Onko kaikki hyvät miehet jo varattu?!

Sinkku91

Olen ollut jo kaksi vuotta sinkkuna erottuani entisestä avopuolisostani ja annettuani sydämmeni paranuta eron aiheuttamista haavoista koen olevani valmis uuteen suhteeseen joten päätin kirjoittaa nettiin muutamaan paikkaan ilmoituksen ja alkaa etsimään itselleni uutta elämän kummpania. En ole sellaista kuitenkaan löytänyt ja olen kokeillut ja kaikkea mahdollista. :( Mikä siis vikana? Ovatko miehet liian nirsoja vai minä jotenkin viallinen?

52

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

      "Ovatko miehet liian nirsoja vai minä jotenkin viallinen?"

      Olet itse vain liian nirso. Hey baby älä välitä, kyllä sä vielä pääset jonkun ihanan komistuksen jännittävän pelimiehen väliaikaiseksi panoksi kun jaksat odottaa.

    • ovat pahoja

      ei ole olemassa mitään hyviä ja pahoja.

      Suurimmat pahat ovat niitä, jotka kuvittelevat olevansa hyviä->tekopyhiä.

    • Millainen on hyvä mies? Koska jokaisella se on erilainen.

      Jos sulla on sama nikki tuolla ihannepalstalla niin omalla kohdalla muutama asia heittää, pari vuotta sitten tilanne olisi ollut toinen jolloin pituus ei vaan natsaa (liikaa).

      • Sinkku91

        Tarkoitatko ihannemies palstaa? :) Joo onhan minulla.


      • Sinkku91
        Sinkku91 kirjoitti:

        Tarkoitatko ihannemies palstaa? :) Joo onhan minulla.

        Minun mielestäni hyvä mies on: rehellinen, valmis sitoutumaan, romanttinen, hellä, iällä ei periaatteessa ole väliä kunhan ei ole minua mitenkään kamalan paljon vanhempi, jos ei töissä niin ainakin niitä hakemassa, liikunnallinen ja siinäpä ne vaatimukset sitten oikeastaan olivatkin kiteytettynä perusuomalainen mies. :)


      • ihankivakundi
        Sinkku91 kirjoitti:

        Minun mielestäni hyvä mies on: rehellinen, valmis sitoutumaan, romanttinen, hellä, iällä ei periaatteessa ole väliä kunhan ei ole minua mitenkään kamalan paljon vanhempi, jos ei töissä niin ainakin niitä hakemassa, liikunnallinen ja siinäpä ne vaatimukset sitten oikeastaan olivatkin kiteytettynä perusuomalainen mies. :)

        Perussuomalainen mies nousussa kaikissa gallupeissa!

        No ei vaan, ei nuo mahdottomilta vaatimuksilta kuulosta.


      • Sinkku91 kirjoitti:

        Tarkoitatko ihannemies palstaa? :) Joo onhan minulla.

        Ok, sitten en oo sun ettimä. Ikää pari vuottaa liikaa, Työtön (vastentahtoisesti), En oo urheilullinen enää (mutta tuolloin oli hyvä kunto raskaan fyysisen työn johdosta).


      • itmies kirjoitti:

        Ok, sitten en oo sun ettimä. Ikää pari vuottaa liikaa, Työtön (vastentahtoisesti), En oo urheilullinen enää (mutta tuolloin oli hyvä kunto raskaan fyysisen työn johdosta).

        Ai mutta nuo muut kyllä menee.


      • 30v
        ihankivakundi kirjoitti:

        Perussuomalainen mies nousussa kaikissa gallupeissa!

        No ei vaan, ei nuo mahdottomilta vaatimuksilta kuulosta.

        kuulostaapas, mutta moni noista asioista paljostuu vasta myöhemmin. Usein rehellinen ei ole se, joka sitä eniten toitottaa. Sitoutuminen voikin sitten käytännössä kuitenkin mennä puihin, kun on niiiin paljon täydellisempiäkin naisia olemassa, että eihön sitä voi varmaksi tietää. Huomioiko Sinkku91, että tavallinen suomalainen mies ei sitten ole kovin puhelias, on aika huono tekemään aloitteita tai ilmaisemaan kiinnostustaan, viettää aikansa tietokoneella naputellen aikä noin pääsääntöisesti kiinnitä naiseensa kovinkaan paljoa huomiota. Hyvä, sitten vaatimuksesi eivät ole liian kovat.


      • terveisiä napapiiril
        30v kirjoitti:

        kuulostaapas, mutta moni noista asioista paljostuu vasta myöhemmin. Usein rehellinen ei ole se, joka sitä eniten toitottaa. Sitoutuminen voikin sitten käytännössä kuitenkin mennä puihin, kun on niiiin paljon täydellisempiäkin naisia olemassa, että eihön sitä voi varmaksi tietää. Huomioiko Sinkku91, että tavallinen suomalainen mies ei sitten ole kovin puhelias, on aika huono tekemään aloitteita tai ilmaisemaan kiinnostustaan, viettää aikansa tietokoneella naputellen aikä noin pääsääntöisesti kiinnitä naiseensa kovinkaan paljoa huomiota. Hyvä, sitten vaatimuksesi eivät ole liian kovat.

        "Usein rehellinen ei ole se, joka sitä eniten toitottaa"

        Kummasti teihin kuitenkin Einon jutut uppoaa?


    • lfkgldg

      Ei ole, Eino on vielä vapaana.

      • 73465734

        bipolaarinen panomies, viikonloppudeeku - siinäpä vasta jännä mies olisi


    • 40 pillun mies

      Minä ainakin olen vapaalla jalalla.

      Monenko miehen käyttämä olet? Oletko kaunis?

      "olen kokeillut ja kaikkea mahdollista"

      • Sinkku91

        En tarkoita siinä mielessä vaan, että olen koettanut niin moneen paikkaan laittaa ilmoituksia. xD Olen seurustellut vain kerran aikaisemmin elämässäni. (: Onko sinulla kuvia itsestäsi?


      • Sinkku91
        Sinkku91 kirjoitti:

        En tarkoita siinä mielessä vaan, että olen koettanut niin moneen paikkaan laittaa ilmoituksia. xD Olen seurustellut vain kerran aikaisemmin elämässäni. (: Onko sinulla kuvia itsestäsi?

        Niin ja sinulle itmies ei sillä liikunnallisuudella ole niinkään väliä, jos muuten olet mukava niin voisihan siinä asiassa joustaa. :) Oletko tarkalleen ottaen minkä ikäinen?


      • 30v

        ai niin, tuo naista alentava suhtautuminenon myös monen miehen ominaisuus... eikä vain niiden, jotka sen sanovat ääneen. Kotipalvelu on miehelle kiva juttu. Nuoremmat olettavat, että kotityöt vaan hoituvat itsestään. Se ei koskaan ole se kämppis, joka sotkee, vaikka asia näin ilmaistaan.


      • 40 pillun mies
        Sinkku91 kirjoitti:

        En tarkoita siinä mielessä vaan, että olen koettanut niin moneen paikkaan laittaa ilmoituksia. xD Olen seurustellut vain kerran aikaisemmin elämässäni. (: Onko sinulla kuvia itsestäsi?

        liikullinen ja hyvännäköinen, mutta en kyllä ole valitettavasti kiinnostunut käytetyistä naisista. Minulle on sinällään sama onko nainen 1 vai 100 miehen käyttämä. Käytetty on.


      • Sinkku91 kirjoitti:

        Niin ja sinulle itmies ei sillä liikunnallisuudella ole niinkään väliä, jos muuten olet mukava niin voisihan siinä asiassa joustaa. :) Oletko tarkalleen ottaen minkä ikäinen?

        Näkyy profiilissa. Mutta välimatkaa on varmaan paljon? Kun p-pohjanmaalla asustelen.


      • Sinkku91
        itmies kirjoitti:

        Näkyy profiilissa. Mutta välimatkaa on varmaan paljon? Kun p-pohjanmaalla asustelen.

        itmies lisäsin sinut jo ystäviin tosin ymmärrän kyllä, jo et halau hyväksyä ystäväksi. (: Asun Rovaniemellä


      • Sinkku91
        40 pillun mies kirjoitti:

        liikullinen ja hyvännäköinen, mutta en kyllä ole valitettavasti kiinnostunut käytetyistä naisista. Minulle on sinällään sama onko nainen 1 vai 100 miehen käyttämä. Käytetty on.

        sanoin seurustelleeni, mutten harrastaneeni seksiä!


      • 40 pillun mies
        Sinkku91 kirjoitti:

        sanoin seurustelleeni, mutten harrastaneeni seksiä!

        olisit heti sanonut. Olen odottanut koko elämäni sinua. Mikä sinun sposti tai mese on?


      • Reipas Poikamies
        30v kirjoitti:

        ai niin, tuo naista alentava suhtautuminenon myös monen miehen ominaisuus... eikä vain niiden, jotka sen sanovat ääneen. Kotipalvelu on miehelle kiva juttu. Nuoremmat olettavat, että kotityöt vaan hoituvat itsestään. Se ei koskaan ole se kämppis, joka sotkee, vaikka asia näin ilmaistaan.

        "Minun mielestäni hyvä mies on: rehellinen, valmis sitoutumaan, romanttinen, hellä, iällä ei periaatteessa ole väliä kunhan ei ole minua mitenkään kamalan paljon vanhempi, jos ei töissä niin ainakin niitä hakemassa, liikunnallinen ja siinäpä ne vaatimukset sitten oikeastaan olivatkin kiteytettynä perusuomalainen mies. :) "


        En käytä Mt-lääkkeitä, en huumeita, en pelaile ihmisillä lisäksi.
        Puhun ja pussaan kun tarve tulee, minulla aika useinkin. Pidän läheisyydestä ja myös siitä että voi olla "omaa aikaa". Urheilen omaksi iloksi, ja se pitää mielen ja kropan kunnossa. Tjaah, nyt riitti mainos puheeni. Arvostan naista ja kohtelen hyvin. Tarkoitan että en ole puudeli joka roikkuu naisessa mutten hitlerkään.
        Työhän on vain tarpeellinen koska yhteiskuntamme toimii rahalla. Mutta sen pitää olla ehdottomasti mielenkiintoista ja tarpeeksi rahan arvoista.
        Mulla on kyllä ruskeet silmät ja tumma tukka, tiedä sitten onko se perussuomalaista :D


      • Sinkku91
        40 pillun mies kirjoitti:

        olisit heti sanonut. Olen odottanut koko elämäni sinua. Mikä sinun sposti tai mese on?

        Empäs tiedä annanko niitä sinulle, kun niin rumasti jo puhuttelit. Btw miks sulla on tuollainen nimimerkki? Koska vaadit, että minun on oltava neitsyt vaadin samaa sinultakin!


      • Sinkku91
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        "Minun mielestäni hyvä mies on: rehellinen, valmis sitoutumaan, romanttinen, hellä, iällä ei periaatteessa ole väliä kunhan ei ole minua mitenkään kamalan paljon vanhempi, jos ei töissä niin ainakin niitä hakemassa, liikunnallinen ja siinäpä ne vaatimukset sitten oikeastaan olivatkin kiteytettynä perusuomalainen mies. :) "


        En käytä Mt-lääkkeitä, en huumeita, en pelaile ihmisillä lisäksi.
        Puhun ja pussaan kun tarve tulee, minulla aika useinkin. Pidän läheisyydestä ja myös siitä että voi olla "omaa aikaa". Urheilen omaksi iloksi, ja se pitää mielen ja kropan kunnossa. Tjaah, nyt riitti mainos puheeni. Arvostan naista ja kohtelen hyvin. Tarkoitan että en ole puudeli joka roikkuu naisessa mutten hitlerkään.
        Työhän on vain tarpeellinen koska yhteiskuntamme toimii rahalla. Mutta sen pitää olla ehdottomasti mielenkiintoista ja tarpeeksi rahan arvoista.
        Mulla on kyllä ruskeet silmät ja tumma tukka, tiedä sitten onko se perussuomalaista :D

        Kerro nimimerkkisi täällä niin lisään ystävii. (:


      • Reipas Poikamies
        Sinkku91 kirjoitti:

        Kerro nimimerkkisi täällä niin lisään ystävii. (:

        Moi sinulle samoin :)

        Harmi, en ole rekisteröitynyt s24:seen :( Kiva olisi viestitellä.


      • Sinkku91
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Moi sinulle samoin :)

        Harmi, en ole rekisteröitynyt s24:seen :( Kiva olisi viestitellä.

        Sun email osoite? Onko fb:ssä sinulla kuvia? (: Niin voisin jutella sinun kanssasi ja tutustua sinuun vähän paremmin.


      • Reipas Poikamies
        Sinkku91 kirjoitti:

        Sun email osoite? Onko fb:ssä sinulla kuvia? (: Niin voisin jutella sinun kanssasi ja tutustua sinuun vähän paremmin.

        Tässä on mun anonyymi email.
        GentleTouch(at)mymail.fi


    • fjlgfjlf

      Oletko -91 syntynyt siis?

      • Sinkku91

        Olen. :) ja täytin tammikuussa kaksikymmentä vuotta.


      • ed.
        Sinkku91 kirjoitti:

        Olen. :) ja täytin tammikuussa kaksikymmentä vuotta.

        No meillä on sit vähän liikaa ikäeroa.


    • Kankikalle

      täälä olis 30v mies,kaipaisin elämääni sitä oikeaa naista jonka kans sais viettää loppuelämän,ota rohkeesti yhteyttä kun minusta kans alkaa tuntuu ettei minuun haluu kukaan tutustuu,terv jukka

    • Vanha aloitus taas kaivettu esiin, mutta samapa tuo?

      Väittäisin, että täällä kirjoittelee noin 35+ ikäiset ihmiset lähinnä ja heidän kohdallaan totuus on, että elettyä elämää, luultavasti suhteitakin on ja jos ei ole, niin pätee yhtälailla...

      Niin, tässä yllämainitussa sakissa ei ole kovinkaan kaksisia miehiä. Jos joku timantti löytyy, se kaapaistaan heti markkinoilta kuin kuppa töölöstä. 😁

      Eronneita, karanneita, pettäjiä, petettyjä, leskijä, läskejä, juoppoja, hihhuleita. You named it...😁

      Mutta elä välitä...sama juttu se on naisissakin. 😄

      Niin ja ennenkuin joku irtoilee henkseleistään, ilmoitan kuuluvani mainostettuu massaan. Muutenhan tässä sohvalla ei näpyttelisi...😁

      • "Väittäisin, että täällä kirjoittelee noin 35+ ikäiset ihmiset "

        Havaintojen mukaan täällä kirjoittavista suurin osa on +65v vaihdevuosien näivettämiä mummeleita ja femakoita, aivan päivänselvästi.


    • Anonyymi

      monet miehet jää yksin keskiijällä eronneina,

      • Monet miehet jäävät, ja kaikki heidän kumppanit jäävät yksin eronneina.


    • Hyvät miehet ovat monesti liian rumia. Poikkeuksena tietysti kaikenlaiset geenivaliot. Heitä löytää hyvien ammattien parista. Lentäjät, palomiehet, upseerit etc.

      • Anonyymi

        Kyllä mun ystävät on ihan hyvän näköisiä mun mielestä ja ovat hyviä miehiä molemmat.


    • Anonyymi

      Hyvä mies syntyy monesti ymmärtämisen kautta, se ei tipu ilmasta suoraan syliin, kun sitä eniten haluaa. Kunnioitus ja arvostaminen ruokkii sitä hyvyyttä, jota nainenkin kaipaa mieheltä. Mutta monet naiset eivät osaa käyttäytyä aina niin, että tällainen totuus sieltä paljastuisi itselle.

      Näin sanonta, hyvä nainen ansaitsee hyvän miehen toteutuu. Hyvä käytös ei synny tyhjästä, joskus se vaatii aikaa ja luottamuksen syntymistä kahden ihmisen välille. Elämä vie monet väärille raiteille, kun oikeat luonteet eivät kohtaa ja ymmärrys jää puolitiehen, kun riittävä halu siihen puuttuu molemmilla.

      • Tässä on varmasti jotain totuutta. Ihmiset kun muodostavat toisistaan mielipiteitä ihan kerta vilkaisulla ja huhupuheita uskomalla. Eivät anna edes pienintäkään mahdollisuutta osoittaa, että tässä on ihan oikeasti mukava ihminen eikä mitään kpää... Mutta kaikkia ei toki voi miellyttää eikä ole tarkoituskaan. Kaikkien kanssa ei kemiat kohtaa.


    • Anonyymi

      Höpsistä. Et ole nirso, etkä viallinen. Lopeta etsiminen ja hengaile elon tuulissa muuten vain.

      Silloin se tapahtuukin yht'äkkiä... BÄNG ja jossain omituisessa tilanteessa rakastut ja saat puolisoehdokkaan.

      Elämä on lähes yhtä hassua, kuin multiversumimme syklinen toistuvuus. Jopa sinä ja minäkin olemme kuninkaita toisessa ulottovuudessa.

      Mutta keskiarvo on vakio ja jossain toisessa ulottovuudessa olemme ruoskittuja orjia kirppujen hallitsemassa versumissa.

      >simiti<

    • Jos raa-an rehellistä puhetta laitan, niin on kaksi suurta syytä, miksei nainen löydä miestä:

      1. Naisen ulkonäkö
      2. Naisen vaatimustaso

      Tietysti voi olla, että nainen asuu paikassa, jossa miehiä ei tapaa tai nainen on niin superujo, ettei vaan anna itsestään ja halukkuudestaan pienintäkään merkkiä miehen kohdatessaan.

      1. Ulkonäköön huonontavasti voi vaikuttaa monta asiaa. Suurimmat esteet lienevät huomattava ylipaino ja kurppaantuminen vanhetessaan.

      2. Sinänsä ns vaatimuksissa ei ole mitään pahaa, mutta jos esimerkiksi ajattelee että miehen pitää olla yli 180 cm, niin karsii jo yli puolet Suomen aikuisista miehistä pois. Siihen kun laitetaan ikävaatimukset, välimatkavaatimukset jne ollaan jo aika pienessä joukossa.

      Tärkeää olisi tuntea oma tasonsa ja suhteuttaa vaatimuksensa niihin. Joku oli tehnyt tutkimuksen näyttämällä naisille kuvia miehistä, jonka tulos oli, että naisten mielestä vain 10% miehistä oli keskimääräistä paremman näköisiä.

      • Anonyymi

        Eikö tohon napoleon-kompleksiin saa mistään apua?


      • ~Kyllä, mutta miehen pitää ensin, jollain tavalla, mutta selvästi, osoittaa kiinnostusta tyttöön. Vain ilotytöt osittavat ensin kiinnostusta mieheen, siksi kukaan siveä tyttö ei niin tee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tohon napoleon-kompleksiin saa mistään apua?

        En tiedä. Ota ensin yhteys lääkäriisi, niin voi ohjata sinut eteenpäin.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        En tiedä. Ota ensin yhteys lääkäriisi, niin voi ohjata sinut eteenpäin.

        Sinun napoleon-kompleksiin, syytät naisia pitkien miesten suosimisesta joka käänteessä. Ihan lähiaikoinakin on tutkimuksissa havaittu lyhyiden, sekä niiden miesten jotka haluaisivat olla pidempiä, omaavan pidempiä miehiä enemmän narsistisia, psykopaattisia ja machiavellianismisia taipumuksia. Kommenttisi sisällön huomioiden, ei ihme, ja toisaalta ei ihme jos naiset pidempiä miehiä suosisivat, sinänsä pituudesta riippumatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun napoleon-kompleksiin, syytät naisia pitkien miesten suosimisesta joka käänteessä. Ihan lähiaikoinakin on tutkimuksissa havaittu lyhyiden, sekä niiden miesten jotka haluaisivat olla pidempiä, omaavan pidempiä miehiä enemmän narsistisia, psykopaattisia ja machiavellianismisia taipumuksia. Kommenttisi sisällön huomioiden, ei ihme, ja toisaalta ei ihme jos naiset pidempiä miehiä suosisivat, sinänsä pituudesta riippumatta.

        a) ensinnäkin en syytä mistään ketään, vaan yritän vastata aloittajan kysymykseen. Mahtoiko nyt käydä niin kuin vanha sananlasku sanoo, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        b)minun mittaisilla miehillä (195 cm) napoleon-kompleksi on varmaan aika harvinainen, joten en kyllä sen takia apua lähde hakemaan.

        Näin se kuitenkin yleensä menee. Jos ei ole kompetenssia keskustella itse aiheesta, niin kannattaa keskittyä henkilöön meneviin kommentteihin.


    • Anonyymi

      tuollainen voisi olla tyttöjenkin mielestä hass jos vaatteet pienenee aina kylpiessäkin

      • Anonyymi

        tai siten ei


    • Anonyymi

      Tähän pätee sanonta, että kaikki hyvät miehet ja osa huonoistakin on jo varattu. Oikeasti jäljellä ei olevsellaisia hyviä miehiä, jotka parisuhteen haluaisivat. Jos vanhemmalla iällä eroat on hyvä kyllä pitää ajatukset yksinolemisessa, sillä tavoin säästät itsesi tulevilta pettymyksiltä. Faktat on faktoja, eikä niitä kannata tunteilulla selittää. Itsesi rikot, jos uuteen onneen uskot.

    • Anonyymi

      Ei sellaisia olekaan vaan vähemmän toinen toistaan parempia👆

    • Anonyymi

      Näin vuonna 2023 voin vastata rehellisesti olleeni hyvänä miehenä varattu vuonna 2011, ohitan täydellisesti muun ketjun ja vastaan suoraan ap:lle. Ihan sama mitä te muut ajattelette ajantajustani tai sen puutteesta, teen just niin kuin itseäni huvittaa ja tänään minua huvittaa tehdä näin. Itse asiassa ei kiinnosta pätkääkään online keskustelu, kirjoitan itseni suoraan historian lehdille ilmeenkään värähtämättä. 😁

    • Anonyymi

      Miksi hyvä mies nettideittailisi? Elämällä oikeaa elämää pitää itsensä kaikin puolin paremmassa kunnossa. Nettideitti on kategorisesti luuserisakinntouhuja, ajatus siitä että ihmistenntapaaminen/tutustuminen automatisoidaan ja trivialisoidaan suorastaan halveksii sitä faktaa että toiseen ihmiseen pitäisi tutustua ja pitää häntä arvokkaana jo lähtökohtaisesti. Tämän takia nettideitit eivät toimi eikä hyvällä miehellä ole mitään syytä oleilla tässä illuusio-halpamakkara digitaalimaailmassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe