Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Bet
profiilit
Bet
Bet
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
127
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+näin+on.+Ilmastonlämpenemistä+ei+enää+pystytä+pysäyttämään.+Nytkin+ollut+valtavia+metsäpaloja.+Sitten+tuo+isku+öljykentille.+
Johan+kuuhunkin+on+nakattu+roskia.+Toivottavasti+maan+ihmiset+erehtyy+asutulle+planeetalle+josta+heidät+lähetetään++jatkamaan+matkaa.
17.09.2019 18:55
Asumistuilla+eli+verorahoilla+moni+suomalainen+myös+rikastuu.
Vuokralaista+hakee+juurikin+opiskelijoista,+työttömistä+ja+heistä+joiden+vuokran+maksaa+yhteiskunta.
Yksityisiä+näistä+montakin+tiedän.+Vuokrakatto+niin+säästyy+aika+iso+summa.
17.09.2019 18:42
Hyvä‼️Todella+tarpeellinen+varoitus.+Koskee+myös+jalankulkijoita.
Monasti+olen+miettinyt+tuota+miten+useat+vaarat+jää+huomaamatta+kuulokkeiden+käytön+takia.+Ei+myöskään+huomioi+jos+joku+esim.+huutaa+apua,+soittaa+pyörän+kelloa+takaa+tullessaan.
Aivotkaan+ei+saa+virikkeitä+ympäristöstä.+
Vaatii+varmasti+oppia+tuosta+tavasta+pois,+mutta+oppii+kun+vähentää+vaikka+tunnin+per+vrk.
12.06.2019 08:38
Kukapa+suomalaisten+kanssa+haluaa+pyöriä+ja+saada+turpiinsa?
Oletko+mennyt+juttusille+tai+kutsunut+mukaan+seuraasi.
En+minäkään+haitallista+maahanmuuttoa+kannata.+Ei+kukaan,+mutta+tuo+asenne+että+kaikki+on+yksi+ja+sama+mamulauma+on+kyllä+kokolailla+kieroon+mennyt+asenne.
Raha+kun+on+ykkössijalla+kaikessa+niin+näkyy+jo+selvästi+maapallon+tuho.+Ylikulutus+ja+kasvun+tavoittelu+vien+meidät+kaikki+tuhoon.
Nyt+pitää+nämä+viimeiset+vuodet+koettaa+olla+edes+sotimatta.
08.06.2019 23:06
Kertoo+sen,+miten+kusipää+kansa+ollaan.
Laumana+mennään+niin+kuin+meni+ihmiset+lauman+Hitlerinkin+mukaan.+Perussuomalaisiin+kuuluminen+ei+ole+mikään+älyn+osoitus.
08.06.2019 22:57
Olisko+nykykielellä+Juuka+Juukasta++Juukaan
Taivutusta+Riika+Riiasta+olen+hämmästellyt.
Esim.++Riiassa+tapahtuu+,++Riian+matka+.+Alkaa+etsiä+missä+Riia+on.
10.05.2019 10:34
Pitkälle+samaa+mieltä.+Joskus+lueskelen+tätä+ja+aika+heikkoa+on+keskustelun+taso.
Tai+eihän+täällä+keskustella+kunhan+vaan+kirjoitellaan+mitä+sattuu.
10.05.2019 10:19
Mitähän+mahtaa+kokoomuksen+vyön+kiristys+tähän+oikeasti+vaikuttaa?
Ei+ainakaan+estä+ylipainoa+vaan+juuri+päinvastoin.++Lenkkimakkaraa+saa+tosi+edullisesti.+Oikea+kalori,+rasva+,+suola+pommi.+Edullisimmat+raaka-+aineet+juurikin+lihottavat+huonoilla+ravintoarvoilla.
Kyllä+useilla++lääkkeillä+on++lihottava+sivuvaikutus.++Kaikki+eivät+voi+lihomiselleen+mitään,+mutta+kaikilla+joilla+on+mahdollisuus+vaikuttaa+painonhallintaan+on+vastuu+pyrkiä+se+tekemään.+Kalliiksi+tulee+tahallinen+terveyden+laiminlyönti.
Jospa+kuitenkin+jätetään+arvostelematta+toisia+ja+keskitytään+itse+tekemään+oikeita+valintoja.+Arvostelu+sattuu+ja+voi+masentaa.+Masentunut+monasti+syö+ahdistukseensa.++Tuetaan+toisiaan+eikä+päinvastoin.
10.05.2019 10:02
Kannattaako+edes+keskustella+ajo-oikeusiän+alentamisesta.+EI+!
Vanhempia+on+turha+syyttää+vaan+itse+kuskin+kypsymättömyyttä+liikenteeseen.
Moni+18+vuotias+on+vielä+kehittymätön+ottamaan+vastuuta.+On+heitä+tosin+18v-+100+vuotiaissakin.
04.05.2019 20:52
Kyllä+Veikon++Kone+on+Valurinpuistossa+ja+Gigantti+Hämeentiellä.
04.05.2019 20:30
Muutaman+euron+päiväpalkalla+ei+elä.+Ei+välttämättä+maksamaan+edes+työmatkakuluja.++Työttömyys+tosin+päättyy,+mutta+ei+toimeentulo+parane+ellei+peräti+huonone.
Nyt+on+jo+Kela+lisärahaa+vailla,+että+saa+palkattua+väkeä.+Toimeentulon+hakijat+kun+ovat+aktiivimallin+myötä+lisääntyneet.++Se+oli+selvää+jo+alusta+alkaen.
Mielenterveys+ongelmat+lisääntyy+niin+vanhemmilla+ja+lapsilla+jokapäiväisen+kurimuksen+myötä.+
Tällaisesta+ei+moni+päättäjä+tiedä+mitään.
Olisi+hyvä+aktivoida+heidät+kaikki+vihdoinkin+elämään+päivärahalla+tai+muutaman+euron+palkalla+edes+yksi+vuosi.+Ehkä+alkaisi+todellisuus+hahmottua.
01.05.2019 21:20
Vaan+voipipa+sunkin+matkustelut+loppua.+Noin+koppava+henkilö+saa+yleensä+osuman+omaan+nilkkaan+muodossa+tai+toisessa.
Ei+kaikkia+kyllä+edes+kiinnosta+matkailu+eikä+autoilu.+Järki-+ihminen+ei+pilaa+ilmastoa+huvin+vuoksi.
19.04.2019 16:02
Ei+lihaa+ei+kalaa+vaan+kasviksia++ja+hedelmiä.+Minä+menen+näillä.
Mässääminen+juhlapyhien+vuoksi+on+turhaa.+Toki+perinteiden+säilyttäminen+on+arvokasta.++Hyvää+pääsiäistä+kaikille!
19.04.2019 15:54
Veronkierto+on+myös+monen+suomalaisen+vaurastumisen+takana.+
Valitettavasti+tunnenkin+yhden+perussuomalaisen+kansanedustajan+joka+yrittäjänä+tätä+tekee.+Oli+nyt+yhden+kauden+sopeutumiseläkkeellä+ja+nyt+tuli+valituksi+uudelleen+persuna.+Että+näin+suomalaisten+etuja+ajetaan+.+Pelkkää+suun+pieksämistä.+Halla-+aho+on+fiksu+ja+älykäs+perussuomalainen+muita+vastaavia+en+tiedä+perussuomalaisissa.+Kai+heitäkin+on.
17.04.2019 11:09
Orpo+on+kaikista+suurin+pyrkyri.+Ainoastaan+oma+etu+tärkeää.+Läpinäkyvää+pissatusta.++Yksityistämisen+voimakas+kannatus+kertoo+mikä+on+miehiään.
Lehmänkauppoja+ei+suomalaiset+enää+tarvitse+yhtään+lisää.
15.04.2019 21:08
Mä+kyllä+äänestän+jatkossakin.+Nyt+viime+vuosina+olen+vallan+aloittanut+politiikan+seuraamisen.++Aikamoista+showta+se+kyllä+kieltämättä+on.+Omaan+pussiin+pelaamista,+mutta+minkä+voi.++Jonkulaiset+näyttelijän+taidot+ja+psykologin+opit+ehdokkaat++ja+etenkin+valitut+kyllä+taitaa+olla+läpi+käyneet.+Sen+verran+uskottavasti+osaavat+esittää+kantaansa.++Mutta+katsellaan+ja+odotellaan+mitä+seuraavaksi++tuleman+pitää....
15.04.2019 20:59
Harmittaa+nyt,+kun+ei+osannut+arvostaa+ja+laittaa+talteen.+Musta+Pekka+oli+lapsuuden+lempipeli.+Hyvin+kuvitetut+kortit.+Perheet+oli+kivasti+keksitty.+Kalle+kalastajan+poika+on+jäänyt+mieleen.+Kuvassa+pulska+poika+onkii+ja+taisi+seisoa+kivellä.+
Kalastaja+isä+kortti+kuvasi+kun+mies+selvitteli+verkkoja.
Olisi+kyllä+kiva+saada+nuo+kortit+joilla+pelattiin+koko+perhe+yli+60+vuotta+sitten
14.04.2019 09:46
Niin++pilaa.
Eilinen+10+pv+vaalitentti+oli+kyllä+varsinainen+show.+Keskusta+ja+kokomus+muka+erimielisiä.+Vaalitemppu!+Kannatus+lakee+ja+sadut+paranee.
Jos+sattuisi+pääsemään+hallitukseen+niin+sama+kaveruus+ja+samat+temput+palaisivat.
Silmänlume+ei+toivottavasti+mene+kansaa.
11.04.2019 18:49
Minä+en+kertonut+itsestäni.+Olen+jo+eläkkeellä+.+Olen+myös+kuulunut+parempiosaisiin+työmarkkinoilla.+Onnistunut+saamaan+töitä!
Kaikille+sitä+ei+löydy.+Se+vaan+on+tosiasia.
Puhelin,+työpaikkahaastatteluissa+käynti+maksaa.+Jos+ei+ole+edes+kunnollisia+vaatteita+ja+rahaa+käydä+esim.+kampaajalla/+parturissa+niin+voi+työnantaja+jättää+palkkaamatta+tuon+vuoksi.
On+turhaa+yrittää+väittää,+että+noihin+saa+vaikka+harkinnanvaraista+apua.+Ei+saa.
Syyttelyllä+ei+mitään+korjata.++Onneksi+on+vaalien+aka.+Toivon+todellakin+kyykytyksen+lopettamista+enkä+paskanjauhantaa.
11.04.2019 18:17
Pitäisi+parempsaisten+edes+yrittää+ymmärtää+ettei+kaikki+saa+töitä+vaikkka+kuinka+yrittää.++Älkää+enää+alemmas+heidän+itsetuntoaan+talloko+alentavilla+kommenteilla.
Pe+Peellä+on+käynyt+tuuri.+Toivotaan+jatkuvankin.+Fiksumpi+olisit+jos+antaisit+vinkkejä+onnistumiseen+leuhkimisen+sijan.++”+Veithän+”+toiselta+työpaikan.+Asuntoja+kyllä+harvaan+asutuilla+alueilla+on,+mutta+työ+on+toinen+juttu.
09.04.2019 09:04
2 / 7