Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+sama+tyyppi,+joka+kirjoittelee+tuolla+toisella+palstalla+ihan+ärsyttävyyteen+saakka.+Aina+perusteluna+olin+näennäistieteellinen+selitys.+En+muista+palstaa,+mutta+joskus+törmäsin.
No+itse+asiaan.+Noinhan+se+menee+ja+kyseessä+on+lähes+itsestäänselvyys.+Ensiksi+rakastutaan+ulkonäköön,+mutta+suhteen+jatkon+ratkaisevat+henkiset+ominaisuudet.
Määrittäisitkö+henkevyyden?
Ja+seuraavaksi+näyttäisitkö+sen+tilaston,+jossa+sanotaan,+että+kauneus+ja+henkevyys+kasautuvat+tilastollisesti+samoille+ihmisille?
Jos+asia+olisi+noin,+niin+sehän+puolustaisi+ihmisten+vaistomaista+tarvetta+etsiä+kaunista/komeaa+kumppania,+koska+ne+olisivat+automaattisesti+henkevämpiäkin+(mitä+se+sitten+ikinä+tarkoittaakin).+Tosin+esimerkkisi+todistaa+toista.+Esimerkkisi+nainen+ei+kauneudestaan+huolimatta+pystynyt+eläytymään+toisten+asemaan,
26.03.2018 09:53
Jos+tällä+naisella+on+holhooja,+niin+kysy+siltä,+jos+ei+ole,+niin+nainen+on+vapaa+päättämään+omista+asioistaan.
Ehkä+kuitenkin+olisi+syytä+melko+pian+keskustella+vaikka+hänen+vanhempiensa+kanssa.
26.03.2018 09:38
Olette+laiskoja+vastaajia.+Linkitätte+vaan+sen+sijaan,+että+laittaisitte+sanat+ja+analysoisitte.
26.03.2018 09:33
Tuossa+viikonloppuna+kuulin+baarissa+Spice+Girlsin+Wannaben+ja+tajusin,+ettäsiinähän+toistetaan+tätä+mitä+naise+nykyään+haluavat:+
"If+you+want+my+future,+forget+my+past..."
25.03.2018 21:26
Minä+olen
25.03.2018 21:17
Voi+se+seksi+hiipua+muutenkin.+Itse+ajattelin+60v+jälkeen+keskittyä+kalastamiseen.
25.03.2018 11:32
Aika+moni+mies+on+ollut+jossain+elämän+vaiheessa+ATM.+Onneksi+ikä+ja+varallisuus+nostavat+useimmilla+tasoa.
24.03.2018 14:20
Eihän+se+ollut+fakta+vaanmielipide.+Minusta+pullukka+voi+olla+miellyttävämpi+katsella+kuin+laihaläski.
24.03.2018 11:02
Tämähän+on+todella+hyvin+palstateorioiden+mukainen+kuten+NAL+tuossa+sanoi.+Olen+samaa+mieltä+Satun+kanssa+kanssa+siitä,+että+nuori+mies,+vanha+nainen+on+WIN+WIN+molemmille.
Hän+kyllä+käy+vähän+sääliksi,+pyöriessään+nuorten+miesten+kullikarusellissa,+vaikka+haluaisi+muuta,+mutta+miehet+eivät+halua.
"Vakavan+parisuhteen+Satu+kyllä+haluaisi,+"
"Suhde+päättyi,+koska+mies+halusi+löytää+ikäisensä+naisen,+jonka+kanssa+perustaa+perhe."
"Se+on+varjopuoli+tässä.+Mies+haluaa+kuitenkin+lapsia+ja+perheen,+eikä+se+ole+mahdollista+minun+kanssani.+Hän+on+käynyt+treffeillä+ja+etsii+samalla+omanikäistään+naista+vakavaan+parisuhteeseen"
"he+sanovat+myös,+etteivät+halua+kehittää+tunteita+ihmistä+kohtaan,+joka+ei+ole+potentiaalinen+parisuhdekumppani.
-+Yksi+päälle+parikymppinen+mies+kirjoitti+minulle,+ettei+hänen+pitäisi+tapailla+minua.+Jotkut+nuoret+miehet+soittelevat+minulle+pitkänkin+ajan+jälkeen,+että+voisimmeko+taas+nähdä"
Ja+edelleen+hän+kuvittelee+itsensä+nuoremman+miehen+kanssa+parisuhteessa:
"+En+ole+tavannut+ketään+vapaata+ja+mielenkiintoista+omanikäistäni+miestä.+Kolmekymppisten+miesten+kanssa+minulla+menee+hirveän+hyvin+yksiin+harrastukset+ja+kiinnostuksenkohteet."
24.03.2018 10:50
Ehkä+tämä+auttaa+tunnistamaan+https://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
23.03.2018 15:45
"Kyllä+miehen+tulee+osata+maksaa+elämisestä+puolet"
Mihin+on+jäänyt+se,+että+kumpikin+maksaa+tulojensa+suhteessa,+jota+täällä+suositellaan+aina,+jos+nainen+on+pienempituloinen?
Jos+miehelläsi+ei+ole+mitään+fyysistä+tai+psyykkistä+vikaa,+niin+ei+ole+mitenkään+liikaa+vaadittu,+että+hän+käy+kokopäivätyössä.
Jos+hän+on+kotona,+ei+sinulle+kuuluisi+juuri+kotitöitä+jäädä+tehtäväksi.
Onko+miehestä+tullut+yhtäkkiä+tuollainen,+vai+milloin+tuo+on+alkanut?
23.03.2018 15:23
Päin+vastoin.+Minun+mielipteenihän+ovat+maltillisia.+Puutuin+alunperin+aloittajan+kirjoitukseen:+"salilla+käyvä+trenditietoinen+meetoo+missi"+.+En+näe+vikaa+salilla+käymisessä,+enkä+metoo+kampanjassa.
Uskomatonta,+että+on+ihmisiä,+joita+dissataan+heidän+terveellisen+harrastuksen+takia,+tai+sen+takia,+etteivät+he+suostu+jonkun+sian+ahdisteltavaksi.+
Luulen+kyllä+tunnuistavani+ihmistyypin,+jota+AP+tarkoittaa.+Olen+kerran+itsekin+eksynyt+samaan+sänkyyn+ns.+salikissan+kanssa+(käyn+itsekin+salilla)+ja+seksikin+tuntui+olevan+naiselle+yksi+suoritus.+En+voi+kuitenkaan+sanoa,+ettei+hänen+vartalonsa+olisi+ollut+jumalainen+ja+hänellä+nimenomaan+oli+kurveja:+kapea+sieltä+mistä+pitikin+olla+ja+pyöreä+taas+juuri+oikeista+paikoista.
Kehottaisin+kuitenkin+kaikkia+naisia+ikään+ja+kokoon+katsomatta+tekemään+monipuolista+voimaharjoittelua+pari+kertaa+viikossa,+joko+salilla+tai+sen+ulkopuolella.+Salilla+se+on+helpointa.
23.03.2018 14:19
Sanoisin,+niille+naisille,+jotka+etsivät+sitä+"kunnollista+ja+oikeaa"+miestä,+niin+ensimmäinen+merkki,+jota+kannattaa+varoa+miehessä+on+liian+hyvät+kuvat.
Se+vaan+on+niin,+että+yhtään+kloppi-ikäistä+vanhempi+kunnon+mies+suomessa+ei+yleensä+osaa+ottaa+hyviä+selfieitä+itsestään,+eikä+oikein+osaa+/tykkää+muutenkaan+poseerata+kuvissa.
Naisten+kuvat+alkavat+olla+yhä+kauempana+todellisuudesta,+vaikka+ainahan+naiset+ovat+viihtyneet+peilin+edessä+paremmin+ja+meikanneet+ja+oppineet+esim+kääntämään+itseään+niin,+että+näyttävät+mahdollisimman+laihoilta.
23.03.2018 14:02
Ehkäpä+on,+mutta+ei+ole+niitä+naisia.+EIvätkä+ne+maaseudunkaan+miehet+välttämättä+halua+niitä+perseviä+hieltä+haisevia+naisia+https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/talle-maajussille-sateli-kritiikkia-somessa-sai-neuvon-viime-kauden-osallistujalta-ala-lue-naita-kommentteja/6805916#gs.b02c2sk
23.03.2018 13:09
"Kaikki+eivät+halua+muokattua+kehoa+tai+viihdy+kuntosaleilla.+Mielestäni+on+tärkeintä,+että+jokainen+löytää+oman+lajinsa,+olipa+se+sitten+lentopalloa+tai+purjehdusta.+Itsestään+huolehtiva+ihminen+on+tyytyväinen+niin+henkisesti+kuin+ruumiillisesti."
Juu+eivät+halua.+Kaikki+eivät+myöskään+halua+opiskella+tai+tehdä+töitä+vaikka+se+olisi+miten+hyväksi.
On+tietysti+parempi,+että+harrastaa+jotain+liikuntaa,+kuin+ei+mitään+liikuntaa,+mutta+tosi+asia+on,+että+todella+harva+liikuntalaji+on+yksinään+täydellinen.+Useimmat+aerobiset+lajit+tarvitsisivat+tuekseen+lihaskuntoharjoittelua+ja+myös+toisinpäin,+mutta+kuten+sisätautiopin+dosentti,+erikoislääkäri,+ylilääkäri+Jan+Sundel+on+sanonut,+lihakset+sinut+sieltä+sängyn+pohjalta+nostavat+vanhana+ylös.++
Voisi+varmaan+myös+sanoa,+että+on+tärkeää,+että+jokainen+löytää+myös+oman+tapansa+syödä,+mutta+on+myös+faktaa,+että+joku+tapa+on+parempi+kuin+toinen.
23.03.2018 13:06
ok,+ymmärrän
23.03.2018 12:53
"Ai,+oot+siis+sitä+mieltä,+jos+joku+nainen+tykkää+seksistä+ja+on+sitä+harrastanut+useamman+miehen+kanssa+ennen+suhun+tutustumista,+nainen+on+automaattisesti+huono+parisuhteessa,+vai?"
Periaatteessa+kyllä.+Jos+naisen+(tai+miehen)+parisuhdehistoria+on+kovin+värikäs,+kertoo+se+minun+mielestän+jonkinlaisesta+huomiohakuisuudesta+ja+en+usko,+että+se+poistuu,+kun+tapaa+sen+oikean.+Se+voi+vajota+taka-alalle+muutamaksi+vuodeksi+parisuhteen+alussa+ja+perheen+perustamisen+aikoihin,+mutta+ei+perusluonne+muutu.+Tässä+nyt+en+puhu+muutamasta+yhden+yön+suhteesta+vaan+suuresta+määrästä.
"Päteekö+sama+toisin+päin,+35v+mies+jolla+on+ollut+paljon+irtosuhteita,+on+sitoutumis-kammoinen+paskajätkä,+vai+onko+oikeesti?+"
No+kyllä+minusta,+mutta+se+jää+naisten+päätettäväksi.+Valitettavasti+monet+naiset+vain+suosivat+kokeneita+miehiä.+Mistä+tuo+suosiminen+johtuu,+ei+ole+varmaan+yhtä+selitystä.+Miehelle+pitempi+sinkkuaika+ja+useat+suhteet+selittyvät+ehkä+helpommin+biologialla,+kuin+naisille.
23.03.2018 12:31
Niinpä,+koska+tuon+ikäinen+on+lapsi,+mutta+odota+5+vuotta,+niin+sitten+se+ei+ole+sairasta.+Siihen+ajatukseen+kaikki+missikisat+ja+muut+nuorten+naisten+valtaamat+kauneuskilpailut+perustuvat
23.03.2018 12:12
Onnea+vaan+etsinnässä,+koska+niiden+ihmisten+osuus+vähenee+koko+ajan.
23.03.2018 12:08
"Salilla+käynti+ei+ole+ainoa+tapa+olla+liikunnan+harrastaja"+eikä+sellaista+ainakaan+tässä+ketjussa+kukaan+ole+väittänytkään.
"Monipuolista+kroppaa+kuormittavaa+voi+tehdä+ulkonakin"+No+mitä+sinä+teet+sitten+ulkona,+joka+kuormittaa+monipuolisesti+kroppaa?
"lopultakin+se+on+ruokavalio,+joka+pitää+hyvässä+kuosissa."+Ruokavalio+on+se,+joka+pitää+sinut+normaalipainoisena+tai+ei,+mutta+silti+voit+olla+ns+laiha+läski,+joka+on+kyllä+normaalipainoinen,+mutta+lihakseton+löysävartaloinen.+Se+on+melkein+pahempi,+kuin+olla+pullukka.
23.03.2018 12:06
167 / 178