostan vilttiä. Ja tietenkin myös minä menen köllimään hänen viereen kun nostaa viltin. Naisen joka on sinuit itsensä kanssa, joka ei piiloudu käsien/kankaiden taakse jos sattumalta on paljastapintaa näkyvissä. Naisen joka ei halua rakentaa draamaa kaikesta. Naisen joka huomioi myös minua eikä kokoajan halua olla maailman keskipiste. Sellainen olisi täydellinen nainen.
Vaalea isotissinen ja -perseinen helppo tapaus. Ai niin, onhan mulla juuri Janican kanssa ihan lapsikin. Kjäh häh, kerros nyt Liljalaakson Timppa että miltä ne mun jämät maistui 😆😆😆
- Anonyymi00019
Ulkonäkö ei tärkeä eikä väri. En kenenkään edessä sula vahaksi, en rakastu en ihastu äkkiä kehenkään. Katson että tuossapa sopiva ehdokas ja alan olla. Pääasia että elää, toimii, harrastaa, pärjää omillaan ja pystyy olemaan yksikseenkin. Siinä sitten pikkuhiljaa kiintyy. Jos nyt jotain ulkomuodosta niin kovin reilusti ylipainoinen ei mukanani pysy, ei jaksa. Yhtään salamarakkautta en ole kokenut vaikka muutaman olen läpikäynyt.
- Anonyymi00020
Yhteisymmärrys, luottamus, vetovoima ja yhdessä kasvaminen (paino tälle). Ulkonäkö ei oikein saa sulaksi vahaksi jos luonne ei natsaa.
- Anonyymi00021
Tällä hetkellä käsistään kätevä remonttimies, jolla on sydämen sivistystä ja hurttia huuumoria mielenlaatuna, on unelmien ykkösenä.
- Anonyymi00022
Viinapullo on ainoa oikea, uskollinen kumppani. Kaikki muu on itsepetosta ja harhaa.
- Anonyymi00026
3,5 dln rakkaus on riittävä päivittäin.
5 dln rakkaus on jo liian suurta. Se vie maun suhteesta!
Sellainen joka viihtyisi yhtä paljon yksikseen kuin minäkin ja ymmärtäisi oman tilan tarpeeni. Varmaan joku toinen nepsy.
- Anonyymi00028
Ihastun naisissa käyttäytymiseen, itsetietoisuuteen, riippumattomuuteen, ajatteluun mitä nainen edustaisi. Nainen joka ei minua lähtökohtaisesti tarvitse, mutta silti haluaa tutustua on mielen herättävä asia.
Ulkonäkö, naisen historia yms. Tähän en voi kommentoida oikein mitään. Sillä joskus tuo ensimmäinen vie vallan, ja näkee naisen kauniina fyysisestä olemuksesta ja sen kunnosta riippumatta.
Toki toivomus kai olisi se jos voisi naisen voimillaan vielä kynnyksen yli kantaa ilman lisätreeniä:)
AV Tumma vaalea ruskea vai punatukkainen. Nyt on sopivasti vaan ei liikaa vaihtoehtoja. Näistä pystyy valitsemaan. Vastaan ruskea.
Ulkonäön puolesta
Nuori, kauniskasvoinen, piukkaperseinen, litteävatsainen kiinteärintainen, pitkä vaalea surffitukka.
Luonteen puolesta
Reilu, sosiaalinen, sivistynyt, sopivasti suurpiirteinen, heikomman puolella, ahkera, kokeilunhaluinen/utelias.- Anonyymi00035
No jaa, höpistään tähän nyt jotain...sopivan pehmo ja kimurantti just sieltä mistä pitääkin, mieleltään lämmin, seurassa viihtyvä
- Anonyymi00036
Vois olla Eero Aho Koskinen -sarjassa. Seksikkäin ikinä! Se ääni!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661