Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon+ollunna+Firenzessä,+en+tullut+siitä+sen+viisaammaksi.
Nauti+edelleen+siitä+Rieslingistä,+prosit!
24.01.2019 23:53
Oikeassa+olet.++Äitini+oli+sodat+eläneenä+todella+tarkka.++Kun+oli+nuorena+työskennellyt+hienossa+muotiliikkeessä,+ja+oppinut+siellä+ompelun+niksit,+oli+mestari+muodistamaan+asujaan.++Häneltä+olen+perinyt+"sodan+varalle+säästämisen"+taktiikan,+ja+joka+paikka+pursuaa+tavaraa.++Olisitpa+nähnyt+muuttoni,+kun+muutin+isosta+talosta,+jossa+oli+kolmen+sukupolven+tavarat,+tähän+eläkepäivieni+kotiin.++Se+oli+sellainen+rääkki.++Kuormakaupalla+tavaraa+Punaiselle+Ristille+ja+Kierrätyskeskukseen.
Niinpä+ihan+juuri+nyt+en+jaksa+pussilakanoista+tyynyliinoja+ommella.++Pussilakanoitakin+meni+kierrätyskeskukseen+iso+laatikollinen.
Arv+ostan+teitä+kaikkia,+jotka+teette+kierrätystavarasta+uutta+käyttötavaraa.
Vävyni+on+tehnyt+teknis-kemiallisen+keksinnön+työryhmänsä+kanssa,+miten+maailman+tekstiilijätteestä+tehdään+kemiallisessa+prosessissa+uutta+tekstiilikuitua,+josta+voidaan+kutoa++uutta+kangasta,+ja+valmistaa+uusia+vaatteita.
Maailma+hukkuu+jätteeseen,+ellei+keksitä+uusia+innovaatioita+hyödyntää+sitä+kaikkea.
Hyvä+te,+kaikki+tyynyliinan+tekijät!+Peukku!!
24.01.2019 23:48
Meillä+on+taloyhtiömme+jätekatoksessa+pöytä:+"Saa+ottaa".++Tänne+muuttoni+jälkeen+olen+vienyt+sinne+kaikenlaista,+kaikki+on+häipynyt.
Veisinkö+sinne+vaaterekin,+johon+sellaisia+melkein+tonnin+jakkupukuja+ja+silkkimekkoja?++Kenkälaatikoita,+niitä+on,+koska+säilytän+kenkäni+laatikoissa?++Luuletko,+että+kelpaisivat?
24.01.2019 23:35
Nykymuotoinen+eläketurva+syntyi+Suomeen+1960-luvulla,+joten+me+olemme+koko+työhistoriamme+ajan+maksaneet+eläkkeitä+niille,+jotka+eivät+koskaan+olleet+maksaneet+mitään+eläkemaksuja.++Joten+nyt+olemme+maksaneet+heidän+eläkkeensä,+ja+keränneet+myös+maksuja+omia+eläkkeitämme+varten.
Ne+miljardit+näyttävät+olevan+kovin+haluttuja,+eikös+Sipilä+havitellut+niille+parempaa+käyttöä?
24.01.2019 23:29
Nyt+panit+kyllä+paremmaksi.++Olen+kerran+elämässäni+tavannut+henkilön,+siis+ihan+livenä,+joka+kertoi+löytyneensä+vauvana+Riihimäeltä+tulevan+junan+penkin+alta.
Haikaroista,+tai+muista+luonnon+ihmeistä+ei+ollut+puhetta.++Ihan+ihmisten+tekemä,+jostain+elämän+tilanteesta+johtuen,+äiti+keksinyt+ratkaisuksi+jättää+poika-vauvan+junan+penkin+alle.
Ihmeellistä+on+elämä!
24.01.2019 23:21
Mielelläni+käyttäisin+suutaria+(kotkikaupungissani+aivan+erinomainen+sellainen),+mutta+nyt+ei+ole+tarvetta.++Kertokaa,+minne+panen+50+paria+lähes+uusia+kenkiä,+käytetty+ehkä+kerran?++Vein+monta+kymmentä+paria+mustia+avokkaita+Konttiin,+korot+ja+kärjet+muuttuneet.++Kun+kävin+katsomassa,+kaikki+löytäneet+uudet+käyttäjät.++Hieno+juttu!
24.01.2019 00:17
Apua!++En+todellakaan+jaksa+leikellä+vanhoja+pussilakanoita+tyynyliinoiksi.++Nuukuus+huipussaan.++Minulla+on+kaapissa+monta+pakettia+lahjaksi+saamiani+pussilakana-tyynyliina-+settejä,+joita+en+ole+edes+avannut.
Ei+voi+olla+totta+Suomessa,+että+kulahtaneista+pussilakanoista+ommellaan+tyynyliinoja!
24.01.2019 00:12
Enpä+jaksa+kaikkia+saamiasi+vastauksia+lähteä+lukemaan,+varmaan+hyviä+kaikki.
Rikos+on+rikos,+teki+sen+kuka+tahansa.++Ja+kaikki+tekijät+vastuuseen+tekosistaan.
En+kuitenkaan+halua+niputtaa+yhtdeen+kaikkia+maahan+tulijoita.
Olen+itsekin+maahantulija+eräässä+maassa,++Raivostuisin,+jos+minut+niputettaisiin+yhteen+niiden+kanssa,+jotka+tekevät+rikoksia+siinä+maassa.
Maltti+on+valttia,+niin+liikenteessä,+kuin+tässäkin+asiassa.
24.01.2019 00:06
Sylissäni+olevasta+laukusta+vietiin+lompakko,+kaikkine+kortteineen,+rahoineen.++Oli+oikeasti+suorastaan+raiskattu+olo.++Saamarin+roisto!
23.01.2019 23:59
Orgasmini+saan+ihan+muualta,+kuin+korvakäytävistä.
Tosin,+esim.+lentomatkan+jälkeinen+kuurous+haittaa+muitakin+orgasmeja.
23.01.2019 23:57
Heti+huomenna+ostan+apoteekista+sellaista+öljyä,+jota+voin+kutiseviin+korviini+ruiskutella.
Minulla+lääkärin+mielestä+sellaiset+kiemuraiset+korvakäytävät,+jotka+vahaa+keräävät.
Ihmekös+tuo,+kun+en+ole+ihmisenäkään+yksinkertainen,+miten+voisivat+korvakäytävätkään++olla+yksinkertaiset?
23.01.2019 23:55
Aikanaan+kunnioitettu+korvalääkärini+sanoi:+"Kyynärpää+on+pienin+esine,+jolla+saa+korvaa+kaivaa."
23.01.2019 23:48
Toki+niin+ei+ole,+omien+aivojen+käyttö+on+aina+sallittua.
23.01.2019 16:38
Sinulla+on+viisas+vaimo.++Olette+molemmat+pitkän+avioliittonne+salaisuus.
19.01.2019 00:47
Minua+et+ainakaan+se+leivottua+tuohon+viher-vassari-porukkaan.++Olen+valan+tehnyt+oikeisto-liberaali,+ja+joku+toope+torvelo+voisi+onnistua+lyömään+minua+kerran+(jos+en+osaa+varoa+häntä),+mutta+ei+ikinä+toista+kertaa.
Tiedän,+että+on+surkeita+tapauksia,+joissa+nainen+alistuu+elämään+nyrkin+ja+hellan+välissä.++Sellaiset+miehet+ovat+suoraan+p:stä.
olin+43+vuotta+avioliitossa+miehen+kanssa,+joka+kunnioitti+ihmisoikeuksia,+eikä+olisi+ikinä+lyönyt+ketään.++Upea+mies,+jota+kaikki+kunnioittivat,
19.01.2019 00:42
Mikään+syy,+ikinä+koskaan,+ei+oikeuta+lyömään+toista!+M.O.T.
19.01.2019 00:34
Hyvä+ystävämme+on+parasta+aikaa+melkein+neljä+kuukautta+kestävällä+laivamatkalla,+käyvät+kaikilla+mantereilla+ja+lukuisissa+satamissa+ja+kohteissa.++Minusta+ei+ikinä+olisi+siihen,+kuolisin+väsymykseen+jo+kesken+matkan.++Saan+upeita+videoita+ympäri+maailmaa.++Toivon,+että+hän+saapuu+terveenä+perille.
19.01.2019 00:27
Minulla+oli+Estonian+onnettomuuden+jälkeen+pitkä+kausi,+etten+voinut+mennä+ollenkaan+laivaan.++Oli+harmillista,+koska+tyttäremme+oli+mennyt+opiskelemaan+Tukholman+yliopistoon,+ja+siellä+tuli+käytyä+usein+häntä+katsomassa.++Oli+sitten+pakko+lentää+aina.
Nyt+pikkuhiljaa+se+kammo+on+kadonnut,+en+tosin+osaa+vieläkään+nukkua+niissä+laivoissa.
Ennen+näitä+uivia+hotelleja+sinne+menivät+paljon+pienemmät+laivat.++Tosin+kerran+sellainen+iso+laivakin+oli+kerran+niin+kovassa+myrskyssä,+että+astiat+eivät+pysyneet+pöydillä,+ja+seinistä+oli+pakko+ottaa+tukea.++Tanssilattialla+porukka+meni+hauskasti+laidasta+laitaan+:-)).
19.01.2019 00:23
Vuosia,+vuosia+sitten,+olimme+lomalla+edesmenneen+puolisoni+kanssa+Pargassa,+Manner.Kreikan+rannikolla.++Teimme+retken,+laivamatkan,+Paxos-nimiselle+saarelle,+pieni+saari.++Sillä+laivalla+oli+iso+italialaisten+matkailijoiden+ryhmä,+iloisella+ja+hilpeällä+mielellä.++Merenkäynti+oli+kova.++Istuimme+laivan+ylimmällä+kannella,+katse+tiukasti+horisontissa,+koska+merenkäynti+oli+kova.++Italialaiset+oksensivat+jo+menomatkalla+laivan+wc:t+täyteen+oksennusta,+he+olivat+kalpean+vihreitä+kasvoiltaan.++Selvisimme+satamaan+saakka.++Siellä+odotti+ihmeellinen+tunnelma.++Sanoin+miehelleni:+"Tulee+mieleen+ihan+Hemingwayn+romaanit,+voisimme+kohta+kohdata+hänet+istumassa+whiskylasi+kourassa+tuossa+varjossa,+rantaravintolassa,+suojassa+iltapäivän+auringolta."++Ihan+samanlainen+tunnelma,+kuin+joissain+hänen+romaaneissaan.++Kiehtova+paikka.
Takaisinkin+sieltä+pääsimme,+italialaisilta+oli+lähdön+hilpeä+tunnelma+täysin+kateissa.
19.01.2019 00:16
Se+merisairaus+on+kamala+tauti,+tullut+koettua.++Siinä+kolme+vaihetta:
1.++Pelkää,+että+kuolee.
2.++Luulee+kuolevansa.
3.+Pelkää,+ettei+kuolekaan.
En+tykkää+laivamatkoista+yhtään.++Vävyni+isolla,+komealla+paatilla,+jossa+vessat+ja+keittiöt,+on+ollut+kyllä+makeaa+merellä+mennä.
18.01.2019 22:29
17 / 42