https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005703522.html
Nauroiko kukaan muu artikkelille?
Ensin pituus on vain numero mutta aina niin päin että nainen on huomattavasti lyhyempi? :D
Jos pituus olisi vain numero ja tasoja/tasoteoriaa ei olisi olemassa niin näkisimme huomattavasti erilaisempia pareja mitä nykyisin näemme..
Pituus on vain numero
68
834
Vastaukset
"Onko sillä väliä, onko kumppaniaan paljonkin lyhyempi tai pidempi? No ei todellakaan!"
Aivan varmasti sillä on väliä. Naiset vaativat aina että mies on heitä pitempi. Paitsi jos mies on todella rikas.
No ihan varmasti naista ei haittaa että mies on pidempi, koska se on naisilla miehille vaatimuksena.
Aivan kuten aloittajakin totesi.- Tavisnainenn
Mieshän ei vaadi naiselta mitään.
Tavisnainenn kirjoitti:
Kuka niin on väittänyt? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Yhtä tyhmä juttu lehdessä olisi sellainen jossa naiset kertoisivat huolettomina, miten ei yhtään haittaa vaikka mies on heitä paljon rikkaampi, koulutetumpi, urheilullisempi, älykkäämpi ja kaikeessa muussakin suhteessa parempi.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Ei tietenkään! :)
Ja ensimmäinen valkoritari tuli mielistelemään naisia kieli ruskeana.
super-atm kirjoitti:
Kuka niin on väittänyt? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Yhtä tyhmä juttu lehdessä olisi sellainen jossa naiset kertoisivat huolettomina, miten ei yhtään haittaa vaikka mies on heitä paljon rikkaampi, koulutetumpi, urheilullisempi, älykkäämpi ja kaikeessa muussakin suhteessa parempi."Oletko jotenkin yksinkertainen?"
Kannattaisi kysyä tätä ensin itseltäsi. Tuo Tavisnaisenn heitto oli 100% sarkasmia.super-atm kirjoitti:
Ja ensimmäinen valkoritari tuli mielistelemään naisia kieli ruskeana.
Rauhotu nyt.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
"Oletko jotenkin yksinkertainen?"
Kannattaisi kysyä tätä ensin itseltäsi. Tuo Tavisnaisenn heitto oli 100% sarkasmia.Tavisnainen ei ymmärrä mistään mitään.
super-atm kirjoitti:
Tavisnainen ei ymmärrä mistään mitään.
Kyllä hän ymmärtää ainakin sen, että sä syytät naisia siitä kun olet ilmeisesti lyhyempi mitä haluaisit olla.
Kyllä hän ymmärtää ainakin sen, että sä syytät naisia siitä kun olet ilmeisesti lyhyempi mitä haluaisit olla.
En syyttänyt. Etkä tiedä pituuttani.
Olet typeriä tulkintoja tekevä yksinkertainen juntti.super-atm kirjoitti:
En syyttänyt. Etkä tiedä pituuttani.
Olet typeriä tulkintoja tekevä yksinkertainen juntti."Etkä tiedä pituuttani."
En tiedäkään mutta onhan se nyt aika vitun selvää kaikille että tuo miesten suhteellinen lyhyys on sulle todella arka asia. Miksi näin olisi jos olisit tyytyväinen omaan pituuteesi?MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
"Etkä tiedä pituuttani."
En tiedäkään mutta onhan se nyt aika vitun selvää kaikille että tuo miesten suhteellinen lyhyys on sulle todella arka asia. Miksi näin olisi jos olisit tyytyväinen omaan pituuteesi?Yhyhyy snifff, kun siellä MiesJokaPuhuuPaskaa oikein hiiltyy ja alkaa änkyttää säälittävästi.
Mikä luulet olevasi? Voin kritisoida ihan mitä tahansa asiaa vaikka se ei minua mitenkään henkilökohtaisesti koskisi tai olisi minulle ongelma.
Puutun useinkin vääryyksiin, jotka eivät koske minua.super-atm kirjoitti:
Yhyhyy snifff, kun siellä MiesJokaPuhuuPaskaa oikein hiiltyy ja alkaa änkyttää säälittävästi.
Mikä luulet olevasi? Voin kritisoida ihan mitä tahansa asiaa vaikka se ei minua mitenkään henkilökohtaisesti koskisi tai olisi minulle ongelma.
Puutun useinkin vääryyksiin, jotka eivät koske minua.Ok. No kerro sitten, kuinka pitkä olet.
Ok. No kerro sitten, kuinka pitkä olet.
Miksi? Juuri sanoin ettei se liity asiaan, eikä ole sen suhteen ongelmaa.
Sano sitä missä asut, mikä on oikea nimesi, laita profiiliin oma kuvasi.
Vai onko nuo asiat sinulle jotain ongelmia? Mitä? Onko?super-atm kirjoitti:
Miksi? Juuri sanoin ettei se liity asiaan, eikä ole sen suhteen ongelmaa.
Sano sitä missä asut, mikä on oikea nimesi, laita profiiliin oma kuvasi.
Vai onko nuo asiat sinulle jotain ongelmia? Mitä? Onko?Ohhoh.
"Juuri sanoin ettei se liity asiaan, eikä ole sen suhteen ongelmaa."
Mikäli näin todella on, ei varmaankaan olisi mitään haittaa paljastaa noin yleisluontoista tietoa.
Mulla oli muuten alkuvaiheessa profiilikuvana täällä aito kuva itsestäni, mutta otin sen pois koska sille ei ollut enää tarvetta. Voin kertoa itsestäni lisäksi sen että asun pk-seudulla.Tavisnainenn kirjoitti:
Joo, miesten mielestä naisen paino ja ympärysmitta ovat vain numeroita.
Yogamies kirjoitti:
Joo, miesten mielestä naisen paino ja ympärysmitta ovat vain numeroita.
Eikö ne siten ole? Se on sitten eri asia miten ne numerot vaikuttaa..
- rrroope
Noin iso pituusero on naurettavan näköistä. Isi siinä ulkoiluttaa naapurin pikkutyttöä.
- noniinpäsonkin
Pankkitilin saldo on vain numero, sanoisi tähän Räikkösen emäntä.
- kimin.tavallisuus
Hyvä huomio.
"laskelmien mukaan Räikkönen on vuonna 2001 alkaneella F1-urallaan tienannut yhteensä noin 274 miljoonaa euroa." No mikä tää pointti nyt on? Että Kimi ei tarvitsisi rakkautta myös vaikka rikas onkin?
kimin.tavallisuus kirjoitti:
Hyvä huomio.
"laskelmien mukaan Räikkönen on vuonna 2001 alkaneella F1-urallaan tienannut yhteensä noin 274 miljoonaa euroa."Niin rikas että on saanu ihan ikioman metoo kiristäjän.. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Niin rikas että on saanu ihan ikioman metoo kiristäjän.. :D
Siis sen verran Kimin persoonaa tunnen että sitä ei oikeesti kiinnosta vitun vertaa jos joku randomi-eukko alkaa kinumaan siltä jotain taskurahoja.
Siis sen verran Kimin persoonaa tunnen että sitä ei oikeesti kiinnosta vitun vertaa jos joku randomi-eukko alkaa kinumaan siltä jotain taskurahoja.
No ei varmasti..
Ihme hommaa kun voidaan ilman minkäänlaisia todisteita haastaa oikeuteen ja pilata maine.
Sen verran tiedän että kuvaus sopii enemmän Mika Saloon.. Siitä uskosin. :DKonnaKettu kirjoitti:
No ei varmasti..
Ihme hommaa kun voidaan ilman minkäänlaisia todisteita haastaa oikeuteen ja pilata maine.
Sen verran tiedän että kuvaus sopii enemmän Mika Saloon.. Siitä uskosin. :DSalo on mun mielestä vähän ristiriitainen jätkä. Ikään kuin sillä olis jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa, vaikka siihen ei pitäis olla mitään syytä.
Salo on mun mielestä vähän ristiriitainen jätkä. Ikään kuin sillä olis jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa, vaikka siihen ei pitäis olla mitään syytä.
Joo pitää pönkittää omaa itsetuntoa nussimalla eukkoja vaikka on vaimoki.
Sama homma Palanderin kanssa.KonnaKettu kirjoitti:
Joo pitää pönkittää omaa itsetuntoa nussimalla eukkoja vaikka on vaimoki.
Sama homma Palanderin kanssa.Palanderista en tiedä paljoakaan.
KonnaKettu kirjoitti:
Pellejä molemmat. :D
Ei minusta. Hyviä tyyppejä molemmat :)
Ei minusta. Hyviä tyyppejä molemmat :)
Palanderin luonne vaikuttaa sellaiselta leikkisältä, sillä on yleensä sellainen pilke silmäkulmassa. Kun taas Salon olemus on paljon, paljon enemmän tosikkomaisempi.
Palanderin luonne vaikuttaa sellaiselta leikkisältä, sillä on yleensä sellainen pilke silmäkulmassa. Kun taas Salon olemus on paljon, paljon enemmän tosikkomaisempi.
Palanderilla on kauhea miellyttämisen halu..
Pyrkii olemaan valokeilassa.
Kauhea homma kun ei joku tykkää. :DKonnaKettu kirjoitti:
Palanderilla on kauhea miellyttämisen halu..
Pyrkii olemaan valokeilassa.
Kauhea homma kun ei joku tykkää. :DEnpä tiedä... varmaan kärjistät nyt jonkun verran.
Julkisuudessa moni ihminen käyttäytyy eri tavalla kuin suljetuissa piireissä. Ootko useinkin käyny Kallen kanssa kaljalla?
- naisen.logiikka
Vauva AV-palstalla on pitkä ketju jossa kysytään naisten toivomaa pituuseroa miehen välillä ja siellä kaikki naisten vastaukset menee niin että nainen toivoo 10-30cm pitempää miestä.
En nähnyt siellä ainuttakaan vastausta jossa nainen olisi toivonut itseään lyhyempää miestä. Äärimmäisen harvinaista oli myös se että nainen olisi tyytynyt samanpituiseen mieheen.
Jos pituus olisi vain numero niin sittenhän naiset toivoisivat myös itseään lyhyempiä miehiä yhtä usein kuin pitempiä.- jddgldjjgdjgd
Miksi joku ehdointahdoin toivoisi jotain, joka on melko epätodennäköistä löytyä juuri itselleen sopivalta kumppanilta?
Jos ns tavisnainen toivoisi itseään lyhyempää miestä (tai peräti vaatisi) niin aika heikoille jää.
Naiset useimmiten ovat lyhyempiä keskiarvoltaan verraten kotimaansa miehiin..
Itse kokeilin kerran ihan piruuttani ja sillä hetkellä ärsyyntyneenä, lopullisesti urputtajiin, pistää ihannemiehen pituusrajaksi 1,6m. Sen yli menevät rajoitin etteivät voi ottaa yhteyttä enkä ottaisi siis minäkään vaikka kuinka sopivan ja mukavan oloisia miehiä näkyi olevan "linjoilla".
En löytänyt yhtäkään reilun puolen vuoden aikana.. :/
Eli yksin jäisi valtaosa tämänkin maan naisista, jos olisi rajoitettu ettei itseään pidempiin miehiin saa edes vilkaista/tutustua.. :D
Ihmisissä kun on muutakin kuin se pituus tai ulkonäkö.. Se kuuluisa "kemia" eli tunne yhteenkuuluvuudesta ja on hyvä olla sen henkilön lähellä jne. Tätähän EI osaa kuvitella ne, jotka eivät itse ole ikinä muuta ajatelleet kuin sitä p*llua tai ulkonäköä muissa ihmisissä. ;)
Tottakai joillain on hyvinkin tarkat kriteerit niist perusehdoista, jotka heidän päässään kuuluu kumppaniehdokkaan täyttää mutta mitä sitten? Meillä on se vapaatahto. Sen mukaan menee elämä.. Jotkut jää yksin ja toiset ei.
Jokaisella on tässä maassa vapaus valita ja tykätä mistä nyt kukin mieliikin. :)
(En minäkään riehu kun n. 99.5% miehistä ihailee pullukoita ja isotissisiä naisia.. He eivät ole sopivia silloin minulle ja se siitä. )
Ei siinä tarvi mitään tasoteorioita..
Naiset ettii pesän puolustajaa..
Vaikkakin sellasta ei enää tarvi niin naisilla se tarve on geeneissä.- rprptt
Pesän puolustajaa ei enää tarvi mutta harmi että se on jäänyt geeneihin, nyt kokoeron turvin hakataan naisia.
rprptt kirjoitti:
Pesän puolustajaa ei enää tarvi mutta harmi että se on jäänyt geeneihin, nyt kokoeron turvin hakataan naisia.
No naisista on tullu epänaisellisia rettelöitsijöitä..
Turpaakaan ei osata tukkia..
Eukko jahtaa ympäri taloa ja kälättää.
Mitäs muutakaan siinä voi tehdä kuin vetää pataan. :DWwuwuw kirjoitti:
Ei ihmisillä ole pesää.
Oon aina kuvitellu sut kanaemoksi..
Haudot munia pesässä ja kotkottelet ketuille. :D
- age.is.just.a.number
Mun mielestä naisen ikä on vain numero.
Itse olen 32v mutta jos nainen on 16v niin se ei haittaa yhtään! - Tavismies42
Varsinkin tavis naiset vaatii 20 cm pidempää miestä. 166 cm tavis mies ei kelpaa 166 cm tavis naisille. Tavis naiset vaatii komeaa pitkää miestä. Naisten pinnalisuus ei ole saavuttanu vielä huippuaan, kerran yks nainen sanos että haluaa 185 cm miehen vaikka nainen oli 155 cm.
- Sksjdjdlaöfj
No pitkä mies vaan sytyttää (kuten miehet sytyttää hoikka nainen)
Mutta ei se mikään pakkomielle ole (toisin kun täällä palstalla hoikka nainen)
En ole koskaan antanut pakkeja pituuden takia, yksi mies ollu vissiin pari senttiä minua lyhyempi (täällä palstalla taas pyhitetään koko elämä yksinoloon kun pullukka tyty ei kelpaa)
Menin naimisiin saman mittaisen kanssa. Pituus on plussa vaikka ei sillä rakkauden kanssa ole mitään tekemistä, ts sillä ei omissa suhdejutuissa ole ollut painoarvoa. Eli olisi kivaa jos mies kehen rakastun olisi pitkä, mutta kun ei ollut niin sitten ei ollut. Ihanaa on kun 7 vuoden yhdessäolon jälkeen aamupusu notkauttaa polvet veteläksi. Ei siinä pituutta mietitä.- hjfghfghfghfg
"No pitkä mies vaan sytyttää (kuten miehet sytyttää hoikka nainen)"
Vertaus on erittäin epäreilu koska nainen voi tehdä itsensä hoikaksi. Mies ei voi kasvaa pitkäksi. - Sksjdjdlaöfj
hjfghfghfghfg kirjoitti:
Vertaus on erittäin epäreilu koska nainen voi tehdä itsensä hoikaksi. Mies ei voi kasvaa pitkäksi.No mitäs sitten vaikka onkin epåreilu. Aika harva nainen EHDOTTOMASTI vaatii pitkän miehen, se olisi kiva mutta lyhyempikin käy. Nainen ymmärtää ettei se pituus ole tae hyvästä miehestä ja olankohautuksella ohittaa pituusihanteen jos kiva mies on lyhyempi. Mies taas jättää väliin muuten itselleen täydellisen naisen kun naisella on ylipainoa ja mielummin jurottaa yksin ja vihaa kaikkia naisia.
- hjfghfghfghfg
Sksjdjdlaöfj kirjoitti:
No mitäs sitten vaikka onkin epåreilu. Aika harva nainen EHDOTTOMASTI vaatii pitkän miehen, se olisi kiva mutta lyhyempikin käy. Nainen ymmärtää ettei se pituus ole tae hyvästä miehestä ja olankohautuksella ohittaa pituusihanteen jos kiva mies on lyhyempi. Mies taas jättää väliin muuten itselleen täydellisen naisen kun naisella on ylipainoa ja mielummin jurottaa yksin ja vihaa kaikkia naisia.
"No mitäs sitten vaikka onkin epåreilu"
Tyypillinen naisen suhtautuminen asiaan jossa heillä on se etu..
Naiset ei selkeästi kannata tasa-arvoa tässä maailmassa.
En usko että kukaan mies jättää väliin muuten täydellistä naista jos hänellä on ylimääräistä painoa, naisen liikakiloista voidaan hankkiutua eroon yhdessä. Toivoa sopii tosin että nainen pysyy vielä hoikkanakin miehen rinnalla eikä käytä häntä vain personal trainerina ja tason-nousun alustana. - dlflglhkjj
Sksjdjdlaöfj kirjoitti:
No mitäs sitten vaikka onkin epåreilu. Aika harva nainen EHDOTTOMASTI vaatii pitkän miehen, se olisi kiva mutta lyhyempikin käy. Nainen ymmärtää ettei se pituus ole tae hyvästä miehestä ja olankohautuksella ohittaa pituusihanteen jos kiva mies on lyhyempi. Mies taas jättää väliin muuten itselleen täydellisen naisen kun naisella on ylipainoa ja mielummin jurottaa yksin ja vihaa kaikkia naisia.
Kaikki naiset ei sitä ymmärrä että pitkä mies ei ole aina se mukavin vaihtoehto. Tärkeämpää on että saa esitellä sitä toisille, julkisivu on tärkeämpää aika monelle kuin mukava yhdessäolo.
Kulissiliitot ovat yleisiä mutta naiset hoitavat sitten romantiikan ja erotiikan vieraan kanssa kun julkisivu on kunnossa. hjfghfghfghfg kirjoitti:
Vertaus on erittäin epäreilu koska nainen voi tehdä itsensä hoikaksi. Mies ei voi kasvaa pitkäksi.Onko joku väittänyt, että tasoteoria olisi reilu?
- dfsfsfdfs
hjfghfghfghfg kirjoitti:
"No mitäs sitten vaikka onkin epåreilu"
Tyypillinen naisen suhtautuminen asiaan jossa heillä on se etu..
Naiset ei selkeästi kannata tasa-arvoa tässä maailmassa.
En usko että kukaan mies jättää väliin muuten täydellistä naista jos hänellä on ylimääräistä painoa, naisen liikakiloista voidaan hankkiutua eroon yhdessä. Toivoa sopii tosin että nainen pysyy vielä hoikkanakin miehen rinnalla eikä käytä häntä vain personal trainerina ja tason-nousun alustana.Tiedän montakin miestä jotka on jättäneet välistä ylipainoisen joka muuten oli täydellinen.
Kyllähän se pienikokoisella naisella kelpaa käpertyä mun kainaloon muuten vaan olemaan. :D
- Kaisanoasaa
Pullukka tytöt haluaa top 10 miehen.
Kaikki haluaa, mutta oman taulukkonsa mukaan määritellyn, top 10 voi sisältää erilaisia asioita ja ominaisuuksia. ☺️
Esim kaverien miehet eivät koskaan ole olleet mun top 10 taulukon mukaisia..
.. Niin kuin moni muukin asia, jos nyt aletaan Saivartelemaan.. ;P
.. Jopa ne asiat joita ei Yleensä Välttis Numeroiksi muuteta/mielletä.. ;DJaahas... se koko keskustelu Lovekissistä oli ylläpidolle näköjään liikaa :D
Nojaa, onko se huimasti kun mies on 172cm ja nainen 166 cm? Olen ollut monet kerrat ihastunut alle 175cm mieheen, niin en käsitä mikä on tässä prpbleema? Ehkä jos ihastuisi vain 180cm miehiin aina, vois jo käsittääkin...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256