Vapaa kuvaus

Aloituksia

92

Kommenttia

6157

  1. Kyllä noita RadWagoneita ainakin itselleni jokunen vastaan tullut Suomessa, ei nyt mitään järin isoja määriä mutta kuitenkin.
    Nuo pitkäperäiset sähköavusteiset tavarapyörät nyt eivät muutenkaan mitään megasuosittuja Suomessa ole olleet (vaikka hieman ovatkin yleistyneet) hinta on varmastikkin yksi rajoittava tekijä. Tuota RadWagoniahan on Suomeen tuotu juurin sen takia kun se on omassa kategoriassa edullinen (ja edullinen hinta nyt näkyy tietysti osaltaan pyörän osavalinnoissa), vastaavat "merkkipyörät" maksavat helposti sen 2-3kertaisen summan mitä tuo RadWagon maksaa.
  2. 25 / 308