Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

2805

1. Mielestäni+Chiang+Main+isompien+pyörien+valikoima+on+erittäin+hyvä,+itse+olen+neljästi+vuokrannut+pyörän+POP+Big+bike+rentalista+ja+ikinä+ei+ole+valikoimasta+ollut+kiinni+ja+hyvällä+isolla+valikoimalla+kaupungista+löytyy+3-4+kpl+muitakin+isompia+vuokraamoita+ja+iso+kasa+pienempiä.+Ainoa+tietysti+on+jos+on+kiinnostunut+HD+tyyppisistä+pyöristä,+niin+niitä+ei+ole+saatavilla+samoissa+määrin+kuin+Pattayalla.+Johtunee+paljon+siitä+että+iso+osa+isompien+pyörien+vuokraajista+lähtee+ainakin+joksikin+ajaksi+ajelemaan+Pohjois+Thaimaan+vuoristo-alueille+joiden+tiet+ainakin+omien+kokemuksieni+pohjalta+ovat+erittäin+moottoripyörä-ystävällisiä.Pyörien+hintataso+on+tosiaan+hieman+Pattayaa+korkeampi,+mutta+uskoisin+että+yksi+tekijä+on+se+että+noilla+Chiang+Main+pyörillä+tulee+keskimäärin+enemmän+kilometrejä+vuokrapäivää+kohden+kuin+vaikkapa+Pattayalla.
  2. Tuo+kyseinen+videohan+on+tunnetun+"flättärin"+Jeran+Campanellan+ja+hänen+ystäviensä+(eikä+todellakaan+kenenkään+"pallopäiden")+tekemä+koe+Californian+Holt:ssa+sijaitsevalla+useita+kilometrejä+aivan+viivasuorassa+Victorian+kanavassa+ja+tehty+vastakkaisilta+rannolta+ja+välissä+vain+kanavan+vesi+joten+kerrotko+mikä+tuossa+kokeessa+oli+epätasta+kun+he+olivat+vielä+itse+paikan+valinneet?Ensimmäisen+testin+kyseisessä+paikassa+koittivat+tehdä+laasersäteellä,+mutta+joutuivat++luopumaan+kokeesta,+kun+tuolla+välimatkalla+laasersäteen+keilasta+tuli+havaintopäässä+vajaat+kolme+metriä+halkaisijaltaan+eivätkä+voineet+koetta+sillä+toteuttaa,+joten+uudeksi+kokeeksi+kehittivät+tuon+kyseisen+kokeen+joka+juurikin+heidän+kannalta+valettavasti+juurikin+todisti+pyöreyttä,+eikä+tasaisuutta...Koehan+kuvattiin+Netflix:n+"Behind+the+Curve"+Dokumenttiin+ja+kokeen+tekijät+olivat+juurikin+intohimoisia+"flättäreitä".Ja+tuossa+linkki+vielä+tuonne+suorituspaikan+kanavallehttps://www.google.com/maps/place/Holt,+Kalifornia+95206,+Yhdysvallat/@37.8774177,-121.5530616,13z/data=!4m5!3m4!1s0x80900feb953a8bef:0xf2fa5fa89b1179d8!8m2!3d37.9343687!4d-121.4271709