Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+sanonut,+että+kaikkia+noita+voi+kätyttää+samaan+aikaan+esim+km+korvaukset+ja++firman+auto.
"Jos+yrittäjä+kirjaa+oy:ssä+omia+ajoja+firman+ajoiksi+hän+tekee+laissa+rangaistavan+rikoksen."+Tiedän,+että+tätä+tehdään+ja+olen+tehnyt+itsekin.+Ei+tietysti+pydty+määrättömästi+tekemään,+mutta+paljon.
"Kaupunkiloma+messumatkaksi.+Kyllä+siellä+messuilla+pitää+vähintääkin+käydä+ja+kuitti+olla+tositteena+että+on+ostanut+messuilta+vähintään+kahvikupillisen"
Tottakai+pitää+olla.+Olen+useastikin+käynyt+messuilla+jossain+keskieuroopan+kaupungissa+ja+naisystävä+lennähtänyt+sinne+mukaan+.+Päivä+messuilla+ja+kaksi+kaupunkiin+tutustuen.+Hotellit+ja+omnat+lennot+firmalle.++Ei+myöskään+ole+ihan+sattumaa,+että+esim+viimeisin+tavarantoimittajan+myyntikokous+oli+Alicantessa.
Näistä+voi+vääntää+kättä+vainka+kuinka.+Totuus+on+kuitenkin+se,+että+yrittäjällä+on+paljon+suurempi+mahdollisuus+kätkeä+tulojaan+kuin+tavallisella+kansalaisella.+Olen+tehnyt+sitä+itse+ja+näen+sitä+ympärilläni+tapahtuvan+koko+ajan.
11.06.2018 14:22
Kannattaisiko+opetella+käyttämään+sitä+ehkäisyä.+Tietysti+nyt+alkaa+olla+jo+myöhäistä,+kun+on+jo+housuissa.+Onko+sinulla+mitään+hallintaa+itsestäsi?+Miten+olet+voinut+mennä+yhteen+naisen+kanssa,+joka+ei+hyväksy+tytärtäsi?
11.06.2018 13:14
Älä+hae+lapsellesi+isää,+vaan+itsellesi+kumppania.+Ehkä+sinun+pitäisi+asua+yhdessä+sen+miehen+kanssa,+jonka+kanssa+ajattelet+lapsesikin+tekevän
11.06.2018 13:08
"Ei+pysty+ostelemaan+päivittäisessä+käytössä+olevia+tavaroita+(kahvit,+vessapaperit+yms)+yhtään+sen+enempää+kuin+mitä+verottaja+kohtuulliseksi+katsoo"
Tavallinen+ihminen+ei+pysty+yhtään.
"Et+pysty+käyttämään+firman+autoa+omiin+menoihisi+yhtään+sen+enempää+kuin+ky+tai+tmi.+"+
Tavallinen+ihminen+ei+pysty+yhtään.+Itsellä+on+ainakin+ollut+auto+käytössä,+jota+on+käytetty+henkilökohtaisiin+ajoihin,+jotka+on+sitten+mierkitty+firman+ajoiksi.+Lisäksi+auton+hinnasta+voi+tehdä+poistoja
Firmassa+pystyy+myös+laittamaan+vaikkapa+kaupunkiloman+messumatkaksi.
Firmalle+voi+ostaa+vaikkapa+tietokoneen,+printterin,+puhelimen,+nettiliittymän,+kalusteita,+painepesurin,+ehkä+jopa+veneen,+mökin.+
Firman+kautta+voi+nostaa+verottomia+päivärahoja+ja+kilometrikorvauksia,+niin+paljon+kuin+omatunto+antaa+periksi.
11.06.2018 10:16
Avioliitto+ei+mitään+muuta,+mutta+hyvä+parisuhde+on+kyllä+positiivista.
11.06.2018 09:59
Ompa+miehesi+itselleen+sopan+keittänyt+epäonnistunnut+avioliitto+takana,+ja+melkein+aikuiset+lapset+ja+nyt+tulossa+taas+pieni+sinappikone+ja+kaikki+alkaa+alusta.+Vanha+vaimo,+joka+pompottaa+ja+uusi+,+joka+vaatii+huomiota.
Ei+ihme,+että+miehellä+menee+hermo.+Ennustan,+joko+riitaisaa+loppuelämää+tai+yksinhuoltajuutta.
11.06.2018 09:58
Huomaa,+että+äidinkielentunnit+on+jääneet+väliin,+kun+et+tajua+ison+ja+pienen+kirjaimen+eroa.
11.06.2018 09:45
"Ihoriippuvainen"
No+voihan+sen+noinkin+sanoa+:-D
11.06.2018 09:41
Jep+toki+noinkin+päin+on,+mutta+uskon,+että+häät+ja+naimisiin+meno+ovat+enemmän+naisten+juttu.+Vaikka+sinun+miehesi+on+hyvä+ja+kunnollinen,+niin+kehoittaisin+naisia+olemaan+varovainen+nopeasti+naimisiin+olevien+miesten+kohdalla.++Miehellä+voi+olla+narsistinen+halu+hallita+ja+kontrolloida.
11.06.2018 09:35
Kannattaisiko+joka+tapauksessa+asua+pari+vuotta+yhdessä+ennen+lastenhankintaa?+Vasta+pidempi+yhdessäasuminen+kertoo,+miten+se+parisuhde+tulee+sujumaan.
Minusta+mies+on+jämäkkä+ja+reilu,+kun+on+kertonut+selvästi+etukäteen,+millä+reunaehdoilla+yhteiselämä+onnistuu.
11.06.2018 09:30
Kovasti+ihmettelen,+että+mihin+tarvitset+muiden+mielipiteitä+tämän+asian++ratkaisemiseksi,+vai+oliko+vaan+tarkoitus+tulla+pilkkaamaan+pienimunaisia+miehiä.
Sinun+vaan+pitää+miettiä+sitä+yhtenä+mihen+huonona+puolena.+Se+voisi+olla+yhtä+hyvin+epäsiisteys,+liika+juominen,+kaljuuntuminen,+yksinkertaisuus+tms.+Mieti,+voitko+elää+sen+kanssa+ja+toimi+sen+mukaan.
Viitaten+aikaisempiin+kirjoituksiin,+voisin+sanoa,+että+kun+on+joskus+eronnut+löysäpilluisesta+naisesta+ja+sitten+tavannut+tiukan,+on+se+ero+tunteessa+aika+huomattava,+mutta+kuitenkin+se+on+loppujen+lopuksi+aika+pieni+osa+kokonaisuutta.
08.06.2018 09:35
Olin+naimisissa++16+vuotta+ja+parisuhteessa+saman+naisen+kanssa+25+vuotta.
Naimisiin+menin,+koska+nainen+tahtoi,+eikä+minulla+ollut+mitään+kovin+hyvää+syytä+olla+menemättä.
Näin+olen+muutenkin+käsittänyt+monesti+käyvän.+Nainen+tahtoo+naimisiin+ja+mioes+haluaa+välttää+draamaa+ja+suostuu.
Miksi+nainen+sitten+haluaa+niin+kovasti+naimisiin.+Luulen,+että+se+on+se+tunne,+että+sitten+ollaan+jotenkin+paremmin+sitoutuneita,+että+se+on+merkki+jostain+suuremmasta+rakkaudesta,+halutaan+näyttää+kavereille+jne.
08.06.2018 09:22
No+jos+koti+on+yhteinen,+niin+ei+mies+voi+vain+kieltäytyä+maksamasta.
Sinuna+ottaisin+yhteyttä+lakimieheen.+Vaikka+se+on+kallis,+niin+jo+yksi+soitto+lakimieheltä+voi+saada+miehesi+järkiin+Jos+olet+rahaton,+niin+oikeusavun+puoleen+voi+kääntyä.+Jos+mies+on+loppuun+asti+typerä+jääräpää,+voi+hän+hidastaa+asioita+ja+tehdä+ne+paljon+kalliimmaksi,+mutta+lopputulos+on+sama.
Voit+myös+kääntyä+lastenvalvojan+puoleen+ja+kysyä+apua.+Hänen+puoleensa+joudutte+kuitenkin+kääntymään+huoltajuussopimuksen+vahvistamista+varten.
06.06.2018 19:01
Onhan+tämä+asia+käyty+jo+moneen+kertaan+täällä+läpi+ja+laitan+enemmän+ranskalaisin+viivoin+näitä+miksi+ei.+Joidenkin+mielestä+nämä+eivät+ole+ongelma+ollenkaan.
-+et+ole+ikinä+yh-äidille+se+ykkönen,+vaan+lapsi+menee+edelle
-+yh-äidin+kanssa+on+mukana+aina+se+ex.+Exän++menot+tahdittavat+sinun+arkea+ja+lomia+halusitpa+tai+et.
-+pääset+pian+maksajaksi+(viimeistään+yhteenmuutettaessa)+toisen+miehen+lapsille
-+joillekin+ihmisille+se+vieraan+miehen+lapsia+hoitava+on+edelleen+se+aisuri+(alempiarvoinen)
-+raskaus,+imetys+ja+synnytys+runtelevat+naisen+kehoa+monin+tavoin
-+monilla+uusioperheillä+tulee+kiistaa+siitä,+mitä+ei-biologinen+vanhempi+saa+lapsille+sanoa+ja+mitä+ei.
06.06.2018 12:04
Niin,+mutta+missä+kohtaa+tyssää.+Jos+sinua+lähestytään,+niin+jossain+sen+lähestymisen+jälkeen+tapahtuu+jotain,+minkä+takia+asiat+eivät+etene.+Sitä+yritän+juuri+selvittää,+että+mikä+se+on+.
Ilmeisesti+ainakaan+ulkonäössäsi+ei+ole+mitään+vikaa,+koska+sinua+lähestytään+.+
Minun+veikkaukseni+on+liiallinen+passiivisuus.+Itse+olen+jättänyt+monelle+hyvinkin+kauniille+naiselle+soittamatta+/+viestittämättä,+koska+tuntuu,+että+se+aloitteenteko+jaa+minun+vastuulleni.+Samaan+viittaa+myös+sinun+lause+"Pitänee+hidastaa+tuota+omaa+liikkumista+ja+odotella,+jos+joku+alkaa+jutella.+;)"+Pitänee+odotella.
04.06.2018 13:20
No+sitten+viestisi+on+ristiriitainen.+Valitat,+että+miestä+ei+löydy+ja+kerrot+kuitenkin,+että+sinut+huomataan++ja+ilmeisesti+lähestytään.++Missä+kohtaa+sitten+alkaa+mennä+pieleen+?
04.06.2018 11:46
Oletko+sinä+aloittaja?+Kohdistin+sanani+aloittajalle.
04.06.2018 11:06
Joo,+miesten+mielestä+naisen+paino+ja+ympärysmitta+ovat+vain+numeroita.
04.06.2018 10:24
Kyllä+tuo+on+suuri+vale+tai+harha.+Ja+epäilenkin+jonkin+miehen+trollia.++Olisin+halukas+testiin,+jos+sinä+olet.+
Laitetaan+sinut+ja+perusmies+helsinkiläisen+baarin+tiskiin+nojailemaan+ja+katsotaan,+kumpi+saa+enemmän+aloitteita+illan+aikana.
04.06.2018 10:17
Kuulehan+aisankannattaja.
Lopeta+uskominen+naisen+valheisiin+ja+ala+käyttäytymään+kuin+mies,+jos+joskus+haluat+naisesi+kunnioituksen+saada.
Jos+on+jäänyt+kiinni+salasuhteessa+ja+petetty+haluaa,+että+pettäjä+käy+testeissä,+niin+ei+on+väärä+vastaus.
Nyt+näytät+sille+naisellesi+kaapin+paikan+ja+lopetat+tuon+vässykkänä+olemisen.+Kerrot+myös+tuon+miehen+puolisolle+heidän+suhteestaan.
01.06.2018 16:10
159 / 178