Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3552

1. Oletko+sama+tyyppi,+joka+kirjoittelee+tuolla+toisella+palstalla+ihan+ärsyttävyyteen+saakka.+Aina+perusteluna+olin+näennäistieteellinen+selitys.+En+muista+palstaa,+mutta+joskus+törmäsin.No+itse+asiaan.+Noinhan+se+menee+ja+kyseessä+on+lähes+itsestäänselvyys.+Ensiksi+rakastutaan+ulkonäköön,+mutta+suhteen+jatkon+ratkaisevat+henkiset+ominaisuudet.Määrittäisitkö+henkevyyden?Ja+seuraavaksi+näyttäisitkö+sen+tilaston,+jossa+sanotaan,+että+kauneus+ja+henkevyys+kasautuvat+tilastollisesti+samoille+ihmisille?Jos+asia+olisi+noin,+niin+sehän+puolustaisi+ihmisten+vaistomaista+tarvetta+etsiä+kaunista/komeaa+kumppania,+koska+ne+olisivat+automaattisesti+henkevämpiäkin+(mitä+se+sitten+ikinä+tarkoittaakin).+Tosin+esimerkkisi+todistaa+toista.+Esimerkkisi+nainen+ei+kauneudestaan+huolimatta+pystynyt+eläytymään+toisten+asemaan,
  2. Minä+olen
  3. ok,+ymmärrän
  4. "Salilla+käynti+ei+ole+ainoa+tapa+olla+liikunnan+harrastaja"+eikä+sellaista+ainakaan+tässä+ketjussa+kukaan+ole+väittänytkään."Monipuolista+kroppaa+kuormittavaa+voi+tehdä+ulkonakin"+No+mitä+sinä+teet+sitten+ulkona,+joka+kuormittaa+monipuolisesti+kroppaa?"lopultakin+se+on+ruokavalio,+joka+pitää+hyvässä+kuosissa."+Ruokavalio+on+se,+joka+pitää+sinut+normaalipainoisena+tai+ei,+mutta+silti+voit+olla+ns+laiha+läski,+joka+on+kyllä+normaalipainoinen,+mutta+lihakseton+löysävartaloinen.+Se+on+melkein+pahempi,+kuin+olla+pullukka.