Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4929

1. https://www.prisma.fi/tuotteet/110758666/rex-black-diamond-ketjuoljy-110758666

Ja sitten kun otat REX:n "malliston" huipun eli Black Diamondin niin se maksaa vielä tuplat tuosta, eli 39,95e / 30ml.
    Itse käytän tuota Black Diamondia joka on ylivoimaisesti paras ketju"öljy" (ei ole öljy, vaan vahapohjainen) mitä itse olen ikinä käyttänyt.
    Ja noissa vahapohjaisissa(kin) tuotteissa pitää tajuta että "vähemmän on parempi", eli niitä on tarkoitus laittaa ketjuihin hyvin vähän. Tuolla aineella on ilmoietttu kulutus on noin 1ml/voitelu (joka omalla kokemuksella pitää suht hyvin paikkansa) eli tuolla 30ml pullolla voitelee ketjut noin 30krt. joka tarkoittaa keskimääräisessä maastokäytössä (250km/kerta) noin 7500km. ajomatkaa ja keskimääräisessä maantiekäytössä (500km/kerta) noin 15000km. / pullo, niin siitä voi sitten jokainen määritellä itse onko kallista vaiko ei.
  2. Onhan sitä selvästi vähemmän.
    Viimevuonna jos ajautui polulta ulos, niin saattoi upota nivusten yli lumeen, niin nyt samoilla kohdin uppoaa johonkin hieman polven yläpuolelle.