Eropuhe alkoi meillä

Anonyymi-ap

Aamulla sain kirjeen, vaimo ei nää ulospääsyä. Haluaa erota tai näin hänestä tuntuu.
Ei nyt tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta kun kiistoja on ollut.
Olemme aikuinen perhe. Vanhemmat noin 40v ja poika 4v. Yhteinen asuntolaina ja tulevaisuus.
Kiistana on että en tee asioita kuten vaimoni toivoisi ja nämä ärsyttävät häntä ja kierre valmis. Kun hän on ärtynyt, minä vetäydyn ja läheisyys katoaa. Tätä on jatkunut aika pitkää, vaimoni on nopeasti suuttuvat. Minä hieman huonolla itsetunnolla varustettu joten vetäydyn helposti kuoreeni, jos vaimoni on huonolla päällä. Emme saa kiistoja ratkaistua vaan näihin palataan.
Nyt mietin mitä tehdään, vaimoni sanoo , että asiaa ei vielä ole päätetty, mutta aika kylmä hän tänään jo oli, on toki muutenkin minua paljon kylmempi.
Sanoin, että itse haluaisin vielä yrittää ja ei mielestäni kiistat ole niin isoja. On lähinnä, että vaimoani ärsyttää lapsen kasvatus, meillä ei ole yhteistä, kipinä kadoksissa . Mielestäni aika arkisia asioita yhtään vähättelemättä?
Nyt jos jään syli auki ja vaan poraan tätä tilannettä hänelle, se ei varmasti ole paras, en voi alkaa sirkustemppujakaan järjestämään, ei sekään toimi tässä tilanteessa . Pitäisikö ottaa kova linja käyttöön vai miten toimia.. ? Eli pakottaa toinen päättämään, lähteä itse pois vai mitä.
Poikamme ei tietysti saisi kärsiä

7

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat hyvän oman elämän niin nosta kytkintä ja nauti uuden alkamisesta naisia on pilvin pimein kolmekertaa eronnut nyt on elämä elämisen arvoista ja ihana vaimo

• No vaikuttaa, että teillä on paha kommunikaatio-ongelma. Vaimo kirjoittaa kirjeitä ja sinä vetäydyt kuoreesi.

Ehdottaisin avioliittoneuvojaa tms keskusteluihin mukaan.

• Niin ja jos se toinen ei halua avioliittoneuvojaa mukaan, on se aika selvä merkki, että päätös on jo tehty.

• Anonyymi

On vaikeaa olla naimisissa.

On vaikeaa erota.

Valitse kumman vaikean eteen aiot tehdä työtä.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Olen saanut tuntojani tuotua hyvin ilmi. Toivon, että tässä vielä toivoa on. Toki ihan entisellään emme voi jatkaa. Kiitos kaikille jo näistä asiallisista viesteistä

• Anonyymi

se pyrki estämään omien kansalaistensa luvattomat rajanylitykset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25