Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän raha ja valta tekee haluttavuutta miehelle Case Matti Vanhanen
26.08.2023 18:18
Totta. Tyhmyyden vastakohta taitaa olla älykäs.
Lihavuus ei siis vähennä tämän tutkimuksen mukaan älykkyyttä, vaan oppimiskykyä. Eli onko pitkän aikaa alennetun oppimiskyvyn omaavat ihmiset vähemmän viisaita?
25.08.2023 09:58
No en voi sanoa juuri tehneeni niin. Mulla on jonkinlainen kontrolli päällä humalassakin
Sinkut palstalle sopii varmaan, että jossain Mummotunnelissa on joskus tullut ehkä harrastettua turhan intiimiä kanssakäymistä naisen kanssa kaikkien näköpiirissä.
24.08.2023 14:36
Yksi neuvo. Pinnallisia naisia löytyy pinnallisesta ympäristöstä. Mitä enemmän menee tapaamispaikkoihin jotka ovat muotia sitä pinnallisempia ihmisiä löytyy. Muodikkaimmat yökerhot ja terassit vs perinteisemmät. Pinnalla olevien pop bändien konsertit vs pitkän linjan artistit.
Työpaikoista pinnallisimmat naiset löytyvät luultavasti muotialoilta ja rahakkailta aloilta kuten media ja laki, kun taas esim raksoilta voi löytyä vähemmän pintaliidosta välittäviä.
Kannattaa hakeutua harrastuksiin jotka perustuvat vapaaehtoisuuteen ja toisten auttamiseen, kuten vaikkapa Unicef, SPR, Partio, luonnonsuojelu jne, niin niistä löytyy enemmän naisia, jotka ottavat ihmisen ihmisenä.
24.08.2023 09:25
Ei kuollutkaan teehen tai pudonnut avoimesta ikkunasta, niin kuin yleinen kuolinsyy poikkiteloin asettuneilla on.
Putinilla on muuten hieno taktiikka oman lähipiirinsä suhteen. Ensiksi annetaan ymmärtää, ettei niin väliä, jos oikaistaan vähän säännöissä ja ja taivutetaan lakeja, mutta myöhemmin jos et enää tanssikaan Putlerin pillin mukaan voidaan noita käyttää todistaana ja antaa 30 vuoden tuomio.
24.08.2023 09:16
No toisinpäin tämä menee niin, että kun olen laittanut joskus Tinderiin ilmoitusta, ja ilmoittanut, että en etsi vakavaa suhdetta, vaan FWB/Netflix & Chill tyyppistä seuraa, minuun on kuitenkin ottanut yhteyttä naiset, joilla on profiilissa, etteivät hae yhden illan seuraa.
Olen asiaa jopa heiltä suoraan kysynytkin ja vastaus on ollut, että sitä oikeaa odotellessa lyhyemmätkin jutut käyvät.
23.08.2023 09:54
Minusta on kummallista että sinun täytyy päästä jotenkin solvaamaan toista, vaikka hän vain kertoi omista kokemuksistaan, ei yleistänyt ei haukkunut ketään.
Minusta toisaalta on kummallista, että kun kertoo, että on suhteita huomattavasti nuorempien naisten kanssa, on monilla (yleensä naisilla) tarve päästä sanomaan, että ei ole mahdollista ja nuo naiset ovat varmasti jotenkin uhreja.
Tuntuu olevan niin, että hyväksytään homosuhteet, transsuhteet, polygamia, ryhmäseksi jne, mutta jos parilla on suuri ikäero, mies leimataan pedofiiliksi tai ainakin siihen taipuvaiseksi ja nainen on tyhjäpää tai rahan perässä ja vähintäänkin hänellä on jotain isä-ongelmia.
23.08.2023 09:22
Hmm, mahdoinkohan antaa väärän kuvan. Minun kohdallani tutustuminen huomattavasti nuorempiin naisiin tapahtuu yleensä tanssilattialla tai baaritiskillä ja lähtee liikkeelle jostain kommentista kuten "toi ananaslonkero näyttää olevan tosi suosittu" tai "tää bändihän on miksattu päin helvettiä". Yleensä tuollainen riittää. Jos nainen tarttuu keskustelunaiheeseen jos on kiinnostunut. Itse en yhtään jaksa prinsessoja ja kuningattaria, jotka pitää vietellä.
Eilen muuten eräs n. arviolta 25-30 vuotias nainen samalla iltakurssilla, jossa työskentelimme parina, valitteli, että hän oli jättänyt takkinsa töihin. Tarjouduin antamaan oman neulepaitani hänelle lainaan ja hän ehdotti, että palauttaa sen minulle kotiin tänään tai huomenna illalla, vaikka sanoin, että ensi maanantaina kurssilla riittää.
Jos vanhat merkit paikkansa pitää tuosta kehittyy jotakin.
23.08.2023 09:14
Öö mistä tuollaisen johtopäätöksen vedät?
23.08.2023 08:58
Voit sitä kutsua noinkin. Minusta on pelkästään järkevää, etten tuhlaa aikaa toivottomiin tapauksiin.
22.08.2023 15:45
"Kuinka niin olet huomannut? Olet kokenut? Vai luulet?"
En ole kuullut, että tuosta aiheesta olisi tehty tieteellistä tutkimusta, joten kyllä tuo jää minun epätieteellisten omien kokemusten varaan.
Tyttöryhmästä herrasmies voi "löytää" seuraa helposti, usein saattaa syntyä kilpailutilannekin (tai mies voi sen synnyttää).
Et tainnut nyt ymmärtää asian pointtia. Tuo sinun väittämäsi tilanne pitää paikkansa niin sanotussa normaalissa tapauksessa. Jos kuitenkin on niin, että 9/10 tytöstä ei ole kiinnostunut 25 vuotta vanhemmasta miehestä ja osa jopa pitää tuollaista kiinnostusta perverssinä, ei se ryhmän ainoa tyttö, joka oikeasti on aidosti kiinnostunut kovin helposti ilmaise perverssiyttään.
"Yksinäisen tytön valloittaminen edellyttää paljon taitoa ja kokemusta."
Jos ihminen on baarissa hän on lähtökohtaisesti tullut jotain sinne hakemaan. Harvoin tosiaan naiset täysin yksin ovat, mutta jos nainen on vaikka parhaan kaverinsa kanssa, on homma paljon helpompi, koska kaveri jo luultavasti tietää mistä paras kaveri pitää.
22.08.2023 15:43
Tottakai pidän mahdollisena ja suurinta osaa ei kiinnostakaan.
Sanoisin omalla kohdallani kun itse olen 50+, että jos menen baariin, niin nelikymppisistä naisista on kiinnostunut yli puolet (ei siis tarkoita, että hyppäisivät sänkyyn, vaan esimerkiksi luovat katseita)
kolmekymppisistä ehkä 30%
Kaksikymppisistä naisista alle 10%
Komea vanhempi mies herättää uteliaisuutta varsinkin kun hän muistuttaa jotakin filmitähteä https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Floppukiri.wordpress.com%2Ftag%2Fseksi%2Fpage%2F2%2F&psig=AOvVaw0zJEHY4gYIog_FFOfPFooc&ust=1692784525390000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBAQjRxqFwoTCMCpqPT_74ADFQAAAAAdAAAAABAI
22.08.2023 12:58
". Näillä miehillä on houkutus hyödyntää asemaansa, ja internetin anonymiteetti poistaa sosiaaliset estot halujen toteuttamiselta”, Rotkirch sanoo."
Olen huomannut tämän anonymiteetin edut vähän toisin.
Jos tällaisella vanhemmalla miehellä on tähtäimessä itseään huomattavasti nuoremmat (20+) naiset, on hyvin epätodennäköistä, että saisin sellaista iskettyä naisjoukon keskeltä, koska ryhmäpaine ajaa vanhemmista miehistä pitävän naisen olemaan niin kuin kaverinsa.
Jos nainen on sen sijaan yksin, ovat mahdollisuudet paljon paremmat.
22.08.2023 12:42
Kyllä. Netissä on kuitenkin jo saavutus päästä tapaamaan naista. Lisäksi ei tule ainakaan ulkonäön suhteen suuria yllätyksiä , kun rypyt, makkarat ja kaksoisleuat näkyvät jo ennen kuin päätät edes mennä juttelemaan.
Lisäksi jos sinusta ei ole oikein hyviä valokuvia tai olet huono kirjoittamisessa, pääset esittämään todellisen itsesi. Jos siinä sitten tulee pakit, niin ei jää jossiteltavaa.
Enivei. Minusta Viinamiehellä on sanomaa, vaikka vähän liioiteltunakin.
En väheksyisi ollenkaan baaritapaamisia. Sieltä saa varsinkin yhden illan juttuja, mutta baari ympäristö tarjoaa myös loistavan tilaisuuden tarkkailla mahdollista kumppaniehdokasta paremminkin.
Näet, onko hän kovin huomiohakuinen, miten hän kohtelee ihmisiä, millaiset ovat hänen juomatapansa, miten hän pukeutuu. millaisessa seurassa hän liikkuu jne. Se on hyödyllistä tietoa tulevaisuutta varten.
Olenkin sanonut, että kumppani pitäisi ennen yhteenmuuttoa juottaa tukevasti humalaan ja viedä baariin jotta hän paljastaa oikean luonteensa.
22.08.2023 12:36
Baarissa pääset kuitenkin kasvotusten HETI sen naisen kanssa, etkä karsiudu jo swaippaillessa pois
22.08.2023 10:56
Samaa mieltä. Luulen että tuon ihastuksesta kertomisen perimmäinen tarkoitus ei ole ihastuksen poistaminen, vaan selvittäminen, että onko toinenkin ihastunut.
Sitten jos ihastus saa vastakaikua ollaan vielä pahemmassa tilanteessa.
Jos haluat kertoa ihastuksestasi jollekin, niin kerro vaikka äidillesi/isällesi/miehellesi. Silloin punnitaan, haluatko oikeasti ihastuksestasi eroon.
22.08.2023 09:55
Tuo on kyllä hauska, että "ottaa mies" . Jotkut eivät löydä parisuhdetta millään ja toiset vain ottavat miehen parisuhteeseen.
Ehdottaisin sitä yksin jäämistä ja mietit mitä oikeasti haluat.
22.08.2023 09:42
Parempi kai nyt kuin talvella.
Heinäkuussa Sitten on Suomessa parin kuukauden kesälomakausi.
Käsittääkseni Olkiluoto 2 on korjauksessa, ei huollossa, joten sitä ei olisi voitu ennakoida.
Korkea energian hinta tekee hyvää maapallolle, mutta tietysti rikastuttaa arabeja ja norskeja.
22.08.2023 09:36
Etkö oikeasti osaa tietokoneella tehdä muuta kuin tulla tänne sivulle. Syyt tämän hetkiseen sähköpulaan on selostettu käytännössä kaikissa tiedoitusvälineissä ja sinä kyselet täällä.
22.08.2023 08:19
Periaatteessa ei sillä väliä.
En tietysti ole tyhmä ja tajuan, että kun kun molemmat on terveitä ja täysi-ikäisiä, niin ikäerolla ei ole suurta väliä.
Olen itse omaa kumppania vajaa 15 vuotta vanhempi ja ymmärrän kyllä, että me emme montaa yhteistä eläkepäivää näe.
Toisaalta joka kerta kun käyn baarissa huomaan ihmetteleväni, miksi mummot MINUA katsoo ja myöhemmin tajuan heidän olevan minun ikäluokkaa.
21.08.2023 15:00
26 / 178