Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Moni kuitenkin tuntuu käyttävän yksinomaan noita deittipalveluita,"
Kuinka moni.
Kaikki siis ihan kaikki Tinderin käyttäjät jotka minä tunnen käyvät myös töissä, harrastuksissa, lomalla jne ja suurin osa ainakin satunnaisesti baarissakin . En ole yhdenkään kuullut sanovan, että jos törmää johonkin mukavaan tyyppiin muissa paikoissa, kertoo miehelle/naiselle etsivänsä kumppaneita vain nettideiteissä.
21.08.2023 14:45
Tottakai kyseessä on erilaiset asiat, mutta kummassakin tosiaan unelmoidaan ja ajatellaan, että saavutetaan se unelma, vaikka se likimahdottomalta vaikuttaakin.
Lotto hyväksytään kuitenkin tuuripeliksi.
21.08.2023 14:40
"Minä en puhu salaliitosta. Sinä puhut. Minä puhuin hyvin yksinkertaisesta inhimillisestä ominaisuudesta."
Sinä puhut jostain agendasta kertomatta mitä se on.
Sinä kerrot, että media valehtelee tuomatta kuitenkaan esiin niitä valheita.
"Mark Twainia ja monia muitakin on oltu ja ollaan edelleen sensuroimassa tai muokkaamassa mielensäpahoittajien takia. Ensiksi puututaan sanoihin, sen jälkeen sisältöön ja lopputulosta voidaan kaikka arvailla mihin se johtaa."
"Tekisitkö sinä johtopäätöksen minusta ihmisenä sen perusteella mitä olen sanonut tai minkälaisia sanoja käyttänyt esimerkiksi 10 vuotta sitten? 20 vuotta sitten? 30 vuotta sitten? 40 vuotta sitten?"
Kyllä tekisin samalla tavalla kuin teen johtopäätöksen Riikka Purrasta hänen väkivaltafantasioistaan 10 vuotta sitten.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että mitä kauemman aikaa sanomisista on sitä enemmän ihminen on voinut muuttua.
No kuka virallinen taho nyt on poistamassa Mark Twainia markkinoilta tai kirjastoista?
21.08.2023 14:09
Minä en puhunut rasismista mitään vaan sinä.
Tuohon uutiseen ei taustat liity millään tavalla. Tappelijat tiedettiin, joten heitä ei tarvinnut kuvata mitenkään muuten.
Lieneekö punapää ollut vaikka Kirkkonummelta. Olisiko se pitänyt kertoa?
21.08.2023 14:00
Se on ihan eri juttu. Taustat eivät mitenkään kuulu tähän uutiseen.
Eihän uutisissa muutenkaan puhuta vaikkapa savolaisista.
21.08.2023 13:54
Tulipa monta ns palstatotuutta samassa.
21.08.2023 13:46
Minkä takia miljoona ihmistä lottoaa?
Ihan samasta syystä kuin käyttää deittipalvelujakin.
Elättelee haavetta äkkirikastumisesta tai -rakastumisesta
21.08.2023 13:45
Miksi tässä tapauksessa pitäisi puhua taustoista?
17.08.2023 15:22
Tuo on kyllä totta.
Tuossa ketjun ensimmäisessä postauksessahan kirjoitin noin:
"Minä olen sitä mieltä, että moni rasisti ei tunnista rasismiaan. "
17.08.2023 10:50
Mitä sitten. Olisiko toimittajien oltava äänestämättä?
Kertoisit mielummin missä toimittajat ovat tehneet virheitä valtamediassa?
17.08.2023 10:39
Sinä se pidät kiinni valtamedian salaliitosta esittämättä mitään todisteita suoranaisista valheista. Näitä syyttäjiä on paljon. Valtamedia valehtelee mm. venäjästä, rasismista, koronasta, koronarokotteista, rokotteista ylipäänsä, 5G:stä, hiilihydraateista, lihasta, kasviksista, tuulivoimasta, ydinvoimasta jne,
Tämä entisaikojen neekerisanan käyttö on aikalailla väsynyt argumentti. Ennen aikaan neekeri oli ihan käypä sana kuvailemaan yhtä ihmisryhmää. Vähän niin kuin vammainen sanan käyttö on ruvennut saamaan negatiivisia sävyjä, eli huonokuuloista ei nimitetä vammaiseksi tai esim nykyiset eläkeläiset eivät kovin mielellään kuule olevansa vanhuksia.
Vaikka Mark Twain käytti aikakautensa yleistä kielenkäyttöä, mukaan lukien rasistista sanastoa, hänen teostensa käsittely vaatii syvällisempää pohdintaa. Hänen kirjallisuutensa, erityisesti teos "The Adventures of Huckleberry Finn", käsittelee rasismia ja rotuerottelua kriittisellä tavalla. Vaikka kirjassa käytetään rasistista kieltä, sitä myös tulkitaan laajasti kritiikiksi tuon ajan yhteiskunnan ennakkoluuloja ja rotuerottelua kohtaan. Twainin tavoite saattoi olla juuri näiden ongelmien paljastaminen ja herättäminen lukijoiden tietoisuuteen.
On siis tärkeää ottaa huomioon, että vaikka Twainin teoksissa esiintyy rasistista kieltä, hänen tarkoituksensa saattoi olla kyseenalaistaa ja kritisoida aikansa rasistisia asenteita. Tämä ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että kyseiset sanat ovat loukkaavia ja herättävät voimakkaita reaktioita nykypäivänä.
Keskustelu Mark Twainista, hänen teoksistaan ja hänen suhtautumisestaan rotuasioihin on monimutkainen ja moniulotteinen. On tärkeää ottaa huomioon sekä historiallinen konteksti että nykyiset arvot ja näkemykset arvioidessaan hänen perintöään.
17.08.2023 10:26
En nyt oikein ymmärrä mitä yrität sanoa.
Alkuperäisessä vastauksessa kerroin, miksi aloittajan esittelemä epäsuhta on olemassa.
Toisekseen kun sinä sanoit, että naisten ryppyjen kauhistelu rajoittuisi vain heteromiehiin, niin esitin evidenssiä, miksi arvelen myös naisten itsensäkin kauhistelevan naisten ryppyjä.
16.08.2023 14:13
Ok. Sinulla tietysti on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta yleisesti ottaen naiset käyttävät moninkertaisesti (haluaisin sanoa monikymmenkertaisesti) enemmän rahaansa ihoa tasoittavaan ja/tai ihon epätasaisuuksia peittävään kosmetiikkaan kuin miehet.
Täten voisi ajatella, että naiset tuntisivat rypyt jotenkin ahdistaviksi.
16.08.2023 12:43
Tuo on kyllä hauska tuo ajatus valtamedian salaliitosta lähes kaikkea vastaan. Ylelläkin on sinun mukaan jokin agenda.
Minä olen sitä mieltä, että moni rasisti ei tunnista rasismiaan. He luulevat olevansa vain esimerkiksi maahanmuuttokriittisiä, vaikka oikeasti on rasistinen. Esimerkkinä esimerkiksi rekrytointi. Jos jättää somalin/mustalaisen/arabin ottamatta haastatteluun sen takia, että arvelee heidän olevan jonkinlaisia siksi koska suurin osa on, syyllistyy silloin rasismiin.
16.08.2023 12:19
Tuossahan on se, että nuori mies panee vaikka eteisen piironkia, jos on tarpeeksi puutteessa puhumattakaan naispuoleista henkilöä.
Moni nuori mies on nuorten naisten kranttuuden takia todella suuressa puutteessa. Lisäksi vanhan naisen paneminen on monesti kuin rahaa pankkiin laittaisi nuorella miehellä. Naisen kanssa opitaan parhaat käytännöt, jotta voidaan sitten tyydyttää nuori nainen
Naisten kohdalla samanlaista ilmiötä ei ole.
Väittäisin kuitenkin, että esim timmi 4-5-kymppinen nainen on suhteessa huonomman näköinen kuin timmi samanikäinen mies.
Ensinnäkin miesten ryppyjen ei esimerkiksi kasvoissa koeta olevan samalla tavalla vastenmielisiä kuin naisilla ja naisilla on esimerkiksi rinnat sellaista kudosta, että kerran rypistyttyään ne eivät rintalihaksiakaan treenaamalla samalla tavalla suoristu, kuten vaikkapa miesrinnat.
16.08.2023 12:07
Tuossahan on se, että nuori mies panee vaikka eteisen piironkia, jos on tarpeeksi puutteessa puhumattakaan naispuoleista henkilöä.
Moni nuori mies on nuorten naisten kranttuuden takia todella suuressa puutteessa. Lisäksi vanhan naisen paneminen on monesti kuin rahaa pankkiin laittaisi nuorella miehellä. Naisen kanssa opitaan parhaat käytännöt, jotta voidaan sitten tyydyttää nuori nainen
Naisten kohdalla samanlaista ilmiötä ei ole.
Väittäisin kuitenkin, että esim timmi 4-5-kymppinen nainen on suhteessa huonomman näköinen kuin timmi samanikäinen mies.
Ensinnäkin miesten ryppyjen ei esimerkiksi kasvoissa koeta olevan samalla tavalla vastenmielisiä kuin naisilla ja naisilla on esimerkiksi rinnat sellaista kudosta, että kerran rypistyttyään ne eivät rintalihaksiakaan treenaamalla samalla tavalla suoristu, kuten vaikkapa miesrinnat.
16.08.2023 12:05
Joo, myönnetään, että Ukraina on korruptoitunut valtio ja sille onneksi yritetään tehdä jotain.
Jos Suomi avustaisi pelkästään vähän korruptoituneita valtioita, niin voitaisiin avustaa maita kuten pohjoismaat ja Saksa.
Nyt vaan aseita Ukrainalle niin paljon kuin pystyy ja sitten myöhemmin ruvetaan asettelemaan ehtoja.
Kyllä minulle niin vihaksi pisti, kun Pietariin rakennettiin vedenpuhdistamoa suomalaisten varoin ja jouduttiin maksamaan tulleja osista Venäjälle viedessä. Eli ensiksi rakennetaan venäläisille puhdistamo, etteivät pilaisi itämerta ja sitten maksetaan vielä tullia lahjasta.
15.08.2023 15:40
Olin se hajuton ja mauton kiltti pitkä laiha poika, jota ei varmaan muista juuri kukaan hyvässä eikä pahassa. Keskiarvo 7,5 ja 8,5 välissä koko kouluajan ala-asteelta lukioon.
Ikävimmät kokemukset peruskoulun liikuntatunneilta, kun tuli aina viimeisten joukossa valituksi, kun olin huono pallopeleissä.
Muutamia kavereita onneksi oli. Naismailmassa menestys oli huono tai miltei olematon, kunnes lukiossa löytyi tyttöystävä ja sittemmin vaimo.
Oman kouluajan läpinäkyvyden takia olikin vaikea uskoa, kun nelikymppisenä yhtäkkiä huomasinkin, että menestys naismaailmassa olikin suorastaan ylitsepursuavaa.
14.08.2023 13:39
Hyvä kuulla.
Jotenkin itse ainakin kettuunnun toisen passiivisuuteen niin, että vaan häviän.
14.08.2023 13:12
Jätän kommentoimatta naisten ulkonäön kokonaan ja luulen, että parempi niin. Korkeintaan kehun joskus jotain vaatetta.
Mitäpä itse tuumisit, että jos joku tulisi kadulla kumppaniasi tai tytärtäsi kehumaan, että näytätpä söpöltä tänään .
11.08.2023 11:45
27 / 178